Sienna / Sissi (Bul) , Amsterdam - De Wallen, Oudekennissteeg 3-2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sienna / Sissi (Bul) , Amsterdam - De Wallen, Oudekennissteeg 3-2

Wat was dat lekker....! Ik was niet moe van de sex, maar was kapot van het inhouden....ben overigens op één avond 2maal langs geweest.

Wat was ze lief!!! Heren, ben geen prater, daarom geen naam. 19 jaar, lang blond haar, echt mooie borsten type B, lekker body, haar kont moet echt verzekerd worden...zeer waardevol ! Ze zet 15Min timer aan maar geloof me dat bederft het pret niet, ECHT niet!
    Ik ga vaker trainen bij haar dat is zeker.

Re: A1, k1 , Stacey(Bul) Vers uit Bulgarije Stacey 19 jaren jong, blond haar met een leuk koppie en spleetjes tussen al haar tandjes. Klein strak lichaam met een rond kontje en meisjesborsten met puffy nipples. 35 euro voor pijpen, standjes voor 15 euro extra pijpen zonder voor dit laatste geopteerd. Pijpen was lekker door de sensatie van haar natte warme mond. Daarna over naar de sex begonnen met de cowgirl en afgemaakt op missionaris. Prima beurt dame zet inderdaad haar alarm maar ik was zo geil dat ik probleemloos binnen de tijd klaar was. Daarna nog uitgebreid nagebabbeld, leuk meisje.

Commentaar

Re: A12, k2 , Sissi (Bul) (uitstekend)

Ben ook voor mijn 2de bezoek van afgelopen zondag bij Sissi geweest.
      Zoals beschreven is het een heel mooi meisje-vrouw.

Maar verder vond ik het helemaal niks. Ze doet geen moeite om kontakt te maken. Vragen worden nauwelijks beantwoord. Ze heeft nul initiatief getoond.
      Allemaal heel profi en als act waardeloos. Ik weet dat het persoonlijk is en er dingen spelen als ze heeft haar dag niet.
      Maar ik ben echt geen lelijke oude kerel (nog niet) en netjes in de omgang.
      Dus denk dat er toch wel wat uit spreekt en meer klanten dit zullen ervaren bij haar.

Na het pijpen waarbij ze niet verder komt dan als een dom schaap zonder glimlach naar je te kijken met een vleugje arrogantie. Heb ik haar bovenop laten plaatsnemen en doggy de finish gehaald.

De limit was dat na een paar minuten toen ik met haar bezig was een wekkertje afging en ze zei we got 5 minutes. Wat een afknapper maar was al afgeknapt.

Heel profi ,qua sex onervaren en qua kontakt ga ik nog liever met een opblaaspop op stap.

Commentaar

Re: A1, k1 , Stacey (Bul) (uitstekend)

Zou het ook kunnen dat ze zich Sissi noemt in plaats van Stacey? Het meisje dat ik vandaag even offerte vroeg noemde zich in elk geval Sissi uit Bulgarije.

Ze leek me wel overeen te komen met de beschrijving, hoewel ik haar niet echt klein zou willen noemen. Blond met wellicht een rossige gloed, in een soort staartje of in elk geval bij elkaar gebonden. Zou los bes wel lange kunnen zijn. Een heel mooi jonge meisjes figuurtje zo te zien, ik heb haar echter niet een keer staand gezien. Lag eigenlijk iedere keer dat ik langs liep lui, maar ook uitdagend achterover in haar stoel, bijna steeds aan het bellen, duidelijk met genoegen (brede glimlach). Vergat ondertussen niet de aandacht een beetje te trekken, door haar houding maar ook door (niet opdringerig) oogcontact te maken. Benen uit elkaar, handje op haar slipje. Later zat dat slipje een beetje scheef, en bedekte nog net wel of net niet alles, prikkelend, en niet per ongeluk denk ik. Ze zou best 19 kunnen zijn.

Ik had zin in een uitgebreide befbeurt, voor beffen wilde ze echter 15 extra hebben. Hoewel ik daarvoor normaal nooit zoveel bijbetaal -in Alkmaar-, doe ik het een andere keer misschien toch wel eens, ze zag er wel erg aantrekkelijk uit en lachte lief...

Maar ik ben dus niet gebleven, op zeker gespeeld en naar Alicia a37 gegaan.

Commentaar

Re: d1, d1 , Sissi / Stacey (Bul) (uitstekend)

Gisteravond maar eens bij Sissi binnengegaan. Ik was al eerder voor haar op pad gegaan, maar toen was ze waarschijnlijk net gewisseld van kamer en vond ik haar daardoor niet. Deze keer zou het of Sissi worden, of Alicia, of Povlena. Ik was weliswaar in amsterdam al bij een favoriete geweest, maar na de terugreis was ik weer ongeveer net zo opgewonden als daarvoor. Of misschien des te gemotiveerder om nog een tweede jonge dame te bezoeken, maar dan blond. Deze hobby wordt nog mijn bankroet...

Sissi's gordijn was dicht; Povlena was er niet; Alicia lachte lief, bevestigend en vervolgens uitnodigend toen ik verbaasd gebaarde omdat ze één pand verhuisd was. Maar ik wilde toch ook Sissi even bekijken. En ik wist toen nog niet dat het schattigste meisje van de Achterdam, Daisy, terug was, anders zou ik -ondanks verlegenheid jegens Alicia er nu pal tegenover-, waarschijnlijk daar beland zijn.

Ik heb geduldig heen en weer gewandeld tot het gordijn op d1 openging.
          Sissi had een uitermate schattig, donker, soortement schoolmeisjes jurkje aan, maar dan enigszins doorzichtig -niettemin dekkend-. Ze zag er weer heel prikkelend uit en lachte lief -of ze me herkende van mijn eerdere prijsopvraag weet ik niet. Ze heeft een heel lief gezichtje, niet echt knap, maar wel een fris meisjesgezicht. Een mooi figuurtje, niet superslank, gewoon normaal, mooie borstjes en -inderdaad, waarde collega-recensent een heerlijk stevig, rond kontje. Het jurkje (of was het een soort schortje?) liet daarover geen twijfel bestaan.

Opnieuw prijs gevraagd, met beffen erbij kostte 50 euro, lager bod nam ze niet aan. Aanvankelijk binnengegaan voor 35 zonder beffen en betaald. Maar toen ze zich uitgekleed had en ik alles goed kon bekijken... gezegd dat ik toch voor 50 ging inclusief beffen en bijbetaald.

Wat betreft het contact maken kan ik Karelklosetrol wel enigszins begrijpen, alleen denk ik dat hij er wat meer moeite in had moeten investeren. Sissi was aanvankelijk inderdaad niet echt scheutig met antwoorden. Misschien wat verlegen/ongemakkelijk nog. Maar ze keek wel rustig naar me en keek me ook regelmatig aan terwijl ik me uitkleedde, al dan niet smilend, in elk geval niet zoals sommige dames die zoveel mogelijk langs je heenkijken, je negeren. En ook niet kritisch -wat je een meisje van 19 jegens een onbekende ouwe lul van 49 die zich uitkleedt niet eens echt kwalijk zou kunnen nemen.
          Maar ze spreekt redelijk Engels, en uiteindelijk werd ze ook spraakzamer door mijn vraagjes en opmerkingen over Bulgarije en haar woonplaats, uitgaan etc.

Ze informeerde of ik eerst gepijpt wilde worden of eerst likken, (meestal moet ik zelf om de tweede volgorde vragen en wil de dame meteen beginnen te pijpen, Sissie vroeg het). En ze ging vervolgens lekker met de benen wijd klaar liggen. Maar desgevraagd was het ook ok als ik eerst naast haar kwam liggen om wat te knuffelen. Dat liet ze zich-vrij passief, dat wel, rustig welgevallen. En ik mocht zonder problemen haar -inderdaad prachtige, jonge maar goed ontwikkelde (echte)- tietjes zoenen en voorzichtig op die forse tepeltjes sabbelen. Toen ik na het dichtstbijzijnde tietje reikte naar het andere, hielp ze me door haar borstje en tepel met haar hand naar mijn mond te duwen, een beetje als bij een baby. Lief en knus.
          Maar verder onderging ze het vooral, een beetje naar het plafond turend.

Afgedaald naar haar poesje. Dat rook en smaakte goed en fris -met een lichte nasmaak van glijmiddel. Ik mocht uitgebreid likken, Sissy maakte veel aanmoedigende kreungeluidjes en bewoog ook wel wat mee, zij het minder overtuigend dan sommige andere dames. Omdat ze soms even wat naar een hoogtepunt leek te gaan -vermoedelijk dus show, maar je wilt dan meespelen- ging ik een aardige tijd door, in elk geval vond ik het lekker.
          Maar toen ze geen aanstalten maakte om naar het volgende programmadeel te gaan heb ik het beffen maar zelf beëindigd. Meisje bleef me echter een beetje aankijken en nam geen initiatief. Toen ik naar het condoom wees om verder te gaan (ik dacht pijpen) was het: we have 5 minutes left (ik had geen wekker gehoord, maar misschien had die al een eerste sein gegeven)..
          Oeps, daar word ik niet vrolijk van. Maar toch blijven glimlachen, meisje had het ook niet streng gezegd en ik vond de zegwijze : we have five minutes ook wel lief.

Dus dan maar condoom om. Daar bakte Sissi niets van: verkeerde kant afgerold, en na het nodige gepruts vroeg ze me om hulp om het goed te doen (en ging zelf glijmiddel pakken).

Maar het neuken was heerlijk, eerst in "zittende missio" en later ik bovenop haar liggend (ik móest die heerlijke tietjes tegen mijn borst voelen), wangetjes tegen elkaar, voorzichtig haar hals/oorschelpje zoenend. (Dat laatste liet ze toe, zij het niet enthousiast; sommige dames worden er ielig van). Sissy bewoog ook (lichtjes) mee, niet helemaal passief, kreunde ook wat ter ondersteuning. Tenslotte heb ik om doggy gevraagd. Inderdaad, een heerlijk kontje om te zien en tegenaan te bewegen. Te heerlijk, want al vrijwel direct begon ik klaar te komen, al kon ik ondertussen en vlak erna toch nog even stevig doorroffelen. Sissi had niet gemerkt dat ik klaarkwam omdat het zo vlug was en was wat verbaasd dat ik al ophield....En op dat moment liep de wekker af. Sissi verwijderde met een papiertje (tegen de drup) het condoom, een leuke service. Tijdens het wassen en aankleden hebben we nog wat gebabbeld, ze viel niet stil en toonde ook geen ongeduld.

Al met al vermoed ik dat ik nog wel eens vaker naar Sissi ga. Haar relatief hoge meerprijs voor beffen -zonder dat daar ook wat ruimer tijd tegenover staat- vind ik wel een bezwaar. Alicia en Roemeense Anna berekenen geen meerprijs daarvoor. En ik heb toch al een buitengewone hekel aan wekkers, zeker als die ook nog krap gezet worden. Weliswaar zet Daisy ook een wekker, maar ook als die wel eens afloopt mag ik het rustig afmaken.

Maar Sissy's figuurtje is heerlijk, -net als Daisy, maar iets vollere borstjes- en dat gezichtje is zo ontwapenend..... En als ik dan noch Daisy, noch Alicia openlijk wil teleurstellen... (Hoewel Daisy zegt daar geen moeite mee te hebben: people sometimes need a change, de keer nadat ze me bij een andere overbuurvrouw had zien binnengaan...).

(Afspraak nagekomen is eigenlijk niet helemaal waar, want de tijdmelding overviel me waardoor ik pijpen moest laten vervallen: ze had eerder kunnen waarschuwen. Maar goed, eigen keuze zullen we zeggen).

groetjes, ghost

Commentaar

Re: d1, d1 , Sissi / Stacey (Bul) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door ghost005 Bekijk bericht

Wat betreft het contact maken kan ik Karelklosetrol wel enigszins begrijpen, alleen denk ik dat hij er wat meer moeite in had moeten investeren.

Ja wie zal het zeggen hangt ook van je eigen stemming en beleving af.
            Ik heb ook niet altijd zin in energie steken in een gesprek zeker niet als de kookwekker loopt en Sissi weinig terugzegt. In kombinatie met haar staren zonder woorden, voor mij een wat geladen stemming creerend. Ze mist de sociale intelligentie om dit te vermijden wat heel makkelijk zou zijn als ze gewoon wat (terug) zegt of niet zo stom staart.

In een geile bui is Sissy perfekt, verstand kan op nul, ze is erg knap.Maar ook in jouw recensie lees ik precies de dingen die mij storen.
            Het wekkertje ( meisje dat kan zoveel anders en met meer klasse), geen kontakt leggen, en ze ligt er echt als een pop bij.

Er zijn zoveel lekkerdere vrouwen in Alkmaar, met veel betere sex en die ook nog heel aardig zijn en je als geheel een veel kompletere en betere trip kunnen bieden. Ervaren vrouwen zijn toch veel lekkerder.
            Ze is beslist niet onaardig maar als dvp vind ik het niet veel soeps.Sissi is zoals ze in duitsland zeggen een optik fick. En als je op jong valt ja dan ligt de zaak anders. Maar jong en erg lekker dan kom ik veel eerder bij Dora uit van de 2p k5 of Selena van de derde passage.

Maar ik geef toe ze is heel knap en mischien komt er voor mij nog een herkansing wie weet, de hormonen bewandelen grillige wegen.

Commentaar

Re: d1, d1 , Sissi / Stacey (Bul) (goed)

Ja, ach ieder zijn persoonlijke beleving en eisen.... Al moet ik zeggen dat ik de associatie van Sissi met een optic fuck niet zo kan volgen....

Allereerst vind ik haar niet zo uitzonderlijk mooi; ze heeft gewoon een lekker figuur, en heeft een leuk kopje, maar zeker niet overdreven knap. Eerder lief en mooi buurmeisje. In Amsterdam zitten een heel stel optic fucks, bij een ervan kom ik desondanks vaak omdat ik haar al zo lang ken -uit de tijd toen ze nog een stukje ijveriger was.

Voor wat betreft de geringe activiteit van de dame, het andere aspect van optic fuck dat er mede voor zorgt dat je beleving vooral moet komen uit wat je ziet: ik moet zeggen dat ik wel andere standaarden aanleg voor meisjes van 18-20 dan voor iets oudere dames. Sissi is volgens mij nog te jong en onervaren om haar met dezelfde lat te meten als een door de wol geverfde dame. Bovendien zie ik het in die leeftijdscategorie wel vaker dat ze nog niet erg veel uitvoeren. Ik heb sterk de neiging mezelf dan een beetje in hun te verplaatsen. Hoe actief en bedreven zou een "gewoon" meisje van die leeftijd zijn? Ik denk dat veel ervan net zo passief zullen zijn. En in mijn geval het leeftijdsverschil erbij.. Je zou er toch eng van worden, met zo'n oude vent (of het nu 20 of 30 jaar verschil is...).

Ik zie dan ook absoluut niet hoe je haar "pro" kunt noemen, en dus ook geen optic fuck. Gewoon een beginnend meisje in het vak (zelfs al zou blijken dat ze het al een jaar doet). Eerder nog een beetje teveel zichzelf dan pro en optic fuck...

Waar ik er een hekel aan heb als een wat oudere ervaren dame weinig doet, omdat ik vind dat ze dan lui is en te gemakkelijk wil verdienen en wel beter weet wat mannen verwachten, heb ik daar eigenlijk bij zo'n jong meisje geen moeite mee als ze wat weinig actief is. Ik vind het al prachtig als ze je laten begaan. En dat doet Sissy zeker.

Ondertussen waarschijnlijk met hun hoofd bij een vriendje, of bij het uitgaan, of de papieren die ze nog in orde moet maken, of de belasting die ze nog moet betalen, het nieuwe telefoontje.
              Met genoemde dame uit Amsterdam heb ik dat allemaal wat meer meegemaakt. Het is gewoon een ander wereldje. Net zoals gewone jonge dames van die leeftijd, en dan bovendien ook nog in een ander land.

Persoonlijk vind ik het prima om af te wisselen. Jonge dames, met sex die allesbehalve professioneel of royaal is, maar gewoon de beleving om met hun te mogen "spelen". Wat oudere dames, waarvan een enkele je alle sterren aan de hemel laat zien. En een enkele keer een gang bang, als lang en veel en kinky alles tegelijk moet.

Misschien is Daisy trouwens wel een goede tip voor jou. Erg lief en veel actiever en communicatiever dan Sissi. Niet kinky overigens.
              Ik kon het niet nalaten ze in mijn recensie hierboven met elkaar te vergelijken....

Groetjes,

ghost

Commentaar

Re: d1, d1 , Sissi / Stacey (Bul) (goed)

@Ghost.

Alles wat we hier schrijven is een persoonlijke ervaring, ik vind Sissi wel zeer knap en heel mooi. Daar zijn verder gelukkig geen criteria voor.
                Omdat ze verder niet actief meedoet is het voor mij een meisje waar ik binnen ga omdat ze zo mooi is en ik mijn kick krijg van het neuken met zon mooi meisje.Een kompletere ervaring, beetje spelen, beetje humor, praten, je opgeilen etc etc. kan ik bij haar niet halen. Dat is geen vewijt aan haar, alleen een constatering. Ik ben ook niet teleurgesteld.
                Voel me ook niet bekocht, i got what i paid for maar niet meer. En dat komt omdat Sissi dat niet kan of wil geven. Haar goed recht.

Dat jonge vrouwen allemaal zo zijn is niet waar, ik bezoek regelmatig zeer jonge vrouwen die je een geweldige tijd bezorgen en waar je echt mee kunt spelen en die actief zijn.
                Vaak wordt de sex dan steeds leuker en beter als je er vaker komt. Soms komen ze zelf los en met dingen die ik bij hun moet doen omdat ze zelf geil zijn geworden. Dan wordt het leuk op de grens tussen betaalde en onbetaalde sex.

Sex met een meisje dat naar het plafond staart en er niet "inzit", daar heb ik niks mee en is voor mij altijd een matige ervaring. Of het nu betaalde sex is of niet. Alleen als ik heel geil ben is dat voldoende en lekker genoeg.

Sissi is beslist niet onaardig maar dat heb ik al gezegd.

Daisy :bedankt voor de tip.

Commentaar

Re: d1, d1 , Sissi (Bul) (goed)

Al middels haar na mijn eerste recensie 8x bezocht. Soms alleen voor haar 135km naar Alkmaar gereden. In het begin had ik niet veel verwacht van zo'n jong meid. Het is ook 't eerste keer dat ik een meid zo vaak in een korte periode heb bezocht.

Ik ben geen prater, maar er is een lichaams communicatie met die meid wat ik niet kan uitdrukken in woorden. Ze gaat er vol op in met al haar passie.

Zaterdag haar weer bezocht(2x). Weer big smile van beide kanten.
                  Timmer gezet offcourse!! Begonnen met rodeo-style...eerst haar gang laten gaan, hoe ze met haar heupen bewoog ik werd niet goed. Daarna begon ik het over te nemen met dieper halen en hogere tempo,soms slow motion en weer d'r tegen aan. En nu komt het mooiste...tijdens het vrij partij, tempo hoog, in zweet, zij on top, vlak voor het finish gaat haar Timmer af....hoe zij dan agressief haar telefoon met een klap tot stillte brengt en dan kwaad kijkt van "moet dat nou??!? En dit alles terwijl ze synchroon met mij bezig is.
                  Daarna missio en uit eindelijk doggie.

Ik geniet van haar zolang ze d'r is. Schat van een meid en lief.

Commentaar

Tja, ik kan me eigenlijk prima vinden in de eerste recensie van BangtheHo in combinatie met die van Jayce daarna. En natuurlijk vooral in mijn eerdere recensie. Vandaag was ik nog een stuk opgewondener (?) dan de eerste keer.

Eerst even geaarzeld tussen Anita, Joanna (Bul), Sissy en Alicia. Daisy was al naar huis, dus die maakte de keuze niet nog moeilijker. Eigenlijk had ik me vooraf al gespitst op Anita of Sissy. Bij het heen en weer pendelen (beide ramen waren dicht) zag Alicia me voorbijlopen en wuifde extra uitnodigend. Jammer haar te moeten teleurstellen, al hield ik haar in reserve voor als de andere 2 naar huis gingen. Ook Joanna zag me -ik had even om de pilaar heen gekeken, nieuwsgierig of ze er nog was: Ik kreeg meteen weer erg veel trek in haar... Maar ja, afgelopen vrijdag nog bij haar geweest, dus bij de les gebleven en wachten op Sissy of Anita. Toen Anita naar buiten stapte -klaar voor vertrek- ging de gordijn van Sissy ook weer open.
                    En eigenlijk was ik toen dolblij dat het lot een handje geholpen had zodat ik bij haar terechtkwam.

Want wat zag ze er weer lief, lekker en leuk uit. Binnen bleek ze me zowaar te herkennen, wat me erg van haar meeviel,- ze zien immers heel wat klanten en het was al een tijdje terug. Tja, verder een herhaling van mijn vorige bezoek, maar dan intenser. En Sissy was ook vrolijker, danseriger, ik mag dat wel. Net als de vorige keer aanvankelijk gekozen voor gewoon 35 euro, dus zonder likken, "I'll do licking the next time" maar toen ik dat naakte lijfje zag, -in het bijzonder dat naakte ónderlijfje-, gauw opnieuw bijbetaald voor beffen en tevens pzc, totaal 50 euro.

Ditmaal vanwege de relatief korte beschikbare tijd bij Sissy, het beffen wat korter gehouden -hoezeer ik er ook van genoot, vooral toen Sissy begon te reageren. Maar ik wilde haar ditmaal ook voelen pijpen, en niet in de laatste plaats haar ook bezig zién tussen mijn benen. Voelen en zien waren werkelijk een genot, alleen misschien wat kort. Maar inderdaad pijpt Sissy heerlijk nat, wisselt weer even af met de hand en hup, weer genieten.

Te vroeg al weer vroeg ze of ik wilde neuken -ik had natuurlijk ook kunnen vragen nog even door te gaan met pijpen, maar dan kwam er van het neuken misschien weinig meer terecht... En ik wilde dat heerlijke meisje bovenop me zien rijden. Na het condoom aanbrengen klom ze op me. Wow, ook dit was inderdaad een heerlijke aanblik, en ze deed het ook niet onverdienstelijk (okee, Daisy beter). Wat afgewisseld wie het werk deed, maar al gauw liet ik haar over me heen buigen, want zo kon ik uitstekend Sissy's prominente tietjes zoenen en op haar stevige tepels sabbelen, ondertussen omhoog stotend. (Zouden die tietjes echt helemaal echt zijn, zo fors? ze voelen in elk geval wel natuurlijk aan en zien ook qua vorm als natuurlijke meisjes-tietjes uit, alleen best fors...). Dit standje had nog wel een tijdje door mogen gaan, maar ik voelde de bui al hangen, en inderdaad: bliepbliepbliep (of vergelijkbare ringtone)....

Mijn verzoek om op doggy over te gaan was echter geen probleem -toen ik standjes voor het neuken mocht kiezen had ik ook al gezegd first you on top, later finish in doggy. Hmmm, ook dat was heerlijk: tegen dat zalige, ronde kontje aanrijden.... Ik kon het gelukkig nog even rekken, maar niet echt lang en ik kwam heerlijk klaar na een stevige laatste roffel. Sissy wachtte geduldig tot ik "helemaal klaar was met klaarkomen" en me terugtrok. Ze had me na de wekker absoluut niet opgejaagd, wat sommige dames wel doen.

Vooraf en achteraf gezellig een beetje gebabbeld; Sissy is geen meisje voor diepzinnige gesprekken, wellicht ook wat te jong daarvoor. Daisy bijvoorbeeld heeft duidelijk wel zo haar ideeën, plannen en observaties, is duidelijk een klasse slimmer -en ook wat ouder natuurlijk. Maar Sissy is zeker vriendelijk, en negeert haar klant zeker niet. En het is een genoegen haar stem te horen en dat vrolijke, open gezicht te zien, met toch ook best grote ogen....

Het 'uitstekend' voor het Frans geef ik vooral vanwege het lekker natte pijpen, al was de duur dus wat kort. Dat natte doen lang niet alle dames. Natuurlijk was mijn beleving ook gewoon nogal intens vandaag. Daisy pijpt eigenlijk veel bedrevener, gevarieerder (en langer); als dat ook nog eens 'zonder' en dan met zo lekker natte mond zou zijn, wat zou ik dan moeten geven: summa cum laude, maxima cum laude? Maar dat was toch echt voor (opgehouden) Franse Jacqueline....

Puur afgaand om mijn genot zou ik ook intiem uitstekend kunnen waarderen, maar op zichzelf zijn er dames die daar actiever een bijdrage aan leveren. Daarom hou ik het nog even bij goed.

Zo, nu heb ik er dus toch weer een heel verhaal van gemaakt.... en morgen gewoon werken... Wat heeft u vannacht gedaan Ghost, dat u zo'n slaperige kop heeft?.... Moet wel zorgen dat ik mijn hobby kan blijven betalen....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ghost005 Bekijk bericht
                      (...) Dit standje had nog wel een tijdje door mogen gaan, maar ik voelde de bui al hangen, en inderdaad: bliepbliepbliep (of vergelijkbare ringtone)....
                      Mijn verzoek om op doggy over te gaan was echter geen probleem (....). Ze had me na de wekker absoluut niet opgejaagd, wat sommige dames wel doen.
                      Hm grappig, Sissy heeft me niet opgejaagd, maar zelf heb ik dat wèl gedaan..., en ik had mezelf rustig nog een paar minuutjes langer genieten kunnen gunnen.
                      Volgens mij werkt ze namelijk steeds met 2 seintjes. Of wellicht een snooze-knop...
                      Vorige keer waarschuwde ze namelijk na een eerste korte riedeltje dat we nog 5 minuten hadden. En inderdaad: na die 5 minuten begon het volledige deuntje. De laatste keer vroeg ik meteen na de eerste riedel om doggy, en had ze mischien niet door dat ik dacht dat mijn tijd formeel al om was...

Als je eenmaal binnen bent zet ze kennelijk meteen de wekker op 10 minuten (terugrekenend klopt dat precies), en 5 minuten na die 1e bel moet de pret echt over zijn. Tien minuten na binnenkomst al einde pret zou ook wel érg zuinig zijn voor Alkmaarse begrippen, -en zelfs voor Amsterdam-. Waarschijnlijk heeft bij Sissy dus iedere klant gewoon standaard (tenminste) tot het 2e seintje, oftewel 'verlenging' na het eerste. De vraag is of iedereen dat door heeft...

Ik zal het haar de volgende keer eens expliciet vragen -tenzij iemand anders zich daartoe al eerder geroepen voelt.

Op zich valt daar best mee te leven, al stoort elke herinnering aan de tijd eventjes als je met zulke leuke dingen bezig bent....

Dus snel uitkleden en wassen, en vooráf niet teveel babbelen, althans voor wie zijn dure geld in zoveel mogelijk lichamelijk contact wil omzetten....

Commentaar

ze begint rond 14:00 / 15:00

Lekker figuurtje, sex prima, iets afstandelijk. Iets teveel betaald naar mijn mening achteraf, maar op het moment zelf bepaalt je libido de ratio

Cupje B is denk ik meer een C

Commentaar

Sissi een paar weken geleden bezocht.
                          De seks was niet slecht maar ook zeker niet meer dan dat.
                          Misschien is mijn persoonlijke ervaring wat minder omdat ik meestal wat oudere en meer ervaren meiden bezoek, maar ja, je bent jong en je probeert wat
                          Helaas is de keuze van meer ervaren dames in Alkmaar beperkt, dus richt ik mij maar weer wat meer op Amsterdam en Utrecht.

Mijn eindoordeel: neutraal.

Commentaar

Sissi nog 1 keer bezocht en mijn ervaring was totaal anders.
                            Kan aan veel dingen liggen, ook aan mij, maar Sissy is veel losser, vrolijker en danst, zingt, en fladdert als een vlinder. Ik vond haar ook schattig en aardig deze keer.
                            Ik had gelijk schik met haar nadat ik binnen was. Wat gelachen en het ijs was gebroken. Haar communicatie is ook heel nonverbaal, meer op gevoel.

Haar lichaam is perfekt. Ze is zeer vrouwelijk en zeer sensueel. Ik heb van haar genoten op meerdere gebieden.

Pijpen deed ze erg lekker, ze zit tussen je benen met overgave te zuigen, je kan het schouwspel goed bekijken en met haar heerlijke borsten spelen.
                            Meteen maar gekozen voor doggy, want haar kontje is zo mooi rond in de appelvorm, met brede heupen en een smalle taille, dus zeer vrouwelijk.
                            Ze gaat met haar borsten op een kussen liggen.

Wekkertje gehoord niks van aangetrokken, tempo iets omhoog, Sissy begint te kreunen en steunt een hand af tegen de muur.Goed op haar gaan hangen en onder het ritmische geklets van vlees op vlees, met haar heerlijke borsten in mijn handen, in haar klaargekomen. Ze ging rechtop zitten op haar handen en met haar rug gekromd en hoofd omhoog en ik stootte nog wat na en trok me daarna langzaam terug.Van dat moment ga ik vanavond dromen ..hoop ik

Me relaxed aangekleed nog wat met haar gekletst en gegrapt over muziek en zingen, ze danste nog lekker sensueel even voor me, 2 handen in de lucht en buik en heupwiegend, dat zijn de momenten dat het jammer is dat je moet gaan. Volgende keer vragen of ze daarnee wil beginnen en daarna een striptease.Hopelijk begrijpt ze het en hoef ik het niet eerst voor te doen
                            Aan haar gevraagd of ik al eerder bij haar geweest was, ja zei ze meteen, ik zei hoe vaak, 1 keer, dat klopte , wanneer dan,..ik onthoud geen datums zei ze. Knap dat je dat allemaal onthoud zei ik en dat meende ik ook.Ik was al een tijd geleden bij haar geweest en daarna heb ik haar links laten liggen.

Ze wast zich volgens mij niet echt, maar ik kan me vergissen daarom hygiene op voldoende.

Ik ga haar vaker bezoeken dat is zeker. Ik voel een lichte verslaving hangen.
                            Wat jammer is is de tijdsdruk, niet echt last van gehad maar het zit wel in je hoofd, volgende keer maar iets meer neerleggen voor wat langer.

Commentaar

dit is echt een lekkertje, haar lichaam is perfect vrouwelijk Het enige nadeel wat ik kan ontdekken is het gebrek aan GFE... maar verder perfect, mijn pik was hard toen ik me uitkleedt.. Gelukkig kon ze dat wel waarderen, ze zei dat ze van keiharde lullen hield, die ze vervolgens ook kreeg

Commentaar

Re: d1, d1 , Sissi (Bul) (uitstekend)

Gisteravond even bij Sissi geweest, 19 Jarige Blonde Bulgaarse Dame is inderdaad niet echt spraakzaam, pmc was erg kort maar wel lekker, toen doggy genomen, ze beweegd goed mee, Ik had haar gevraagd naar meer mogelijkheden tegen meerprijs maar dat deed ze niet. Los van het feit dat ze niet echt spraakzaam is en NU nog niet veel meer doet dan Pmc / nmc denk ik dat het wel eens zou kunnen veranderen als je er vaker komt. Verder ziet ze er erg sexy uit en danst en zingt ze soms leuk.
                                Wandelplaatsen: Alkmaar (NL), Amsterdam (NL), Den Haag (NL), Groningen (NL) en Antwerpen (B)

Commentaar

Het doel van mijn reis naar de dam was deze Sissi. Een wel zeer mooi meisje met volle kusbare lippen, en vooral dat ging ik eens op de proefstellen. Deze Sissi is de Engelse taal heel goed machtig, en dat maakt converseren wel zo gemakkelijk, al gaat de 'lichaamstaal' en uitstraling bij mij boven ieder gesproken woord, deze zijn trouwens bij haar ook prima in orde, hoewel ze niet tegen zachte strelingen in de buurt van haar schaamstreek kan. Toch is haar aaibaarheidsfactor hoog. Een schoonheid zoals je zelden tegenkomt. Minpuntje was de opwarmtijd vooraleer zij het condoom aanbrengt. Wel kan ik zeggen dat haar zachte volle lippen meer dan paradijslijk aanvoelen.

Commentaar

Vanavond weer eens bij Sissi geweest. Het lijkt wel alsof ze steeds spraakzamer, vrolijker en vriendelijker wordt. Of ik tref steeds de goede momenten. In elk geval reden om mijn recensie ook op dat punt van goed naar uitstekend te updaten...

En tevens lijkt ze nog steeds mooier te worden, haar figuur perfecter, iets slanker, maar op een heerlijke, gezonde manier en bovenal "lekker". En hetzelfde schattig-lieve gezichtje, alléen al een genot om naar te kijken.
                                    Is haar haarkleur iets donkerder blond geworden?

Voor de rest kan ik me bij mijn vorige verhalen aansluiten, en bij de (bijna zonder uitzondering) positieve van anderen..

Belangrijkste reden toch weer even iets te schrijven is dat Sissi -naar ik ondervond- geen wekker meer schijnt te zetten. Per slot van rekening heb ik zelf daar eerder over gezeurd hier, dus wil ik het ook even melden nu het veranderd is... Ze bevestigde dat ze dat niet meer deed toen ik er na afloop een opmerking over maakte. Ze deed dat in het begin omdat ze de tijd nog niet goed kon inschatten zei ze. Inmiddels kon ze dat uitstekend. En het was toch veel prettiger zónder wekker, vond ze (of ze begreep inmiddels dat de klant dat prettiger vinden: er heeft vast iemand iets over gezegd). Kennelijk paste ik prima binnen haar tijdsgevoel, want ik heb haar daar niet over gehoord en me toch ook niet gehaast. Ze vroeg wel al na vrij kort pijpen (maar als vanouds lekker) of ik al wilde neuken, maar ging zonder bezwaar nog even door toen ik daarom vroeg. Totdat ik zelf voorstelde de volgende stap te nemen (hihi, toen nog rekenig houdend met de wekker...).

Standjes: girl on top, doet ze vrij goed, in elk geval lekker. Wel apart is dat Sisi haar onderbenen daarbij over jouw benen legt, haar voetjes (tenen) als het ware om jouw bovenbenen haakt en zich zo afzet. Emy (niet teruggekomen) of Ioanna (Bul) deed dat ook wel eens. Later, meer voorovergebogen over mij heen, deed ze haar benen weer gewoon, want anders kon ik het bewegen nauwelijks van haar overnemen zonder haar te lanceren...

Bij doggy had Sisi een nieuwe variant: een kussen onder haar buik, haar knieën heel wijd uit elkaar, zodat haar poesje relatief laag boven het bed bleef en haar rug vrij recht. Aanvankelijk beviel het me uitstekend; na een tijdlang bedacht ik dat ik het eigenlijk toch prettiger vind als een dame haar kontje wat meer omhoog richt en haar rug doorbuigt.
                                    Maar niettemin was het heerlijk, qua gevoel én qua uitzicht....

Na afloop nog gezellig over van alles en nog wat gebabbeld, ik hield haar volle aandacht. Ook op dat punt wordt Sissi steeds volleerder, in prettige, positieve zin.

Van zoenen moet ik eens uitproberen of dat ook nog binnen het tarief past...

Sissi wordt voor mij steeds onweerstaanbaarder....

Commentaar

Another tiny girl 5ft 2in tops - slim but nice natural B cup and large pouty lips
                                      Asked how much - 35€
                                      Asked for what - she said bj, fuck & positions
                                      Nude-Yes
                                      Asked if I could touch her - yes
                                      So I go in
                                      Her English was good
                                      She closes the curtain and turned the lights up brighter, which struck me as odd but she looked good even in the bright light - I pay her and we strip
                                      She starts a cbj and I reach to touch her and she starts to shift around. I think she is going to block me - but no she is moving to make it easier.
                                      Nice long bj
                                      Asks if I am ready to fuck - I say yes -and we move into mish. She responds nicely but the bed is squeaking and it gets in my head. I ask to switch to doggy. We move around - nice round ass for such a tiny girl. I guide myself in and start to bang away, the bed is silent. After a few minutes I come. We get cleaned - she is pleasant but a bit distant. Before she opens the curtain she dims the light (what is the deal with that?)

Commentaar

Na lange tijd afwezig (buitenland vakantie) Zondag namiddag de Achterdam opgezocht.
                                        Sissi kwam aanlopen, ik zag haar de sleutel ophalen. Waarna ze vriendelijk groetend naar de wandelaars, haar kamertje binnen ging. Na een halfuurtje wachten ging haar gordijn open, ze heeft een heel lief gezicht en lonkt naar de mannen door een beetje met haar boven lichaam te wiegen.
                                        Dus maar snel bij Sissi naar binnen, waarschijnlijk was ik de eerste klant vandaag.
                                        Ze komt uit een plaats in Bulgarije. Aangezien ik daar wel eens op vakantie geweest ben even over die plaats gepraat.
                                        Haar Engels is goed en ze weet ook al een paar woorden Nederlands.
                                        Ik vind haar een hele vriendelijk meid. Ze heeft een lekker egaal zonnebank kleurtje en een geschoren pret-doosje.
                                        Ik zou haar eigenlijk ook wel eens blank zou willen zien, waarbij haar lekkere (Eikeldop) nippels meer zouden aftekenen.
                                        Als ze voor haar deur/raam staat zie je al dat het een mooie meid is, maar binnen toen de verpakking eraf ging was ik verrast, wat een super figuur!
                                        Ze pijpt lekker, sabbelt en zuigt op je eikel, dat het een lieve lust is.
                                        We hebben het afgemaakt in Cow-girl positie, waarbij mij opviel dat ze aan het einde van de rit, lekker met haar tits in je gezicht naar boven bewoog, waardoor Jongeheer er zachtjes uitglijdt.
                                        Dat is wat anders, als het gebruikelijke van je afstappen en plok daar is ie dan weer.
                                        Al met al een uitstekende ervaring. zij ziet mij zeker terug.
                                        Der op of der onder

Commentaar

Toen ik de Dam opliep zag ik deze dame al vrolijk,heupwiegend voor het raam staan.
                                          Ze was mij al is meer opgevallen,maar op een of andere manier hield iets mij tegen.
                                          Vandaag was het anders.
                                          Ik had mn huiswerk gedaan en een aantal recensies gelezen.
                                          Zo ook over deze Sissi.
                                          Ik ben even de dam overgelopen en toen ik terug liep ben ik voor haar bezweken.
                                          Eenmaal binnen eerst het financiele gedeelte geregeld,en mij nog even extra opgefrist bij de wasbak.
                                          Sissi trok haar kleertjes uit en ik kreeg het warm van haar mooie lichaam.
                                          Heel warm zelfs!
                                          Ik nam plaats op bed en ze kwam er bij liggen.
                                          We hebben even elkaar wat opgewarmt en toen was het tijd om gepijpt te worden.
                                          Dit deed ze erg lekker.
                                          Het was afwisselend voelde goed aan en ze ging af en toe best diep.
                                          Tijdens het pijpen keek ze mij ontdeugend aan.
                                          Het neuken was ook lekker.
                                          Ik had een heerlijk uitzicht in missio en ze voelde heerlijk aan.
                                          Doggy er na was ook erg lekker.
                                          Ze heeft een heerlijk kontje,en in dit standje vulde ik dan ook het rubbertje.
                                          Hierna weer opgefrist en na een kort praatje weer afscheid genomen.
                                          Ik heb het prima naar mn zin gehad bij deze Sissi.
                                          en dit vraagt om herhaling.
                                          Groet DD.