Tijana / Sonja (Alb), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 7-5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tijana / Sonja (Alb), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 7-5

Sonja viel me meteen op door haar leuke en lieve gezicht, leuk opgemaakt, en haar mooie, "lekkere" figuur. Toch ben ik nog ettelijke keren langs gelopen -mede omdat ik nog even wilde wachten of Joana (a13) nog kwam opdagen, voor wie ik op pad was gegaan.

Qua gezicht heeft Sonja iets van Daisy (niemand ooit meer gesignaleerd?), hoewel die laatste nog een stukje liever en knapper uitzag van gezicht. Sonja werd tijdens mijn passages regelmatig door mannen aangesproken, maar kennelijk steeds maar voor babbeltjes. Zwart haar, tot wat over de schouders, sluik of met een lichte slag erin, binnen bond ze het in een staartje.

Toen ik zelf aanklopte bleek ze Sonja te heten; ze kwam uit Roemenië, haar tarief was 35 euro en ja, beffen was ook mogelijk. Haar stem, ogen en vriendelijkheid deden me direct toehappen, zeker ook aangemoedigd door haar voor mij heel aantrekkelijke figuur. Ik zou haar daarin het meest willen vergelijken met Sissi (d1; nog met vakantie of weg?), zeker vanaf een afstand. Vergelijkbaar normaal-slanke figuur, smakelijke rondingen, volle B-borstjes. Helemaal naakt en van dichtbij beschouwd zijn Sissi´s buikje en heupen toch nog wel wat strakker denk ik, zeker de laatste paar maanden, maar dat is daarmee nog zeker geen kritiek op Sonja.

Sonja is een week werkzaam in Alkmaar dus het klopte dat ik haar nog niet eerder gezien had. Ze zei 20 jaar te zijn; van buiten af had ik haar dat ook geschat (19-20), binnen zou ik 22 jaar ook wel geloofd hebben.
    Aan de zijkant van haar hals -of was het haar schouder?- heeft ze een tatoeage.
    Ze spreekt vloeiend Engels, haar 2e moederstaal legde ze uit.
    Sonja was vriendelijk, en gaf spontaan antwoord op vraagjes, al zou ik haar geen babbelkous willen noemen.
    Vooraf waste ze haar poesje nog even (extra).

Op bed ging de verlichting erg gedimd. -ik hou zelf ook wel van vol licht, maar ach ja. Ze vroeg zelf waa ik mee wilde beginnen, met likken of anders. Meestal moet ik om die volgorde zelf vragen en beginnen dames uit zichzelf al met handwerk en pijpen. Sonja ging uitnodigend klaar liggen met de benen wijd- eigenlijk had ik moeten vragen eerst wat te knuffelen of daarvoor gewoon naast haar moeten kruipen. Nu dan maar over haar heen gebogen en zoentjes van boven naar beneden, borsten zoenen (heerlijk zacht) en tepeltjes likken was geen probleem. Hihi, op haar buikje kietelden de zoentjes een beetje..

Sonja had een lekker poesje om te beffen, lekker fris, lekker stevig, ook diep likken was prima. Ik heb geen vingers erbij geprobeerd, doe ik liever nog niet bij een eerste keer. Sonja bewoog een beetje mee en kirde en kneep zo nu en dan een beetje met haar benen ten teken dat ze het lekker vond -geen overdreven show, in elk geval moedigde het me wel aan door te gaan. Ik ben voor mijn gevoel wel een heel tijdje bezig geweest, Sonja liet me lekker mijn gang gaan, pakte op een gegeven moment wel alvast een condoom. Voor alle zekerheid hield ik op voor het volgende deel van het programma -je weet het immers bij een nieuwe dame nooit: voordat je het weet hoor je dat je nog 5 minuten hebt voor pijpen en neuken.... Ik denk trouwens dat dat bij Sonja meevalt hoor...

Condoom erop, sonja gehurkt tussen mijn benen, ik lag plat en zou me moeten oprichten om bij haar poesje te kunnen komen, wat misschien best toegestaan zou zijn. Sonja pijpte lekker, niet te subtiel want dat voel ik toch niet met condoom. Varieerde wat met draaitjes, keek eens naar het resultaat, daarna weer even door. Iets langer dan Sissi meestal deed, maar Daisy deed het veel langer (maar daar was geen beffen bij mogelijk...).

Vervolgens ging Sonja lekker over me heen zitten, voor cowgirl. Dat deed ze redelijk goed, ik heb haar niet voorover tegen me aan getrokken (mijn favoriet bij enkele dames, waaronder -alweer- Daisy), maar het voelde lekker. Toen ik er even uitglipte vroeg ik om wisselen, wat haar niet slecht uitkwam. Ik mocht zeggen wat nu, en dat werd doggy. Een mooi uitzicht, mooie billen. Ik kon op mijn gemak doorgaan, Sonja maakte geen haast. Ook nu wat kreetjes voor de beleving, beschaafde tegenstootjes. Al met al heel lekker, en ik rondde dan ook tot genoegen af.
    Sonja bevrijdde me zelf ook weer van het condoom, keurige nazorg....

Na afloop waste Sonja zich weer goed. We praten nog wat, Sonja niet zo spraak- zaam, meer vraag en antwoord, maar niet onvriendelijk. Ik kon me rustig aankleden, ondertussen was zij bezig met de spiegel. Ook hier een beetje zoals Sissi in haar begintijd; later hield die ook beter contact met haar klant. Overigens denk ik dat Sonja veel ervarener is dan Sissi bij haar start in Alkmaar.

Ik heb niet gevraagd naar andere mogelijkheden zoals pzc of anaal; geen idee of dat erin zit, maar het zou best kunnen.

Tja, ik kon het niet laten om Sonja voortdurend met twee andere favorietjes te vergelijken, wat natuurlijk alleen zin heeft voor wie daar ook klant was... Maar die associaties wekte dit meisje nu eenmaal bij mij. En vooral Daisy mis ik toch wel behoorlijk, had ik haar maar vaker bezocht... (Sissi zien we wellicht wel weer).

Maar al met al had ik nu ook een heel prettig tijdje met Sonja, voelde me vanaf het begin op mijn gemak bij haar -nou ja, je bent altijd eventjes wat nerveuzer bij een dame die je nog helemaal niet kent. Kijken of ze bij herhaalbezoekjes nog een stukje spraakzamer te krijgen is, aan de taal zal het niet liggen, vermoedelijk spreekt ze beter Engels dan ik....

Want ik heb zo'n vermoeden dat Sonja mij vaker (binnen) gaat zien...

Groetjes,

Ghost

Re: A14, k2 , Sonja (Roe) (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door ghost005 Bekijk bericht
    Want ik heb zo'n vermoeden dat Sonja mij vaker (binnen) gaat zien...
    Vanavond dus al weer. Opnieuw tevergeefs op pad voor Joanna a13, k1, die was nu waarschijnlijk al naar huis. Lang heen en weer gelopen, Sonja´s gordijn was de hele tijd dicht. Ik had al wat alternatieven bedacht, maar toch getwijfeld. Alicia a35 was weer terug, maar ik wilde of Joanna of Sonja of een of andere voor mij nieuwe dame bezoeken, bijvoorbeeld Isabella, over wie ik nou al een hele tijd aarzel. Alicia beslist ook weer, maar een andere keer. Dan toch definitief op weg naar Isabella 1p, g3, k2 liep ik weer langs Sonja, die inmiddels voor haar deur stond en meteen naar me begon te zwaaien om binnen te komen. De schat was zelf een beetje verrast om haar succes toen ik inderdaad spontaan naar haar toeliep en vroeg of ik binnen mocht komen.
    Ik kan mijn vorige positieve ervaring 100% bevestigen. Voeg alleen hier en daar wat toe (en waardeer de "punten" wat op).
    Sonja was weer heel vriendelijk, babbelde nu al wat meer, al weer wat losser dan de vorige keer. Na afloop moet je wel een beetje zelf het gesprek gaande houden, maar ook dat wordt vast beter.

Sonja blijkt ook een heerlijk knuffelkonijntje. Ditmaal knielde ze om te beginnen op het bed zodat ik, eveneens geknield lekker met haar kon strelen, knuffelen en kozen. Zoentjes op haar nek en halsje gaf ze spontaan en lief terug, lekker. Ondertussen wat trekwerk. Likken was weer prima en royaal, wel zal het waarschijnlijk meer moeite en concentratie vergen om haar daarmee echt gemeend in vervoering te brengen. Pijpen was prima, ook voldoende lang. En neuken in cowgirl, geknielde missio en eindigend in doggy. Het cowgirl deed Sonja uitstekend, en ze boog nu ook lekker over me heen. Missio was gewoon lekker; als je daarbij oogcontact zoekt beantwoordt ze dat ook, kijkt je recht aan met haar mooie donkere ogen; doggy is heel sexy wegens Sonja´s nogal stevige billen, die ze goed naar achteren doet en meebeweegt (lekkere stevige "tegendruk", en dan niet zo dat ze je wegduwt of wegkaatst, zoals sommige dames). Na afloop dus weer wat stiller, maar niet vervelend of drukkend..., en met mijn vraagjes (en mijn toelichtingen daarop) hield ik haar toch "aan de praat" ....
    Omdat ik geen "heel goed" kan invullen voor pijpen en neuken heb ik maar -willekeurig- een van beide uitstekend en de ander goed gezet..

Ik vind Sonja echt een geweldige meid, een schat, ook behoorlijk natúúrlijk. Geen filmster met een perfect figuur, maar heel normaal en -vergeef me de oneerbiedige uitdrukking- voor mij "onwijs lekker". Niet echt knap, maar wel een léuk en lief gezichtje. Ze had nu twee verticale pluimstaartjes in haar haar (ik weet niet hoe dat heet, ook weer geen katte-oortjes) die haar des te schattiger, meisjesachtig doen uitzien.

Het is dat ik al een "vaste" DVP dame heb en daarnaast toch een paar andere favo's ook zo nu en dan wil bezoeken. Anders zou ik de komende tijd waarschijnlijk minstens een keer per week bij Sonja binnenlopen...

Heren, wees een beetje zuinig op haar....

Commentaar

Re: A14, k2 , Sonja (Roe) (uitstekend)

Gister in de namiddag voor de tweede keer bij deze heerlijke vriendelijke dame geweest!
      Het is geen barbypop maar ze is lekker grijpbaar en weet het spel heerlijk mee te spelen!
      Vooral in de missionaris kan je niet aan haar ontsnappen. Voor de rest zou ik zeggen ervaar het zelf eens! Ik heb er weer eentje bij omzo af en toe eens aan te waaien want ik hou ervan om te switchen tussen bepaalde dames!
      theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: A14, k2 , Sonja (Roe) (uitstekend)

Sonja is een lieve meid met een leuk koppie, vanaf dag één oefende ze een mysterieuze aantrekkingskracht op mij uit. Haar open gezicht en opbollende bikini en mooie curves, toch twijfelde ik.... Misschien kwam het door de de tatoeage in haar nek en de op het eerste gezicht wat hautaine houding. Mijn drempelvrees werd weggenomen toen ze even later haar vriendin aan de overkant bezocht en ik die mooie billen voor me op en neer zag dobberen, ik was verkocht, hier moest ik naar binnen. Eenmaal binnen bleek het een hartstikke leuke en lieve meid, de pijpbeurt en de sex in meerdere standjes was prima, mij ziet ze dan ook vaker terug....

Commentaar

Re: A11, k1 , Sonja (Roe)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door cremaster
          Sonja is enkele weken geleden ook tijdelijk in Amsterdam op Stoofsteeg 9 rts gespot.
          Ze staat weer in Amsterdam op bovenstaand adres...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 9 rts, Sonja (ex Alkmaar) (Roem)(uitstekend)

Deze dame gaat sinds ze in Amsterdam is neergestreken er steeds beter uit zien, wordt weer eens tijd voor een hernieuwde kennismaking...

Commentaar

Re: 3p, k3 , Sonja (Roe)(uitstekend)

gisteravond was ik bij Sonja , vorige week zag ik haar ook al in een superblonde look , met haar kleding is ze heel origineel ...
              gisteravond herkende ik haar niet of nauwelijks , moest echt ff om de hoek naar binnen , nu weer een andere meer rood/blonde tint , haar opgestoken en een zwart omrande secretary bril , tattoo in haar hals en dan die op haar rug .... opvallend vlak naast haar mond klein donker piercinkje , was dus snel verkocht

goed mee te vrijen met Sonja , uitstekende wip , 't is een lieve meid , ze pijpt stevig en ze ging in de rodeo wat ze voortreffelijk en zeer intiem doet , beetje teasing want ze merkt precies hoe ver je bent - afgemaakt in mish wat ook voortreffelijk verliep ... kusje kan er ook nog wel af bij Sonja ...

ps. die 18-21 is ze inmiddels wel voorbij ...
              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Van de week gewandeld en veel dames keken chagrijnig voor zich uit,maar Sonja keek me vrolijk en uitnodigend aan.
                Het gebruikelijke standaard praatje aan de deur,en ik vroeg wat een half uurtje relaxen kostte, 60 euro zei ze.
                Ter bevestiging nog eens gevraagd en toen naar binnen gegaan.

Ze lag snel naakt op bed terwijl ik aan het uitkleden was in het toch wel krappe kamertje.
                Haar volle C cup was na het afdoen van de beha toch wat in volume geslonken naar een B cup.
                Van een beetje knuffelen om op te warmen kwam niets terecht,condoom moest erop,of de jongeheer al operationeel was of niet.
                Ik mocht alleen stil liggen en haar gang laten gaan.
                De pijpsessie wat naar mijn mening wat haastig werd afgewerkt,om vervolgens met een klodder gel op onze edele delen bovenop te gaan zitten.
                Neuken ging wel lekker in haar toch wel krappe doos, maar Ik moest haar steeds afremmen want het was wat te haastig allemaal.

Toen ik alsnog (te snel) kwam sprong ze daarna haastig op en haalde het cd eraf en wees me naar de wasbak zodat ik me kon verfrissen.
                Op de vraag of het half uur al voorbij was (was nog geen 10 minuten binnen!) zei ze ijskoud dat als een klant klaarkwam de sessie klaar was ongeacht de tijd...
                Keek haar met grote ogen aan en ze zei dat dit standaard was bij elke dame,waarop mijn ontkenning een welles nietes spelletje begon.
                Toen ik haar er fijntjes aan herinnerd had dat ik toch echt betaald had voor een half uur en dit duidelijk afgesproken was,sloeg de sfeer heel snel om.
                Ze zei niets meer en wachtte ongeduldig met de hand op de deur tot ik aangekleed was en smeet de deur dicht zonder wat te zeggen.
                Ben ik de enigste die dit met haar meemaakt?,of de enigste die zijn bek opentrekt? Dit heb ik nog nooit meegemaakt in mijn wandelcarrière.

Een duim omlaag niet vanwege de sexuele prestaties maar omdat afspraken niet zijn nagekomen.
                Een dame kan altijd tegenvallen omdat het (lichamelijk) niet klikt of wat dan ook,maar je kan me niet kwader krijgen als je dit soort dingen flikt.
                En blijkbaar was ik zo schoon dat zij zichzelf na de sessie niet even schoonmaakte zoals eigenlijk de meeste dames doen.Het setje ging gelijk weer aan.

Dame geeft aan na 31-08-2011 niet meer in Alkmaar te gaan werken,waar wel wou ze niet zeggen.
                35 euro voor een wip met deze dame is meer dan genoeg!
                Extra betalen voor meer tijd/services wat normaal gesproken goed werkt,heeft bij haar geen enkele zin.

U bent gewaarschuwd...
                Never eat yellow snow

Commentaar

Re: 3p, k3 , Sonja (Roe)(goed)

Zaterdag had ik eigenlijk nog veel te veel thuis te doen. Gelukkig is Alkmaar in tegenstelling tot Den Haag tot diep in de nacht open en aangezien niemand zeker weet hoe veel kamers er open blijven en met welke dames toch nog maar even op pad. Aldus pas tegen eenen aanwezig op de Achterdam.

Na tweede rondjes was mijn keuzegebied ingeperkt tot een super lekker trio op een paar vierkante meter afstand. Sonja stond al even op de verlanglijst maar moest het afleggen tegen Monica (Roe) op 3p, k2 en Claudia (Roe) op A35, k2. Monica zag er superlekker uit. Niet haar kledingkeuze was top maar in tegenstelling tot normaal stond ze ook helemaal te stralen. Ik zou er zo naar binnen zijn gelopen als ik Claudia niet had gezien. Die zag er een stuk minder opvallend uit maar op een of andere rare manier kreeg ik toch de neiging om haar te verkiezen.

Na een paar nadenkrondjes waren alle dames bezet. De meiden van 3p langdurig en Claudia een paar keer achter elkaar slechts tien minuten. Steeds als ik haar gordijn even open zag stormde er al weer iemand naar binnen. De laatste om 2:15 en aangezien het wat rustiger werd had ik goede hoop om kans van slagen te hebben om binnen een kwartier aan de beurt te zijn. Twintig minuten verder nog steeds geen geopend gordijn en ik besloot maar naar Monica te gaan maar ik zag nog net haar gordijn sluiten, later bleek dat ze naar huis ging. Afijn op een gegeven moment kwam een rare snuiter met een rastakapsel ook rondhangen. Hij liep ook een tijdje rond en was al eerder heel irritant op het raam van Claudia wezen kloppen. Hij begon voorzichtig te informeren hoe lang ik al aan het wachten was.

Zin in ruzie over wie de laatste tien minuutjes van een dvp mag hebben had ik niet en Sonja had net een klant afgewerkt. Tot mijn verrassing ging ze gewoon weer uitdagend achter het raam staan dus voor iedereen de beste oplossing gekozen en bij mijn reservedame naar binnen. Tien minuten en ook nog eens vlak voor sluitingstijd bij een dame naar binnen, het is bijna een dodelijke combinatie dus mijn verwachtingen waren niet hoog gespannen.

Ik gaf haar 35 euro en kreeg als reactie "oooh, geen extra's?". Binnen vroeg ik haar waar ze precies vandaan komt in Roemenie. Ze keek me argwanend aan en vond dat de naam van haar geboorteland nauwkeurig genoeg was. Dat was wel een beetje het einde van het gesprek dus met een anti-klik op bed beland. Kon dit ooit nog wat worden?

Gelukkig bleek Sonja een uiterst professionele werkhouding te hebben. Ondanks dat ik de laatste klant was bleven de kousen keurig aan, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Liggend op bed begon ze mijn nek te kussen en zoog ze een tijdje op mijn linker tepel. De rechter was kennelijk niet inbegrepen voor het standaardtarief. Als ik bij binnenkomst nog niet stokstijf overeind had gestaan dan was dat nu wel het geval geweest. Rubbertje er op en zuigen maar. Dat kan ze goed. Zo goed zelfs dat ze me bijna op het randje had. Gelukkig maakte ze er geen lange pijpsessie van anders was de totale sessie wel wat kort geworden.

Daarna klom ze bovenop. Het valt me enorm op dat dit een beetje de standaard volgorde is op de Achterdam. In Den Haag kost het vaak wat moeite voor een dame een rondje cowgirl wil doen maar hier kom je er bijna niet onderuit. Dit standje voert Sonja tot in de perfectie uit en wederom zat ik dicht tegen klaarkomen aan. Nadat ze het best lang had volgehouden vroeg ze of ik een ander standje wilde. Wat mij betreft had ze nog een minuutje volgehouden dus nee. Dat was niet het gewenste antwoord en we moesten maar verder in missio. Sonja houdt steeds goed oogcontact en waarschijnlijk daardoor had ze razendsnel door dat dit standje niet een hoogtepunt ging opleveren. Of ik kon klaarkomen? Voorgesteld om het in doggy af te maken. Geen klaarkomvragen meer gehoord en weldra was dat ook overbodig.

Tijdens een wasbeurtje (van mijn kant, zij schoof zo in haar dagelijkse kloffie; voordeel van de twijfel met een voldoende aangezien er niemand na me volgde) nog wat gepraat. Het wantrouwen van het begin was verdwenen en halverwege vertelde ze me ongevraagd alsnog waar ze vandaan komt. Grappig om na de sex alsnog een klik te hebben met een dame.

Sonja werkt vanaf 1 september in Amsterdam dus wie nog van haar wil proeven moet opschieten.

Haar lengte is trouwens 1.61 m.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                    haar opgestoken en een zwart omrande secretary bril , tattoo in haar hals en dan die op haar rug .... opvallend vlak naast haar mond klein donker piercinkje
                    Voortreffelijk beschreven! Ze staat samen met Kristina te pronken op de Oza 3-3 ze zag er fantastisch in shape uit...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-3, Sonja (Roe)(uitstekend)

na regelmatig checken zie ik Sonja op OZA 9 mid staan , met haar brilletje , ja , ze kent me ....

[img]www.amsterdam-red-light-district-maps.com/images/OA%209.jpg[/img]

die deur links van OZA 9 is op het ogenblik ook een raam ... of is dat nr 9 ?
                      en zijn de andere drie ramen nr 11 - want zo zit het eigenlijk.

daarna krijg je nr 13 (nog gesloten) en nr 15

Oorspronkelijk geplaatst door Randy
                      Er verdwijnen ramen, maar soms komt er ook wel eens een bij.
                      Die linker deur is nu ook een raamdeur geworden. En de 9 op de deurpost is vervangen door een bordje 11.
                      Bij de gedocumenteerde dames is 11 teruggezet naar 9, dus worden hoofdbrekens. Dat L, M en R trouwens ook.

ehhmm .... , we gaan er 11-1 , 11-2 , 11-3 en 11-4 van maken.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-3, Sonja (Roe)(uitstekend)

na regelmatig checken zie ik Sonja op OZA 9 mid staan , met haar brilletje , ja , ze kent me ....

die deur links van OZA 9 is op het ogenblik ook een raam ... of is dat nr 9 ?
                        en zijn de andere drie ramen nr 11 - want zo zit het eigenlijk.

ehhmm .... , we gaan er 11-1 , 11-2 , 11-3 en 11-4 van maken.
                        Je hebt zoals gewoonlijk weer helemaal gelijk ik moet beter op de nummers letten dan naar de dames staan te gluren Dan staat Kristina ook op dit nummer net zoals vanavond, Sonja zie ik geregeld op nr 9

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11-3, Sonja (Roe)(uitstekend)

Sonja is na een tijdje overal opgedoken te zijn nu al een poosje uit beeld...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11-3, Sonja (Roe)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul Bekijk bericht
                            Sonja is na een tijdje overal opgedoken te zijn nu al een poosje uit beeld...
                            hoewel de laatste recensie inmiddels van twee en een half jaar geleden is houden enkele connoisseurs de zaak levendig -

Sonja vanmiddag in de Oks 6 rts , en 't is een beauty met haar zwarte secretary brilletje , altijd een lijfje , ietsje afgeslankt naar mijn idee en de bovenpartij (duidelijk) maatje groter ... , haar opgestoken, kleur is bruin ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 6 rts, Sonja (Roe)(uitstekend)

Sonja tegenwoordig weer een blonde beauty maar nog steeds met de strenge secretaresse look in de aondshift op de Stoof 10 midden

Commentaar

Wallen, Stoofsteeg 10 mid, Tijana

Tijana uit Albanië op Stoofsteeg 10 mid vrijdagavond bezocht – soms bril en soms niet – donkerblond à lichtbruin haar halflang soms opgestoken – lichtblauwe bikini waarin de big tits pront uitkomen – slank ca 1.65 – soms een soort strikje om de hals

kon even kort met haar tieten te spelen – lekkere stevige sili bollen

redelijk goede blowjob – afgewisseld met wat trekken – kon haar tieten daarbij blijven betasten

uitstekende wip in missio – zeer aangename flamoes waarin ik soepel finishte

twijfelde tussen Tiana (Disney char) en Tijana (Servische naam) – i.i.g. harde T dus geen Diana
                                ze heeft € 100 als basistarief – heeft op verschillende adressen in Stoofsteeg e.o. gestaan

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 mid, Tijana

Leuke gezellige dame - vind haar erg knap. Grote tatoeage van een luipaard op haar rug die je aankijkt in doggystyle. Al met al goede ervaring, ze zit graag bovenop en geniet van de sex. Wel een klokkijker, maar als je langer dan 30 min bij haar nodig hebt is er iets niet goed daar beneden

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 mid, Tijana

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                    na rijp beraad met Randy en Jayce komen wij overeen dat de schone Tijana, na een grondige makeover = Sonja
                                    http://www.hookers.nl/showthread.php...ighlight=Sonja

een goeie kameraad van mij 'vn achte de dùine' is altijd beste maatjes met Sonja , vooral nu met die groote tetters ...

draadjes gecombineerd

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 mid, Tijana / Sonja

volgens mij goeie kameraad circuleert Sonja (al enige tijd uit beeld in de Stoof) 's avonds op de Oza 21 ...

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 21 rts, Tijana

volgens mij goeie kameraad circuleert Sonja (al enige tijd uit beeld in de Stoof) 's avonds op de Oza 21 ...
                                        Dwz àls ze er is. Heb haar paar keer op OZA 21 bezocht, zegt elke keer dat dat haar vaste adres is, maar zie haar daar veel vaker niet dan wel. Bv zaterdagavond (geen slechte avond) stonden er 2 anderen, meestal staat er alleen een dunne brunette. Tijana werkt in de achterste kamer, maar staat niet achter dat rechter raam.
                                        Als ze er is, is ze vnl herkenbaar aan felblauwe bikini. Andere kenmerken wisselen voortdurend.

En trouwens die Sonja-naam gebruikt ze al jaren niet meer, toen ze nog op OZA 11 stond (en ws sinds haar komst naar A'dam) noemde ze zich al Tijana.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 21 rts, Tijana / Sonja (Alb)

Hallo iedereen. Heeft iemand haar recent nog gezien op de Wallen? Ben al een paar keer op zoek gegaan maar tot op heden nog zonder succes

gisteravond gezien ...