Wallen, Dollebegijnensteeg 111 /hoek, Salma

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Dollebegijnensteeg 111 /hoek, Salma

Actually I know Emma for years , from Alkmaar , Leeuwarden , Alkmaar, Wallen OZA 27 , and for at least two years , with intervals, in nightshift she's on OZA 32 , the very last window on the Northside, left bank. She's always busy , beware of that blonde neighbor of her , that is the superbitch.

Emma had an amazing record here and I wonder why the moderator removed this all , she had an other name though .... ??

Emma is a classic Romanian beauty with frizzly brown/black hair slightly mixed with blonde highlights, she has luscious lips, a petite well proportioned body, and a smile that makes you melt. She's not too tall , meanwhile she's in her early thirties.
    One minute and 50 euros behind us the deal is done.
    Up the stairs in the room, Emma is even more receptive and friendly , generally an indication that I'd made a good choice. Clothes were quickly out of the way, and she sweetly points out a hook, where I could deposit mine, so we could concentrate on the action. She started with some very friendly caressing, and touching, and had my attention almost immediately. Following this went on the rubber, with a slow, well planned oral session, which was both unrushed and passionate. That is one word which would summarize Emma completely: passionate !

After the oral session, she mounted me cowgirl style for a wonderful session that alternated between slow, grinding and fast action. She reminded me that I could always ask for a different position, and soon we were executing the canine stance. What made the experience even more interesting, is that this girl is an active participant in any position. She thrust her gorgeous rear at me matching my every move. This was a fantastic doggie, and reminded me of how much fun this position really is. After which, I really wanted to see her wonderful face, so we assumed the missionary. Her lovely smiles, good visual contact with her captivating eyes, and the right amount of verbal encouragement were all ingredients that culminated in a fantastic finish.

Oorspronkelijk geplaatst door Earthly
    Emma had an amazing record here and I wonder why the moderator removed this all , she had an other name though .... ??
    because she asked me ...

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Emma (Rom) (uitstekend)

OZA 32 rts is nog al eens aan de orde , een draadje waar ik absoluut geen muziek in krijg is Emma , een schone Oost Europese die bijna nooit ontbreekt , ze prefereert de avond , en ze heeft lots of friends , dat is zeker .... , ik ben niet zeker welke namen ze hanteert ....

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=12103
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallan, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Salma (uitstekend)

Op de OZABW 32rts zit al geruime tijd Salma; een Marokkaanse (en ze heeft dan ook een typisch Marokkaans uiterlijk, met het kenmerkende mooie haar).
      Vroeger werkte ze naast de Grillbar, maar haar oude kamer is nu zo'n etalage geworden.

Marokkaanse dames zijn, alhoewel je het niet zou verwachten, enigzins schaars, en gelukkig is zij er een die ook nog eens uitstekende dienstverlening verricht.

Salma behoort wat mij betreft in de top 5 van pijpsters op de Wallen, aller tijden.
      In al die keren dat ze me onder handen heeft genomen, was het nooit minder dan een 8,5 waard; echt elke keer een lekkernij.
      Geen wild getrek -en kauw bij haar, maar constante verwenning van begin tot eind, waarbij ze zowel haar mond als haar hand precies goed weet te gebruiken.

Neuken is bijna net zo lekker; ze heeft gewoon een lekkere kut, waarin het altijd heerlijk toeven is (normaal gesproken doe ik er moeite voor om binnen 20 minuten klaar te komen, terwijl ik bij haar moeite moet doen om niet binnen 3 minuten klaar te komen; ik bedoel maar).

Wie van Marokkaanse dames houdt, moet absoluut en zeker deze dame bezoeken; ze is elke cent waard.
      En ook als Marokkaans niet je ding is, dan nog is het gewoon een bezoek waard, omdat je gewoonweg niet ontevreden bij haar de deur uit kunt lopen.

Salma is de ultieme "if everything else fails" dame. Als je een teleurstellende avond hebt gehad dankzij een TMM, kun je op zeker spelen en met haar afronden, zodat je je avond 100% goed kunt afsluiten. Die garantie kan ik eenieder geven.

PS: dit is niet Roemeense Emma die soms op dit adres staat; dat is een andere dame.
      How do you want it?

Commentaar

Re: Wallan, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Salma (uitstekend)

Svarog, altijd goede recensies en zo ook deze. Cheers.

Commentaar

Na het lezen van de recensie was ik wel nieuwsgierig geworden over deze marokkaanse. Af en toe op weg naar mn werk zie ik op de halte een marokkaanse chick staan. Mooi figuurtje, geile uitstraling met een stevige reet. Ik hoopte dat zoiets ook achter het raam staat.

Vanavond maar op stap gegaan. Na 2 rondjes gelopen zag ik op de laatste kamer van de straat een vrij lange dame staan. Helemaal een marokkaanse uiterlijk. Ze ziet alleen wat ouder uit dan ik had verwacht. Maar ja om mn fantasie beetje te verwezelijken, ben ik maar naar binnen gestapt voor standaard prijs.

Binnen zei ze dat ze Salma heet en ik dacht van yessss dat wordt een lekkere pijpbeurt zoals in vorige recensie staat. Maar helaas valt het beetje tegen. Ze doet het niet slecht slecht, maar ik heb wel betere gehad. En het was vrij kort, denk 3 minuten ofzo? BH ging trouwens niet uit, maar kont wel voluit ermee spelen. Daarna missio standje en die benen wel lekker wijd. Na niet eens 5 minuutjes pushte ik maar mezelf klaar te komen. Al en al wel aardige dame die veel lult. Gelooft best dat ze goeie service heeft verleend aan mn voorgangers. Maar ik zou niet zo gauw weer teruggaan.

En trouwens ze zei dat ze uit ander land komt dan marokko.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkel123 Bekijk bericht
            Na het lezen van de recensie was ik wel nieuwsgierig geworden over deze marokkaanse. Af en toe op weg naar mn werk zie ik op de halte een marokkaanse chick staan. Mooi figuurtje, geile uitstraling met een stevige reet. Ik hoopte dat zoiets ook achter het raam staat.

Vanavond maar op stap gegaan. Na 2 rondjes gelopen zag ik op de laatste kamer van de straat een vrij lange dame staan. Helemaal een marokkaanse uiterlijk. Ze ziet alleen wat ouder uit dan ik had verwacht. Maar ja om mn fantasie beetje te verwezelijken, ben ik maar naar binnen gestapt voor standaard prijs.

Binnen zei ze dat ze Salma heet en ik dacht van yessss dat wordt een lekkere pijpbeurt zoals in vorige recensie staat. Maar helaas valt het beetje tegen. Ze doet het niet slecht slecht, maar ik heb wel betere gehad. En het was vrij kort, denk 3 minuten ofzo? BH ging trouwens niet uit, maar kont wel voluit ermee spelen. Daarna missio standje en die benen wel lekker wijd. Na niet eens 5 minuutjes pushte ik maar mezelf klaar te komen. Al en al wel aardige dame die veel lult. Gelooft best dat ze goeie service heeft verleend aan mn voorgangers. Maar ik zou niet zo gauw weer teruggaan.

En trouwens ze zei dat ze uit ander land komt dan marokko.
            Ik zal ook eerlijk toegeven dat ze bij mijn eerste paar keer niet zo super geweldig was, en dat was net in m'n "alleen neuken" periode.

Maar ja, ik ben inmiddels wel wat meer dan "een paar keer" bij haar geweest. ;-)
            How do you want it?

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Emma (---) (uitstekend)

Toen ze nog op 27oza zat, noemde ze zich al Salma. Prima dienstverlening en hoe meer je betaald hoe geiler ze wordt. Overigens is het geen marrokaanse maar een albanees.

bedankt , ik ken haar vanaf 2003 uit Alkmaar.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Salma (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Buttmann
                Waar is deze salma te vinden en op welke tijden werk ze?

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkel123
                Tegen mij zei ze dat ze uit Armenie komt. Maar ja bij de meeste meisjes worden ze geiler als je meer betaalt.
                's Avonds is ze meestal te vinden en laatste kamer oudezijds naast de gokhal.

Commentaar

als Salma in het Singelgebied zou werken zou ze waarschijnlijk beter scoren in dit forum dan daar op de hoek OZA Noordzijde,

maar ik denk dat ze daar niet wakker van ligt , ze scoort 's avonds altijd goed daar ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Emma (---) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Dakhaas69 Bekijk bericht
                    Toen ze nog op 27 Oza zat, noemde ze zich al Salma. Prima dienstverlening en hoe meer je betaald hoe geiler ze wordt. Overigens is het geen marrokaanse maar een albanees.
                    Salma / Selma is een Noord Afrikaanse (Arabische naam) , Egyptisch hebben we nog niet gehad ....
                    Staat nog altijd op het menu ...

Commentaar

Menigmaal heb ik Salma al eens in het vizier gehad maar van een bezoekje kwam het nooit. Het blijft wat mij betreft altijd een beetje uitkijken op de noordzijde van de OZA met al die boobytraps voor de toeristen. Maar dan komt toch dat moment dat je er niet meer omheen kan. In haar zwart met witte bretels stond ze naast dat Duitse biggetje te schitteren. Achter haar kontje aan de trap op lopend kwam ik al gelijk in de mood. Mooie ruime kamer daarboven. Nog mooier is Salma die ik nu eens van heel dichtbij kan bekijken. Wat een prachtige vrouw is het toch. Enorme bos met krullen, donkere ogen en mooie natuurlijke borsten. Je zou zomaar kunnen denken dat het een Marokkaanse is gezien de haardracht.

Ze blijkt ook nog eens heel gezellig te kunnen kletsen en al snel voel ik me op mijn gemak. Voor de blowjob komt ze lekker dicht op je zitten waardoor je haar parfum goed kunt ruiken. Lekker muziekje dat door de kamer klinkt, dit is echt ontspannen. Dan klimt ze op mijn verzoek bovenop voor de wip. Ze pakt uit zichzelf mijn handen vast en plaatst die op haar heupen en nodigt me uit om haar lichaam te betasten. Even later vraag ik voor de doggy. Daarvoor krijg ik nog een intieme handjob en een paar geile blikken met die donkere ogen van haar. Om verlegen van te worden....
                      Ook in de doggy wordt je vocaal aangespoord om flink los te gaan " Yes, give it to me like that". Als ze dan via de spiegel tegen je zegt dat je goed bezig bent kan je alleen maar rechtstreeks bij de finish uitkomen. Daarna gaat ze zich uitgebreid wassen en vlot de conversatie nog steeds goed. Zeer grote kans op herhaling.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 rts, Salma

Oorspronkelijk geplaatst door Svarog Bekijk bericht
                        Op de OZABW 32rts zit al geruime tijd Salma; een Marokkaanse (en ze heeft dan ook een typisch Marokkaans uiterlijk, met het kenmerkende mooie haar).
                        Vroeger werkte ze naast de Grillbar, maar haar oude kamer is nu zo'n etalage geworden.
                        Salma nog altijd paraat op Oza 32 rts , Svarog is vlgs mij ergens tussen de wal en het schip gevallen ..

Commentaar

Wat een heerlijke dame! Paar keer al geweest bij de dame met mooie Pijpen-krullen, en dat eerste doet ze zeker niet onverdienstelijk. Ze maakte met in goed Engels duidelijk dat ze meer vaste klanten wil hebben en niet die dronken en nieuwsgierige toeristen. Die mogen bij andere naar binnen volgens haar.

Juiste instelling, perfecte skills, pretty looks. Probeer jij maar eens om daar niet klaar te komen! De aanmoedigingen herken ik zeker, ik begrijp zelf ook wel dat je niet bij iedere klant kan klaarkomen, en al helemaal niet als er eigenlijk alleen maar man-gerichte handelingen plaatsvinden. Toch denk ik wel dat, als je een uurtje boekt, je haar wel klaar kan krijgen. Oraal welteverstaan. Want een stiekem vinger over haar klitje geeft al de juiste bodylanguage.
                          't is heerlijk om dat hoofd met die pijpenkrullen te zien pijpen en uiteindelijk, na andere standjes, te komen met uitzicht op die ontzettend mooie kont!

Ze staat op mijn vaste avondlijst!
                          Alleen ben ik haar al een paar weken kwijt op de avonden dat ik daar wandel.
                          Ik zag, ik genoot en ik kwam, en dat vele malen :p

Commentaar

Iemand deze marokkaanse nog gespot?

dat hebben we van jouw ook nog nooit gehoord.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mochool Bekijk bericht
                              Iemand deze marokkaanse nog gespot?
                              Staat er elke dag.
                              How do you want it?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Svarog Bekijk bericht
                                Staat er elke dag.
                                Tegenwoordig, eigenlijk al sinds eind vorig jaar , zie ik haar in de Dollebegijnensteeg , op 111 de hoekkamer.
                                soms 's avonds , soms overdag ..

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111 /hoek, Salma

@Moderator :

Is neergestreken in Kampen - Overijssel gaarne aanpassen
                                  evenals recensie hieronder aub. mee verplaatsen.
                                  Dank U.

Vertel ons waar ze adverteert;
                                  Salma stond gisteravond in de Sint Annenstraat 117

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=317558

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111 /hoek, Salma

Wat een heerlijk wijf! Een afkomst die je niet vaak tegenkomt (Marokkaans) maar toch erg beviel.

Pijpwerk prima intiem ook goed verlopen. Een prima bezoek maar ik voel me meer thuis in Den Haag door het tarieven verschil en de tijdsdruk.

The Fishermen
                                    (6/100)

Commentaar

Aan het werk...
                                    X