Johanna / Sandy (Rus), Amsterdam - De Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Johanna / Sandy (Rus), Amsterdam - De Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-3

Sandy uit Tsjechië zit nog niet zo lang 's avonds op 117 rechts, met een soort bunny-oren. Achteraf vroeg ik mij af wat ik aan het denken was toen ik naar binnen liep, misschien omdat ik al een tijdje zo'n type, lang blond barbie-achtig, niet had gehad. Bikini-topje bleef aan, geen voorspel. Bunny-oren bleven eerst op, maar tijdens het pijpen toch maar af. Ik kon haar ingepakte tieten heel even vastpakken, maar kreeg te horen dat voor touching meer betaald moest worden. Het was matig, er werd wel voldoende tijd aan besteed, maar het ging me te soft met te veel gelik, en het werd iedere keer onderbroken met getrek. Wippen in missio ging tot een bepaald moment best goed, lekkere en strakke poes waarin het gevoel direct kwam, goed lichamelijk contact, het was al vrij gauw niet meer te houden. En ja hoor daar gingen we weer, te vroeg gejuicht, net zo'n soort finish als de dag er voor bij Selena, het klaarkomen werd ook nu gedeeltelijk verpest doordat ze met haar benen krachtig begon af te knijpen. Sommige dames vinden dat de normale manier van doen, echt een manier om vaste klanten te maken. Ze is 3 maanden in A'dam, volgens mij pas een paar weken op dit adres. Ik kon niet echt een idee krijgen van haar tieten, ik schat het maar op een C. Onder dat blonde haar zat zwart haar.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 22-03-17, 06:50.

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 rts, Sandy (CZ)

Een jaar verder alweer, zonder vervolgberichten voor Sandy.
    Ze is er nog steeds.
    Haar bunny-oren heeft ze al lang weggedaan. Tegenwoordig heeft ze zo'n outfitje met die verticale banden van hals tot kruis en over de tieten. Ik heb een broertje dood aan zulke outfitjes, wie bedenkt zoiets, maar dat geheel terzijde.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 rts, Johanna, (Rus)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
      hier nog zo'n Tsjechische dame, vlgs Nikola komen alle dames die zeggen dat ze Tsjechies zijn ergens anders vandaan - ook mijn ervaring, deze zal ook wel een Roemeense zijn, ontbreekt vrijwel nooit 's avonds op Oza 117 rts , jammer dat ze verder niet meer scoort hier ...
      deze Lady hebben we ook aangesproken - ze hanteert tussen de bedrijven door nog steeds haar Bunny oren , vergeef mij de naam maar ze heeft er meer - ze is nu Russisch ...
      leeftijd twee tandjes omhoog.
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 rts, Johanna / Sandy (Rus)(matig)

deze Johanna zag ik ook weer terug , schijnbaar haar kamer op Oza 117 kwijt - zag haar o.a op Oza 110 en gisteravond in de Annendwars 1-4 ... , 't is dus hoppen ..

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 rts, Johanna / Sandy (Rus)

Sandy zien ik al een redelijk tijdje bestendig op OZA 110-1, haar gehop lijkt wel afgelopen.
          Van Anita intussen geen spoor.

Met die bretels krijg je een duidelijker idee van haar rack. Qua vorm zou ik zeggen siliconen (had het toen nog open gelaten), size iets tussen C en D.

De leeftijd is naar 34-37 opgehoogd, dat lijkt me wel erg veel. Misschien is ze intussen de 30 gepasseerd, maar die 34-37 zien ik er althans niet aan af.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-1, Johanna / Sandy (Rus)

die blonde OE dame, vrij groot is ze, die we 's avonds al lang zien in Dolleb nr 7-3 (om de hoek van Annendwars , tussen de vaste line-up zal ik maar zeggen) is vlgs mij deze Johanna / Sandy of hoe ze zich dan ook mag noemen. Op de Oza zie ik haar in elk geval nergens meer.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-1, Johanna / Sandy (Rus)

Johanna met haar zeg maar ferme voorkomen staat tegenwoordig overdag in de Annendwars op 1-2 of 1-4 ..

ze blijft steken op een enkele recensie van vier jaar geleden , maar ik ken mensen die die duidelijk meer enthousiast over haar zijn ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-1, Sarah

Gaat het over deze blonde dame uiterst rechts op de foto uit het onderstaande link? en als dit het geval is heeft iemand haar nog gespot de afgelopen tijd? Seks met deze dame was hemels heerlijk vandaar dat ik deze vragen stel.

https://www.google.com/search?q=amsterdam+red+light+district&biw=1600&bih =799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwi8 ncb7xI7MAhUF9x4KHZKqC-wQ_AUIBigB#imgdii=GzKE3A56X9jPTM%3A%3BGzKE3A56X9jP TM%3A%3Bacy9lVAFZgbjWM%3A&imgrc=GzKE3A56X9jPTM%3A

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-1, Sarah

nee , niet Sarah van 110-1 , maar Johanna of hoe ze mag heten , die inmiddels inderdaad weer op 117 rts staat ..

Stoofsteeg 10 mid ..
                  Laatst gewijzigd door goodbar; 22-03-17, 06:53. Reden: adres

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                    Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-1, Johanna / Sandy (Rus) (..)
                    ze blijft steken op een enkele recensie van vier jaar geleden , maar ik ken mensen die die duidelijk meer enthousiast over haar zijn ...
                    Johanna (of Sandy) zie ik af en toe op Sint Annendwarsstraat 1-3 's avonds, altijd zittend op een kruk.
                    Maar J.C. wat ziet ze er goed uit. Haar boobs hebben m.i. een tweede upgrade gehad, geen D meer vlgs mijn, E+ heet de verzamelaanduiding op het nieuwe forum, zeg maar de categorie van Heidi/Adina etc.
                    Die ene recensie is inmiddels acht jaar geleden. Ik moest hem nog eens terug lezen om weer terug te halen hoe de sessie destijds gegaan was, begon me wel weer te dagen en verklaart ook waarom er geen vervolg kwam. Maar na zo'n lange tijd toch weer op mijn bucketlist gezet, iedereen verdient een tweede kans, wie weet alsnog meer enthousiast.
                    Het rechter rijtje v/h formulier is weggevallen (bug), maar de € 50 van toen, daar zal je nu niet meer voor klaarkomen, neem ik aan.

ja , de programeur is ziek , dus we storten langzaam in elkaar ...
                    E+ en 40+
                    Laatst gewijzigd door goodbar; 05-02-18, 08:55.
                    Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Aan het werk...
                    X