De Pijp, Ruysdaelkade 143 rts, Gina (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 143 rts, Gina (Ned)

Maandag is natuurlijk geen topdag, maar deze maandagmiddag was wel erg rustig op de RDK, ik schat een bezettingsgraad van 30%, waarvan ook nog een hoog Oudekerksplein gehalte. Ik had nu wel eens de dame die ik een paar keer 's middags op 137 lks had gezien willen proberen, zwart haar, groene bikini met grote voorgevel, ver achterover zittend, niet meer zo piep, iemand een idee wie dat is ? Anyway, op die plek zat nu een dame van het OKP type.
    Op 121 rechts zag ik Nederlandse Gina in een geil glitter-outfitje, kreeg ik wel een horny gevoel bij. Voordat cd er om ging kon ik even haar tieten voelen, ze zijn niet echt groot maar meer breed, als u begrijpt wat ik bedoel. Pijpen vond ik matig, de halen hadden geen langte, alleen het kopje verdween, en er werd op een gegeven moment overgegaan op trekwerk.
    De wip in missio was beter, er werd geen kledder gebruikt, ging in begin dan ook niet zo soepel, gaandeweg werd het toch vochtiger en gleed het veel beter, fijn vol lichamelijk contact, ze is niet meer zo piep maar heeft absoluut een strakke poes, waarin ik naar een lekkere finish toe kon werken.

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 rts, Gina (NL) (voldoende)

tot mijn spijt deze dame vandaag bezocht. ze komt best geil over, maar het is een en al zakelijkheid. was al niet in een hele juichende stemming en dit werd dus helemaal niets.
    cd ging er gelijk om en er moest duidelijk tempo gemaakt worden. dat werkt bij mij dus bijzonder averechts! mevrouw had het nodige commentaar over mijn gebrek aan snelheid zodat werkelijk iedere vorm van opwinding verdween. daarnaast had ze een overdreven klodder smeermiddel in d'r doos gedaan.
    had er al snel genoeg van en ben vertrokken. zonde van het geld.

Commentaar

Gisteravond rond uur of zes in de kou en sneeuw nog snel naar RDK gelopen, om voor het avondeten nog wat oefeningen te doen. Er stonden nog wat redelijke dames achter het raam. Omdat het zo koud was probeerde ik nog wat te lopen om in stemming te komen. na 15 min lopen gingen meeste dames al weg. Toen bleef deze Gina nog over.

Ze zag nog redelijk strak uit in haar borat outfit. Ik zou niet zeggen dat ze al zo oud is als ik naar haar figuur keek. Eenmaal binnen voelde ik pas dat mn tenen bijna eraf vielen. Hoop dat mn andere grote aahangsel nog doet. Gina kwam wel aardig over en maakte aardig wat praatje. Met opwarmen heeft ze ook haar best gedaan. Snel had ik mn gevoel weer terug. Ze zat er zo bij dat ik haar ook lekker kon vingeren. Wat een warme grotje was het. Pijpen was redelijk, geen deephroat met veel trekken erbij. Snel overgegaan naar missio met veel gekreun en gehijg. Ik voelde snel dat ik moest komen dus nog snel een andere standje bijgepakt. Wel lekker klaargekomen maar niet overdreven super.

Al en al een leuke dame maar zou niet zo snel binnen gaan als er andere keuzes zijn. En ze heeft een tatoo op haar onderrug. En ze zei dat ze alleen op maandag en vrijdag overdag werkt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkel123 Bekijk bericht
        Al en al een leuke dame maar zou niet zo snel binnen gaan als er andere keuzes zijn. En ze heeft een tatoo op haar onderrug. En ze zei dat ze alleen op maandag en vrijdag overdag werkt.
        ze is meestal op nr 119 te vinden ... waar per dag andere dames circuleren ...
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Gina (NL)(voldoende)

nou, deze vrouw is heel ervaren en doet wel rustig en aardig als je meer betaalt. voor 100e mag je even een voor-massagetje genieten, lekker tieten likken, kontlikken, beffen, 69, etc. zo is veel beter dan minimaal betalen en een standard p+n. ik had en mooie belevenis en zou teruk komen.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Gina (Ned)

Gina is een topper!

Haar leeftijd staat als 42-45 maar ze is volgens mij nog geen 40 hoor! Ik kom regelmatig bij haar en elke keer is het fantastisch! Vol overgave pijpen, beffen, tongen, vrijen, harde sex, zachte sex wat je wilt! Aanwezig op ma-wo-vr. Ik heb altijd een heerlijke tijd bij haar, vraag me dan ook af waarom er zo weinig recenties van haar zijn?

Grtz Hooked

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Gina (Ned)

Oorspronkelijk geplaatst door Hooked Bekijk bericht
              Ik heb altijd een heerlijke tijd bij haar, vraag me dan ook af waarom er zo weinig recenties van haar zijn?
              Grtz Hooked
              je begrijpt niet waarom er zo weinig recensies van haar zijn ..

waar was jouw recensie dan ?
              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 rts, Gina (Ned)

Volgens mij zit ze al een tijdje op 143 beneden rechts, ma, wo, vr. Ik weet tenminste op 119 geen dame die dit ook kan zijn.

Commentaar

Ze staat inderdaad op nummer 143 rechts. Onder de naam Hot Girl. Ik heb haar nooit bezocht, alleen gesproken. Ik ga haar binnenkort wel opzoeken denk ik.

Commentaar

Daar heb je zeker een punt Goodbar... Weet eigenlijk niet!

Maar bij deze:
                    Afgelopen woensdag weer bij haar geweest, en wederom als vanouds! Heerlijk pijpen zc en uitgebreid beffen en kontlikken. Daarna cd erom en in meerdere standjes geneukt. Uiteindelijk zij plat op haar buik met haar heerlijke kontje omhoog in doggy het rubber volgespoten.

Weer een heerlijke ervaring met Gina, zie haar volgende keer zeker weer!

Commentaar

Pfff vandaag weer bij Gina geweest, wat een topper!

Ik begrijp wel waarom mensen terughoudend zijn als ze langslopen, maar prik er doorheen! Heb wederom genoten!

Grtz Hooked

Commentaar

Is dit de Gina die uit (omgeving) Den Haag komt, en vaak een sexy zwart lingerie-/bikini setje aan heeft?!
                        Leeftijd halverwege/eind dertig....?!

Da's best een lekkere en geile dame bij wie veel mogelijk is. Mooie volle borsten, lekkere strakke kont. Pijpt vol overtuiging, neukt in alle standjes. Zij is toch nog geen 40-45 jaar? Pijpt zonder, maar doet dat niet voor 50 of 100 euro.

Grt Freelover.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door freelover Bekijk bericht
                          Is dit de Gina die uit (omgeving) Den Haag komt, en vaak een sexy zwart lingerie-/bikini setje aan heeft?!
                          Leeftijd halverwege/eind dertig....?!

Da's best een lekkere en geile dame bij wie veel mogelijk is. Mooie volle borsten, lekkere strakke kont. Pijpt vol overtuiging, neukt in alle standjes. Zij is toch nog geen 40-45 jaar? Pijpt zonder, maar doet dat niet voor 50 of 100 euro.

Grt Freelover.
                          Yep dat is Gina! Nee ze moet jonger zijn dan 40-45, ze zal denk ik idd halverwege/eind 30 zijn. Ik heb altijd een heerlijke ervaring met haar.

Commentaar

Vandaag bij gina hot girl geweest. Dit was mijn eerste bezoek aan haar en ik was vandaag haar eerste klant. Ik heb ook lang op haar gewacht omdat ik dacht dat ze 12uur begon maar ze kwam pas om half 2. Nou het was het wachten waard.

Ze kneep lekker in mn tepels en mn kloten ook. Dat doet ze echt lekker. Pijpen doet ze ook echt lekker lekker diep en ik mocht lekker dauwen in dr mondje. Neuken is ook heerlijk in doggystyle en missionaris. Ik mocht lekker hard stoten echt lekker. Gina liet me heerlijk in dr kutje komen door dr spieren te gebruiken...wauw ze trok me zo leeg met dr kutspieren..bloedgeil!

Ik liet dr via mn foon ook ff op hookers.nl lezen want ik had dr vertelt dat ik dr naam wist van hookers.nl en ze had deze site nog nooit gelezen. Ik heb dr ook een recensie beloofd dus gina als je dit leest. Hier is je recensie en het was top. Volgende keer kom ik voor 100 euro dan kunnen we nog lekkerdere dingen doen xxx

Commentaar

Geen van mijn beide koninginnen Steffany en Sonja waren aanwezig op hun post en dus Gina maar eens mijn eerste bezoek gebracht. Had haar tijdens het wachten op mijn toppers de afgelopen jaren natuurlijk al vaak en langdurig gadegeslagen en had min of meer de conclusie getrokken dat als ze een topper zou zijn ze niet zo vaak aan het raam zou staan...een misvatting dus!
                              Mijn verbazing over het feit dat ze niet vrijwel continu bezet is is des te groter omdat zij er werkelijk te lekkerrrr uitziet: fantastisch egaal gebruind 'playmate' lichaam/figuur en een mooie geile kop, zeer sexy, lang haar, lekker h**rige kleding en uitstraling, kortom een perfecte hormonen teaser.

Maar goed, de praktijk dus. Na binnenkomst betaald en al pratend uitgekleed. Gewassen en al het bed op waar Gina mij behalve met haar heerlijke lijf op mijn verzoek ook met (niet al te overdreven) dirty talk verwelkomde. Heerlijk. Terwijl ik haar zalige billen kneedde en licht spankte wreef ze pielemans dirty talkend subtiel in top. Haar borsten gelikt, daarna heerlijk door haar gepijpt waarna we natuurlijk in close cowgirl explosief afrondden. Zalig en geil! Het ging allemaal zo vanzelfsprekend van een leien dakje dat het redelijk snel gepiept was. Het feit dat Gina daarbij erg ervaren is wind mij ook op.

Gina is wat mij betreft een heerlijke DVP die ik zeker snel voor het uitgebreide pakket zal bezoeken.

Commentaar

Vrijdag weer bij deze topper langs geweest.Het was weer een lekkere sessie met alles er op en er aan.Ik had beloofd om wat te schrijven op deze site.Heren ga gerust bij haar langs je zal er geen spijt van krijgen.Behandel haar met recpect en je hebt een prima tijd met haar.Gina tot snel.

Commentaar

Geen fan. Grote wat ordinaire haagse tante met flinke bosten en een goed lichaam. Ze blowt en babbelt maar wat aan. De sex is weinig verfijnt en de act is nep.

Commentaar

Wilde Sonja die weer terug is op de RDK bezoeken maar ze had waarschijnlijk zoals regelmatig een lange 'vaste' afspraak want na 1,5 uur was er nog niets te zien in haar raam waar een stuk of 5 'POTENTials' omheen zwermden. Gina had al de hele tijd met me staan flirten en wenken dus op een gegeven moment bij Gina naar binnen gewipt.

Wat een goede beslissing! Het was net zo lekker en geil als de vorige keer (zie mijn recensie hierboven uit augustus 2015). Wat we exact gedaan hebben kan ik niet verklappen maar ik was helemaal in m'n element. Volgens mij kunnen we het op bed heel erg goed met elkaar vinden want ze was lekker nat en ging er als een geile **** tegenaan, heerlijk gewoon!

Heel verwonderlijk dus dat ze zo lang aan het raam staat, snap ik echt niet. Voor mij een blijvertje deze top DVP. Het was helemaal te gek zalig Gina tot snel XXX

Commentaar

Wat een mooie aantrekkelijke en sensuele vrouw is ze toch. Vandaag voor de 2e keer bij haar geweest was vorig jaar ook al bij haar geweest. De seks was weer geweldig.

Commentaar

Deze dame ook bezocht. Weleens wat anders, een NL dame. Een dertiger met een mooi strak lichaam en lekkere kop trekt me altijd wel. Geen spijt van gehad, goeie ervaring. Gina is vriendelijk, niet gehaast en komt de afspraken na. Voor de extra's betaalde ik wat meer euro's dan het instaptarief. Misschien dat dit wat uitmaakte maar ik vind het een aanrader!

Groet, vanzwol

Commentaar

Had eens zin in een ordi type en dat is Gina zeker met haar zonnebankbruine verschijning en tattoos (old skool tramp stamp incluis). Vind het zo nu en dan wel geil. Binnen bleek ze wat te praten zoals ze eruit ziet maar daar kwam ik niet voor dus zij op bed op de knieën en pijpen dan maar deed ze goed. Daarna omdraaien en op zijn hondjes voor de spiegel. Neuken minder dan pijpen maar kwam goed klaar.
                                          Denk dat ze al lang in het vak zit want een ouderwetse pezer die tijdens het bezoekje nog extra's wil voor alles en nog wat.
                                          Leuk voor een keer maar geen herhalingsgevaar.

Mod: Bij tattoos staat geen maar ze heeft er verschillende...ook een piercing dus denk moet je aanpassen