Wallen, Molensteeg 6-1, Mabelle (Lat)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Molensteeg 6-1, Mabelle (Lat)

Slenterde wat over de wallen vanmiddag toen mijn oog viel op een leuke jonge Latina met een enorme voorgevel (Zeker E) en een leuk koppie met kort zwart haar. Schat haar zo'n 25 jaar.
    Wel behoorlijk stevig aan de buik ook maar heb daar verder weinig van gemerkt en al helemaal niets van gevoeld overigens. Kan me haar naam niet meer herinneren helaas.

€ 30,00 voor pzc/nmc afgesproken, € 50.00 gegeven onder de voorwaarde dat het "muy tranquillo" zou zijn. Na wat voorzichtig aftasten waarbij ze mij vrijelijk met haar kale kutje liet spelen ontdooide ze snel en nadat ik had aangegeven dat ze wat rustiger moest pijpen (stond al op springen...) nam ze de gelegenheid om mijn hoofd richting haar schoot te dirigeren, of ik ff wilde likken...
    Dat heb ik geweten, ze genoot ervan, werd echt drijfnat, en kwam volgens mij meerdere keren klaar en pas nadat een ongeruste buurvrouw polshoogte kwam nemen door hard op de binnendeur te bonken - lekker tactisch ook - kwam de beste dame weer wat terug in de realiteit. Lekker in missio afgemaakt waar ze ook zichtbaar van genoot. Al met al een hele leuke en lekkere ervaring, dame ziet mij zeker nog wel eens terug.

Re: Wallen, Oudekerksplein 68-2 /hoek OZV, Onbekend (uitstekend)

.. voor de aardigheid eens een paar keer langsgelopen - hoek OZV-zijde , een jonge latina , lekker mollig met bijpassende voorgevel , een oranje outfit - aardige meid , ze heet Mabelle ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudekerksplein 68-2 /hoek OZV, Mabelle (Lat) (uitstekend)

Werkt Mabelle nog? Elke dag 's middags?

ja hoor ...

Commentaar

Ja hoor, zondag nog langs geweest, rond 17.30 denk ik. Was weer leuk.

Commentaar

op die plek zijn er nogal eens wat verschillende dames die ook een beetje op elkaar lijken.....zijn er bepaalde kenmerken behalve wat al geschreven is???? ben wel erg nieuwsgierig naar de kwaliteiten van deze dame geworden...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door alex001 Bekijk bericht
            op die plek zijn er nogal eens wat verschillende dames die ook een beetje op elkaar lijken.....zijn er bepaalde kenmerken behalve wat al geschreven is???? ben wel erg nieuwsgierig naar de kwaliteiten van deze dame geworden...
            Alleen op zondag werkt Mabelle op deze plek.
            Op andere dagen werkt overdag een Latina van een jaar of 50 hier.

Commentaar

Het wordt bij ieder bezoek aan deze rondborstige latina meer en meer een GFE. Bevalt mij uiteraard prima. Vanmiddag weer even bij haar mijn kruit veschoten en het was weer een feestje hoor.
              Groetjes

Commentaar

Als je langs loopt kijkt ze wat chagrijnig maar als je eenmaal binnen bent en ze vind je ook wel leuk dan heb je een erg leuke tijd tegemoet. Deze rond borstige jonge dame verstaat haar vak nu al terwijl ze nog niet zo lang bezig is. Niet helegrote tepels maar wel grote areolas wat perfect bij haar E cup past. Helaas heeft ze een buikje en dus kan ze wel wat fitness gebruiken. Ik zou zeggen ga er niet heen zodat ze voor mij vrij is : )
                Ze staat trouwens nu al een tijdje op Oudekerkersplein 34 r.

Wat een schatje

Commentaar

Re: Wallen, Oudekerksplein 34 rts, Mabelle (Lat)(uitstekend)

Deze nog steeds erg lekkere jonge dame gaat vanaf morgennacht vakantie vieren in haar thuisland. Volgens planning zou ze eind februari 2012 waarschijnlijk terugkomen maar wellicht besluit ze wel daar te blijven ...

Greetz & keep 'm up!

Commentaar

Re: Wallen, Oudekerksplein 34 rts, Mabelle (Lat)(uitstekend)

Mabelle is, waarschijnlijk al een hele tijd, terug.

De afgelopen paar keer dat ik haar gezien / bezocht heb zat ze steeds op Oudekerksplein 68-3, een beetje verscholen, maakt niet echt contact met de wandelaars, maar als je eenmaal binnen bent breekt de hel los, in gunstige zin dan. Dat is hierboven al afdoende beschreven.

Verder meldt smooth dat ze kort haar heeft. Dat was toen ook zo, maar nu heeft ze het laten groeien, tot zo halverwege d'r rug. Staat een stuk beter.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal /hoek Okspl 68-3, Mabelle (Lat)(uitstekend)

Gister weer bij deze lekkere lieverd geweest. Wat een feestje blijft dat toch. Ze kan wat onverschillig overkomen maar als je binnen bent, en een beetje lief, aardig en respectvol met haar bent kun je vuurwerk verwachten. Wat een heerlijke tieten en kont heeft deze meid. Voor 50 euro een dik half uur lekkere pret en een goede service !

@Mod: Ze staat tegenwoordig overdag op de Oudezijds Achterburgwal 36-R (Bovenraam).

Greetz

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Voorburgwal /hoek Okspl 68-3, Mabelle (Lat)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door smooth Bekijk bericht
                        @Mod: Ze staat tegenwoordig overdag op de Oudezijds Achterburgwal 36-R (Bovenraam).
                        ja , dat heb ik gezien ..
                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, Molensteeg 2-3, Mabel

Ik ben net bij deze mooie dame geweest en wow wat een enorme mooie grote borsten heeft ze zeg. Grote tepelhoven en heerlijke tepels. Damn! Daarnaast is ze ook heel erg aardig. Ik weet niet waar ze vandaar komt, ik denk de Dominicaanse Repubkiek. Ik zal het haar de volgende keer vragen. Maar goed, pijpen was heerlijk natuurlijk mc. En Neuken in een paar standjes was ook heerlijk, in doggy diep in haar klaar gekomen terwijl ik haar enorme bordten in m'n handen had. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met haar!

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-3, Mabel (DR)

1,5 uur voor 70 euro?

Commentaar

@Mod:

Kan gekoppeld worden aan dit draadje: http://www.hookers.nl/showthread.php...hlight=mabelle

Topics samengevoegd, met dank.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ravi21 Bekijk bericht
                                1,5 uur voor 70 euro?
                                Ja, inderdaad. Kan ook aan de klik liggen die ik met haar en haar borsten had natuurlijk : )

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-3, Mabelle (Lat)

is ze nog aanwezig deze dagen en waar?

Commentaar

Volgens mij is Mabel voor een maandje terug naar haar geboorteland en familie. Hopelijk komt ze snel terug

Commentaar

Heeft iemand haar weer gezien of komt ze niet meer terug?
                                      Ik zou haar met haar mega borsten graag weer bezoeken : )

Commentaar

Ach ja, Mabelle.
                                        Ik zie haar al vanaf 2010 achter raam1 zitten, dan zie je haar een lange tijd helemaal niet en denkt je "die zien we nooit meer terug" en dan duikt ze plotseling weer op achter raam2.
                                        Diverse plekken Oude Kerksplein, Achterburgwal en Molensteeg.
                                        Ik ben nooit bij haar naar binnen geweest, want ik vond haar te jong voor mij.
                                        Maar wat deed ze altijd een moeite om mij binnen te krijgen.
                                        Nu is ze inmiddels rond de 30 jaar en als ze weer opduikt geef ik haar nu haar zin.
                                        Als het nu weer gaat zoals het in het verleden gegaan is, hoeven de andere wandelaars niet te wanhopen.
                                        In recensieformulier kan leeftijd nu wel opgehoogd worden, want die 22-25 jaar is van 5 jaar geleden.

Commentaar

Ze is weer terug van vakantie, vandaag gespot in de Molensteeg. En qua leeftijd kan ik melden dat ze dit jaar 25 is geworden.

Greetzz

Commentaar