Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 lks, Nathalie / Jully / Natascha

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 lks, Nathalie / Jully / Natascha

Knappe russische dame met lekkere siliconen borstjes. Bij binnenkomst erg vriendelijk.
    Meerdere standjes, alles met condoom. Lette niet echt op de tijd. Zit er meestal s'avonds tot 03/0400 uur in de ochtend. P+N div standjes eur 50,-- Heerlijke meid.

Groningen, Nieuwstad 37 ll, Jully (uitstekend)

Phhh ja wat een schat die meid helemaal super .
    Het voelt bij haar gelijk als of je bij een goede vriendin op bezoek komt.
    Ze verdiend respect .
    Geweldig en geen haastwerk maar een gezellige tijd gehad
    ga zeker gauw haar weer bezoeken !!!

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 37 II, Jully (uitstekend)

2de kerstadag ook bij deze rusin geweest wilde eerst dame van paar kamers verderop twee kamers geloof ik maar wilde op 2de kerstdag wat extra´s voor dezelfde prijs wilde haar vingeren en beffen minimaal maar die dame in kwestie wilde 30 euro extra, en deze rusin vond het okay voor 50 ben haar begonnen met beffen daarna haar kutje verkend met mijn vingers toen dat ijs was gebroken is zij mij begonnen te pijpen en ben ik verder gegaan met vingeren lekker diep met twee vingers nog ff geprobeerd met drie maar dat voelde bij haar niet goed grotje voelde lekker en nat aan, daarna heeft ze mij bereden en heb ik het condoompje volgespoten kom als zij erweer is zeker terug

Commentaar

Na jaren in Leeuwarden gewandeld te hebben, nu sinds 3 weken deze Next Door Girl gespot in Groningen. Was altijd weg van Francesca, L & J 02,heb zelfs haar 06, doch deze dame is nu NR 1. Toeval door afwezigheid van F naar geboorteland Moldavie.
        Gisteravond opnieuw haar bezocht, was vroeg in Groningen, eerst wat rond gewandeld op de Nieuwstad, daarna de Vishoek, Muurstraat en Hoekstraat, doch hier zaten weinige beloftes, zelfs Lytse Pier gaf geen aanleiding hier te blijven. Eerst iets gegeten en daarna opnieuw naar de Nieuwstad> Geen Jully aanwezig, doch bij het verlaten van de NS zag ik haar bij haar vriendin. Ze kwam gelijk naar buiten gerend, begroette mij in het Russisch (wat ik een beetje beheers) en we zijn samen naar haar kamer gewandeld. Hier aangekomen eerst even gebabbeld, ze vroeg zelfs wat ze zou aantrekken vanavond. Samen iets uitgezocht en daarna nog samen een heerlijk half uur gehad. Wat een spetter, wordt volgende week 20, en laat ik volgende week vrij zijn. We gaan haar verjaardag vieren door er samen een leuke middag van te maken.
        Goh wat werkt deze kanjer op mijn sex appeal, zelfs het einde van mijn 13e maand komt in zicht

Commentaar

Na alle lovende berichten, Jully ook eens bezocht.
          Ze zat heerlijk onderuit op haar kruk voor het glas, een smile kwam na voren toen ik langsliep en stopte.

De deur ging open en meteen: "Happy Newyear" zoo..das wel aangenaam.
          Prijzen zijn middels bekend, 99% starttarief van 50e.
          Kamer is overigens wel erg ruim, zelfs even door een gang na de kamer toelopen, das weer es wat anders dan een trap.
          De deur ging dicht en Jully kleedde zich uit, en ik volgde.

Ze is wel erg aardig dat moet ik toegeven.
          Maar we komen voor heel wat anders.
          We begonnen met een heerlijke pijpsessie waarbij ze mn jongheer af entoe tot aan haar keeltje verwende, dat voelde wel erg lekker.
          Na een paar min vroeg ze, you like it..? Yes!!!
          en ging op verzoek nog even door.
          Ze draaide na een poosje zodaning dat ik haar kutje kon vingeren maar bij de intrede direct : please not too hard..???

Daarna bovenop haar en begon haar te neuken, wel erg jammer van de fake geluiden dat ging de hele tijd door, en als ze ff t condoom checkte stopte die act direct en daar knap ik wel op af.
          Vandaag was t niet echt een klaarkom dag volgens mij, dus lag een hele tijd haar te neuken erg lekker natuurlijk maar in die kamers is het vrij heet qua tempratuur dus ja..dan is komen ook wel lekker.

En toen opeens, de tijd is voorbij..dat was onmogelijk 20 min gingen niet zo snel voorbij, en zei wel heel lief weer dat ik langer kon blijven, ja dat weet ik ook wel, dus hoeveel meer? 50 zei ze...wow! nee dat doen we niet.
          Stelde voor om nog 2 min, had immers recht op nog veel meer maar ok,dan maar 1 min..
          Toen zat Jully erbij te wachten todat ik kwam maar met een wat chaggi blik , de lol was er wat af, wel jammer.
          Niet gekomen, morgen maar nieuwe kansen denk ik.
          Ze had dringend geld nodig om haar kamer vandaag te betalen en dat snap ik wel maar 50 voor 20 min moet je wel nakomen dan.
          Begrijp dat het een deadline dag is maar ik zal niet snel weer terug gaan en dat ik wel verwacht van deze meid.
          Ze blijft tot april iig zei ze tegen me na afloop dat was wel een leuk eind gesprekje.

Commentaar

Vorige week Jully bezocht. Ze werd die dag 20 lentes jong.
            Had een leuk cadeautje voor haar gekocht.
            Nou dat heb ik geweten, de dame liet alle remmen los, had het idee dat ik niet op de Nieuwstad was, maar thuis. Ze was zeer geil, zal de details jullie besparen, maar dit heb ik nog niet eerder in de raambuurtjes meegemaakt. Dat deze dame zeer gewild is , blijkt wel uit het aantal condooms wat ze per week verbruikt. Zal niet te veel reclame maken, anders moet ik voortaan ook eerst een nummertje trekken, voor ik aan de beurt ben

Commentaar

nou Pier
              ik wil je erg bedanken voor jouw topics hierboven
              ik ben erg nieuwschierig geworden en heb haar vandaag bezocht
              rond een uur of 7 de nieuwstad opgelopen en bij haar raam gekeken
              deurtje dicht en bezet dus
              nog een ommetje gemaakt en zag toen plots een man uit die buurt een ruimte verlaten
              snel erheen gelopen en ik stond ook in oog met Jully ,direct een lieve lach op haar gezicht en ze opende de deur
              ik vroeg haar naam en prijs en of ik binnen mocht komen
              dat beviel haar direct en ze gaf aan dat beleefde mannen haar voorkeur hadden
              ik liep achter haar aan naar achter en ze sloot de deur achter ons
              een geur van chanel en een bloedhete ruimte en wat een heerlijk meisje
              snel de kleren uit even gewassen(helaas zelf) en op bed.
              alles liep eigenlijk als vanzelf gewoon heel natuurlijk en ontspannen
              ze heeft even wat tijd nodig om aan je te wennen maar als je lief bent komt dat ook zeker terug
              na een aantal standjes en een heerlijke pijpbeurt tussendoor ben ik met doggy heerlijk heftig klaargekomen,ik zag dat ze daar ook van genoot
              ze bleef nog even met haar benen wijd en schaamlippen helemaal open liggen en haar kontje wat omhoog
              wat een goddelijk lekker gezicht ,en heb haar dus nog even lekker gelikt.
              daarna het zweet wat afgewassen even lekker kletsen en ben na een innige zoen vertrokken met chanel geur wat ik nu nog sterk ruik
              wat een heerlijke meid
              herhalingsgevaar dus
              mmmmmmm lekker hoor

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 37 II, Jully(uitstekend)

Ja klopt dat is haar....

Maar jongens wat een meid. Dit is de eerste keer dat ik een recensie online plaats, nadat ik behoorlijk wat heb gelezen (maar nog nooit over Jully). Dat ze absoluut de moeite waard is moge getuigen uit het feit dat ik me zojuist heb aangemeld hier.

Sja, Jully. Het is ongelooflijk wat voor een lief en aantrekkelijke meid ze is. Als ik jullie zo hier lees voel ik me echt een guppie, want wat zij me vanavond heeft gegeven heb ik nog nooit meegemaakt in onze mooie straatjes.
                De interesse, nee niet van dat maatschappelijk werk achtige interesses zoals meeste dames in deze wereld, in elkaar bleek direct een ijsbreker te zijn. Ze vroeg me ook waarom ik voor haar koos (alles dames stonden beschikbaar vanavond: 01:00 uur).
                Nadat we hier wat verder over gekletst hadden begon ze me te plagen. En van daaruit hebben we een fantastische 30+ minuten gehad. (het was te rustig in de straat)

Zonder al te veel surprises te verklappen, kan ik oprecht zeggen dat Jully een eerlijke meid is die er ook staat om te genieten van haar beroep. Zodra je haar de juiste aandacht geeft, en ze vind jou ook leuk, gaan de remmen zeker los.

Een opmerking die ze plaatste, heeft me wel behoorlijk aan het denken gezet. En ik vraag me af wat daar van moet komen. Iemand die haar eerder heeft meegemaakt, wellicht enige vriendschap heeft en mij misschien wat licht kan brengen, mag mij hierover zeker een berichtje sturen. (geen geile praat)

Maar, absoluut de topper van Grunn voor mij! Zie je gauw meis!

Commentaar

Omdat het het afgelopen weekend toch niets meer zou worden met de SM dan toch maar voor het "gewone" werk gegaan nu ik toch in Groningen was. Gedurende m'n wandeltocht door Nieuwstad vielen 2 dames me erg op. Op Nieuwstad 20 I stond een kleine slanke dame met lang ravenzwart haar die ik een prettige uitstraling vond hebben. Bleek een Bulgaarse te zijn die me een "a very relaxing time" beloofde als ik besloot bij haar over de drempel te stappen. Ik had deze dame dan ook zeker in m'n achterhoofd maar ik had op Nieuwstad 37 II ook een aantrekkelijke dame met kort haar zien staan. Erg slank, maar wel met siliconenborsten die door een visnettopje bedekt werden. Ze had best een uitstraling die me aantrok en aan de deur vroeg ze 50 Euro voor het "standaard S+F"-werk en voor beffen erbij verlangde ze 20 Euro meer. Op m'n vraag wat haar afkomst was zei ze "Russia" en toen hoefde ik me geen moment meer te bedenken, want m'n ervaring met Russische dames zijn altijd zeer goed tot uitstekend geweest.

En ik heb me zeker niet beklaagd. Ze trakteerde me eerst op een goede en afwisselende pijpbeurt (mc) die werkelijk "deep-throat" ging en waarbij haar neus regelmatig m'n schaamstreek raakte. Vervolgens haar gaan beffen en ik moet zeggen dat ze daar best een mooi en fris "mosseltje" heeft. Daarna ging ze me in cow-girl neuken en uiteindelijk naar 69-positie teruggekeerd waarbij ze doorging met "deep-throat"-pijpen en ze me uiteindelijk pijpend naar het orgasme bracht.

Kortom: Zeer goed bezoek bij een aantrekkelijke dame. Ik heb wel een beetje het idee dat Jully een vrij fijngevoelig type is en ook als zodanig behandeld moet worden. Ook klaagde ze tijdens het beffen een beetje over de stoppels die ik inmiddels op m'n kin had staan. Maar ik moet haar gelijk geven want m'n reis naar Groningen was een beetje een "impuls"-bezoek geweest en ik had verder geen scheerspullen meegenomen en had me al 2 dagen niet geschoren.

Bij het afscheid nemen vroeg Jully me of ik haar nog eens zou bezoeken en dat had ik ook zeker gedaan, maar daar ik bijna 3 uur reistijd naar Groningen heb zit dat er niet in.
                  Maar deze dame is zeker aan te raden en uiterst vriendelijk bovendien.

Commentaar

ben vanavond bij Jully geweest,een goede keus zo lees ik want ik had nog niets van haar gelezen.dus geluk.
                    wat een ½ uurtje heb ik gehad zeg perfect ik vind haar beter pijpen dan marianne van de muurstr.
                    had € 50 betaald pn beffen zou meer kosten zij ze.voor de wasbak en de spiegel haar even gemasseerd en zij mij.toen ging ze op haar knietjes en tot aan mijn ballen toe wow.
                    op bed zij ze tegen me wil je me beffen echt wel(zal wel wat goeds gedaan hebben)
                    heb heerlijk haar kutje en kontje gelikt.en de rest zit fotografisch vast in mijn hersens.
                    hmmmm ze is echt een toppertje.maar geen enkele vrouw is een tien.om toch wat op te merken ik vond haar niet alte strak aanvoelen,mischien dat haar kontje wat strakker is.
                    maar dat is voor eeen volgende keer.

Commentaar

[SIZE=2]In de afgelopen 2 week 2 andere dames bezocht, maar de aantrekkingskracht van Jully en haar glimlach achter het raam heeft mij doen besluiten gisteren weer een bezoek aan haar te brengen. Na een welkomszoen even gemoedelijk praten en daarna natuurlijk waar je voor komt. Aan deze meid kan niemand tippen. Zoenen (dat willen de meeste al niet) erg gevarieerd pijpen en daarna verschillende standjes en beffen. Het was een feest. Na de sex nog even lekker rustig gepraat en vertrokken met een innige zoen. Nee voor mij is Jully de topper van Nieuwstad, ze heeft mij wederom overtuigd. Dat ze een aardige vaste klantenkring heeft blijkt wel uit het feit dat haar telefoon constant gaat en afspraakjes maakt. Ze zal mij nog vaak terugzien.
                      [/SIZE]

Commentaar

Groningen, Nieuwstad 17 II, Julia(goed).

Zag haar om half 4 snachts enorm sexy liggen in een geel netpakje.
                        Siliconenborsten, maar toch ergens wel opwindend, donker half kort/half lang haar.
                        Mooie bruine open ogen en een heerlijke glimlach.
                        Meteen wist ik, dit wordt wat en ze naait je er niet bij.
                        Julia was de naam en ze komt uit Moskou Rusland.
                        Ik mocht haar heerlijk lang likken, diep vingeren, ze pijpte me goed,
                        lang, niet te stevig en niet te zacht en ook erg diep, ze hield haar mond vaak
                        op mijn buik om m helemaal erin te nemen.
                        Haar poesje smaakte goddelijk, lekker openstaand poesje, lekker dik klitje en
                        prachtige dikke lippen erbij. Een genot om op te sabbelen en ze liet daarbij
                        alles toe en beweegt zelfs mee hoe ze het wil hebben.
                        Bijna jammer om dit toch wel kleine meisje nog te moeten neuken.
                        Ze kwam eerst op me zitten, kreeg de neiging om het wat snel af te willen doen
                        en dus besloot ik maar achter haar te gaan staan terwijl ze met haar knieen op
                        het bedrand zat.
                        Superdiep, ze is lekker strak mocht ik haar nemen. Ze keerde haar kontje prima
                        toe en wilde dieper en dieper. Kort voor het eind ging ik eruit, legde haar op
                        haar rug en gingen de benen omhoog en in de nek. Echt zin om haar even flink
                        nog goed vol te pompen.
                        Niet zo heel erg lang daarna in een supernat kutje, zonder glijmiddel klaargekomen.
                        Super was dat we nog lekker 10 min nakletsten.
                        Pracht meid, super aardig, mag zo een paar dagen in de week langskomen ;-)

Commentaar

Afgelopen zaterdag maar eens weer wezen kijken in Nieuwstad. Was al weer een tijdje geleden. Eerst eens rondgelopen en zag dat mijn favoriete dame Jully nog niet aanwezig was. Ben maar blijven hangen in de straat want ik wilde toch graag naar Jully. Rond de klok van 8 uur zag ik haar van de kermis komen en ben daarom nog maar even wat wezen drinken in de stad. Later op de avond naar Jully gegaan. Haar glimlach doet mij steeds smelten. Naar binnen en heerlijk begroet met een zoen. Uitkleden en een heerlijke 30 min. Met alles erop en eraan. Deze meid laat je genieten. Alleen door haar vriendelijkheid zal ik niet snel een andere dame bezoeken. Bij vertrek opnieuw een zoen en afgesproken snel weer eens terug te komen. Is en blijft een topper

Commentaar

Heb haar afgelopen nacht voor het 1st bezocht (ik was een van de velen) terwijl ik haar al wel een maand of 4 heb zien staan. In een woord geweldig, maar blijf haar vriendin Tara leuker vinden. Jully had iig afgelopen nacht geen last van de crisis volgens mij heeft ze geen half uur zonder ..... in haar poesje gezeten. Het blijft natuurlijk een spel, maar je moet wel weten hoe je het speelt en bv Tara en Jully doen dit goed, maar zijn er inderdaad ook niet vies van als je de juiste klik met ze hebt/krijgt.

Commentaar

Vandaag eindelijk weer een keer bij Jully geweest, wat is ze toch een heerlijk meid.
                              Nadat de deur van haar kamer gesloten was eerst heerlijk even knuffelen, heerlijk haar zachte huid gestreeld waar ze ook zichtbaar van geniet. Op haar vraag waarom het zolang gelden was dat ik bij haar op bezoek was, haar kort de reden uitgelegd. Nadat de vaste plichtplegingen die er bij horen uitgekleed en even haar super mooie lichaam bewonderd, ze geniet van de complimentjes Mijn jongeheer kreeg zijn jasje aan en ze begon me daarna heerlijk te pijpen, ik zag hem ook meerdere keren diep in haar zalige mondje verdwijnen. Hierna Jully op haar rug laten liggen en heer heerlijk gebeft. En afgemaakt met missionaris, heerlijk om haar zo zien te genieten, nog even tegen elkaar aan gelegen om na te genieten
                              Word zeker weer vervolgd

Commentaar

Zoals beschreven door Jan1967, dat is Jully. Dit is een van de redenen waarom ze mijn favoriet is. Het is bij binnenkomst niet gelijk betalen uitkleden en hup, nee eerst even genieten, knuffelen en daarna de plichtplegingen. Op bed zie je dat ze enorm geniet van alles. Na afloop altijd nog even lekker nababbelen en nooit gezeik over geld terwijl we allemaal weten dat het daar om te doen is. Bji het verlaten nog even een paar zoenen en je gaat voldaan naar huis. Weet dat velen dit zelfde hebben want er zijn dagen dat ze constant bezet is. Leuk en goed voor haar minder voor alle wachtenden. Jully is top en als je lang moet wachten is Tara een prima alternatief.

Commentaar

wou eigenlijk eerst naar vicky, maar die ben ik nu al 4 keer mis gelopen, was te laat, ze was al gestopt voor vandaag, helaas... maar we hebben de nieuwstad nog

vanavond jully voor de 2de keer bezocht, bevalt me steeds beter moet ik zeggen.
                                  heerlijk jong vrouwtje die weet wat een man lekker vind.

lekker de balletjes likken, stevig pijpen, dat dan weer wel, vind ik iets minder, maar al met al zeer geslaagd.

ze gaat woensdag op vakantie mannen, komt pas in september terug, weer er snel bij.

I'll be back

Commentaar

Groningen, Nieuwstad 37 II, Jully(uitstekend)

Ik was gisteren bij een mooie jonge meid ze komt uit Rusland zei ze haar naam ben ik even kwijt . Ze is bloedmooi en het was heerlijk ik voelde wel een beetje haar tanden bij het pijpen maar verder niks op aan te merken.

Als iemand weet hoe ze heet ze is en hoe oud en wel nummer ze zat ? Graag even laten!!
                                    Was helemaal overdonderd van haar schoonheid.

Heb nu al weer zin naar een volgende keer wanneer ik in de buurt ben.

Oorspronkelijk geplaatst door XXXliefhebber
                                    Als het 1e gedeelte halverwege was met een kamer achter dan is het Jully 37 ll kan niet missen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door outlanderq
                                      Vanavond nog even weer geweest maar ze was helaas bezet toen ben ik paar kamers terug bij ene rosan of rosanne ? Ook bloedmooie jonge meid zal zeker een herhaling worden maar vond het wel jammer dat Jully bezet was, moet wel van ver reizen elke keer om even naar haar toe te kunnen!!! Hoop volgende x beter kans te hebben? Werkt Jully ook in het weekend ?
                                      Jully werkt alle dagen. Meestal begint ze tussen 18:00 en 20:00. en werkt dan vaak tot 04:30/05:30. Enkele keer vroeger of later. Je kan haar ook altijd bellen.

Commentaar

Ik ben niet echt een regelmatige bezoeker. Wel veel kijken-niet-kopen.
                                        Laatste keer was jaartje terug.
                                        Heb er vaak 't geld niet voor en als ik 't heb, durf ik niet of ik twijfel te lang.
                                        Máár : Sinds ik Jully zag, heb ik dit forum in de gaten gehouden.
                                        Vanavond was het dan zover. Ik heb haar bezocht. En ik moet zeggen: jullie hebben niets te veel gezegd.

Ook vanavond weer niet de stap durven zetten... Jully was er even niet.
                                        Andere dames, stond bij twee in dubio....
                                        TOen was Jully weer beschikbaar en ik dacht: áls je 't doet, ga dan naar háár. Dat wou je toch steeds?
                                        Zo gezegd zo gedaan. Niet langer twijfelen, gewoon dóen!

Wat een geweldig mens! Lief, relaxed, grappig.
                                        We gingen lekker op bed liggen kletsen. Ze zei dat ze me wel herkende. Ik liep vaak langs. Vond ik leuk.
                                        Enfin; lang verhaal kort;
                                        Rubbertje erom, pijpen: My god, wat een sensationele deepthroat.
                                        Daarna cowgirl. Ze kreunde er lekker bij, keek me soms ook even zwoel aan.
                                        Orgasme kwam al redelijk snel. Met zorg rubber eraf en keurig schoongemaakt door haar.
                                        Nadien nog best een tijd naast elkaar gelegen en gepraat en gelachen.
                                        Ze gaat naar Rusland terug en komt in januari weer terug.

Ik heb geen spijt. Ik kom absoluut terug!!!

Commentaar

Eindelijk na maanden mijn TOPPER weer bezocht.

Ze was niet aanwezig op het moment dat ik langs liep.
                                          Maar hoorde; Hey ..... (mijn echte naam).

Nog mooier dan de vorige keer, "just a nicer look".
                                          Jully nog gefeliciteerd met haar verjaardig een 2 weken geleden.
                                          Was ze in Moscow, maar was het niet vergeten.
                                          Nu 21 lentes jong, deze Russische spetter.
                                          Geweldig ruim half uur gehad, was net weer op tijd bij parkeermeter.

Wat er weer opnieuw is voorgevallen blijft tussen ons.
                                          Behandel haar met respect en je beleefd een gouden tijd.