Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Laura (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Laura (Ned)

Weet iemand toevallig of Laura nog in het land is, of wanneer ze weer terugkomt?. Laura is een Italiaanse van 27 met kort blond (?) haar en een brilletje. Ze zat vaak in de Bergstraat en omgeving.

Thx.

Ben nog niet zo lang geleden nog bij haar geweest. Ze gaat inderdaad af en toe terug naar Italie (Rome denk ik). Ze is inderdaad lekker geil en doet behalve pijpen ook een lekker standje.

Commentaar

Gisteren(zondag) door de Bergstraat gelopen en daar onze LAURA bezocht. ze zit schuin tegenover een andere favoriet van mij MIRIAM. Eerst langs gelopen, hevig getwijfeld Miriam of Laura? Miriam keek lekker geil maar ik besloot toch om bij de iets beschssfdere LAURA naar binnen te gaan. Leuke ontvangst(herkenning) 50 euro neergelegd en lekker, staand, gespeeld met elkaar. Broek op mijn knieen en Laura op haar hurken en mijzelf zalig laten pijpen door deze goddeljke vrouw die je zooo ontzettend geil aankijkt terwijl ze je pik bewerkt. Ik heb har later op de stoel in de hoek laten zitten zodat ik alles(haar bebrilde gezicht) nog beter kon zien. Staande achterlangs voor de spiegel afgemaakt, in een woord FANTASTISCH!!!!
      Ik liep hierna nog langs Miriam en zei tegen haar dat ik mijn voorgerecht gehad had en dat ik later bi haar het hoofdgerecht zou komen halen, helaas kwam dat er niet meer van.

Commentaar

Mijn gebeden zijn verhoord, ik was Laura een hele tijd uit het oog verloren, maar ze zit er dus weer. Deze dame heeft me het lekkerste orgasme ooit bezorgd, na een werkelijk zalige pijpbeurt. Was niet van plan deze week nog een bezoek aan de dames te brengen, maar ik ga toch maar, voordat ik d'r weer kwijt ben groet van Church
        Tips voor asiatisch schoon omgeving Amsterdam altijd welkom !!

Commentaar

Ik ben eergisteren eindelijk weer eens bij Laura geweest, iedere keer liep ik haar mis. Dat was bijna weer gebeurd want ze vertelde me dat ze woensdag weer teruggaat naar Italie voor een paar weken. Maar niet getreurd, daarna komt ze gewoon weer terug naar het Singelgebied.

Ik heb me heerlijk door Laura laten pijpen, mijn hemel wat doet ze dat toch lekker, terwijl ze je geil aankijkt. Op een gegeven moment kwam ze over mij heen staan en pijpte mij al bukkend verder zodat ik een prima zicht (er bereik) had over alle spannende plekjes!
          Alles gaat op een hele ontspannen lekkere manier. Wanneer ze terug is hoop ik haar een stuk vaker tegen het lekkere lijf te lopen!

Commentaar

Dank PP en KK voor de reactie. Wat heet jong? Laura is inmiddels toch minstens 30. In 1998 heb ik haar twee keer bezocht - jezus, wat neukte ze lekker! en ze sprak vreselijk goed engels (meeste italianen spreken dat nogal gebrekking, gelukkig neuken ze beter....). ik ben niet zo'n wandelaar dus herinner ik me nog precies waar het allemaal goed voelde..... :P
            Weet iemand anders of ze er doodeweeks ook is. Iemand pas nog bij haar naar binnen geweest? Na al die jaren nog steeds de moeite waard?
            Over leeftijd gesproken, zitten die Ria en Nel nog steeds in de Korsjespoortsteeg? 8) :-\ ;D

Commentaar

Trof vanmiddag Laura in de Oude Nieuwstraat nr 8 - ik was eigenlijk uit op Petra op nr 8 (week-end) , maar die is nog niet terug.
              Na enige wandelingen mij bij aantrekkelijke blonde (geblondeerde) Laura met het brilletje vervoegd , 35 vroeg zij , ik kende haar niet. Bepaald geen Italiaans type - maar zij is het wel.
              Zij was de enige die er stond, ze had een lijfje aan, en een slavinnen sluiertje om de heupen, lekker geil dus.
              "Werk al sinds 7 jaar in de Bergstraat" zegt zij , "maar kon nu even geen kamer krijgen na mijn vakantie".
              Mooie griet (lijkt op Nikola met dat brilletje), schat haar een jaar of 35 , de reactie van het in de regen en kou toch wat verwelkte pinkeltje was voortreffelijk - een goeie pijp, absoluut, de stoeipartij in missionaris verliep ook gesmeerd, zij kan er duidelijk wat van :P :P :
              Tijdens aankleden ging haar mobiel en had haar pimp schijnbaar haast - een vlugtig afscheid werd het - een of andere duister figuur van Zuid Europese afkomst met donkere bril spoedde zich naar binnen alsof hij brand te melden had .... 8)

Zal hier verder geen Harry Potter story van maken, want dat slaat bij minder geinspireerde "lachebekken" op dit forum nog wel eens verkeerd aan .... :-\ :-\

Anyway - Laura is van plan zsm weer in de Bergstraat te verschijnen ...., dus laat haar adres maar staan ...
              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Ik was vanmiddag eigenlijk van plan Yat te bezoeken, maar die verscheen maar niet achter haar raam en ik besloot richting Laura te gaan. Het was mijn 4e bezoekje aan haar in nog geen 2 weken tijd. Ben prima leeggezogen, dat is wat mij betreft haar specialiteit. Ik liet me vandaag staande pijpen en ben zeer bevredigend klaargekomen. Ik kom zeer binnenkort daarom weer terug, maar eerst weer een bezoekje aan Yat brengen.

groet van Church
                Tips voor asiatisch schoon omgeving Amsterdam altijd welkom !!

Commentaar

Re: Singelgebied, Bergstraat 14 links, Laura

Quote van Spruce Goose 24-02-2005

Oorspronkelijk geplaatst door Spruce Goose
                  Het wordt verwarrend in het Singelgebied: We hebben er weer een Laura bij, jawel ook uit Italië en ook met een (half) brilletje, meer als versiering dan dat ze er echt iets mee doet volgens mij.
                  Deze dame is op haar best qua leeftijd, lief en aandachtig, vanzelfsprekend een behoorlijke biljettenwisselaarster die helemaal niet zeurde en uit zichzelf gewoon teruggaf wat we niet hadden afgesproken maar dat toch teveel in haar mooie handen was beland.
                  Schoon, geen merkbare parfum waar je last van zou hebben, en een prima semi-geschoren schaamstreekje.
                  Navel-piercing bovendien, dit terzijde.
                  Grappig vond ik wel dat ze een oudere schuifelaar voor me hoorbaar probeerde naar binnen te praten met een discount tariefje - hij ging er eerst toch nog eens over denken en droop af - waarna ik me meldde met nèt iets teveel belangstelling en het prompt een stukje duurder zou uitvallen. Het geeft toch weer eens duidelijk aan hoe je die dingen eigenlijk moet aanpakken, want tegen zoveel zakelijke ervaring is bijna niemand opgewassen.
                  We kroelden wat, zij heeft heerlijke naturel vleeswaren in de aanbieding, waar de tepelgevoeligheid vanaf droop, en gingen toen over op De Daad. Het voorgerecht bleek uit een leuk partijtje oraal met oogcontact te bestaan, dat had wel wat, en toch ook weer weinig om het lijf - letterlijk.
                  Achteraf lekker babbelend over wederzijdse interesses bleek bovendien dat ze zich slechts af en toe een maand in onze koele streken ophield en zich dan weer terugtrok in zuidelijker oorden. Verwacht van haar dus geen continue aanwezigheid. Daarentegen werkt ze weer wel aan een stuk door, zoveel dagen van de week als ze maar kan opbrengen.
                  Haar Engels is prima, mijn Italiaans eigenlijk bedroevend pover, dus een keuze was snel gemaakt.

Parole d’amore scritte a macchina,

++ Spruce Goose ++

Commentaar

Re: Singelgebied, Bergstraat 14 links, Laura

Quote van Erotripper 25-10-2005

Oorspronkelijk geplaatst door erotripper
                    Vandaag ben ik op bezoek geweest bij laura die beweerd dat ze italiaanse is, waar ze vandaan komt maakt mij geen zak UIT het is een hele mooie en ook aardige meid. Pijpen neuken is heel goed!
                    Altijd mooie en opwindende lingerie.

Commentaar

Re: Singelgebied, Bergstraat 16b, Laura (uitstekend)

Gisteren sinds lange tijd weer eens bij Laura geweest. Ze zit nog steeds in de Bergstraat, maar achter verschillende ramen. Laur werkt tegenwoordig alleen nog maar overdag.
                      Voor degenen die haar willen bezoeken: even geduld want ze is voor de feestdagen terug naar Italië. (ik trof haar dus nog net op het laatste moment... ) Maar ze heeft me verzekerd dat ze in de eerste week van januari weer in de Bergstraat te vinden zal zijn.

Voor wat betreft het bezoek......service als vanouds. voor 40 euro eerst uitgebreid pijpen daarna in twee standjes afgemaakt. Prima bezoek en uiterst vriendelijke dame!

Commentaar

Hier was ik aan het begin van de week. Ik kom niet vaak in Amsterdam en had geen idee dat ze zo vaak beschreven was hier. Ik kan er verder weinig aan toevoegen. Het was een gpoed half uur waarbij ik volledig aan mijn trekken ben gekomen. Leuk ding.

Commentaar

Later in de middag nog Laura met een bezoekje vereerd staat in Bergstr 14 linkse deur. Afgesproken 40 voor P&N ook een hele mooie kinky vrouw met mooie lingerie en zwarte kousen pijpen was redelijk neuken was in missionaris geheel afgerond met een fijne oliemassage

Weer een heerlijke dag gehad eerst Monique en later Laura

grtz, mr.S

Commentaar

Was vandaag weer in een geile bui en na bij Lek aan mijn trekken te zijn gekomen ook nog even in de Bergstraat gekeken.
                            Daar stond ze dan met een lekkere geile blik deze blonde schone.
                            Door haar acsent een beetje in verwarring het leek een beetje Belgisch
                            maar nee zei ze Italiaans. !
                            Lekker lijfie niet strak maar alles in juiste proportie , mooie tieten en lekker
                            kutje.
                            Ze begon me lekker rustig op te warmen en langzaam te pijpen, geen haastwerk dus.
                            Ik mocht aan haar kutje zitten maar beffen mocht niet (was ook niet afgesproken volgende keer toch maar doen) lijkt me een zallige kut om even uit te likken en ze wil het ook wel maar dan wel volgens afspraak.
                            Na de lekkere pijpbeurt het geheel afgemaak in missie houding met rustige halen waarbij ze je lekker geil blijft aankijken.(met het brilletje uiterst geil)
                            Al met al een lekkere pijp/wipbeurt, reden genoeg om snel weer terug te komen meid. !!

Commentaar

Last Thursday afternoon I happened to see Laura in Korte Korsjespoortsteeg, leaving one of the houses, not long after that I saw her in Bergstraat, it was the first address on rh when you enter the street, she was in one of the topwindows. Laura is the more mature type, says she's Italian, has an affectionate demeanour, those glasses remind me of a girl in Stoofsteeg ...., I immediately felt comfortable with her, she gave me a good blowjob and I could do a perfect missionary, Laura definately is one of top-girls in Bergstraat.

Commentaar

holy shit , am I always too fast , or ?

Commentaar

Ik kom al jaren zeker 2 keer per maand bij deze super geile dame.
                                  Iedere keer weer een feest. Pijpen als de beste en altijd in voor een standje.
                                  Heb haar maar een paar keer kunnen beffen, ze heeft de beste schaamlippen die er zijn, is zeker de moeite waard om te bekijken.

Een aanrader....

Italiaanse schone die nog weten hoe het is een man te verwennen.

Commentaar

Laura was vandaag weer top.

Mooie lingerie, goeie stiletto's.
                                    Blijft je geil aankijken achter haar brilletje.
                                    69 geen probleem, daarna klaar gereden Cowgirl andersom.

Commentaar

Blonde Laura met haar brilletje en haar fijne lingerie (meestal wit) blijft een aparte dame. Zoals altijd - al naar gelang van de klik en de duur van de 'relatie' kan er meer en gaat het richting GFE. Ze verwent je als de beste als je haar ook weet te verwennen.

Commentaar

Hi medewandelaars,
                                        Eindelijk weer eens de tijd genomen om een recensie te schrijven.....
                                        Bij een oude bekende op bezoek geweest (laatste keer een jaar of 4 geleden en toen geen recensie erover geschreven).
                                        Maar dit bezoek was zeker de moeite waard om een recensie over te schrijven. Het was (h)eerlijke MILF sex! Alles erop en eraan . Knappe, stijlvolle en opwindende vrouw!!
                                        Gegroet Pietje Puk 69

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 lks, Laura (Ital) (uitstekend)

Donderdag bij Laura geweest. Zag haar staan in een grote kamer als je vanaf garage de kolk komt oversteken aan de rechter kant. Inderdaad brilletje en witte kledij.
                                          deze dame is inderdaad een leuke milf ervaring. Ziet er mooi uit, pijpen was goed. trekken ook wel. mocht lekker overal aanzitten. Ze ging op de rug liggen, ben eerst een paar minuten blijven kijken en strelen. toen in miss. houding. Aangezien ik al zo opgewonden was in dit standje lekker afgemaakt. Ze heeft gewoon een lekker mooi kutje. Fijne lippen en al kneep ze de spieren samen een redelijk gevoel... Even blijven liggen en genieten. Al met al een leuke ervaring met deze dame. Was al een uur aan het wandelen om iets leuks te vinden.