Sanya / Sonja (Bulg), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sanya / Sonja (Bulg), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2

Na de afknapper bij Emma eerder op de dag, 's-avonds alsnog geloosd bij Sonya.

Bij deze slanke donkerblonde dame is veel mogelijk. Wel vooraf goed onderhandelen. Dame is zeer zakelijk. Binnen deed ik er niet meer aan, dus ben ik maar voor het simpele gegaan. Pijpen was zonder gevoel, Neuken werkt zij niet echt mee, maar maakt lekker stoten wel mogelijk.

Ik hou mij in het vervolg bij het oude vertrouwde.

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Sonya (matig)

Na enig zoeken in de steegjes bij de oudezijds een mooie super-slanke (daar geil ik op) chick uitgezocht. Ze sprak alleen engels, zei uit Bulgarije te komen en heet Sonya. In plaats van pijpen koos ik er voor met haar gleufje te spelen om hard te worden (ik vraag altijd eerst of het mag voordat ik geld geeft, want niet ieder meisje wil dat je haar kutje aanraakt) en daarna een nummertje. Na relaxt gespeeld en er super hard van te zijn geworden, een heerlijk lang nummertje gemaakt in haar als een handschoen passende doosje. Tijdens het neuken nog gevraagd of we ook nog een standje gingen doen, maar dat kon er niet af voor 50 euro. Kortom, een lekker relaxt en mooi superslank vrouwtje, helaas een tikkie zakelijk.
    Voor de liefhebber van mooi en superslank, voor mij één van de toppers in amsterdam, samen met Priscilla uit La Vie en Rose. Ze gaat me vast wel weer eens zien.
    P.S.: als je er heen wilt, ze zei nog alleen op de daguren te werken, maar wel op alle dagen.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Sonja (blond) (goed)

Sonja ziet er erg lekker uit, maar ze is 't niet waard. Zonde van je geld.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Sonja (blond) (goed)

Deze blonde Bulgaarse Sonja is er nog steeds , op de dag staat ze meestal in de 3e kamer rechts (naast Sonia) of in de eerste. Soms ook staat ze vooraan in Dolleb. Ze kijkt altijd wat zakelijk maar ik hoor goeie dingen over haar.
        Draadje geschoond.
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Sonja (Bulg.) (voldoende)

I’d had previously visited her and had recorded her as giving one of the best blow-jobs that I had ever received and due to her relaxed attitude to positions etc.
          I returned for another €50 f&s and didn’t bother to do the usual negotiations with top on/off and number of positions. When I asked her to take her top off, she told me that would be extra. I told her that she had taken it off on a previous visit, so she duly obliged.
          The suck was still very sensual, but didn’t seem to last as long as the previous occasion. When it came to positions, I told her that I would prefer her to start on top; she said that it would be better if we started in missionary. I didn’t bother to argue. Fortunately, that was the only position that it took, but I won’t be returning again.
          6/10

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Sonja (Bulg.) (voldoende)

Hallo Collega's

Sluit me volledig aan bij de eerdere reactie's. Zakelijk, (te) zacht pijpend, neuken werkt ze niet mee maar ligt wel lekker stil waardoor er goede stoten mogelijk zijn. Haar maar eens bezocht omdat ik haar al medere keren heb zien staan met altijd een goede enthausiaste blik. Opzich geen spijt van maar had toch wat meer verwacht en ook het touristische gedeelte van het verhaal vind ik nix (spreekt engels waardoor je communicatie toch altijd wat minder is).

M.v.g. Nymfomaan18m
            Even my mom know that there's no show without a blow and a kinky ho!!

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-6, Sonja (Bulg.) (voldoende)

Sonja's draadje is inmiddels verlopen - maar ze is er nog steeds , eerste kamer in de Trompetter , ze heeft inmiddels zwart haar (te zwart ... !) , ze is er altijd erg vroeg in de ochtend - en daarmee scoort ze vele treffers o.a. bij de toeristen.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-6, Sonja (Bulg.) (voldoende)

deze Sonja zag ik onlangs weer, overdag Trompettersteeg 1-3 , ze heeft onnatuurlijk zwart haar , scoort altijd goed bij de earlymorning walkers ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-4, Sonja (Bulg) (voldoende)

Ja veel recenties krijgt deze dame niet, hoewel ze toch bijna dagelijks werkzaam is (tegenwoordig in de dollebegijnen). Een paar honderd keer was ik haar al voorbijgelopen, en zo nu en dan nog even de prijs etc gevraagd. Ze kwam altijd een beetje zakelijk over. De laatste weken ziet ze er wel erg sexy uit, dus toch meer weer aangesproken. En jahoor, 50 euro voor s+f incl. posities al nude was nu wel mogelijk. Hup naar binnen. Aan het begin was ze nog een beetje afstandelijk, en tijdens de sessie werd ze steeds losser en gezelliger. Aan het einde bleef ze maar tegen me aankletsen haha. Die dames will ook alles van je weten. Eindconlusie: leuke dame seze Sonja, prachtige ogen en de seks was ook prima. Ik heb niets zakelijks gemerkt aan deze same.

Ps. ze heeft toch blauwe ogen?

Commentaar

Onbekend, Onbekend, Onbekend (goed)

Wie kan mij de naam geven van deze mooie jongedame?

De beschrijving is als volgt:

Dit meisje heeft haar plekje in de Dollebegijnensteeg.
                    Ze zit in de 3de, 4de, 5de of 6de kamertje links als je vafaf de St. Annendwarsstraat komt.

Ze heeft een mooi slank figuurtje en komt uit Bulgarije en is 32 jaar.
                    Haar zwarte haar komt niet verder dan haar schouders.
                    Tijdens mijn 3 bezoeken aan haar had ze een roze setje aan.
                    Ze spreekt heel goed Engels en een klein beetje nederlands.
                    Ze is heel aardig en houd wel van een goed gesprek en is volgens mij heel sociaal.
                    Ze werkt op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag(Dit zijn de dagen dat ik haar gezien heb) overdags.

Pijpen en neuken(met condoom) doet ze erg goed en na de grote explosie kun je rustig bijkomen.

Met vriendelijke groeten

Spermabom

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-4, Sonja (Bulg) (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door spermabom
                      Is dit de sonja uit de Dollebegijnen?

nee, da's een andere Sonja , die ik al een tijd niet meer heb gezien ....
                      Gb
                      nou , vanmiddag was ze er weer , op nr 3-2 , da's 2 deuren opgeschoven richting gracht ......

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-4, Sonja (Bulg) (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                        nou , vanmiddag was ze er weer , op nr 3-2 , da's 2 deuren opgeschoven richting gracht ......
                        En heeft ze nog steeds dat mooie slanke figuurtje en dat pikzwarte haar?

Ik ga haar binnenkort weer eens bezoeken.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2, Sonja (Bulg) (goed)

Dear hikers,

This is my first post on the forum. I'm quite affected because if I do not mistake, Sonja was actually my first girl ever in Amsterdam, and specifically in De Wallen. I've been visited her three times, and each one was a real pleasure with good feeling and a very cool atmosphere. This is exactly what I've been looking for because the first time I did it with a window girl I wanted it to be truely unforgettable so I didn't want to mess up. I remember I've been walking quite a long time trough the streets Oudekennissteeg, Oudezijds Achterburgwal, Trompettersteeg, Sint Annendwarsstraat, beeing tired, and then, whereas I thought I could maybe go back to the hotel without any chance of finding the good girl, I was hitted by her beautiful slim figure and her stunning look.

Just a smile was needed and after a few seconds, I was in her kamer. I didn't even asked how much it was, I just told her I wanted a blowjob and a handjob. I saw her green eyes (maybe more blue than green), with eyeliner, her lips and her heels. I was quite tensed and nervous a thing she immediatly noticed, and she makes everything she can to put me at my ease. If I do not confuse with another girl, she has short black hair that goes juste behind her ears, a thin bottom, wearing always (as far as I know) same grey little heels with a transparent thin glass that is a little bit used on the left one foot and has a delicious bulgarian accent (but I can mistake myself with such comment, because there's so much bulgarian girls in De Wallen). She said her name is Sania as I understood, but I guess Sonja is bulgarian transcription of her first name isn't it ? I do like to know if its the girl I'm thinking of and not another one. The Sonja I like so much.

By the way, I'm french, trying hard do the best I can in english.

Best regards to everyone.

thank you, very good english , must be Sonja yes !
                          Goodbar

Commentaar

Thanks Goodbar.

Commentaar

Not so much people had experiences with Sonja in recent times am I right ?
                              I haven't read any reports since the previous ones in this thread (fall 2009). I guess she has regular customers. Reports were mixed. But my experiences were great. I had described one of them, the atmosphere, the colors in her room, her smile, the service she offered. That was the first and the shorter one with. Time to get involved, to know more about her (and me because she wanted to know where I come from and what my life looks like, in professional and intimate ways both included) But the second one was mesmerizing, emotionally speaking.

I was struck to learn that she was blonde and then turned into black short hair. I just noticed that her hair was some white to the "root". It could be the effect from blond to black with different variations of colors applied. The fact that she has this haircut is something that really turns me on : it's what we called "coupe au carré" in french. It's rare to see girls wearing that kind of haircut (despite the fact it was more common mid and late 90's, maybe with the help of french and beautiful brunette actress Amanda Langlet in Rohmer's A Summer's Tale, a masterpiece about teenagehood in France in Dinard -Bretagne- in a land close to the sea with a lot of unaccomplished dreams and a reflexion about secret desires and sexual attraction), that's a little pity, it looks sexy to me and makes me horny each time I see it. I also like wavy/curly or tied up hair, like Mikayla one's, I had spoke about that with her a little bit.

I come back to Sonja's Experience. I dit not filled the recensieformulier yet, so it's "two birds with one stone." ;-)
                              Second time I came to visit her, she was more relaxed and myself too. That's not that I had the feeling that she was originaly tensed, moody or rushed in her posture, but she realised that it's not as easy as it seems even if the girl appeals. Someone said she was a little bit aloof and then after this feeling disappeared progressively. She was not like that with me. She's not delirious in her attitude but she's not shy or annoying either. God bless. She's talkative and very sensitive. She said hello to me with enthousiastic attitude. She kissed me on the cheek. I dit the same in return. She asked me how long I'll stay and I answered that it was the last time I could come to her because I had a train to catch (I do all my possible to visit a girl before leaving and catch the Thalys early in the afternoon, like 2 or 3.PM). We both started to talk about fucking, and then she laid on the bed joining me. The session was longer. Agreed for a 30 minutes S&F with one position. To her question "Do you want La pipe et l'amour ?" I answered a blow and a doggy, for change, mostly because I didn't do it the first time and was ready to go further. She started with some blow (sweet, soft, with some licking action, and she does balls licking, not all the girls do it, not an habit, it's just something you have to ask politely). At this time, I wanted to listent Queens of the stone age superb's song Make it with chu ? You know what the song is all about ? Well, listen it a few times if not already done, and this the typical song to get horny and ready for some laid. The sexiest song of this fabulous band. Some songs are made for making love. Great.

I didn't asked if she allows daty, in fact, I'd like to, she has a nice tight pussy with some hair, if it's not totally bald after the shave action. I felt the first time hairs grow back after some days. Nice and human after all. I'm not a fan of bald pussy. I understand that girls do that not only because customers want it but also, "in fine" for themselves, their appearance and the cliché of some eternal youth, isn't it ?

After five minutes of delicate blow, she turned around, and gave me a deep doggy. I wasn't allowed to touch her pussy, even if I wanted to and started put a finger in her in order to rub her clit. Bad idea. I should have asked before, I'm sure she would have let me do it. I was sorry and told her. She said it was ok. She's not harsh even in this unbecoming situation. At the end, as I felt I was about to come, she performed a handjob, looking me in my eyes, keeping eye-contact, talking. Then she pulled off the condom and cleaned it up. Sensuous and friendly Sonja. It's in that way that I've seen her smoking cigarette after intercourse, asking me if I wanted one and when I replied that I'm not a smoker she said : "Well, it's good for you young man" with a laugh. She's very sexy when she smokes by the way. I left, kissing her right hand and said thanks for everything she had given to me and that we shared together: tenderness, affection and her beautiful look with these blue eyes. For me an attractive, sincere and moving person.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mike Angel Bekijk bericht
                                ... Reports were mixed. But my experiences were great.
                                Sonja is back in town , black hair shortish , after some 6 months , Dolleb nr 7-5 daytime.

Actually she calls herself Sanya ...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-5, Sanya / Sonja (Bulg)(goed)

Zondag bij Sanya langsgeweest. Ik had al al heel vaak zien staan en om de een of andere reden koos ik toch dan een ander.
                                  Vaak viel dat dan achteraf toch weer tegen.

Ik vind Sanya echt lekker om te zien. Heerlijk strak lijf en ontdeugende ogen. Eenmaal binnen bleek ze ook helemaal niet zo zakelijk als hier op het forum wordt gezegd. Ik vond haar echt aardig en relaxed. En smaken verschillen, maar ik vond dat ze echt lekker pijpt. Daarna in missionaris afgemaakt, en dat was ook gewoon prima.

Goeie ervaring dus, en zeker voor herhaling vatbaar

Ze heeft trouwens haar haarkleur weer veranderd: ze is nu blond. En ze zat nu halverwege in de Trompettersteeg.

We komen Sonya op allerlei adressen in de St. Annenbuurt tegen...

Commentaar

Gisteren hier naar binnen gedoken.... Deze dame stond al een behoorlijke poos op mijn verlanglijstje. Eigenlijk staat ze er elke keer wel als ik overdag een wandelingetje maak. Zo ook deze dag. Bij het langslopen kijkt ze je geil/ondeugend aan, maar van enige agressiviteit is geen sprake. Sanya zal niet zo snel iemand naar binnen trekken. Je hebt zin in haar, of je hebt het niet, en ze is er niet het type met agressieve verkooptechnieken. Gelukkig maar, want ik had zin in een ontspannen wipje. Ze is niet de knapste die er is, maar ze heeft een mooi achterwerk, is lekker slank en heeft plezier in haar werk. Dit merk je aan de enorme ontspannenheid waarmee ze je binnen laat, afspraken maakt en het gesprek aangaat. Met Sanya kun je gezellig babbelen, ze zeurt niet direct om het geld, waardoor je het uit jezelf kan aangeven, en kleedt zich rustig uit voor de lekkere wip die komen gaat. Een aangename verrassing vormen haar borsten, die best nog wat groter zijn dan je op grond van haar lichaam zou denken. Een lekkere b-cup, je hebt echt wel wat in je handjes om het maar zo te zeggen... Als je aangeeft of je em moet wassen, zegt ze heel relaxt: if you think it's necessary. Nodig is het niet echt, want er gaat toch een condoom om, maar ik doe het altijd aangezien het de dame een bter gevoel kan geven... Ik positioneerde me daarna op het bed, nadat ze me had uitgenodigd.... 'so that i can blow your cock' zoals ze het geil zei.... Ze komt lekker naast je zitten, je hebt ruimte om haar rug, borsten, reetje te betasten en ze neemt em heerlijk tussen haar lippen. Het pijpen is best aardig, al had het best wat dieper gekund. Ze richt zich vooral op de eikel die ze zacht maar duidelijk voelbaar tussen haar lippen laat gaan. Best wel lekker, als je haar lang genoeg laat doorgaan kun je hier makkelijk vroegtijdig klaarkomen.... Ik gaf aan dat ik zin had en je hebt qua standjes alle mogelijkheden bij haar. Zoals meestal begon ik haar te neuken in de missio.... Ze voelde gematigd strak aan, is iig niet heel wijd maar ze is niet voor niks een jaar of 30 Ik heb het afgemaakt in doggy waarbij ik heerlijk in haar explodeerde. Je hebt dan uitzicht op een heel mooi sterretje, dat lichtjes openstaat.... geil hoor dat roze vlees Tijdens de sex is ze heel bedeesd, ze kreunt niet echt mee ofzo en gaat dus ook niet zitten faken..... Bij het orgasme krijg je gelukkig wel enige aansporingen.... Ik zou haar wel aanraden, vooral als je houdt van hele rustige dames, die gewoon op een rustige en gezellige manier een wipje met je wil maken.... Ik zou zeggen: een goed is op zijn plaats....

adres aangepast , haar n blond ...

Commentaar

Ook Sanya ben ik vaak voorbij gelopen, ieder keer lijkt ze weer een andere haarkleur te hebben. Beetje strenge blik heeft ze wel maar met een subtiele oogopslag heeft ze mij uiteindelijk toch naar binnen gelokt Mooi slank glad lijfje heeft ze wel. Sanya gaat helemaal bloot en gaat zo zitten dat ik haar tietjes lekker kan masseren. Pijpen doet ze bovengemiddeld goed en soms verdwijnt mijn pik diep in haar natte mondje. Dit houd ze best lang vol, ik was zelfs bijna al gekomen Ik neuk haar vervolgens in de mish afwisselend plat op haar en dan weer met beide tietjes in mijn hand. Het is een genot om deze meid met zo'n strak lijf te neuken. Dan gaan we hondjes, met diepe stevige halen neuk ik haar flink door. Het uitzicht op haar slanke billen en mooie lijf doet me al snel heftig klaarkomen! Verder geen gehaast bij deze vriendelijke dame.
                                      Weer een toppertje erbij!

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2, Sanya / Sonja (Bulg)(goed)

Sanya dagelijks present op nr 7-2 , vooraan in de Dollebegijnen ...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2, Sanya / Sonja (Bulg)

Vrijdagmiddag Goede vrijdag :
                                          Ik was op eigenlijk op zoek naar Vili, die jammergenoeg niet aanwezig was, en naar mijn mening de liefste en mooiste dame van Amsterdam is... maar dat terzijde.
                                          Na de teleurstelling met een aantal Belgische biertjes te hebben weggespoeld heb ik toch nog maar een rondje gemaakt.
                                          Teruggekeerd naar de Dollebegijnensteeg omdat ik vind dat daar de leukste dames staan ben ik, na een paar keer leuk oogcontact, bij Sanya binnengestapt.

Nou, de bovenstaand eerder genoemde meid krijgt concurrentie Wat is dit een heerlijke rustig en ontspannen dame !
                                          Bij binnenkomst voel je je direct op je gemak. Ze is heerlijk rustig en kalm wat bij mij binnen de seconde hetzelfde effect had.
                                          Bij binnenkomst de soms irriterende standaardvragen van 'where you from' etc.. maar deze keer was het of het echt gemeend was.

Zo ze is doet ze de handelingen ook wat me zeer snel in uiterste staten bracht.
                                          Het duurde dan ook niet lang dat ik de finish bereikte.

Ik kom er zeker terug...