Aleisha, Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 bov

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aleisha, Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 bov

Hoe heet het meisje dat 's avonds op 83 sous staat? met grote silicone? Klopt het dat ze geen pagina heeft? gr

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 bov, (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door alles reiniger Bekijk bericht
    Hoe heet het meisje dat 's avonds op 83 sous staat? met grote silicone? Klopt het dat ze geen pagina heeft? gr
    IK weet niet hoe ze heet, ze staat er idd alleen 's-avonds/'s-nachts, "im from Czech Republik" zei ze met hese stem.

Ik liep op een avond langs en zag een wat skinny blond meisje op 83 sous zowat onbeweeglijk staan, alsof er een etalage pop stond, met idd grote siliconen borsten, ze knipoogde.
    Ik viel eigenlijk zowat tegen de voordeur aan, vanwege het te steile trappetje naar beneden. Binnen zei ze dat het 50 euro was,"first you pay", "lay down on the bed" zei ze.
    Ze kwam naast me liggen en begon te pijpen, beetje matig, masseerde mn ballen, ze smeerde dr grote siliconen borsten in met olie en ik mocht haar masseren, niet lang, binnen 2 minuten, zei ze ineens dat voor 50 euro meer meerdere posities mogelijk waren.
    Ik zei "wat, 50 euro meer!!" "yes, you paid 50 euro for 15 minutes, you fuck me on top, you want more, you pay 50 euro more"
    Ik vroeg teleurgesteld hoe lang ik dan mocht neuken voor 50 euro meer..."20 minutes total, various positions"
    We lagen daar nou eenmaal, dus begon ik bovenop haar te neuken, ik stootte maar goed door, hoewel ik er eigenlijk geen zin meer in had, ze hield dr benen beetje dicht bijelkaar en hield dr hand bij dr poesje zodat ze volledig controle had, ze deed wat nep opgewonden, uiteindelijk ik denk binnen zo'n 10 minuten kwam ik klaar en meteen drukte ze me van dr af. Dus voor 50 euro binnen 15 minuten waren we klaar, en echt maar 1 positie, beetje kort matig pijpen in het begin, "thats the way how i work, other men pay me 50 - 150 euro, im not cheap you know" zei ze wat geirriteerd.
    Ik vertelde haar dat ik bij andere meisjes anders heb meegemaakt.
    Volgens mij krijgt ze helemaal niet veel klanten, gezien haar skinny body, wat een haaibaai! de week daarvoor heb ik nog 2 keer met een leuke hongaarse op de achterburgwal voor 30 euro voor bijna zo'n half uur plezier gehad, voor 60 euro was het mogelijk met nog een meisje, was ik daar maar weer naar toe gegaan.
    Ik raad je deze dame af! maar goed kijk zelf maar oke.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Tsjech (onbekend)

Haar naam weet ik inderdaad helaas ook niet meer. Toch wil ik even meegeven aan alle lezers dat ik ook geen goede ervaring heb gehad met de dame op dit adres.
      Het bovenstaande verhaal is namelijk precies hetzelfde wat mij is overkomen!! Ik kan hier weinig aan toevoegen. Ik wil jullie de tip geven om hier niet naar toe te gaan en dit raampje lekker over te slaan.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Tsjech (matig)

Zien 't nu pas, maar die heading in bericht #2 van Dforce
        "Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 bov, Elena (Rom) (voldoende)"
        weet niet hoe die daar gekomen is (wellicht een copy/paste en vergeten bij te editen), want Roemeense Elena zat een trapje hoger:
        http://www.hookers.nl/showthread.php?t=230185

Intussen ben ik nog steeds nieuwsgierig naar de dame beneden, overweeg om er toch eens naar binnen te gaan, misschien wil ze dan zeggen welke naam ze hanteert.

hij had die post aan Elena geplakt , heb ik losgemaakt ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Tsjech (matig)

Even voor de zekerheid, we hebben het toch over de dame die sinds een paar weken/maanden beneden staat en daarvoor jaaaren boven heeft gestaan?

In dat geval kan ik me wel vinden in bovenstaande berichten, een vage herinnering van een jaar of 3 terug maar bij mij is de regel hoe vager hoe slechter de ervaring was. Heel veel upsell en evenredig weinig service.
          Staat me iets van bij dat ze toen Russisch was maar goed, de sop en de kool enzo.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Alicia (Czech) (matig)

Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
            Even voor de zekerheid, we hebben het toch over de dame die sinds een paar weken/maanden beneden staat en daarvoor jaaaren boven heeft gestaan? (..)
            Die kan het niet zijn, want ze staat al 7 jaar op deze kamer (altijd beneden) en daarvoor 5 jaar op de OZA.
            Ze blijkt Alicia te heten, en idd van CZ.
            Aangezien ze al 12 jaar in A'dam werkt kan ze geen 22-25 zijn, 30-33 komt meer in de buurt, hoewel ze van buitenaf jonger lijkt dan dat.
            Die D-cup heeft ze echt niet, van buitenaf ziet het er pront uit, maar in je handen is het net aan een C-tje.

@Moderator: Recensie volgt nog, dit zijn alvast wat gegevens. Naam in bericht #2 staat nog op Elena.

e.e.a. aangepast

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Alicia (Czech) (matig)

Oorspronkelijk geplaatst door Upgrayedd Bekijk bericht
              [COLOR=black]Die kan het niet zijn, want ze staat al 7 jaar op deze kamer (altijd beneden) en daarvoor 5 jaar op de OZA.
              Ik ben ooit is binnen geweest bij haar en dat was toch echt boven.
              Zag haar vorige week staan en ben er inmiddels wel zeker van dat dat haar is. Is alweer een jaar of 4 geleden denk ik zo.
              Nou ja, maakt verder ook niet zo veel uit. Die C-cup klopt trouwens wel.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Alicia (Tsjech)

Donker en erg warm in die kamer daar beneden, wel ruim. Zonder schoeisel is ze kleiner dan je eerst verwacht. Ze is redelijk vriendelijk, maar ook rusteloos.
                Ze kwam naast me op het bed, dat lintje over haar tieten had ze omhoog gedaan, ik mocht haar boobs aanraken, ze zei herhaaldelijk "touch me", klinkt iig beter dan het tegengestelde. Ze probeerde een upsell om langer te blijven.

Daarna ging ze met de rug naar me toe pijpen, en bleef maar "touch me" zeggen, hoe dan vroeg ik me af want ik kon nergens meer bij. Pijpen was erg onrustig, te snel en zonder gevoel, ronduit matig eigenlijk.
                Hopelijk zou de wip voor een goede afloop kunnen zorgen.

Bij het vooruitzicht van de wip werd ik nog redelijk hard. Voor de missio deed ze het kussen onder haar kont, maak je maar zelden mee. Ze benadrukte herhaaldelijk dat zij hem er in zou doen, alsof ze persé wilde voorkomen dat ik het zelf zou sturen. Ik kreeg niet echt het gevoel dat ik er zat, althans ik had niet dat pussy-gevoel. Ze had wel wat lub gebruikt, misschien voor de vorm een paar druppels inside bij haar. Ik weet dus niet of ik er in zat, het voelde niet zo, dubieus, maar ik kan er niet stellig over zijn. Hij floepte wel een paar keer 'er uit', merkwaardig. Toen ie even stabiel zat ging ze overdreven vocale begeleiding produceren, en op zo'n nerveuze manier dat het op mijn zenuwen ging werken. Bij het heen en weer bewegen, voor zover daar af en toe sprake van was, had ik niet het pussy-gevoel, maar nogmaals ik kan niks met zekerheid beweren. Ik lag ook erg ongemakkelijk en ze bleef maar nerveuzig onder me bewegen. Ik zei dus al snel dat het voor mij niet werkte.

Ze wilde het wel met de hand proberen, dat kan ze helemaal niet, dan plan C, of ik het zelf wou doen, ja kijk 's nondeju dat kan ik thuis ook.
                Zo onbeweeglijk als ze achter het raam staat, zo nerveuzig doet ze als je binnen bent. Ze is overigens niet onvriendelijk, maar de sex leek nergens op.
                Maar even wegspoelen, de energie weer oppakken, en bij een vaste herhaaldame alsog in de lekkere poes leegvloeien.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Alicia (Tsjech)(matig)

Ze stond jaren boven en nu beneden. Iedere keer als ik via de steeg doorsteek naar het Sint Annen Paradijs vraag me af of ze van geboorte vrouw is. Zo ja, ziet ze er wel goed uit.....

Commentaar

Wat een ontzettende rothouding heeft deze meid. Ik zag dat haar borsten flink nep waren maar voor de zekerheid wilde ik toch even vragen of ze echt stevig zijn of zacht. Ik stap naar onder "50 euros" zegt ze, dus ik vraag in het engels of haar borsten zacht of stevig zijn. "fuck you!" En een harde knal van de deur die dichtgesmeten werd waren het gevolg. Heb een half uur later nog 100 euro voor het raam gehouden en ik kreeg een middelvinger terug. Mooi levenloos zo laten staan waar ze staat deze meid!

Commentaar

deze magere nepper nog steeds op het zelfde adres in het keldertje , 's avonds , ze staat altijd ver naar achteren zoadat je alleen haar lichaam ziet ....
                      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Op een of andere vreemde manier wil ik iedere keer weer even kijken als deze dame achterin staat te kijken, en verhip iedere keer staat ze er weer, en wel he-le-maal achteraan en stokstijf. Heeft ze wel bezoekers? Heb nog nooit iemand bij naar naar binnen of buiten zien komen.

Toch wel een beetje sneu, maar aan de andere kant ze moet zichzelf toch verkopen en dat doet ze mijns inziens niet echt op deze manier.

Commentaar

Ik heb haar ook gezien en ze staat idd vlink naar achteren en stil. Klein petit lichaam, blond, silecone borsten. Leuk poppetje om te zien, maar als ik de meeste recensies moet geloven een echte afrader.
                          Heb meerdere pogingen gedaan om haar aandacht te krijgen maar ze negeerd me steeds of wuift dat ik door moet lopen haha. Snap er niks van want de meeste trekken me vaak zowat naar binnen.

Commentaar

I too have seen this woman standing back from door whats going on as i was tempted to go in

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Alicia (Tsjech)

Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
                              Staat me iets van bij dat ze toen Russisch was maar goed, de sop en de kool enzo.
                              deze Russische dame staat er nog steeds - vlgs inside info schijnt ze wel degelijk haar vaste klanten te hebben en ze verveelt zich niet ... goed of niet goed ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal 83 sous, Alicia (Tsjech)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                deze Russische dame staat er nog steeds - vlgs inside info schijnt ze wel degelijk haar vaste klanten te hebben en ze verveelt zich niet ... goed of niet goed ...
                                deze had ik bijna afgeschreven , maar vanavond stond ze er weer (zoals gewoonlijk alleen de onderkant .. )

Commentaar

Ze staat tegenwoordig boven, dus OZV 83 bov.

Dan zie je beter dat ze tamelijk klein is, de 1.65-1.75 die hier staat die haalt ze niet.

Zelf schrijft ze haar naam als ALEISHA, zo staat het op het bordje wat ze af en toe gebruikt.

Topic titel gewijzigd, de info zullen we aanpassen zodra dit weer mogelijk is...
                                  Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 23-07-17, 21:00.
                                  Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Aan het werk...
                                  X