Consuela (D.rep), Amsterdam - De Wallen, Oudezijds Achterburgwal 19 k6

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Consuela (D.rep), Amsterdam - De Wallen, Oudezijds Achterburgwal 19 k6

Vanochtend bij de Dominicaanse Consuela geweest, weer terug van weg geweest. Ze stond vroeger in de Boomsteeg en is nu terug in Amsterdam. Geile Latina, in pikant pakje.
    Ik open bij deze een nieuwe post voor haar. Gister vroeg ik om reacties en ben haar vandaag gaan bezoeken, spannende rijpe latina. ook erg aardig.

Wie heeft haar ook al bezocht??
    Laatst gewijzigd door goodbar; 24-10-17, 19:49.

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 15, Consuela (Lat) (goed)

Ik heb haar een paar jaar geleden ook bezocht toen ze in de boomsteeg stond. Ze was toen al best oud maar in zekere opzicht best lekker. Weet je toevallig op welke dagen ze werkt? Zou graag eens willen kijken hoe ze er nu aan toe is en mss een ritje erop wagen...

Commentaar

Consuela Boomsteeg werkt nu in Doublestraat 42, mini promenade te Den Haag

Beste Mensen,

Gisteren in Den haag liep ik de Dominicaanse Milf 'Consuela", tegen het lijf. Vroeger werkte ze in Amsterdam op haar vaste stek in de Boomsteeg. Inmiddels voorzien van een make-over, mega opgespoten lippen en te veel make-up stond ze te paraderen in een klein kamertje in de mini promenade. Ze begroette mij enthousiast, masseerde mijn pik en probeerde me tot verleiden tot een neukpartij. Helaas voor mij iets te veel vergane glorie en stiekem had ik haar best willen nemen.. maar was er nu voor een jonger exemplaar. In ieder geval wilde ik jullie laten weten dat ze sinds haar kamer werd gesloten in Amsterdam, nu in Den Haag werkt.

Groet

Er was zelfs nog een klein draadje van Consuela in het archief.
      Voor de liefhebbers dan...
      Morgen verplaatsen we dit topic naar Den Haag.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k1, Consuela (D.Rep)

was er vandaag rond 12.05 uur en ze was aanwezig. wilde nog naar binnen stappen, maar ze ziet er niet meer uit (opgeblazen lippen zoals je ze nog nooit hebt gezien) helaas. dus voor de liefhebbers!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k1, Consuela (D.Rep)

Oorspronkelijk geplaatst door latino1974
          Dat omschrijf je heel goed, hier is een plastisch chirurg te ver gegaan. Heeft ze je niet verleidt?
          Ik vind het niet te ver gegaan.
          Zoals ze nu is, lijkt ze erg op de dames uit de Poeldijkse straat van vroeger.
          Een geweldige uitstraling van een DVP op leeftijd.
          Inderdaad op alle fronten net iets te ver, maar dat maakt mij juist zo opgewonden!

Ze probeert je te verleiden tot gore spelletjes binnen.
          Binnenkort eens langs gaan...

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k06, Consuela (D.Rep)

Consuela zat vandaag op 31p k7.

Een geile gebeurtenis.
            Ik werd enthousiast naar binnen gelokt met kusjes en de flinke borstpartij werd lekker aam mij opgedrongen.
            Binnen ging gelijk haar broek uit, en begon ze zichzelf al wat op temperatuur te brengen, met haar vingers aan haar (grote) klit. Mooi hè, zei ze..
            Na mijn wasbeurt begon ze met een borst-job en dat is lekker, met die grote memmen en tepels!
            Daarna op bed een zeer rustige lange pijpjob, met massage van de ballen. Die grote lippen om mijn lul was een zeer geil gezicht!

Ik heb haar later nog een aardig eind heter gekregen met een beetje aandacht voor de steeds grotere klit en mijn 2 vingers in de haar poes. Die poes is verbazend strak gebleven voor haar leeftijd.

Of ik nog wilde neuken. Jazeker. Ze maakte geen aanstalten om een condoom om te doen, maar de meeste Latina's doen een condoom om met de mond, dus daar rekende ik ook op.
            Ik schoof zo haar poes in, duidelijk zonder een rubber er omheen. Dus maar even gestopt voor een condoom......

Omdat ze zo lekker pijpte, ben ik gestopt met neuken, en haar gevraagd me klaar te pijpen.
            Ik heb het condoom verwijderd en ze had de volledige aandacht voor de kleine. Klaargekomen in haar mond maar ze bleef gewoon doorpijpen, met die geile blik in haar ogen, tot ALLE witte jongens er uit waren gezogen. Niets is er ontsnapt aan haar mond. Ze slikte niet, maar spoog het uit in de wasbak.

Kortom, een belevenis.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Consuela (D.Rep)

Zaterdagochtend had ik afgesproken met een mede wandelaar om Consuela met z'n tweeën te bezoeken. Helaas was hij op het laatste moment verhinderd, dus dan maar alleen.
              Haar gordijnen waren gesloten, dus moest ik even wachten.
              Toen haar gordijnen open gingen, ben ik meteen op haar toe gestapt.
              Ze liet mij meteen binnen. Bij een oude man aan de deur bestelde ze wat, ondertussen aaide ik haar heerlijke billen. Ze had een sexy string aan en een mooie BH die haar borsten zeker dubbel D of misschien wel E goed omhoog duwden en goed lieten uitkomen. Zij ging vast op het randje van het bed zitten, deed haar slip uit en liet mij genieten hoe ze met haar vingers haar kut vingerde. Ik moest mij eassen, het enige min putje dat ik dat zelf moest doen.
              Ze ging op haar knietjes.Ik dook achter haar en begon haar uithebreid te rimmen, ik duwde mijn tong zo ver mogelijk bij haar naar binnen. ik zakte met mijn tong wat naar beneden en gaf haar kut een goede befbeurt, hierdoor werd te behoorlijk nat. ik liet haar omdraaien, en nam haar grote kittelaar in mijn mond, als een kleine pik begon ik er aan te zuigen en likken. Onderwijl stopte ik een vinger in haar anus. Likkend aan haar clit stopte ik nu mijn duim in haar anus en een vinger in haar kut, ze richtte zich wat op kuste mij en bood haar opgespoten lippen aan, We tongen heerlijk terwijl ik doorging haar beide gaatjes te vingeren.
              Zij liet mij nu liggen en begon mij te pijpen, wat ze heerlijk deed. Het was allemaal behoorlijk geil.
              Ik liet haar weer op haar knietjes gaan en nam haar op z'n hondjes, eerst anaal, daarna in haar kutje,
              Ik liet haar weer omdraaien en neukte haar in missionaris standje onderwijl tongde ze mij super geil met haar opgespoten lippen.
              Ik voelde dat ik klaar ging komen, zij deed ijverig mee en weldra spoot ik een volle lading diep in haar.

Dit was echt een heerlijke geile neukpartij, ze mag dan wel wat ouder zijn en niet meer puur natuur maar ze maakt het je wel naar je zin.
              Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik vroeg haar nog (ze spreekt wel wat Nederlands) of ze in was voor een trio, nou dat was totaal geen bezwaat.

Grtz.,
              Zeeman
              In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Met JJ010, na intensief heen en weer gemail, afgesproken om Consuela samen met een bezoekje te vereren.
                We hadden zaterdag (06/12) om half tien afgesproken bij het supermarktje. Toen ik kwam aanlopen, stond JJ al te wachten.
                Even een rondje gelopen, de bezetting was deze zaterdagochtend minimaal. Zelfs Nuria, die normaliter 's morgens vroeg aanwezig is, was er niet. Enfin, dus op naar Consuela. Ze speelde verrast te zijn toen we met z'n tweeën binnen stapte. Ze wist nog mijn naam van mijn vorige bezoek aan haar
                Wij moesten ons zelf wassen. Consuela deed haar rode mini string uit, ging op het randje van het bed zitten, deed haar benen wijd en begon vast haar kutje op te warmen. We hadden afgesproken voor een uurtje, achteraf gezien was het iets korter, maar dat mocht de pret niet drukken.
                We zijn heerlijk geil met z'n drieën te keer gegaan. Als de één werd gepijpt, ging de ander haar beffen en rimmen, Terwijl JJ haar befte, gingen Consuela en ik om de beurt JJ pijpen. We wisselden van positie: nu was het mijn beurt om aan haar flinke kittelaar te likken en zuigen, met een vinger diep in haar anus. Terwijl JJ en Consulea mij pijpten.
                JJ neukte haar (missionaris) als eerste terwijl Consuela mij pijpte. JJ kwam klaar en spoot zijn lading diep in haar, gleed van haar af, ik likte haar kutje uit en liet mijn pik in haar natte kut glijden (sloppy seconds). Ik kon het tamelijk lang volhouden, maar uiteindelijk spoot ook ik mijn lading diep in haar.
                Helaas zijn we niet toegekomen om haar anaal te neuken, maar wat in het vat ziet verzuurt niet, dus de volgende keer.
                Ik heb naar haar BH maat gevraagd en voor de analen het is 85D.
                Voor de geïnteresseerden: zij heeft mooi getrimd schaamhaar op haar Venusheuvel, voor de rest is ze mooi gladgeschoren.
                We betaalde beide 50 Euri, zeker de moeite waard en herhalingsvatbaarheid is zeer groot.

Nu als laatste het grote mysterie van haar naam: Is het nu Consuelo (met een "O") of is het nu Conuela (met een "A")
                Voor het weggaan heb ik het haar gevraagd en zei dat het normaliter Consuelo, dus met een "O" is. Zij zei dat haar eigenlijke naam Consuelo, dus met een "O" is, maar haar werknaam Consuela, dus met een "A" is.
                Dus wat mij betreft mag het veranderd worden in CONSEULO.

Dit was een zeer goed begin van het weekend.

Grtz.,
                Zeeman

Commentaar

Afgelopen zaterdag ochtend met Zeeman afgesproken en Consuelo bezocht. Het was geweldig geil, weinig toe te voegen aan Zeeman's betoog hierboven, Consuelo deed goed mee en heeft er zelf ook van genoten...
                  Dit gaan we absoluut nog eens uitgebreid over doen!

Commentaar

Iedere wandelaar kent dit: je kan je soms ongelooflijk vergissen in een bezoekje. Soms zijn dat afspraken bij het raam/deur 'alles kan' en als je eenmaal binnen bent dan kost adat 'alles' ineens tientallen euro's. Maar je kan je ook vergissen in de dame zelf. Consuela was dat in mijn geval. Ik heb mij teveel laten leiden door mijn fetisj van grote klitten. Ik had mij voorgenomen om in elk geval haar te beffen en die grote klit te likken en te zuigen. Geen pijpen of neuken; alleen maar beffen. Deze afspraak kwam zij na, daar niet van maar ze lag erbij als een plank. En terwijl ik altijd complimenten krijg over mijn likwerk kwam er geen beweging in bij haar. En ja, haar klit is groter dan normaal maar je vindt het toch ook prettig als je likwerk wat teweeg brengt. Niets van dat alles. Maar vooral haar uiterlijk viel mij enorm tegen. Gezien haar leeftijd en dit nog doen verdient respect maar een vrouwelijke clown beffen gat me toch te ver. Overal waar ze door haar leeftijd rondingen heeft verloren heeft ze op laten vullen met, ook gezien haar leeftijd, vet uit delen waar teveel zat. Haar buik is superstrak maar haar kont ziet er raar uit. Haar borsten en lippen zijn onnatuurlijk groot maar vooral haar gezicht was 1 grote toverdoos. Ik heb nog nooit sex gehad met zo'n onaantrekkelijke vrouw. Toegegeven, er zitten meerdere wat minder spetterachtige dames (en vroeger ook in de Poeldijkse en Naaldwijkse) maar dit was wel een grote afknapper. Ze is best aardig, daar niet van. Maar dar kom je toch niet primair voor. Teveel laten leiden door de ervaringen van mijn mede wandelaars. Waarom ik dan toch naar binnen ging? Ik hou er niet van om op het laatste moment te zeggen dat ik het niet doe en die klit, tja....

Commentaar

Ik ben liefhebber van de wat rijpere dame.
                      Deze dame is wel erg rijp 65+ . ik vroeg haar wat het koste. Voor jouw niet veel was het antwoord. voor 25 euro alles gedaan.
                      Ik vroeg haar waar ze woonde. Kreeg haar complete adres in Amsterdam. wanneer kom je weer vroeg ze. Denk niet dat ik weer ga. Wel heel apart deze dame.

Commentaar

Een week geleden heb ik haar nog opgezocht. Oké ze is wel wat ouder, maar nog steeds super geil. Je mag alles met haar doen: ik heb haar heerlijk gebeft en gerimd met mijn tong diep in haar anus Terwijl ik haar befte zeer geil met mijn vinger in haar anus.. Ze ging op haar knieën voor een geil nummertje op z'n hondjes. Daarna liet ik mij lekker klaar pijpen. Ze nam alles in haar mond, slikte het helaas niet door. Volgende keer vraag ik haar te snowballen.
                        Dat van haar adres wist ik niet, zal het haar de volgende keer vragen.
                        Ze is zeker zeer apart, maar ik zal haar nog vaak bezoeken.

Grtz.,
                        Zeeman

Commentaar

Door uitgebreid recensies lezen en vergelijken kwam ik uiteindelijk uit bij Consuela, vandaag de stoute schoenen aangetrokken en bij haar binnengestapt. Mijn eerste reactie was: wat een prachtige vrouw, daar past de term "voluptueus" bij, precies mijn smaak. Niks over de top, haar (inderdaad erg volle)volle lippen zijn een genot om zachtjes, zachtjes te strelen, zoenen wordt een intens teder minnekozen, ik kreeg het gevoel dat zij dat ook zo voelde.
                          Pijpen, beffen en rimmen was heerlijk en gelukkig geen haastwerk. Volgende keer maar een uurlang genieten!
                          Bedankt lieve Consuela!

Commentaar

Vanwege de verhalen werd ik nieuwsgierig.
                            Afgesproken voor standje 69 en intiem.
                            Binnen vroeg ze meteen om af te rekenen en stak letterlijk haar neus in mijn portemonnee, en vroeg meer, voor "lekker rustig, lekker langzaam" Nou neen, hoor, eerst maar eens zien wat het afgesprokene oplevert.
                            Ze trok alleen een slipje uit, hield haar kousen en laarzen aan en de bh deed ze wat omlaag.
                            Ook in deze kamer zoals in die hele passage veel te weinig licht.
                            Haar poes rook niet lekker, wat zuur, maar niet de normale geur die me opwindt. Die clit vond ik nou ook niet echt buitenproportioneel, zoals andere bezoekers meldden. Ze ging ook niet voor 69 zoals afgesproken, maar dat vond ik in dit geval, vanwege die geur ook niet meer erg.
                            Ze pijpte wel lekker, dat moet gezegd, maar het neuken was niet echt bijzonder, voelde niet super aan.
                            Neen geen vrouw die haar uiterste best doet, en je meteen doet terugverlangen, die instelling heeft ze totaal niet.
                            Voor haar deur acteert ze goed, eenmaal binnen is ze koel.
                            Ik kom er niet meer.

Commentaar

Er viel een gaatje in de ochtend, dus op naar de Doub. Het was ouweho*ren tijd: Bijna geen MILF of jonger te bekennen. Sowieso wegens Orthodoxe Kerst en oud-en-nieuw veel leegstand en dus verbouwingswerkzaamheden.

Deze ge*lhond liet zich door de blote borsten van Consuela naar binnen lokken; pas later zag ik hoe oud ze eigenlijk was en wat - sorry dat ik het zeg - lelijke kop ze heeft. In eerste instantie was alle mogelijk voor € 30, maar dat moest al gauw € 40 worden voor een half uur rustig aan.

Ik besloot met de ogen dicht op de rug gelegen even lekker te relaxen en liet me uitgebreid door Consuela afkluiven. Dat deed ze best aardig met staaf likken en ballen, tepels zuigen etc.

Het duurde wat lang, maar ze had me bijna zover, tijd voor het condoom en wat actie. Dat oudere vrouwen nog een perfect lekker k*tje kunnen hebben bewijst Consuela wel, want het zag er prima uit en was goed strak. Het duurde even voor ik voorzichting helemaal kon binnendringen en toen eerst een heerlijke slowfuck gedaan. Werkelijk hemels. Daarna de gang er in gezet zodat haar ti*ten alle kanten op dansten en het rubbertje gevuld.

Wegens haar leeftijd en uiterljk en het gezeur om meer geld ziet ze mij waarschijnlijk niet meer. Wel een boven verwachting goede ne*kervaring.

(112/200)

Commentaar

Afgelopen donderdag, nu een gaatje in de middag. Zag op nr. 10k2 Rebecca staan, maar nog niet herkend wegens geverfd haar. Zag ook op 7k4 en 40k3 twee hoogblonde Milfs staan. Blijft zonder te hebben ingelezen op hookers toch altijd een gok.

Gekozen voor rustig aan met Consuela. Eerst uitgebreid m'n stok afgekloven, inclusief ruime omgeving. Daarna ik met haar gespeeld en in diverse standjes in diverse gaatjes slow-fuck. Bijna een sauna ervaring, wellicht kan ze ook masseren (niet gevraagd). Verlengen/ 2e ronde was voor € 20 mogelijk.

Geheel ontspannen, hoofd leeg en zak leeg, weer op naar de volgende meeting . . . ,

Commentaar

Mitchell,
                                  Dus al met al toch gevallen voor de "charmes" van Consuelo.
                                  Zij staat op m'n lijstje gepland voor zaterdag de 7de een trio met een wandelbroeder...

Grtz.,
                                  Zeeman

Commentaar

Vandaag deze dame bezocht.
                                    Afgesproken alles zonder.
                                    Eerst heeft ze mij heerlijk gepijpt daarna is ze op haar rug gaan liggen en heb er heerlijk genomen.
                                    Later is ze op haar knieën gaan liggen en heb ik haar lekker va achteren genomen.
                                    Uiteindelijk uit haar kutje gehaald en alles lekker in haar kontje gespoten.
                                    Voor mij herhalings gevaar.

Commentaar

Mogelijk door de recenties van Zeeman viel het bezoek mij een beetje tegen.
                                      Ze is hel vriendelijk een aardig, maar sexy uitstraling komt niet tot uiting in daden.
                                      Op eigen verzoek geen intiem.
                                      Ze is wel heel aardig, rustig en neemt de tijd, maar verder niet zo veel actie. En aangezien ik nogal passief ben ingesteld...
                                      Wassen moet je zelf doen, of niet.
                                      Communicatie best lastig, Consuela spreekt slecht Nederlands en ik helemaal Spaans, maar toegegeven, daar kom ik uiteindelijk ook niet voor.
                                      Aardig om 'n keer meegemaakt te hebben, maar meer ook niet.

Commentaar

Gisteren haar weer bezocht en mijn kwakkie in haar kont achter gelaten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX
                                          Voor de liefhebbers; ze is weer terug.
                                          Da's mooi ! Wel lang weggeweest, zeker 2 maanden.
                                          Weet je op welke dagen ze in Den Haag aanwezig is?
                                          Vroeger deed ze een gedeelte van de week ook in Amsterdam.