Wallen, Molensteeg 11-1, Natalie / Nelly (Hong)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Molensteeg 11-1, Natalie / Nelly (Hong)

since early this year i've noticed a little spinner, brunette, not much taller than a meter and a half I guess, she pops up all over the place; OZA 43, corner of Molensteeg, OZA 56, Stoofsteeg nr 8, i've seen her in Annendwars and most recently in Oudekennis nr 3-1, often she's hanging around with a girlfriend, last Wednesday afternoon I approached her on that address. looks are melting, at the same moment a little bell rings in my head. but wtf, I'll get in and up the stairs we went me following her tiny little butt, she's Nelly from Hungary, oh yeah, no surprise for me.

the kamer there up the stairs was messy, and the little mrs smokes cigarettes, her makeup is pretty much overdone, her hairstyle is modern kind of punky, she has barely A cup titties tiny nipples nice and perky, next to that she comfortably stepped out of her skimpy string, nothing to complain about. Covered blowjob was average and distant, in mish she had to many complains so I soon changed to doggy, also here she had to settle her position and pinches her legs together where I had to reposition and eventualy she went almost flat where I took her from behind. That was the best part of it, managed to finish nicely.

Alltogether, as can be expected not very skilled, but at 50 I should say; give her a chance, she hugs you nicely at the door !

2e P, P3, Nelly (Hongarije)

Na een aantal rondjes lopen zag ik een klein meisje met een klant onderhandelen. Na 5 minuten wachten ging de klant weg en greep ik mijn kans.

Helaas leek het alsof zij een b/c cup had maar bij het ontkleden bleek het een flinke push-up BH te zijn. Was een afknappertje.

De dienstverlening was aardig maar het aantal standjes was beperkt omdat zij last van haar voet had

Voor wie van jong en recht toe, recht aan houd een optie.

Commentaar

Re: 2p, p3 , Nelly (voldoende)

Ik ben er laatst ook geweest. Het was toen haar eerste avond (zei ze).

Normaal val ik niet zo op jong, maar Nelly had een bepaalde lieve ondeugende uitstraling, die me naar binnen trok.

Absoluut geen spijt van gehad. Lief en vriendelijk meisje dat op bed als een klein katje behaaglijk tegen me aankroop.
      En toch kon je dit katje zonder handschoenen aanpakken.

Sex was goed, geen bijzondere dingen, maar die had ik ook niet gevraagd.

Na afloop was ze ook in voor een praatje en ze was ook heel belangstellend.

Ze ziet me zeker snel weer eens terug.

Pikasso

Commentaar

Re: 2p, p3 , Nelly (Hon) (voldoende)

Volgens mij heb ik deze Nelly ontmoet op A17 K4.
        Ik heb haar wel is gespot in een kamer op het open pleintje bij de 2P.
        Een klein ontdeugend dametje in een zwart setje.
        Er was dan ook weinig voor nodig om mij naar binnen te krijgen.
        Ze kwam leuk op mij over.
        Eenmaal binnen heb ik haar betaald en nam ze plaats op bed.
        Helaas verloor ze daar de interesse,want de tv vond ze interresanter.
        Ze ziet er echt leuk uit en heeft een lekker figuurtje.
        En ze is ook niet echt onvriendelijk,maar het is gewoon jammer dat ze zo weinig aandacht besteed aan de klant.
        Kleding ging zonder te wassen weer aan.
        Voor mij helaas geen herhaling.

Groet DD

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 3-1, Nelly (voldoende)

recently I recognized Nelly in Alkmaar , in the street nr A17 k4 - a friend earlier suggested me that he'd seen her there , one thing is sure , she's had a boobjob !!

Commentaar

Re: A17, k4 , Nelly (Hon) (voldoende)

Nelly zit er mooi uit, maar eenmaal binnen is zij vrij onverschillig / met andere dingen bezig. zij liet mij eerst een tijdje in haar kamer wachten omdat zij met haar buffie moest kletsen. na een tijdje kwam ze op bed liggen en begon te pijpen, dat was niet bijzonder maar oke. tijdens missio lag ze tv te kijken en in doggy plaatste ze haar benen zo star naast elkaar en haar rug recht dat ik niet kon stoten. jammer het is een mooi meisje, maar haar houding naar de klant toe kan beter.

Commentaar

Re: A17, k4 , Nelly (Hon) (voldoende)

tonight I saw Nelly in Amsterdam Oudezijds Achterburgwal nr 39 - she's not too tall but she's the looker - 50 she said , yesss I know you ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 39, Nelly (Hon) (voldoende)

Nelly staat meestal 's avonds Molensteeg 6 , 't is de kleinste en de mooiste , brunette, meestal iets van een bloem in het haar , die meiden hebben altijd lol daar ...
                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 39, Nelly (Hon) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                  Nelly staat meestal 's avonds Molensteeg 6 , 't is de kleinste en de mooiste , brunette, meestal iets van een bloem in het haar , die meiden hebben altijd lol daar ...
                  Nelly staat al een hele tijd overdag op 9 lks (niet altijd) , op een of andere manier is ze veel molliger geworden , vroeger kon ze voor de Miss Boedapest (als ze op een stoel ging staan want ze komt niet verder dan 1.5 meter) , ze heeft altijd een bloem in haar zwarte haar ....

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 9 lks, Nelly (Hong)(voldoende)

Klopt allemaal wel iets van hierboven.. Kei leuke meid en spontaan en en als er een JUISTE klik is dan kun je altijd iets meer verwachten van de dame.!!!! Heel sponane Meid dat bij voorbaat! moet toch mooi zijn, en dan met mijn vlotte babbel is er al een goede klik...heel gezellig was lang liggen kletsen (wat ook niet vaak gebeurt met een dame)
                    Maar ik doe meestal een babbel met een dame, zodat ik weet, wat voor vlees in de kuip heb!!!!
                    en zo kun je leukste gezel;ligste en mooiste uitkiezen......
                    echt een gfe. meid is het...
                    hier kom ik ook zeker eens terug....

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 9 lks, Nelly (Hong)(goed)

Net terug van een daguitstap Amsterdam. De winter lijkt voorbij en er waren nog niet te veel toeristen, dus het was leuk kuieren in de hoofdstad van Nederland. Ik had mijn wagen geparkeerd in Amsterdam-Noord en ben met het veerpond naar de stad gekomen, echt wel handig als je langer dan een paar uur wil blijven.

Nu, Amsterdam bezoeken zonder De Wallen te bezichtigen kan natuurlijk niet. Ik vond dat de bezetting best wel meeviel, zeker later op de avond. In elk geval veel beter dan enkele maanden terug. Nu was ik niet echt van plan een dame te bezoeken, ik wilde gewoon wat sfeer opsnuiven. Ik had wel extra aandacht voor de Molensteeg omdat dat blijkbaar een nogal louche straat is... Ik heb er niks van gemerkt. In die steeg stond wel een meisje dat mijn aandacht trok. Een kleine jonge dame, pikzwart haar met een bloem erin, een beetje mollig maar wel met een leuk snoetje. Een beetje jongemeisjesachtig en niet zo'n vamp zoals velen proberen te zijn.

De dame wenkte mij, en ze stelde voor om naar binnen te gaan om daar een beetje te praten. Ze vroeg wat ik precies zocht en wilde mij blijkbaar absoluut binnenhouden... Ik stelde voor : zoenen en pzc voor 100 euro, en ja, dat kon. Ze deed haar bikinitje uit, met toch wel een flinke push up bh, een klein wasje vooraf voor hem en voor haar en hupsakee, het bed op. Eerst flink zoenen met overgave, dan pijpen zonder en uiteindelijk de seks met cd. 't Was meer dan behoorlijk, in elk geval veel beter dan ik verwacht had. Ik heb al mindere ervaringen met zulke jonge dames gehad. Achteraf nog een flinke babbel gedaan met de juffrouw over vanalles en nog wat. Een fijne afsluiter voor een leuke dag!

Tav mods, de dame stond vandaag op Molensteeg 10-1 (links). Ik vermoed dat het om deze dame gaat (ze heet Nelly).
                      Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 10 lks, Nelly (Hong)(goed)

werkt deze dame nog? al een tijdje niet gezien

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 10 lks, Nelly (Hong)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door nozy Bekijk bericht
                          werkt deze dame nog? al een tijdje niet gezien
                          Nelly begon 3 jaar geleden als een klein opdondertje , 't is tegenwoordig zeg maar rustig een klein dikkertje ... leeftijd tandje hoger.
                          op nr 9 lks

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 9 lks, Nelly (Hong)(goed)

deze Nelly is een van de weinigen die ik nog herken 's avonds in de Molensteeg - voor de rest stonden er vanavond zo links en rechts minstens tien dames onbekend - en daar zit beslist wel wat moois tussen ... , voor zolang ze er zijn ...

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 9-1, Nelly (Hon) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                              Nelly staat al een hele tijd overdag op 9 lks (niet altijd) , op een of andere manier is ze veel molliger geworden , vroeger kon ze voor de Miss Boedapest (als ze op een stoel ging staan want ze komt niet verder dan 1.5 meter) , ze heeft altijd een bloem in haar zwarte haar ....
                              Nelly nog geregeld 's avonds op 9-1 te zien.

Commentaar

Wallen, Molensteeg 11-1, Natalie

Voor een keertje wandelen in een vreemde stad
                                Natalie Is een kleine half Hongaarse half Roemeense
                                Met een Lief snoetje
                                spreekt goed Engels en Is geïnteresseerd in wat je zegt of doet toch goed alsof :-P
                                Na de financiële overdracht mocht ik me uitkleden
                                Zij hield alles aan
                                Condoom er over en dan een stevige pijpbeurt
                                Toen ging het broekje uit en na een portie gel in normal begonnen toen ik vroeg om haar topje en bh uit te trekken wilde ze het enkel omhoog trekken...
                                Na een kwartiertje flink doorstoten heerlijk klaargekomen toen kreeg ik wat papier aangereikt om Condoom te verwijderen
                                Zij maakte zich ook schoon met wat papier
                                Dus de hygiëne kan beter maar voor de rest niet slecht
                                Blijkbaar was het haar laatste nacht voor haar kerstvakantie na nieuwjaar komt ze weer terug
                                Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 11-1, Natalie

vrijdag met veel zin naar Amsterdam vertrokken maar de dame die ik in gedachte had was er weer niet
                                  dus dan maar weer bij Natalie terechtgekomen en aangezien ik stiekem toch van plan was om haar als 2de te bezoeken eens gekozen voor wat langer te blijven en ik zei na wat onderhandelen dat ik wel een uurtje zou blijven
                                  toen begon de volgende onderhandelingsronde over de prijs uiteindelijk heeft het mij alle "zichtbare" geld gekost dat ik op zak had
                                  145€ dus
                                  na veel praten en foto's kijken op telefoon er werd er toch maar uitgekleed en werd de condoom aangebracht en begon ze te pijpen
                                  ze had haar broekje nog aangehouden
                                  dit was zo eentje met lintjes aan de zijkant en toen ik die wilde lostrekken sprong ze recht want het was blijkbaar zeer moeilijk om deze terug vast te krijgen en ze zei dat ze het wel zo uit zou doen
                                  en dat deed ze dan ook
                                  even later mocht ik haar in normal neuken en met mijn handen op haar schattige borstjes hevig klaargekomen
                                  dan nog lekker relax uitblazen op het bed
                                  telefoonnummers uitgewisseld aangekleed en voldaan weer naar buiten
                                  Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 11-1, Natalie / Nelly (Hong)

Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
                                    In die steeg stond wel een meisje dat mijn aandacht trok. Een kleine jonge dame, pikzwart haar met een bloem erin, een beetje mollig maar wel met een leuk snoetje. Een beetje jongemeisjesachtig en niet zo'n vamp zoals velen proberen te zijn.
                                    Nelly , Nathalie , what's in a name , nr 9 lks of 11 lks , ik vermoed dat Nelly = Nathalie

klopt, draadjes gecombineerd.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X