De Pijp, Ruysdaelkade 127 rts, Carmen (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 127 rts, Carmen (Roe)

... ik slenterde vanmiddag over de Achterdam en dacht : "za 'k Sissi doen of za 'k die blonde op A33 k1 'es proberen ... "

loop ik daar tussen 1p k1 en k2 (aan de straat) naar binnen daar stonden twee goed ogende blonde meiden (lang blond glad haar , extensions) met elkaar te geinen - ik sprak ze even aan en zag al gauw dat het zusters waren , 't waren bijna twins ... ! hilariteit, daar scoorde ik mee ...
    ff later was ik terug , waarom niet dacht ik , ze ogen prachtig , die op k2 was bezet , dan die op k1 , dat is Carmen .... (haar zuster is Rosanna , nee 't zijn geen twins ... )

Roemeense meiden dus , ze waren een week in Alkmaar, Carmen was lekker te pakken , eigenlijk een schatje , een paar fijne bommertjes heeft ze , "silicon" zei ze nog , ja dat snapte ik ook al , een zwart rokje met daaronder een overheerlijk reetje , mooie zwarte schoentjes ... ik geloof dat er een soort Roemeense invasie plaats vindt op het ogenblik. Carmen is 22 jaar.

enfin , ik had inmiddels een goeie tent in de shorts , wij gingen horizontaal , Carmen hield haar slipje nog aan - pijpen was niet veel maar de looks deden het 'em , ik speelde wat met die bommertjes en liet haar wat handwerk doen , little bit luub zei ik nog , dat moest ff doorkomen maar daar kwam ze al met de fles kledder , juist , dat ging een stuk beter , ik begon al wat met de ellebogen tegen de muur te kruipen - dat maakte weer veel goed !

missionaris was uitstekend , goeie looks , mooi kutje , en de juiste schrikreactie bij penetratie , ze drukt haar bekken wat omhoog , je kan haar nog kuffelen ook ; wat wilt u nog meer mijnheer, ik had er niet al te veel werk meer mee ....

Carmen spreekt overigens goed Engels , oh ja , haar zuster heet Rosanna ,
    ze hebben in Duitsland gewerkt als paaldanseres ze haalde nu een mooi zwart lakjurkje tevoorschijn , 't is een plaatje ....

La revedere zeg ik nog, multu mesc , "next time you can do me and my sister too ... " adverteerde Carmen nog , triootje ....

ben nog maar ff een pilsje gaan vatten op de Kaasmarkt
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: 1p, g1 k1, Carmen (Roe) (goed)

Deze dames hadden ook al mijn aandacht gevangen eerder in de week
    Dit is dan ook deel 1 vd sisteract...

Carmen de jongste van de twee ze beweerde 21 te zijn.
    Mooi wijfie met een ondeugende blik.....opbollende bikini, mooi slank, een strakke buik en slanke benen. Wat een plaatje Carmen is de brutaalste van de gezusters, leuke meid je kan lekker met haar geinen. Ik greep haar staande vast om haar strakke buik en kontje strelen voordat we het bed opdoken.

Topje ging uit daar kwamen 2 keiharde bollen tevoorschijn, niet mijn voorkeur maar het doet geen afbreuk aan het mooie plaatje. Wat geklungel bij het omdoen van het condoom, heb der maar een handje geholpen. Bij het pijpen bleef het slipje aan, het pijpen kon er mee door, ik was inmiddels keihard.

Over naar de daad ik wilde nog even met haar mooie scheurtje spelen, maar ze duwde resoluut mijn hand weg. Begonnen in missionaris ook hier die schrik bij penetratie ze was goed te nemen tepels nog wat afgelikt en lekker stevig geneukt. Ik wilde haar nog even aan het werk zetten en stuurde haar de cowgirl in prachtig gezicht zo'n mooie meid bovenop je paal...
    Tot het tijd was om te komen, dit handmatig laten afmaken.
    Al met al een lekkere wip, qua sex heb je betere in de straat, maar qua eyecandy scoren de gezusters heel hoog.

Commentaar

Re: 1p, g1 k1, Carmen (Roe) (goed)

Weer bij Carmen binnengewipt...
      Leuke bijdehante meid, prachtig koppie, ze is goed grijpbaar, schitterend lijffie, heerlijk strak. Pijpen was een stuk beter ze maakte er meer werk van met oogcontact. Ook de wip eerst in cowgirl ze ging lekker en afgemaakt in missio was ditmaal uitstekend!

Commentaar

Re: A10, k2 , Carmen (Roe) (uitstekend)

Prachtig mooie slanke dame deze 22 jarige. Maar ik kan me toch niet vinden in de beoordelingen hierboven. Óf zij had haar dag niet óf ik niet, maar ik vond het niet goed. Pijpen kort en zonder gevoel, in alle standjes meebewegen zodat je niets voelt. Het glijmiddel was zo overvloedig dat ik vermoed dat het een aanbieding was. Om de twee stoten voelen en kijken of het condoom er nog om zat en dan ook nog eens meebewegen zodat elke kans op enig gevoel die na het glijmiddel nog was ovrgebleven effectief de das omgedaan werd.

Jammer.

Commentaar

Re: A10, k1 , Carmen (Roe)(goed)

Gisteren op de AD geweest, eigenlijk wilde ik naar Kristina op P2G2K1 maar daar waren de gordijnen al een tijdje gesloten . . ( later begreep ik dat ze even een pauze had genomen ) . . .

Haar blonde extensies komen tot op haar op haar kont is wel heel mooi, bij binnenkomst een hug met een kus . was een goeie start, bij het ontdoen van de kleding zag ik pas dat ze eigenlijk wel broodmager is . . en aangezien mijn jonge heer qua afmeting boven gemiddeld is zat ik me af te vragen hoe dit plaatje eruit ging zien.

op de werkbank aangekomen, condoom erom, beetje gepijpt vervolgens spreidde ze haar benen en ging proberen om over te gaan naar wat neukwerk . . dit ging gedeeltelijk . " to big" zei ze . dank voor het compliment, maar ik zou hem het liefst tot aan de wortel in die met glijmiddel gesmeerde grot stoppen . neuken was dus maar zo zo . .in missio ging het wat beter . ze voorkwam met haar hand dat ik helemaal bij haar naar binnen ging . .

toch afgemaakt in doggy . . en al me al een ok experience . herhalings gevaar . mogelijk . .

( sorry heren wandelaars als het strakke er nu een beetje af is, hahaha)

Commentaar

Re: A10, k1 , Carmen (Roe)(goed)

Afgelopen zondagmiddag ook bij de Roemeense Carmen binnen geweest. Ze viel me gelijk vanaf het begin op door haar leuke uitstraling! Ze is inderdaad erg tenger maar ik moet niet klagen want zelf ben ik ook niet één van de dikste! Binnen eventjes voorgesteld en gevraagd aan haar of beffen ook tot de mogelijkheden behoorde. Ik had er weer eens een keertje zin in! We kwamen tot een prijsovereenkomst van 50 euro.

Op bed kreeg ik een aardige blow job! (mc) Tussen mijn benen met goed zicht op haar leuke gezicht zag ik haar mijn apparaat behandelen! Met gevarieerde diepe en korte halen, en met gevoelige cirkelende bewegen met haar tong rondom mijn eikel vond ik het een geslaagde sessie. Nu was het mijn beurt en nadat ze op haar rug plaats nam kon het likwerk van start gaan. Ze smaakte fris en fruitig! Met wat response leek ze het prettig te vinden.

Neuken gebeurde in 2 standjes waarbij ik eerst voor missio heb gekozen. Ze voelde echt lekker strak aan. Met mijn armen onder haar benen kon ik bij haar binnendringen in de diepste stand. Ze bewoog wel wat mee met het pompen waar ik eigenlijk niet op zit te wachten! In doggy liet ze dat gelukkig achterwege en kon ik toewerken naar het Haagse hoogtepunt. Niet lang daarna werd het condoom weer volgeschoten!

Was een leuke meid voor een keertje! Hygiëne is uitstekend. Ze nam gehurkt op de wasbak plaats om haar poes goed te wassen. Wat een lenige meid!

Commentaar

Re: Utr., Zp 104-3, Carmen (Roe)(goed)

Zaterdag op zondagnacht liep ik over het zandpad. Het was erg druk maar er waren ook redelijk wat mooie dames aanwezig. Uiteindelijk gekozen voor Carmen, een kleine en zeer slanke blondine met dikke sillicone tieten. Omdat ze zo dun is (mager mag je gerust zeggen) vallen haar tieten extra op. Precies waar ik van hou!

Aan de deur 50e afgesproken voor pijpen neuken, meerdere standjes, 20 minuten. Ik was erg geil en toen ik was uitgekleed stond ze helemaal naakt voor me. Mijn god wat een geil lichaam. Eerst even lekker haar billetjes en tieten vast gepakt, toen op bed gaan liggen waarna ze nog even lekker die tieten in m'n gezicht duwde. Daarna kort pijpen met condoom, was niet speciaal maar op zich prima. Wanna fuck? Yes. Hup, zij bovenop en een korte cowgirl. Ik voelde al dat ik het niet lang meer hield en ze moest lachen toen ik dat aangaf. Daarna even geswitcht naar doggy. Wederom erg geil om dit kleine dametje zo hard van achter te kunnen pakken. Ik voelde het alweer maar wilde bang for my buck, dus over naar missio. Ze gooide haar beentjes in mijn nek en beuken maar. Ik vond doggy toch iets geiler en zij vond het geen probleem om weer terug te switchen, pluspunt dus. Toen hield ik het echt niet meer en ben ik hard in dr klaar gekomen. Vervolgens gingen we ons beiden even schoonmaken en ben ik vertrokken. Kortom een erg geil bezoekje (duurde ongeveer 15 min omdat ik te geil was) en ik ben erg tevreden.

Commentaar

Re: Utr., Zp 132-1, Carmen (Roe)(uitstekend)

Tegenwoordig staat ze volgens mij op nummer 132-1 als ik me niet vergis. Ontzettend mooi meisje, met een erg slank figuur en mooie grote borsten. Zo'n mooi uiterlijk maakt me altijd wat achterdochtig, maar Carmen deed goed haar best. Ze is een leuk, spontaan meisje. Ze was verdrietig, want haar muziekinstallatie werkte niet.. Heb er nog even tevergeefs een blik op geworpen (stekker zat er wel in) en me vervolgens op haar gericht. Wat een mooi meisje... Haar orale kwaliteiten zijn uitstekend. Tijdens het neuken is het sowieso al heel fijn om zo'n mooi meisje op en onder je te zien. Ze doet ook fijn mee en heerlijk in doggy klaargekomen.

Naderhand nog een keer geprobeerd om haar aan muziek te helpen, maar helaas niet gelukt. Om te voorkomen dat ze zich zou vervelen, heb ik het verblijf maar verlengd. De tweede keer ging uiteraard wat moeilijker, maar haar mond deed wonderen. Deze keer missionaris klaargekomen, met een schitterend uitzicht.

Heel mooi en gezellig meisje en haar Engels is prima.

Commentaar

Carmen A23, k3

Gister op het eind van de middag even op de Achterdam wezen kijken en zag een heel mooi meisje op A23,k3 staan. Het bleek Carmen uit Utrecht te zijn die hier een poosje werkt i.v.m. het verkrijgen van benodigde papieren. Wat zij hier precies mee bedoelde weet ik niet. Iemand een idee?
                  Gekozen voor een standaard behandeling en daar heb ik geen spijt van gehad. Het is niet alleen een mooie meid maar ze doet ook echt haar best je een prettig verblijf bij haar te bezorgen.
                  Ze heeft een slank postuur met mooie (nep) borsten en ze is heel aanhankelijk, praat goed Engels en je mag haar lekker vasthouden en beetpakken. Eerst gaf ze mij een soort van BtB behandeling, streelde mijn lichaam en liet zich zelf door mij betasten. Vervolgens een goede pijpbeurt waarbij haar lange haar lekker op je lichaam kriebelt. Terwijl zij je pijpt kriebelt zij heel zachtejs met haar handen over je ballen. Aansluitend in 3 standjes klaargekomen in de doggy houding. Even nageklets tijdens het aankleden en voldaan weer naar huis. Jammer dat ze maar voor korte tijd in Alkmaar wil blijven.

Commentaar

Utrecht , Zp 114-2 Carmen (Roe)(goed)

Carmen is inmiddels weer terug in Utrecht, afgelopen donderdag 3 nov bij haar geweest rond 22.00.

Ik ben het eens met de meeste andere recensies: aardig, bloedmooi, mooie stevige siliconenborsten maar de sex is niet fantastisch. Aan haar borsten zitten en zuigen mocht maar een klein beetje, mijn ballen wilde ze niet likken. Maar het uitzicht maakt veel goed en ik kwam dus al snel klaar.

Ze had donderdag een mooi visnetjurkje aan over haar slip en topje, wat haar goed figuur accentueerde. Wat een plaatje deze Carmen maar ik denk dat ik het de volgende keer laat bij kijken.

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-2, Carmen (Roe)(goed)

Ik heb van de week deze prachtvrouw in de avonduren bezocht. Haar kamer is overigens 122-2. Ik had haar al een paar weken op dit adres gezien, misschien kan dit veranderd worden door de moderator.
                      Ze was naar mijn mening de mooiste vrouw die aanwezig van de avond. Alleen haar uiterlijk en prachtige figuur is al meer dan de moeite waard op maar te bezoeken, bovendien heeft ze ook nog een mooi strak K**tje. Ze is uiterst vriendelijk, spraakzaam en schoon. Ze heeft een tatoo op haar voet. Je mag helaas niet veel, niet beffen of zoenen. De manier waarop ze opgeilt is overigens geweldig. Voor € 50,- was het meer dan waard om een kijkje te nemen.

Commentaar

Re: Amr., A12, k2, Carmen (Roe)(goed)

Carmen opgedoken in Alkmaar...nu 3 dagen werkzaam alhier op kamer A12k2

Had haar nog niet ieder opgemerkt, ook niet in haar vorige Alkmaar periode maar ach, toen waren er ook 2 keer zoveel ramen..
                        Zalige BJ, lekker lijf, zalige schone poes om te beroeren, mooie sili's, in missio perfect en doggy uitmuntend...hoe kan dit laatste ook anders met zo'n set billetjes...

wel ouder dan 25 ondertussen vermoed ik...

The Fly,
                        The Fly

Commentaar

Re: Utr., Zp 122-2, Carmen (Roe)(goed)

Carmen is 25

Welke tijden werkt ze in Alkmaar ? Erg jammer dat ze weg is op ZP

Commentaar

Re: A12, k2 , Carmen (Roe)(goed)

Zo'n lekker slank "ding" zie je niet vaak op de AD. Vriendelijk lachend lokte ze me binnen. Spijt heb ik er niet van gehad.
                            Leuk Engels sprekende vrouw, geilt je leuk op "voor de daad" pijpt afwisselend en goed. Het Neuken was uitstekend, eerst bereed ze mijn paal, waarbij ik aan haar siliconen borsten mocht zitten, daarna heb ik het in de missionaris afgemaakt. Heerlijk klaargekomen. Na de daad kwam haar zus nog even binnenwippen. Heb met de zusters nog een minuutje of 10 aangenaam gekletst. Gezellige en lekkere ervaring.

nb. Tijdens de doggy heb ik WEL een tatoo gezien op haar nek; daar stond een of andere tekst.
                            Der Liebling

Commentaar

Re: A12, k1 , Carmen (Roe)(goed)

Carmen staat nu op A14 k1.
                              Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Re: A14, k1 , Carmen (Roe)(goed)

Ruim een week geleden bij Carmen geweest. Het was een donderdagavond en het was al wat later op de avond. Veel ramen waren al gesloten en de keus was beperkt. Tenslotte bij Carmen naar binnen gegaan, dit mede door haar mooie vriendelijke lach. Voor 35 het standaard pakket afgesproken. Achteraf ben ik al eens eerder bij haar geweest maar daar kwam ik later pas achter na het terug lezen van de recensies. Het is een erg slanke vrouw (mij te slank) , doet wat zij beloofd en geeft je een fijne beurt maar daar blijft het wat mij betreft ook bij. Helaas ook wat teveel glijmiddel waardoor er weinig contact gevoel is. Heb het daarom met de hand afgemaakt. Zij vertelde mij dat zij voorheen aan het Zandpad had gewerkt en overweegt om naar A'dam te verhuizen.
                                Zij is zeker geen afrader maar voor mij geen blijvertje.

Commentaar

Re: A14, k1 , Carmen (Roe)(goed)

Carmen vandaag overdag gespot op de RDK A,dam kamer +/- 127 !!!!

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 127 rts, Carmen (Roe)

2e kerstdag bij deze Carmen geweest, had al vaker de neiging binnen te stappen maar omdat ze weinig verkeer trekt loop ik ook maar steeds voorbij, in mijn ogen kan leeftijd een tandje hoger. Ze heeft als bijna altijd een zwart setje aan. Ze is ontzettend slank, zit geen grammetje vet teveel op. Heeft een super lekker zacht kontje.

Standaard pakket gehad, beetje voorspel, pijpen, 2 standjes en zonder cd handmatig afgemaakt, handwerk was nodig omdat ik daarvoor al bij Jennifer op de Monnikenstraat geweest was.

Blijft jammer van die silli's hoewel deze nog wel zacht aanvoelden. Leuk voor een keertje. Ze stond die dag op 127 rts maar heb haar ook wel gezien op 131 lks.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 127 lks, Carmen (Roe)

Carmen zat gisterenmiddag op 127 rts , ik dacht al dat ik haar kende ...
                                      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Hallo Amsterdam !

Was mijn abo's op topics een beetje aan het opruimen, zag mevr Carmen ook nog staan, heb ik nog kans om een recensie te creëren of Carmen Dont live here anymore since 01-01-2014 !

Commentaar

ja , ik zie Carmen nog steeds , op 127 rts of daaromtrent , overdag ..