Monica (Pol), Amsterdam - Singelgebied, Spuistraat 24 sous lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monica (Pol), Amsterdam - Singelgebied, Spuistraat 24 sous lks

23 augustus 18.30 Monica bezocht.

Deze poolse dame heeft voor ze naar Utrecht kwam in Den Haag gewerkt.

Deze slanke dame aangesproken en binnen gegaan voor PZC 50 euri.
    Ze is een leuke verschijning hoewel haar borsten erg slap zijn.
    Kan lekker pijpen en kwam lekker in haar mond klaar.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 30-07-18, 22:25. Reden: kopje

Re: Utr., Zp 116-2, Monica

vandaag 28 oktober 18.00 ben ik weer bij monica geweest, ze ging direct op mijn voorstel in toen ik vroeg om verder te gaan waar we vorige keer gebleven waren.
    Wat dat is laat ik in het midden, maar geef wel aan dat bij deze dame veel mogelijk is asl je vaker komt.

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-2, Monica (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door engel
      Na enige tijd afwezigheid is monica terug in Utrecht op het bekende adres.
      Op basis van de recensies hier deze schoolgirlachtige dame maar eens uitgeprobeerd. Als je haar van dichtbij ziet heeft ze toch iets junkachtigs over haar. Dus maar niet om pzc gevraagd. Ze ziet er verder best wel leuk uit en ze is uiterst vriendelijk. Pijpen met condoom duurde lang genoeg en het voelde niet slecht aan. Neuken in doggystyle, ze heeft een nauwe poes waardoor ik goed aan mijn gerief kwam. Minpuntje is toch wel dat ze niet helemaal fris ruikt, als je haar van achteren benaderd. Na afloop waste ze zich wel

Geen slechte ervaring, maar zeker niet goed genoeg om er weer 50 euri aan te besteden.

Groet van een wandelaar

Commentaar

Vanmiddag even bij Monica langsgeweest. Ik ben wel eerder bij haar langs gelopen en ik vond dat zij een beetje stuurs stond te kijken en had dan altijd zo mijn twijfels. Een pluspuntje vind ik wel dat zij altijd staat en komt daardoor wat energieker over dan de dames die altijd zitten.

Maar goed... . Vanmiddag mijn twijfels overwonnen en over het loopbruggetje naar haar voordeur getogen. Eerst vriendelijk gevraagd wat de mogelijkheden waren en gekozen voor pzc voor €50,=. Bij het binnenkomen, afwikkelen van de financién en het uitkleden lekker gezellig kletsen. Leuke gezellige meid en spreekt zeer goed Nederlands. Bij de wasbak pielemans even in het sop gezet en gespoeld. Na het droogmaken van mijn beste vriend op het bed gaan liggen. Monica kwam erbij en nam pielemans gelijk in haar lekkere warme mondje en liet hier aan een Nederlander zien en voelen hoe een Poolse dame Frans spreekt. Ze gaf me nog een complimentje omdat ik pielemans zo netjes had gekortwiekt. Ze nam hem een paar keer lekker diep in haar mond en likte ook af en toe langs mijn staaf (heerlijk), waarbij zij mij aankeek. Onderussen was ik lekker met mijn vinger in haar poesje aan het roeren die als maar natter werd.

Ik heb op een heel beleefde manier mijn zaad in haar mondje gedeponeerd, zoals een heer dat placht te doen. Hierna ging ze naar de wasbak en spuugde mijn dure zaad in de wasbak en spoelde dat heerlijke warme mondje met een lekker fris mondwatertje.

Ook hierna blijft ze enthousiast en lekker gezelig doen en relaxt. Geen gehaast! Na het aankleden afscheid genomen met een paar kusjes op haar wangen.

Hornyguy6632.
        Dames aantrekken als vliegen, edoch wachten op de vlinder"

Commentaar

Zaterdag 8 april 2006 11.30
          Weer eens bij monica binnen gestapt ze was net begonnen.
          Eerst even wassen en toen PZC.
          Later ook nog lekker geneukt.

Commentaar

Woensdag, 9 april 2006

We blijven nog even in Utrecht. Wat een geweldige stad is dit toch zeg. Einde van de dag even langs de brug gereden en het was aardig druk moest ik zeggen. Na twee rondjes bleef de dame in kamer 116-2 mij lief en leuk aankijken. En besloot ik er maar op af te stappen.

Gekleed in roze/witte lingerie en zwarte laarzen spat de vriendelijkheid ervan af als de deur opgengaat. Ze is niet echt moeders mooiste, maar ze ziet er niet verkeerd uit. Ook lekker goedkoop, zoenen, pijpen, beffen en overal aanzitten voor €50,- .

Ik kan er niets op of aanmerken. Doet haar werk heerlijk en goed. Eerst heerlijk gezoend, waarbij het tongetje toch wel wat meer naar buiten mag hoor Monica, . En tijdens het zoenen begon ze lekker te trekken. Ik had gevraagd of ze haar lingerie aan wou houden in de eerste plaats omdat ik dat sexy vind en in de tweede plaats ik geen zin had in hangertjes, ja ik lees ook de reacties . Daarna zakte ze naar beneden en ZC begon ze mij spontaan te pijpen. Kijk, dat zijn leuke verassingen. Na een lekker langdurige pijpbeurt, kwamen we in 69 op het bed. Heerlijk gebeft, lekker kontje gevingerd en ze duwt gewillig haar kontje in je gezicht. Deze meid is ontzettend strak van binnen. Eerst de cowgirl, missionaris en een staande doggystyle waarbij zij zei dat ze klaarkwam en zich hierna omdraaide, mijn jonge heer van zijn jasje ondeed en het ZC pijpend afmaakte. Oooh, wat kwam ik goed klaar zeg. Lekker haar mondje gevuld. Daarna heerlijk uitgepuft en gewassen. Toen ik wegging gaf ik haar €50,- extra en kreeg hier een heerlijke goede tongzoen voor terug. Deze €50,- heb ik niet bij de kosten in de recensie getrokken, omdat dit eigen extra bijdrage was.

Oke, ze praat enorm veel, maar ik vind dat wel gezellig. Ze weet wat ze doet en dat is belangrijk. Gezellig! Absoluut een tweede bezoek waard. Alles gaat heel relaxed. Geen stress en voelt lekker aan.

Heren, absoluut een bezoekje waard. Leuke, spontane meid. Praat een aardig woordje Nederlands en weet wat een man lekker vind. Aanradertje!!!
            So many women and so little time to ...

Commentaar

Vanmiddag ook eens bij Monica geweest.
              Leuke meid.Zoals er eerder al verteld is,heeft ze in Den Haag gewerkt.In dezelfde passage als Jaqueline,110-1.Zijn namelijk vriendinnen van mekaar,vertelde ze me.

Vroeg haar wat het gaat kosten.Ze zei 50 euro,nmc en pzc.
              Naar binnen gegaan,pielemans gewassen en op bed gaan liggen.Ze begon gelijk aan m'n piel te lurken,wat niet verkeerd was.Ondertussen mocht ik aan haar kutje zitten.Ze werd al gauw nat.De ballen werden ook niet vergeten.
              Omdat het pijpen zo lekker was,heb ik het maar daarbij gelaten.Heerlijk klaargekomen in haar mondje.
              Wat nagepraat en ze vertelde me dat ze van dinsdag t/m zaterdag aanwezig was.Meestal tussen 12.00 en 18.30.
              Kom zeker bij haar terug.

NB. Bij pzc moet zijn uitstekend.Verkeerd ingevuld.

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-2, Monica (goed)

Ben gistermiddag bij Monica binnengewipt.
                Was een heerlijke ervaring.

Het was erg rustig op het Zandpad. Weinig auto's en weinig meiden.
                Monica zag er heerlijk ontwapenend uit, dus snel de auto geparkeerd en kennis met haar gemaakt. Leuk figuurtje, lekker lijf, kleine borstjes > precies waar ik van houd.

Pzc en nmc voor 50 euro.
                Heb er met nog zo'n briefje erbij een half uurtje van gemaakt.
                Pijpen ging overheerlijk. Zo'n échte intense pijpbeurt.
                Standje 69 complementeerde het geheel.
                Na elkaar zo een tijdje opgegeild te hebben begon Monica met haar onderlijf over mij heen te glijden. Met haar schaamlippen langs en over mijn jongeheer en toe hupsakee bij haar naar binnen. zonder.....
                Verdikkeme weer eens niet voldoende weerstand gehad en me heerlijk klaar laten rijden.
                Zeker weten, ze kan er wat van, dat geile ding!!

Zo nu en dan gebeurt het je en dan sta je et gemengde gevoelens weer buiten.
                Enerzijds heerlijk geneukt, maar anderzijds die domper die je krijgt als je het te ver hebt laten gaan....
                Zekerheidshalve toch komende week ff een testje laten doen...

Conclusie? Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!
                Maar een volgende keer tóch wat verstandiger zijn....

Commentaar

Echt lekker vrouwtje die Monica,na een leuk babbeltje uitgekleed en gelijk mekaar opgewarmd,heerlijk getongd en Monica pijpte me snel in de starthouding.
                  Lekker op het bed gaan liggen waarna ze met haar clitje over mijn eikel ging.
                  Het duurde dan ook niet zo lang of hij gleed soepel in haar gleufje.
                  Dansend ging ze op en neer met een blik vol overgave
                  Gewisseld waar ik het in de missionairshouding af heb gemaakt....en hoe!
                  Een toppertje die Monica!

Commentaar

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij deze dame geweest. Ze is een beetje aan de magere kant. Pijpen doet ze lekker en ook zonder . Ze kreeg hem al snel omhoog. Toen ik haar ook nog mocht beffen was het helemaal snel gebeurd. Qua hygiene twijfel ik een beetje. Verder is het een leuke meid die boven het gemiddelde van het zandpad uitstijgt.

Commentaar

Afgelopen week ook bij Monica langs geweest.

Pijpt goed, lekker strak kutje.
                      OK jammer van d'r tietjes, maar verder was het goed.

Greetz
                      Bennie
                      Laten we lekker .... gaan doen

Commentaar

vr 2 juni

Op een enorm druk Zandpad met veel rondrijdende auto's en elk parkeerplekkie wat bezet is, valt mijn oog op Monica. Met de belofte dat ze me heel goed en lekker zal pijpen, lokt ze me binnen. Binnen is het warm, gigantisch warm. De Hoogovens zijn er niets bij.
                        En warmte doet het bij mij niet zo goed...

Na uitkleden en wassen neem ik plaats op bed. Ondanks de hitte weet ze me hard te krijgen en met condoom begint ze aan haar orale arbeid. Hoewel niet verkeerd vind ik het ook niet bijzonder. Ze gaat echter maar door en door en dat maak ik niet vaak mee.
                        Neuken doen we in 3 posities, maar nu eist de temperatuur zijn tol. En dan blijkt dat ze over een heel lekker trekhandje blijkt te beschikken en kom ik over de finish.

Een aardige dame, maar het zal voor mij bij deze ene keer blijven.

Commentaar

10-6-2006 11.20

Wilde net vertrekken van het pad toen monica arriveerde.
                          Even staan praten en naar binnen.
                          Weer zaken gedaan die ik eigenlijk niet meer wil doen in verband met soa.
                          Maar het vlees was weer zwak.
                          Was wel weer relaxed.

Commentaar

ook bij Monika geweest, eerste weekend van juni. lekker pijpen zonder condoom, dan neuken ook zonder condoom in 2 posities.

Commentaar

Vanmiddag maar weer eens langs"gewipt"bij m'n kleine blonde schatje
                              De weinige kleertjes maar snel uit en gauw aan de gang op haar lekkere bedje
                              Lekker beffen,tongen tot ik het er in dat warme bootje benauwd van kreeg!
                              Puur natuur heeft ze me vervolgens heftig bereden tot ik niet meer kon en m'n sappen vrijelijk in haar flamoesje deponeerde
                              Het blijft een lekker aanradertje die kleine uit Polen die toch perfekt Nederlands spreekt

Commentaar

Na alle berichten op dit forum vanochtend maar eens naar Utrecht gereden. Toen ik aankwam was ze er nog niet. Eventjes rondgelopen en genoten van prachtige dames die met dit weer heerlijk buiten zitten of staan. Na eventjes gewandeld te hebben zag ik dat Monica aanwezig was, maar helaas er was mij iemand voor. Het wachten werd uiteindelijk beloond. Ik naar haar toe en vroeg naar de mogelijkheden. Ze vroeg wat ik lekker vond en aan mijn nieuwe inlognaam is wel te zien wat ik lekker vind en ik wilde heerlijk gepijpt worden. Ze vroeg hiervoor € 50,--. Ik vroeg of ze dan met of zonder condoom pijpte. Het antwoord was met condoom, alleen pijpen zonder kosten ook € 50,--. Afgesproken om dan maar alleen zonder te laten pijpen. Wat schetste toen mijn verbazing, zij was al snel uit de weinige kledij en begon zich uitgebreid te wassen, daarna was ik aan de beurt en mocht op bed gaan liggen en daar stelde ze direct standje 69 voor. Wie ben ik dan om dit te weigeren. Ik werd door Monica heerlijk oraal verwend en zij genoot ook van mijn tong.
                                Ik kwam heerlijk klaar in haar pijpmondje. Dat is een goede prestatie van haar, want ik kom normaal niet gauw klaar met pijpen. Ze is zeer vriendelijk en kent dit forum ook. Ik kom zeker bij haar terug.

Commentaar

Naar aanleiding van wat hierboven geschreven staat, ben ik het zelf maar even gaan checken...
                                  Na een beetje aandringen was n.z.c oké. Ze had echter liever niet dat ik haar poesje volspoot, wel haar mondje. Moest wel zelf aangeven dat ik bijna kwam, anders had ze gewoon de volle lading in haar doos gekregen.
                                  Als er wandelaars zijn die ook dames kennen die dezelfde diensten aanbieden, hou ik mij van hart aanbevolen.

Commentaar

Vrijdag, 17 november 2006

Na een zeer ernstig auto ongeluk (niet mijn eigen schuld overigens) ben ik er weer rustig aan bovenop aan het krabbelen. Vandaar een tijdje geen recensies. Na tijden weer eens naar de brug gereden... eigenlijk op zoek naar een newbie... Hier komende week meer over.

Reed voorbij 116-2 en ze begon spontaan te zwaaien. Ze herkende mij nog en dat was leuk, deed de gordijnen al half dicht en tja... dan kan je niet meer weigeren... Geparkeerd en naar binnengegaan.

Bij binnenkomst noemde ze mij direct bij mijn naam (dus het was gelukkig niet gespeeld) en kreeg een lekkere tongzoen. Ze was heerlijk gekleed. Zwarte leren mini bikini en mooie hoge zwarte laarzen. Al vrijend mij uitgekleed, waarna ik even ben gaan wassen en weer lekker vrijend doorgegaan. In 69 beland en de 'jonge' heer (ZC) onder handen genomen. Heerlijk gebeft en weer lekker met haar kontje gespeeld.

Hierna staand genomen (MC) eerst met haar rug tegen de muur, daarna missionaris op de bed en staand van achteren afgemaakt, waar ik heerlijk over haar kontje ben klaargekomen.

Nog steeds babbeld ze een eind weg (lijkt of het NL iets slechter is geworden) en dat tongetje tijden het zoenen blijft wat verstopt, maar goed, ze is een lieverd en dat mag ook weleens gezegd worden. Beetje hangertjes, maar ach... niet iedereen is perfect.

Heren, behandel haar (zoals elke vrouw) met respect en je krijgt een hoop terug. Dit alles nog steeds weer voor €50,=. Gekker moet het niet worden...

Tijdens kerst en oud en nieuw bevind deze dame zich weer in Polen en is de eerste week tweede week van januari weer in NL. Ze hoopt ook op dezelfde bootnr.
                                    So many women and so little time to ...

Commentaar

Vandaag iets te vieren (zie geouwezwam) en dat gedaan bij Monica. Een PZC afgesproken en ik ben 45 minuten prima verwend. Inderdaad de borstjes zijn wat slap, maar verder een prima GFE.

Commentaar

Nou vandaag weer eens bij deze Monica langs gewipt.
                                        Na het heerlijk pijpen zonder condoom over gegaan naar het neuken zonder condoom.
                                        Ze is een gewillige en aardige dame, die graag de man pleziert.
                                        Al met al was het weer lekker.

Greetz
                                        Bennie
                                        Laten we lekker .... gaan doen

Commentaar

Zo nadat ik alle verhalen had gelezen was ik toch nieuwsgierig geworden. Vandaag was ik haar eerste klant. Afgesproken p+n maar werd uiteindelijk meer.
                                          PZC en heerlijk neuken. Het zoenen (tong) was in tegenstelling wat anderen gezegd hebben toch goed tot uitstekend. Ja haar tietje's zijn een beetje slap, maar dat moet de pret niet drukken. Volgens mij had ze er wel zin in. Haar kutje was behoorlijk nat. Het sap zat echt op haar benen, zo geil was ze. Ik heb al gezegd eerst een half uurtje maar het werd een uur. Neem rustig de tijd en kijk echt niet op de minuut en is zeker geen geld wolf. Ik kom absoluut nog terug, wat een heerlijke meid.