Wallen, Trompettersteeg 1-3, Pamela (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Trompettersteeg 1-3, Pamela (Bulg)

Pamela kennen we allemaal wel. Ze stond bijna twee jaar overdag tegenover Sexy-land, Sint Annendwarsstraat, meestal op 1-2. Mooie sexy meid, verleidelijke ogen, altijd een opvallend verzorgd kapsel – de laatste tijd bruin. Ze leek me geen makkelijke dame en lang heb ik getwijfeld of ik haar zou bezoeken. We lachten wel steeds even naar elkaar, als blijk van herkenning.

Na haar vakantie is Pamela verhuisd naar Trompettersteeg 1-3. “Is this your new room?" vraag ik. En na haar bevestiging dat ze deze kamer ‘permanent’ heeft, zegt ze: “Do you want to come in?” Daar gaan we dan, de trap op naar die grote, luxe kamer boven. Pamela is snel bloot. Prachtig slank, gebruind lijf heeft ze. En tot m’n verrassing echte borsten (C-cup). Ze is ook veel vriendelijker en toegankelijker dan ik had gedacht.

Even spelen we, tegenover elkaar zittend op bed. Dan vraagt ze of ik een condoom en tissues van het tafeltje wil pakken. Een schoonmaakbeurt van de edele delen met een tissue heb ik wel eerder meegemaakt, maar Pamela gebruikt er ook nog een fles met desinfecterende gel bij. Ze spuit ook wat op m’n handen. Voor alle zekerheid, zullen we dan maar zeggen. Het geeft wel een prikkelend gevoel... Maar ik mag haar dan wel lekker aanraken.

Pijpen doet ze op een voor mij nieuwe manier: na een paar stevige halen laat ze ‘m met een smakkend geluid uit haar mond ploppen. Dan komt ze even boven me hangen, zodat ik haar borsten goed kan pakken. En dan kruipt ze weer naar beneden, verder met het orale spel. Pamela kan er lekker sexy bij kletsen. “Now I want you to fuck me”, zegt ze na een tijdje. Dat doe ik dan ook, in een stijlvolle doggy met m’n handen om haar heupen. Een zalige voltooiing volgt snel.

Pamela is Bulgaars – zoals we al wisten – en naar eigen zeggen 22 jaar. Prima vakvrouw, ze beheerst het spel en ze weet ook dat ze het kan. En toch zo lief en eenvoudig gebleven... Zeker een aanrader!

Re: Wallen, Trompettersteeg 1-3, Pamela (uitstekend)

Ik kan het verhaal van Oldamsterdam helemaal onderschrijven. Ondanks dat ze altijd zwaaide als ik voorbijliep, kwam ze op mij altijd wat hautain over. Maar ze stond al een tijdje op mijn vizier, en op rustige middag maar eens bij haar binnengestapt. Hier bleek dat mijn eerste indruk helemaal verkeerd was, tis gewoon een leuke dame waar best mee valt te geinen. Dit beloofde wat, ik kon niet wachten tot ze zich zou ontdoen van de laatste kledingstukjes van haar lekkere lijf. Oef, wat zag ze er lekker uit zo helemaal naakt in deze mooie kamer. Twee nietjes erin en ik zou haar zo in een bouwkeet hangen...
    Heerlijke volle cup met mooie knoppen waar ik lekker mee heb lopen spelen, jammer genoeg mocht ik niet mijn tanden erin zetten. Pijpen was met veel interactie ze kijkt je lekker geil aan en laat hem inderdaad af en toe uit haar mond ploppen en klets even je paal tegen haar tepels aan. Oh lekker man, echt een pov moment die een aantal dagen op mijn netvlies heeft gestaan.
    Ze wilde niet in de cowgirl dus haar maar op der rug gelegd en in missionaris haar kutje binnen gegleden. Even een handje erbij en de benen wat bij elkaar maar kon al vrij snel mijn gang gaan. Hierna overgegaan op doggy waarbij ik lekker haar slanke taille kon vastpakken. Ik ging in al mijn geilheid iets te hard van start en werd even terechtgewezen maar kon geleidelijk het tempo opvoeren en met een blik in de spiegels om mij heen bleef een hoogtepunt niet lang meer uit.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 1-3, Pamela (uitstekend)

Toevallig tijdens een cross-over door de Wallen langs Pamela gelopen en de manier waarop ze me aansprak, sprak me erg aan.

Ik bezoek normaliter privehuizen, maar liet me nu toch even ompraten.
      Ze biedt meer aan dan de standaard raamdame. Zo kan je een kwartier, een halfuurtje, een uurtje, met of zonder haar likken, verschillende standjes...

Dame ziet er hel erg goed uit, prachtlijf, uitdagende blik, heel hygienisch.

Ben gegaan voor een pakketje van meerdere standjes, behandelingen wederzijds etc. Ik heb er van genoten.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-1, Pamela (Bulg)(uitstekend)

Pamela staat overigens in hoofdzaak 's avonds in de Bethlemsteeg nr 6 , ze is niet weg weggeweest ...

voor mijn vriend AmsterdamChris is ze een toppertje ...
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 3-5, Pamela (Bulg)(uitstekend)

Onlangs even de Pamela's geïnspecteerd. Behoorlijke boobies hoor. Meisje is goed in het naar binnen verleiden van de klant.... Alles gaat uit hier... zoals het hoort.... Goeie blow, lekkere doggy... Ze is gewoon ontzettend goed te pakken... Ik geef haar een goed denk ik... voor uitstekend heb je samantha-achtige skills nodig.... Die Samantha staat je trouwens ook lekker naar binnen te hengelen op de bethlem met d'r ogen... Onweerstaanbaar.. Snel weer naartoe gaan...

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 1-3, Pamela (Bulg)(uitstekend)

Rating van deze dame mag wel eens naar beneden. Vrij plichtmatige afstandelijke indruk maakte ze. Pijpen was matig, condoom deed ze te vroeg en niet goed om. Weinig herhalingsgevaar.

Commentaar

Alkmaar, Achterdam 2p g1 t5, Pamela (Bul)

Blijkbaar heb ik een neus voor nieuwe dames op de Dam. Dit keer zag ik na een rondje lopen een nieuwe dame: Pamela. Ook u weer een Bulgaarse. Ze werkt nu 2 weken op de dam, na een tijdje gestopt te zijn geweest. Daarvoor heeft ze een tijd op de wallen gewerkt. Deze slanke dame heeft heel grote, natuurlijke borsten. Als het topje uitgaat, zie je dan ook direct wat zwaartekracht kan doen.

Pamela weet wat ze doet, is vriendelijk, maar wil te snel. Toen we op bed lagen begon ze lekker te pijpen. Echt lekker, maar heel kort. Binnen no time ging er een flinke klodder glijmiddel op en kroop ze op me. Het gevolg was dat het gevoel bij intiem weg was. Het was zo glad allemaal dat ik me afvroeg of er wel iets gebeurde.
              Wat ik dan ook nog niet eerder gehad heb, overkwam me nu wel. Het gevoel werd niet heviger, maar minder. Ook in andere standjes zat er niet echt schot in.

Kortom: Als ze eerst wat meer de tijd neemt voor het opvrijen, wat minder glijmiddel gebruikt, voelt het allemaal een stuk fijner. Het was daardoor niet wat ik er van gehoopt had.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 rts, Pamela (Bulg)

Pamela weer terug in de lijst. Vanmiddag op Stoofsteeg 3 rechts, al is dat zeker niet haar vaste kamer.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 t5, Pamela (Bul)

Deze Pamela werkt weer in Amsterdam
                  Mag samengevoegd met
                  http://www.hookers.nl/showthread.php?t=219593
                  Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Wallen, Trompettersteeg, Pamela

Gister eens bij Pamela naar binnen gewandeld. 28 jaar, uit Bulgarije. Ze praatte bij het raam vooraf leuk, echter ze bleek tijdens de daad gemeen, plus strikt zakelijk. Ik heb dit laatst ook al eens gehad met een 28 jarige, qua uiterlijk bloedmooie Hongaarse, in kamer 118 of 119 in de Sint Annenstr. Zij is ook 28, en zegt in Duitsland te wonen. Deze beide dames lijken gestresst.

Bij Pamela was volgens haar slechts 1 positie mogelijk. Onzin, want anderen doen over het aantal posities totaal niet moeilijk. Respect en veiligheid zijn prima, echter moeten geen excuus vormen om je klanten af te bitchen. Als je het mij vraagt : een slechte en luie hoer. De eerste en ook gelijk de laatste keer.

Ik heb mijn deel van vrouwen wel gehad en gelukkig ook veel andere leukere (betere) getroffen. Voor deze beide dames is mijn advies: Doorwandelen - Je kunt je geld beter besteden aan leukere dames - Die er wel plezier in hebben.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg, Pamela

Oorspronkelijk geplaatst door 8inpleasure Bekijk bericht
                      Gister eens bij Pamela naar binnen gewandeld. 28 jaar, uit Bulgarije. Ze praatte bij het raam vooraf leuk, echter ze bleek tijdens de daad gemeen, plus strikt zakelijk. Ik heb dit laatst ook al eens gehad met een 28 jarige, qua uiterlijk bloedmooie Hongaarse, in kamer 118 of 119 in de Sint Annenstr. Zij is ook 28, en zegt in Duitsland te wonen. Deze beide dames lijken gestresst.

Bij Pamela was volgens haar slechts 1 positie mogelijk. Onzin, want anderen doen over het aantal posities totaal niet moeilijk. Respect en veiligheid zijn prima, echter moeten geen excuus vormen om je klanten af te bitchen. Als je het mij vraagt : een slechte en luie hoer. De eerste en ook gelijk de laatste keer.

Ik heb mijn deel van vrouwen wel gehad en gelukkig ook veel andere leukere (betere) getroffen. Voor deze beide dames is mijn advies: Doorwandelen - Je kunt je geld beter besteden aan leukere dames - Die er wel plezier in hebben.
                      Ja, het lijkt erop dat de voormalige uitstekende Pamela heeft besloten om haar prijzen te veranderen. De € 50 die ik in maart een mooie tme had, kreeg me maar een minuutje pijpen en een positie die ik niet kon kiezen.
                      Ik heb vroeger Pamela mamy ( ?? ) bezocht, maar dit was de laatste. Schande.
                      Laatst gewijzigd door goodbar; 18-05-17, 21:33.

Commentaar

vandaag ook even binnengewipt bij deze pamela, ik was nieuwsgierig en dacht een aardige vrouw te ontmoeten wat ook zeer zo is alleen is het allemaal wat snel en maar 1 positie dus sta je na 10 minuten weer buiten. pijpen is dus kort en middelmatig , neuken in missio voelt niet goed, te veel glijmiddel in een te groot kutje, ben maar gestopt en me aangekleed, er was geen klik.
                        Al is ze opzich wel vriendelijk maar is het zakelijk en klaagt ze ook veel. Het was het proberen waard maar ik zou de verfijnde wandelaar adviseren even verder te kijken.

Commentaar

Was even na 11en op de grachten, maar werkelijk leeg alleen domme toeristentours, waardoor er veel ramen ook gordijnen dichtgingen. Niemand van mijn vaste garde was er.
                          Toen zag ik deze knappe Bulgaarse Pamela, liep 2 x voorbij daarna raam afgesproken standaarpakket p+n 50, dom was dus vergeten standjes te onderhandelen en kiss body. Boven gaf ik haar 60 ze had geen wissel, nou doe maar wat relaxed. Op bed was ze gauw naakt, mooi lichaam, boobs hangen wel maar natuurlijk, Mooie ogen en lippen niet overdreven, had dus ook een latina of indo kunnen zijn.

Beetje zitten lopen voelen, maar toen ik haar tieten wou kussen, was het no no. Kut mocht ook niet aangeraakt worden, waar was die aardige dame aan de deur dacht ik nog,
                          CD om de lit, die nog in slaapstand lag ook vanwege de kou. Zuigen ging wel prima, maar voelde gewoon veel afstand en veel snelheid. 2 minuten gepijpt, was ie half hard geworden en toen ging er al een dikke klodder bij haar binnen. Ze ging gelijk op haar rug liggen dus kon zelf niet kiezen, werd er dus niet harder op en naar een minuut eruit getrokken en gevraagd of ze me nog even kon pijpen, ook een no no. Toen werd ik nog even slap en slecht afgetrokken, had het wel gezien, zei dat het niet ging werken. Ok ligt ook grote deels aan mij en het weer. Maar snel afwerken is denk ik haar specialiteit.
                          Volgende keer beter zei ik en ben altijd welkom zei ze, maar denk niet dat ik ooit nog kom. Jammer.

Ze heeft wel vaste klanten doordat ik vroeg naar de speeltjes op haar tafeltje, dus voor ieder wat wils maar voor mij niet.

Commentaar

Aan het werk...
                          X