Wallen, Stoofsteeg 8 lks, Nikki (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Stoofsteeg 8 lks, Nikki (Bulg)

Inmiddels al weer een week of 2 geleden Nikki bezocht, voor de 2x in 8 dagen. Beide op een zaterdagavond. De laatste keer was na een verjaardag en ben direct richting de wallen gereden en mijn auto geparkeerd. Geen tijd om langs huis te gaan, ik was te geil. Mijn keuze was al snel gemaakt en stond dus al snel bij nikki binnen. Kamertje boven rechts, laatste keer dat ik daar was zat nelly daar nog. Anyway, nikki vertelde mij dat ze eerst op de ruysdealkade heeft gezeten. Als ik me niet vergis kwam ze uit bulgarije, de kans is ook groot want daar komen ze vaak vandaan. In tegenstelling tot de eerste keer, hield nu nu haar slipje aan voordat ze mij wou pijpen. Ik heb hem echter zelf mogen uittrekken. Mijn jonge heer stond dan ook al in de houding klaar voor actie. Na het pijpen wou ze niet bovenop mij komen zitten zoals de eerste keer. Direct dus maar doggy style gedaan. Helaas bleef het bij dit ene standje ik kon het niet langer houden. Wellicht dat ik har dit weekend weer een keer bezoek. Begin nu toch wel weer erg geil te worden .

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Nikki (uitstekend)

Neil Down is niet op nr 8 mid, maar op nr 10 mid geweest. Komt overeen met zijn beschrijving van kleine kamertje boven aan de trap. Daar op 8 (mid en rts) zijn mooie grote kamers.

Nikki komt uit Kroatië. Heb haar daar op 10 bezocht, recensie volgt nog.

Commentaar

Wallen, Stoofsteeg 10 mid, Nikki (Kro)

Nikki uit Kroatië heeft idd op de Ruysdaelkade gewerkt. 10 mid allerkleinste kamertje ooit, nog stuk kleiner dan kleine kamertje links (van 10 rts), een nis waarin bed is gebouwd, met wat bredere uitloop om de wastafel.

Nikki is vriendelijk en enthousiast, hoewel er geen voorspel komt. Pijpen niet bijzonder, had wel iets langer mogen duren. Bikini-topje had ze aan gehouden, maar ik kon zonder upsell-problemen haar tieten vastpakken. Wippen in missio, soepel toegankelijk en fijn op haar liggen allemaal o.k., pussy schuift lekker maar het gevoel komt niet echt aanwaaien, hard werken en het moest van verre komen om over de finish te gaan. Verbale begeleiding vind ik nooit zo'n probleem, maar zij overdrijft lichtelijk.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 mid, Nikki (goed)

Verleden week maandagochtend bij Nikki geweest. Neuken en beffen voor 50. Hele vriendelijke meid, die haar werk met plezier en niet al te routineus doet. Ik mocht haar lekker lang beffen en de beentjes gaan helemaal omhoog. Ik mocht spelen met haar borsten, maar ze heeft helaas grote, keiharde silliconenborsten, en dat doet wat mij betreft afbreuk aan de lol.
        Aanrader.
        Nikky zat niet op nr 10, maar daartegenover, op 7 links.
        Het grootste deel van mijn geld heb ik uitgegeven aan drank en vrouwen. De rest heb ik over de balk gesmeten. (George Best)

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 7 lks, Nikki (Kroat)(goed)

Ik ben nu 4 keer bij Nikki geweest en ze begint zo langzamerhand een van m'n all time favorites te worden. Ik vind sex met haar echt een feest. Qua lichaam en sex doet ze me heel erg denken aan Maria (van de Ruysdaalkade, ex st Annen). De borsten van Maria vind ik mooier, want naturel, en Nikki is liever en nog minder een klokkijkster dan Maria, maar ze hebben beiden een heerlijk slank, atletisch lichaam, mooie buik en benen en een zalige poes. Als je een Maria-liefhebber bent, moet je Nikky absoluut eens met een bezoek vereren. Het verbaast me eigenlijk dat ze hier zo weinig besproken wordt. Ook dat is een overeenkomst met Maria, wier kwaliteiten hier ook lang onopgemerkt zijn gebleven. Hoe dan ook: lang leve Bulgarije, want wat zijn de dames uit dit land toch een geweldige verrijking voor het rosse leven.
          Het grootste deel van mijn geld heb ik uitgegeven aan drank en vrouwen. De rest heb ik over de balk gesmeten. (George Best)

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 7 lks, Nikki (Bulg) Uitstekend

Ik heb in mijn leven de liefde bedreven met honderden dames, maar niemand heeft mij zo naar de 7e hemel gebracht als Nikky dat doet. Zij maakt me helemaal wild. Hoe vaker ik bij haar kom, hoe specialer ze voor me wordt. Nikky is de beste dvp die ik ooit bezocht heb.
            Nikky zegt overigens niet uit Kroatie maar uit Bulgarije te komen.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 7 lks, Nikki (Bulg)(goed)

Gisteren hier maar is naar binnengewipt, gewoon op gevoel en zonder al te veel nadenken. En dat had slechter gekund. Nikki is een allervriendelijkste verschijning die je direct welkom heet en op je gemak stelt...... Het bed en de wasbak bereik je door een paar treetjes naar beneden te gaan, wat het kamertje wel een extra dimensie geeft. Bij binnenkomst kun je je spullen direct rechts aan de deur ophangen, maar van haar mag je het ook op bed neerkieperen. Zakelijk is ze wel in die zin dat ze vrijwel direct naar 'the money' informeerde. Ik vind dat niet eens vervelend omdat ik gisteren een film zag waarin een prostituee zich liet nemen en achteraf om het geld vroeg.... je raadt het al.... die vent geeft een stoot gas en is weg... Nu is dit maar een film maar je kunt het dus niet kwalijk nemen dat ze nogal op de centen zijn, het is eerder een toonbeeld van professionaliteit.. Nikki lijkt het verder wel naar d'r zin te hebben en is niet bepaald zwaar op de hand... Vooraf kon ik haar lekker strelen en d'r beetpakken bij d'r kont en borsten.... borsten zijn hard als staal bij wijze van spreken, wat wijst op één chirurgische ingreep.... nepper dan sili's kan het niet dus echt warm word ik er niet van.... Het pijpen was een kleine voldoende, ik vond er iig weinig aan. Ze neemt em niet deepthroat zoals ik bij mijn vaste tantes gewend ben, en zeg nou zelf heren, dat is toch een hele kleine moeite?? Gewoon even diep inhaleren, goed voor de skills, en ook goed voor de klant!! In plaats daarvan bleef het bij wat geslobber rondom de eikel zoals ik weliswaar meer gewend ben, maar toch niet is te prefereren... Uit zichzelf vroeg ze of ik bovenop d'r wou komen en daar zei ik geen nee tegen, aangezien ik door het halfbakken geslobber moeite had om em hard te houden... Ze heeft dus een setje waarbij broekje en top met elkaar verbonden zijn.... je raadt het al... ze klikt haar broekje los en schuift het omhoog, mooi uitzicht op de sili's zit er dus niet in.. Hierover discussiëren levert louter een slappe op voor de rest van het bezoek dus besluit ik mezelf in stelling te brengen.. De meid gooit de benen wijd en verwelkomt mijn paal in haar, dat moet gezegd, zeer strak en prikkelend aanvoelende tocht-tunnel... Ik heb zelden zo lekker genaaid in de missio. Gewoon een heerlijke poes en ze doet lekker mee in het toneelstukje dat prostitutie heet.... Ik denk dat ik na een minuut of twee overheerlijk in d'r klaarkwam.... Al beukend en kijkend in de spiegel spoot ik het rubber vol en keek in de guitige oogjes van Nikki.. De missio verdient het predikaat uitstekend, gecombineerd met een voldoende fellatio levert dat een goed op.... Ik zou zeggen, ze kan de concurrentie met Samantha niet aan... maar dit is leuk voor een snelle, vrolijke en éénmalige wip waarbij je gewoon kan genieten van een lekkere poes...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg --, Nikki (Bulg)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Footloose
                Heeft iemand recentelijk Nikky nog gezien? Ik ben bang dat ze gevlogen is ...
                Een paar weken geleden heb ik haar weer gespot in op dit adres. Maar ze is er niet meer iedere dag, zoals voorheen

bedankt , dan heb ik haar ook in beeld , maar vlgs mij is ze blond ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg --, Nikki (Bulg)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Footloose Bekijk bericht
                  Een paar weken geleden heb ik haar weer gespot in op dit adres. Maar ze is er niet meer iedere dag, zoals voorheen

bedankt , dan heb ik haar ook in beeld , maar vlgs mij is ze blond ....
                  Ik heb haar al weer een paar keer bezocht en altijd naar tevredenheid. Haar haarkleur is inderdaad blond en niet bruin, zoals de recensie zegt.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 7 lks, Nikki (Bulg)(goed)

Ik heb vernomen dat Nikky terug is naar Bulgarije en niet meer terug komt.
                    Snif, snif ...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 lks, Nikki (Bulg)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Footloose Bekijk bericht
                      Ik heb vernomen dat Nikky terug is naar Bulgarije en niet meer terug komt.
                      Snif, snif ...
                      nou , snif maar niet meer want Nikki is weer terecht , Stoofsteeg 10 lks

ik had haar recent al meer gezien , blond lekker ding , zeg maar meteen Bulgaars , lekkere tietjes en een rokje rond haar heupen gedrapeerd , witte handschoentjes , ja dat werkt ...

kwam mij niet geheel onbekend voor maar nieuwsgierigheid dreef mij wederom als de kraaiende haan naar het nog onbesprongen fladderkippetje ... , de gok was goed want 't is inderdaad een lekker fladderkippetje , meteen goed te grijpen , een lekker bekkie heeft ze , haar harde tietjes zijn aan een herziening toe - al met al een vrolijke leuke meid , Nikki dus ...

horizontaal de gebruikelijk pijp , rodeo , vooral de missio was goed te noemen, de fraaie beentjes wijd en ketsen maar waarbij haar tietjes wild meedansen , moest ff aanleggen maar succes verzekerd ..

je moet wel op tijd wezen want meestal is ze na 3 uur gevlogen , ik heb haar dan ook al menig keer gemist eind van de middag , dan staat daar die mooie lange brunette Bulgaarse waar we ook de haan even op los moeten laten ...

Nikki trakteerde op een bonbonnetje want het was vandaag bloemendag in Bulgarije , het was zogezegd Svetalina dag

al met al zeker een lieve meid , en ze werkt al 4 jaar in Amsterdam met lange tussenpozen van een half jaar ... eerder stond ze dus aan de andere kant , op nr 7 dus .. !

Nikki heeft een kleine tattoo op haar linker schouderblad ...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 lks, Nikki (Bulg)(goed)

Nikki staat tegenwoordig weer altijd op haar oude kamer, nr 7 rts , in de Stoofsteeg , overdag ..
                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, Stoofsteeg 8 lks, nicky

I was at that nice girl on Sunday I liked. She is now in stoofsteeg 8-1.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 lks, Nikki (Bulg)

In de ochtend ( iets te vroeg om veel dames te zien op de wallen ) een risico gepakt en gewoon is binnengesprongen bij een dame in de stoofsteeg.

Wou de volle behandeling zonder enig gezever en de prijs werd gezet op 100. Verkocht.

Toen gingen er 2 alarmbellen af: 1 Eens het topje afging waren haar sili's niet het mooiste wat ik ooit heb meegekregen.
                            2. toen ze het condoom aandeed had ze een doekje over elke gedeelte van haar hand dat maar in de buurt van mijn jongeheer kwam.

Ik vreesde al het ergste maar dat is eigenlijk geweldig meegevallen. Haar lief snoetje en inzet hebben me over een en ander heen gezet.

Ze pijpte goed. Afwisselend hard en speels en lang zoals ik gevraagd had. Geen topklasse maar zeker een voldoende.

Eerst zij on top waar ze wat wild begon. Toen ik haar vroeg om wat langzamer deed ze dit zeer goed en rustig. Dan afgewerkt doggy waar ondanks haar zeer magere frame er toch lekker kon doorgeduwd worden. Nakomelingen in het rubber.

Ze entertaint je met een leuk gesprekje terwijl je je terug aankleed.

Al bij al weinig herhalingsgevaar, maar zeker geen TMM.
                            Laatst gewijzigd door goodbar; 26-05-17, 14:56.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 lks, Nikki (Bulg)

Oorspronkelijk geplaatst door Punter007 Bekijk bericht
                              ... nieuwsgierigheid dreef mij wederom als de kraaiende haan naar het nog onbesprongen fladderkippetje ... , de gok was goed ...
                              Niki nog altijd in de Stoofsteeg , vanmiddag stond ze samen met Amanda naar mannen te hengelen ...
                              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Aan het werk...
                              X