Alex (Bulg), Amsterdam - De Wallen, Trompettersteeg 1-1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alex (Bulg), Amsterdam - De Wallen, Trompettersteeg 1-1

Alweer een Alex. Dit keer geen Bulgaarse, maar een Colombiaanse, niet zo'n Doublet-achtige latina, ik dacht eigenlijk eerst dat ze O.E. was. Met geile bril, dat was de reden dat ze me opviel. Deze Alex heeft donkerbruin haar en een rond gezicht, zonder schoeisel (wat tot mijn genoegen aanbleef) is ze denk ik 1.70.
    Bril was helaas afgezet voor ik het merkte. Bikini-topje bleef aan, maar bij blow-job kon ik wel de aangeklede tieten voelen, door de frutseltjes kon ik niet gewaar worden of ze echt danwel sili zijn. Pijpen was redelijk, maar niet bijzonder, werd wel voldoende tijd aan besteed.
    Wip in missio was goed, ze klemde me een beetje in, schoenen tegen me aan (kick ik altijd wel op), lekkere poes, ik kon vol op haar liggen, lekker geneukt met diepe finish.
    Alex is 3 maanden in Amsterdam, en heeft naar haar zeggen alleen op dit adres gewerkt. Ze kent de vocabulaire voor het werk, maar een conversatie in engels strandt snel, kon ik mijn spaans weer wat ophalen.

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Alex (Col) (goed)

Op een mooie zomerse avond maakte ik afgelopen week mijn ronde over de Wallen. Veel opgeschoten luidruchtige toeristen die voornamelijk aan sightseeing deden. Meestal heb ik wel opties in gedachten maar had deze avond besloten om letterlijk en figuurlijk mijn lul achterna te lopen.
    Ik daalde het trappetje van de Goldberger af waar ik werd gevangen door Dene/Sara, even staan geinen met haar tot mijn oog viel op een geil onderstel een paar ramen verderop. Mijn gereedschap sprong meteen uit zijn kist en ik liet Dene voor wat het was.
    Wow wat een lekker wijf, die heupen, die billen en die geile kop met bril.
    Dat moest en zou ik even onder handen gaan nemen.
    Meteen de onderhandelingen opgestart 50 Euro voor pijpen, neuken, 2 standjes en helemaal naakt, klinkt goed, doen dus.
    Helaas heeft ze goede manieren en liet mij voor de trap op.
    Alex 28 jaar uit Venuzuela...hmmm een Latina, dacht net als Randy in eerste instantie met een Oostblokkster van doen te hebben.
    Snel de kleren uit en op het bed gesprongen.
    Bikini ging niet uit maar werd aan de kant geschoven, duidelijk een boobjob.
    Vervolgens ging ze toveren met een zakdoekje, gaatje erin en tada daar kwam mijn vriend weer te voorschijn. Rubbertje er om en zuigen maar dit ging een tijdje door waarbij ik lekker met haar tieten kon spelen.
    Over naar de missio die was goed, kon lekker op haar liggen wang aan wang en mijn gang gaan. Op een gegeven moment wilde ik switchen naar doggy om toch even met die lekkere kont aan de slag.
    'Oh no doggy baby, your too big' was haar antwoord, hmm ja het zal wel.
    Wist haar uiteindelijk met mijn charmes toch te overreden.
    Het handje kwam er nu wel aan te pas dus sex technisch was het niet je van het. Maar ze lag zo geil opgevouwen met haar kont in de lucht en haar hoofd naar me toegedraaid dat ik na een tijd lekker neuken, heerlijk het rubber vulde. Vooruit dan maar, dan toch maar een goed voor het neuken al was het meer voor de sex beleving.

Commentaar

Weer bij Alex binnengewipt, ze herinnerde me van de vorige keer en alles was een stuk relaxter, viel goed met haar te geinen deze keer....
      Ze ging meteen helemaal naakt zodat ik haar lekkere lijf kon bewonderen.
      Bij de pijpbeurt kwam weer het toverdoekje tevoorschijn, vervolgens pijpte ze me met haar ogen dicht, zou ze dan toch iets van piemelvrees hebben....
      Bij de sex kwam er deze keer geen handje aan te pas kon lekker vol op haar liggen, wang aan wang keek ze me geil in de spiegel aan terwijl ik haar lekker stevig kon neuken. Volgende standje ben ik niet meer aan toe gekomen en voldaan vulde ik het rubber. Voor deze keer een uitstekend!
      Overigens kan de leeftijd iets hoger ze is 27.

Commentaar

Nadat de onderhandelingen met spaanse Alexandra op niets uitliepen maar weer bij Alex binnengestapt. Ik hou haar draadje maar in gang, pijpen en neuken in meerdere standjes was prima al dacht een toerist die even daarvoor naar buiten kwam er anders over, scheldend en tierend verdween hij in de menigte...

Commentaar

Deze dame al een tijd niet meer gespot, het is trouwens gewoon een Bulgaarse...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jayce Bekijk bericht
            Deze dame al een tijd niet meer gespot, het is trouwens gewoon een Bulgaarse...
            Dat zul je altijd weer zien, vanavond was ze er weer inclusief geile bril...

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Alex met bril (Bulg)(goed)

denk dat zij een van de lekerste meijsje daar in wallen werkt die bonven de 26 en onder 30 is

en ook 1 va de lekerste hourglass figuur met prachtige ronde billen .

seks is wel iets wat minder maar ja

ja , ik zag haar onlangs nog ....

Commentaar

Ben onlangs bij deze lieftallige dame geweest.
                Na zo vaak bij haar langs geloopt te hebben en altijd gedacht niet naar binnen te mogen, ging ze die nacht wel het gesprek aan. Ik mocht echter alleen een blowjob krijgen.
                Ontzettend mooie meid, sexy zo met haar bril op, maar wat valt de seks tegen. Ik kreeg dus een blowjob, maar wel met mijn broek op de knieën ? Nee, voor de seks hoef je niet bij haar te zijn, maar het is wel een mooi plaatje om zo'n meid aan je pik te zien zuigen en likken. Voor mij éénmalig, helaas.

Commentaar

Dat zelfde zwarte one-piece setje slijt maar niet, het is overigens een latina

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Alex met bril (Colomb)(goed)

Grappige meid hoor die Alex, ik vroeg haar naam en ze antwoorde '50 euro' haha
                    Wat een plaatje zeg! Mooie ronde heupen, strak buikje met de buikspieren goed zichtbaar en een heerlijk mooi gezichtje. Dat brilletje maakt het allemaal nog geiler
                    Afgesproken 50 euro's suck and sex. Nouja we zullen wel zien.
                    Gelukkig Alex gaat helemaal bloot en hoef niet te smeken om de stevige bollen te zien. Ik mag zelfs aan die siliconen bollen zitten. Helaas kissing is not allowed, we kunnen ook niet alles hebben.
                    Pijpen is bovengemiddeld, ze heeft een bepaalde afwisselende manier van likken en zuigen waardoor tie al snel keihard wordt. Haar tongetje gaat snel op en neer langs de eikel wat ik goed kan waarderen Ze gaat zo zitten dat ik met een beetje moeite haar tieten en buikje kan strelen en vastpakken. Tis wel een beetje op het randje hoor. Ok dan in de mish, kloddertje vet derop en lekker neuken in deze mooie meid! Alex kijkt me geil aan terwijl ik hard in haar pomp, helaas wel een handje erbij maar ondanks dat kan ik toch flink tekeer gaan. Na een tijdje doggy, want dat wil je niet missen zo'n lekkere kont vanachteren te berijden. Ik duwde haar plat op haar buik, helaas was ze hier niet van gediend. Ahj weer die hand erbij maar toch lekker doorgestoten. Op een of andere manier is zo'n handje toch een showstopper en finishen ging moeilijk. Alex maakte het met hetzelfde handje af en kwam heerlijk klaar. Toch redelijk geile ervaring en haar looks maken veel goed

Commentaar

Colombiaans , Bulgaars , Latina ... zie 's avonds op die kamer wel altijd (nog steeds) fraai slank mooi lang dametje met een brilletje , zwart haar en zwarte outfit zoals gebruikelijk , vlgs mij is dat niet meer de dame waar dit draadje mee is gestart want dat zou inmiddels een 30+ zijn ...
                      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Laten we het houden op een Oost-Europese met Latina curves, ze is er nog steeds, leeftijd een klik omhoog cupmaat een klik omlaag...

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Alex met bril (Colomb)

Naar binnen gestapt omdat ze er erg lekker uitzag, helaas geen prijsafspraak gemaakt. Later bleek dat voor 50 allen pmc was en voor neuken moest worden bijbetaald. Ik had het toen al helemaal gehad en geen zin meer. Dame meldde dat na 10 minuten de tijd ook op was, ik vond het ook wel welletjes.... Wat mij betreft vermijden dus.....

Commentaar

Recent ook binnen geweest, aangetrokken door mooie figuur en sexy bril

Al met al wel erg snel afgeraffeld. Mooie dame om te zien, maar geen herhaling wat mij betreft

Commentaar

Alex visited this today. Thought she looked very sexy and negotiated € 50 sucking and fucking. Got up and she told me to take off underwear and she started a blowjob. I asked if we could move to fuck and she said no it would be an extra € 50. I said no carry on sucking, but even that was not very good. She had a tissue around it all the time. Really disappointed.

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Alex met bril (Bulg)

Latina of Bulgaarse , ik houd het op het laatste , slanke zwartharige schone , met haar bril en haar kouwgummetje , zag haar vanavond in de Molensteeg op nr 2-1 , had dat al eerder meegekregen , alleen het weekend denk ik maar zo ..

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-1, Alex met bril (Bulg)

Alex is een leuke meid als je der kent, maar tegenwoordig upselld ze ook enorm! Ze is trouwens Roemenens

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-3, Alex (met bril)

Alex (of hoe zij zich mag noemen) zien we 's avonds weer in de Dollebegijnensteeg , fijn figuurtje heeft ze in haar zwarte bodystocking , zwarte haren min of meer kort en parmantig brilletje op haar neus , en waar ze ook mag zeggen dat ze vandaan komt , zij duikt overal op , Dollebegijnen , La Vie en Rose etc , avond en overdag. Zag haar nu op 9-3 helemaal vooraan.
                                    Tegenover haar zit ze te knipogen met Sofia / Emilia , in haar zwartleren catsuit. Ook een Roemeense.

Commentaar

Alex staat al bijna het hele jaar 's avonds in de Trompettersteeg op 1-1 , nog altijd haar brilletje , altijd een strak pakje aan , en verleidelijk als altijd ..

kan zo een mooie Latina zijn , maar is Bulgaars ..

Commentaar

Aan het werk...
                                      X