Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Helène (Frans)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Helène (Frans)

Hi MedeWandelaars,

Eindelijk dan maar wer een berichtje van een bijna ingeslapen Hookers-aanhanger . De afgelopen tijd niet veel nieuws ontdekt/geprobeerd, veelal terugegevallen op mijn al bestaande zekerheidjes.
    Maar gisteren was het dan weer een keertje zover. Na wat gewandel op de Wallen (echt al een jaar of 5 niet meer mijn territorium en dat zal na gisteren nog wel zo blijven, wat een hoog happy with plastic gehalte, je moet er van houden) even doorgestoken naar het Singelgebied. En mijn medewandelaar was het er uiteindelijk mee eens dat er hier meer kans van slagen was. Er waren er zeker 3 aanwezig waar Pietje zijn kunstje op zou kunnen. Uiteindelijk gekozen voor een grote (qua lengte en boezem) Française genaamd Ellen. Nou en dat was een feestje, een echte GFE, met bijna alles erop en eraan. En dit alles voor het instap-tarief. Kom zeker bij haar terug.

Gegroet Pietje Puk 69

PS geen adres ingevuld omdat ze aangaf op steeds een ander adres in het Singelgebied te zitten.

Re: Singelgebied, Onbekend , Ellen (goed)

Hey Mr Goodbar,

Wat een "warm" onthaal voor een "oude" bekende van het forum.......... Maar de zekerheidjes zijn te vinden oa in mijn gegedane positieve recensies. Een beetje wandelaar deinst toch niet terug voor een beetje moeite doen en beetje logisch nadenken.
    En de dame in kwestie zei mij letterlijk dat ze vrijwel elke avond een ander raam heeft in de Oude Nieuwstraat, Korsjespoortsteeg, Teerketelstraat of Spuistraat dus heb ik netjes in de recensie gezet: Singelgebied (zo groot is het tegenwoordig niet meer). En gisteren stond ze achter het meest rechtse raam (1 hoog) in de Teerketelstraat.

Nogmaals gegroet Pietje Puk 69

Commentaar

Denk dat ik deze dame vorige week donderdagavond bezocht heb...was nog niet aan schrijven toe gekomen, mede omdat ik haar naam was vergeten.

Idd geweldige dame, met grote nogal hangende borsten...maar bij haar niet storend...het geheel was erg opwindend. Alleen had die dame blauw/grijze ogen en donkerblond/lichtbruin haar...

De dame in kwestie vertelde ook steeds wat rond te zwerven in dit wandelgebied en, ze zegt drie weken geleden begonnen te zijn.

Indien Pietje Puk kan bevestigen dat we het over een en dezelfde dame hebben zal ik een uitgebreider verslag met recensie schrijven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Puk 69 Bekijk bericht
        Hey Mr Goodbar,

Wat een "warm" onthaal voor een "oude" bekende van het forum..........
        Nogmaals gegroet Pietje Puk 69
        ja , sorry Pietje , ouwe rakker , excuus dat ik er zo 'met gestrekt been' in ging

vanmiddag in de Bethlem heb ik het anders gedaan

welcome home
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg / ONS , Ellen (Frans) (goed)

Hi Keesje T,
          Ik weet bijna wel zeker dat we het over dezelfde dame hebben. De kleur van de ogen heb ik eigenlijk een beetje moeten gokken want ik was tijdens het bezoek met zoveel andere dingen bezig Dus kom maar op met je recensie, maar niet te positef, anders moeten we zolang wachten als we nog een keertje langs willen gaan.
          Gegroet Pietje Puk

PS Mr Goodbar Excuses geaccepteerd!!!

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg / ONS , Ellen (Frans) (goed)

Zoals beloofd volgt hier de recensie. Ellen heb ik twee weken geleden op de donderdagavond bezocht. Ik trof haar in de ONS op nr 8 midden. Ze vertelde me toen, twee weken daarvoor met dit werk begonnen te zijn in Amsterdam.

Ellen is een beetje een girl next door type, met opvallende blauw grijze ogen. Verder is ze lekker lang en heeft een geweldig vrouwelijk lichaam. Wel hangen haar grote borsten nogal behoorlijk, maar dat was voor mij geen belemmering. Ze heeft een geweldig sexy figuur.

Eenmaal ontkleed begon ze mijn bovenlichaam te zoenen, heel sensueel. Hierbij vergat ze niet licht in mijn tepels te bijten. Het franse gedeelte was erg lekker, waarbij ze over me heen kwam liggen. Daarna in doggystyle verder gegaan, waarbij ik helaas door alle opwinding iets eerder kwam dan de bedoeling was...

Kortom, Ellen is een geweldige sexy en sensuele meid, zoals Pietje al aangaf een hele verademing bij al het siliconengeweld op de Wallen. Verder is ze erg relaxt, kijkt niet op de klok, en ze staat open voor een leuk gesprek. Wat mij betreft een zeer geslaags bezoek bij een vrij unieke vrouw in de raambusiness. Enig minpuntje was een lichte zweetlucht...

Ellen ziet mij zeker vaker terug, alleen zal het ff zoeken worden, de avond erop heb ik haar nergens kunnen vinden.

Noot aan de mod: wellicht kun je haar kleur ogen aanpassen aan grijs (meer blauw/ grijs, maar goed), ook haar haarkleur is meer bruinig (aan de vrij lichte kant). Ik schat haar leeftijd op midden tot eind twintig...

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg / ONS , Ellen (Frans) (uitstekend)

Vanavond weer eens deze heerlijke dame bezocht. Ik trof haar in de Teerketelsteeg 14 rechts. Ze verteld mij meestal vroeg in de avond, rond 19:00/19:30 te beginnen. Meestal stopt ze rond 03:00 in de nacht. Iets eerder dus dan de meeste andere dames.

Het was weer super met deze all natural meid. Helaas is die kamer daarboven vrij donker... Ze zal deze kamer afwisselen met de ONS nr 4...

Ellens haar is idd bruin...ogen zoals eerder door mij beschreven grijs/blauw...wellicht kan de mod het een en ander aanpassen. Verder heeft ze geen piercings, wel een kleine tattoo bij haar enkel, als ik me niet vergis...

Commentaar

Ook ik heb me uitstekend vermaakt met Ellen. Ze vertelde me dat ze 31 was en reeds drie!! kinderen had. Een bloedmooie lange (1.85 schat ik) Française met een van de mooiste lichamen van Amsterdam. Doet helaas niet aan anaal, pzc, zoenen, beffen, en vingeren maar geloof me je zal dat niet missen!

Commentaar

Deze dame gisteravond wederom bezocht; was weer super. Ik trof haar deze keer in de Spuistraat op nr 15 links. Hier zal ze de rest van de week te vinden zijn. Ze staat liever niet in de Teerketelsteeg omdat veel wandelaars kennelijk niet omhoog kijken.... Haar voorkeur gaat uit naar de ONS nr 4, of dit adres... Ze kan alleen niet aangeven waar ze binnenkort te vinden zal zijn; deze kamers zijn nogal gewild.

p.s. haar hygiene is helemaal top, ik heb de laatste 2 keren niets meer van een lichte zweetlucht kunnen bespeuren...zal de eerste keer een incidentje zijn geweest. Hygiene is wat mij betreft uitstekend.

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 15, Ellen (Frans) (uitstekend)

Na een mislukte avontuur in Alkmaar (zie thread), wilde ik zekerheid, een glimlach en genieten van een mooie dame met een van de lekkerste lichamen die ik ooit naakt mocht zien.
                    Uiteraard terecht gekomen bij (H)ellen??. Wat een topmeid. Ze lacht met je, luistert naar je en dan ook nog eens dat lichaam die uitstekend weet te bewegen. Dit keer ook een massage erbij gehad. Voor niets!! (vanwege mijn slechte ervaring in Alkmaar)
                    Ik raad iedereen AF om niet naar (H)ellen te gaan zodat ze meer tijd voor mij heeft

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 15, (H) Elen (Frans) (uitstekend)

Afgelopen nacht wederom deze heerlijke dame bezocht. Ik vond haar deze keer weer in de ONS op nummer 6 boven. Ze vertelde mij dat de Spuistraat haar niet beviel, evenals de Teerketelsteeg. Zodoende zal ze in de toekomst weer in de ONS op nr 4 of 6 te vinden zijn.

Ze vertelde me verder nog de 28e naar huis te gaan, voor ongeveer 10 dagen...

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 of 6, (H) Elen (Frans) (uitstekend)

Eens met bovenstaande reageerders: erg lekkere rijpe wulpse dame, heerlijk om het bed mee te delen, vooral omdat ze een super aardige gezellige relaxte gastvrouw is die de gave heeft je zonder overdreven gedrag en gedoe volop te laten genieten.
                        En omdat ze daarbij ook nog heerlijk neukt vond ik het behalve genotvol ook erg geil, wordt zeker vervolgd dus!

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 of 6, (H) Elen (Frans)(uitstekend)

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht. Bovenstaande reacties vertellen het hele verhaal al eigenlijk, ik kan alleen aanvullen dat de dienstverlening er niet op is achteruitgegaan.

Er zat zaterdag niet veel bij naar mijn goesting, en de Wallen waren mij te druk.Ik twijfelde even over haar uiterlijk, maar op de kamer leek ze een stuk aantrekkelijker dan van onderaf voor het raam. Geen spijt van dus!

Commentaar

Gisteren weer heerlijk genoten van (H)elen. Ik heb vernomen dat ze een account aangaat maken, dus mannen als jullie een vraag hebben kunnen jullie die hier stellen en misschien wordt het persoonlijk door haar beantwoord.

My Dear (H)elen, I came for a massage because I was tired and stressed out and I thought that I couldnt get an erection. You had a very sexy outfit yesterday that made your body even more beautiful. With your smile and your looks you turned my little cadet into a powerful general. Thank you again and see you soon.
                            Dino Dong

Commentaar

Ze werkt zo goed als elke dag. Vorige week was ze ook de donderdagavond vrij, ik was vrijdagavond bij haar. Vanaf eind Juli gaat ze een maand met vakantie. Ze zit altijd op nr 6 boven.

p.s. die Russische is een favo van mij, ik heb niets over haar geschreven...ben haar naam ook kwijt. Ik weet ook dat ze deze site niet zo kan waarderen, dus vandaar. De dame in kwestie werkt sinds eind 2009 in het Singelgebied. Het moet klikken met haar, in het begin was ze erg kil en afstandelijk, nu gaan we leuk met elkaar om. Wat mij betreft een topdame. Erg mooi ook. Ze werkt op di overdag, do en vr in de avond/nacht.

Commentaar

Idd nr 6 boven is sinds kort haar vaste plek. Ze heeft mij ook verteld dat ze elke dag werkt vanaf 19.00 uur. Misschien zijn haar werktijden afgelopen 2 weken gewijzigd?

Ik ben zelf nu 1 keer bij haar binnen geweest en ga haar zeker vaker ontmoeten. Voor het normale tarief heb ik behoorlijk wat extra's gekregen, ze vertelde ook dat ze dit niet bij iedereen doet en ik heb er niet om gevraagd. Mede doordat ik ondertussen aardig opgewonden was stond ik na ruim een half uur buiten en realiseerde me nauwlijks te hebben gepraat. Ik vermoed dat ze selectief is.

Commentaar

Kan me helemaal vinden in het verhaal van Let's Walk. Ze zei iedere dag vanaf een uur of zeven 's avonds te werken, tot in ieder geval drie uur 's nachts.
                                  Heerlijke en vrij grote meid, die je een goeie tijd bezorgd. Lekker lijf met DD en verder alles vrij goed op maat. Ze weet dat uit te spelen en je goed op te geilen. Had na afloop toch het gevoel dat ik te weinig tijd had gekregen om van dat lekkere lijf te genieten. Ga het morgen gewoon nog een keer proberen.
                                  Pijpbeurt mc was OK, had langer mogen duren. Ging bovenop zitten en nam hem heerlijk helemaal binnen (mc) en wist verdomd goed hoe ze hem moest berijden. Russisch zc afgemaakt, uitstekend, ze had er echt plezier in het warme zaad in haar nek en over haar borsten te voelen stromen.
                                  Ze zei dat ze Frans/Grieks was, maar dat Franse deel kon ik er in haar accent niet uithalen. Dacht aan iets Oosteuropees in de verte, maar wat maakt het eigenlijk allemaal uit.
                                  Gewoon een heerlijke en ook heel vriendelijke meid, met een geweldig lekker lijf, die weet wat geil is. Jammer dat ze geen pzc en cim doet (toch?), maar ook wel weer begrijpelijk. Mij ziet ze hoe dan ook rap terug.

Commentaar

Sukke belandde op de zaterdagavond ook bij deze dame. Ik kan niet zeggen dat ik de moeite voor niemendal heb genomen. Ontzettend leuke vrouw, zoende spontaan toen ik binnenkwam, weet je het goed naar de zin te maken, lekker groot lijf. Helemaal top.
                                    The search for freedom through sex is doomed to failure. (Camille Paglia.)

Commentaar

Afgelopen vrijdag weer langs Helené geweest. Woorden komen tekort bij haar.
                                      Overigens leest ze nu al een paar weken mee heren, dus je kan haar alles vragen.
                                      Ook is ze benieuwd wie "guy with the moustache" is. Mocht je dit lezen Keesje T, laat wat van je horen. See you next time Helené !!!
                                      Dino

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 of 6, Helène (Frans)(uitstekend)

Trouwens nu we toch bezig zijn: eind vorig jaar vertelde ze me reeds 32 lentes jong te zijn.Denk zelfs dat ze me toen vertelde binnenkort jarig te zijn... Leeftijd kan dus een tandje hoger, naar 30 something.

Haarkleur mag ook wel aangepast worden van blond naar bruin... Er is nogal eens verwarring, zo blijkt, naar aanleiding van haar beschrijving in het recensieformulier.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 of 6, Helene (Frans)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                          vlgs mij staat Helene tegenwoordig Singel 81 sous , daar staat 's avonds al lang een mooi blond wijf , blauw strak jurkje heeft ze en een prachtige voorgevel waar je zo inkijkt , en ze is niet te oud ....
                                          Helene vertelde mij vanaf eind Juli ruim een maand met vakantie te gaan. Toen heb ik haar ook niet meer gezien. Ben verder de afgelopen weken niet meer in de avond in het Singelgebied geweest.

Lijkt mij dat je een andere dame hebt gezien; Helene is ook niet echt blond...meer lichtbruin of misschien nog donkerblond... Een echte blondine is ze iig niet...