Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-2, Kristina (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-2, Kristina (Rus)

Beste mensen ik ben gister in de stoofsteeg naar een dametje geweest.. Mooie blond.. kleine dame.. met gifgroene bikini aan (doorblacklight)

Alleen heb ik nou niet echt goed opgelet welk nr het was.. vanaf cafe de stoof inlopen en aan de rechterkant ergens aann het eind!..

haar naam was kristina.. heeft iemand misschien nog meer informatie over deze dame?

mvg

Re: Wallen, Stoofsteeg 3, Kristina (onbekend)

Zij komt uit Rusland. Twee weken geleden ben ik bij haar naar binnen geweest. Ik spreek zelf Russisch en dus was het makkelijk met elkaar te praten. Zij is erg jong en bloedmooi.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3, Kristina (onbekend)

Ik ben zojuist ook bij deze blonde dame binnengeweest. Zo op het eerste gezicht, zou je kunnen denken dat ze van NL komaf is, blond, blauwe ogen, ziet er goed en lief uit. Afijn, ze heet dus Kristina, is (net) 20 jaar en komt uit Moskou. Ze spreekt een aardig woordje engels en verstaat een beetje nederlands en dat terwijl ze hier pas een half jaar vertoeft. Lijkt allemaal prima.

Bij de deur werd aangegeven dat het €50 ging kosten voor pijpen en neuken en terwijl ik me ontkleedde deed zij dat ook. Alles ging uit. Kristina heeft een mooi meisjeslichaan met kleine borstjes Ondertussen probeerde ze nog "meerdere standjes" te verkopen, maar mijn buidel bleef verder dicht.
      Ik mocht op het bed plaatsnemen en ze beet me toe dat ik mijn voorhuid naar achter moest doen opdat ze het condoom om mijn nog slappe lid plaatste. Vond ik persoonlijk wel wat knullig. Vervolgens begon ze te pijpen en dat was niet onverdienstelijk, maar ook niet echt topklasse. Na een korte tijd, maar lang genoeg voor mij, stelde ze voor te neuken in missionaris en werd er een flinke lik glijmiddel op het condoom aangebracht en werd er vakkundig even aan getrokken.
      Ik moest bij het neuken mijn benen strak tegen elkaar houden -en dat is lastig met O-benen- en mocht in eerste instantie amper in haar komen. Handje bleef er bij... lekker dus , denk je dan... Echter na een paar keer stoten ging het handje weg en liet ze zich stevig naaien. Natuurlijk kwam ik weer veel te snel klaar. Ze vond me aardig, zei ze. Sommige andere mensen doet ze alleen een "hand job" (lucky me).
      Vervolgens waste ze zich grondig (de vloer was werkelijk zeiknat, -die wel- ) en ook ik mocht me opfrissen alvorens de kou weer in te gaan. Al met al een voldoende, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier tevreden naar buiten komt.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3, Kristina (goed)

ja , wij hebben haar ook gezien , inderdaad meer een Nederlands typetje , ik nog wel zeggen dat ik iets goeds over haar had gelezen ....

Bad Cristina, was the blonde hair russian in the first Kamer on the left coming from Caligula sex shop. Smoking hot body, terrible service. Was able to fuck her, but only for a minute or two. pretty darn near rip off level.
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus) (goed)

Gisteravond bij haar langs gegaan, bovenstaande gelezen te hebben moest ze nu in een "good mood" geweest zijn. Ik was nieuwsgierig of Theresa nog werkzaam was in de stoof maar heb haar niet gezien.Vrolijk lonkend aan het raam en verloren door haar schoonheid naar binnen gestapt. Het is inderdaad een Good lookertje. Ze ziet er prachtig uit en met puur natuur alles in de juiste verhoudingen zonder tattoos of piercingen, alleen een moedervlek in de schaamstreek. Maar pas op, het is een geldwolfje en best wel zakelijk, de kamer is donker dus met de portemonee in het schaarse licht houdend keek ze mee hoeveel erin zat. Natuurlijk inschattend hoever ze kan gaan. Met de 70 euries uit mijn handen grissend zei daarbij dat het genoeg was voor de full service en full touch, ik ben benieuwd dacht ik bij mezelf, maar inderdaad, alles ging uit en mocht alles bij haar doen, alleen zoals al eerder beschreven werd, het condoom opdoen zonder dattie eerst even opgewarmd word is geen succes, na een wat snel pijpwerk mochten er een paar standjes gedaan worden, mocht haar vingeren en liet ze het aanraken gewillig toe. Gevraagd of ze het af wilde maken met een handjob koste dat uiteraard meer. Om toch nog even van haar schoonheid te willen genieten een paar tientjes erbij gelapt. Alles bij elkaar toch nog bijna drie kwartier binnen geweest, geen miskoop maar een tweede keer zit er niet in. Genoten van haar schoonheid, maar kijkuit wat je uitgeeft voordat ze letterlijk uitkleed. Aan de volle vuilnisemmer te zien had ze goed verdiend die avond verdere hygiene is oke, alles aanwezig en ze ging nog even bij de buurvrouw, die ook russische is een keukenrol voor me halen.

leuk , recensieformpje zou niet misstaan ....
          Gb

Commentaar

Was mij al een raadsel waarom het recensie formuliertje niet te voorschijnt kwam, maar dat kwam doordat ik mijn recensie onder de reageerbutton had geschreven.

Als de mod de lengte nog even kan bijstellen op 1.70 dan is alles weer compleet

done ...

Commentaar

Tja, ze zal mij wel niet aardig gevonden hebben, maar de bh ging toch mooi niet uit het pijpen was niet geweldig en ze probeerde mijn "beste deel" vlak voor klaarkomen uit haar kutje te halen omdat ze bang was dat het condoom zou scheuren (ik was echter al klaargekomen). Wat mij betreft absoluut een te mijden dame!

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus) (voldoende)

Heel mooie meid van circa 20/21 jaar jong uit Rusland. Fantastische taille, geile bikini, benen, borsten en billen allemaal 'approved'. Lijkt vriendelijk en een tikje terughoudend/verlegen bij de deur.

Helaas heeft Kristina 'psychopatische trekken' en we weten sinds Joran wat dat is:
                - gebrek aan empathie
                - neiging tot manipulatie
                - leugenachtig
                - narcistisch
                - thrill seeker
                - gladde prater / flair / vlotte babbel / charmant
                - parasitair

Daar kan zij ook niets aan doen, dus voortaan genieten we in het voorbij gaan voortaan alleen even van haar fraaie lijf en lopen dan snel door. Waarschuw nog wel even ten minste 1 argeloze toerist die daar de slechtste ervaring van z'n leven zal meemaken :-)

Commentaar

Stom, stom, stom, dat ik weer dit alles niet eerst gelezen had. Klopt allemaal stuk voor stuk wat hier is geschreven:

- Ziet er heerlijk uit
                  - Schuchter / vriendelijk aan de deur
                  - Binnen de minuut dat je binnen bent een upsell
                  - Psychopatische trekken (zie bovenstaand bericht)
                  - Lousy service

Zoals Kerr zei: als je in de Stoofsteeg bent, geniet even van haar sublieme voorkomen, maar loop dan heeel snel door.

Commentaar

Dit h##rtje laat klanten binnen die bereid zijn te betalen.
                    Dat kan niet van iedereen worden gezegd op de Wallen.
                    Zij heeft haar huid op een slimme manier egaal gemaakt, zodat haar vlekken niet opvallen.
                    Avondwerk en belichting doet voor de rest zijn werk.
                    Haar pijpen is niet werelds om maar te zwijgen om haar handjob.
                    Het is wel leuk om even haar kutje te strelen en tenen te sabbelen.
                    Dit heb ik dan ook gedaan met een tevreden resultaat.
                    Ik ben echter niet vergeten dat zij erop uit is om met haar hand zoveel mogelijk mannen te laten klaarkomen.
                    Een gewaarschuwde man telt voor twee.
                    Aan de andere kant is zij niet zo kortzichtig als bijvoorbeeld een Heidi van OZA 56 en daarom krijgt zij toch een voordeel van de twijfel.
                    Daar is ook alles mee gezegd.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus) (zeer slecht)

Ik ben donderdagnacht bij deze meid geweest en het was een 'disaster', aan de deur zei ze dat het 50 euro was. Eenmaal binnen was het geheel anders, ik mocht niet aan haar zitten, deed erg 'bitchy' en zei dat er nog 20 euro bij moest. Er werd een condoom aangebracht op mijn nog slappe pik en ze begon ongeinteresseerd te rukken. Nou, daar wordt ie niet echt blij van. En zij maar zeuren over 'je rookt en drink is niet goed', wat een gelul. Dan het maar zelf doen, zij lag op haar rug en opende haar benen en vingerde langs haar gladde poesje, daar werd ie wel wakker van, dus ik zei 'geef een nieuw condoom dan kunnen we aan de slag'. Maar nee hoor, madam zei dat het tijd was en dat ik het maar zelf moest afmaken, wat een bitch! Anyway, die meid heeft mij dus voor het laatst gezien, wat een afknapper.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus) (zeer slecht)

Oorspronkelijk geplaatst door Shito Bekijk bericht
                        Ik ben donderdagnacht bij deze meid geweest en het was een 'disaster', aan de deur zei ze dat het 50 euro was. Eenmaal binnen was het geheel anders, ik mocht niet aan haar zitten, deed erg 'bitchy' en zei dat er nog 20 euro bij moest. Er werd een condoom aangebracht op mijn nog slappe pik en ze begon ongeinteresseerd te rukken. Nou, daar wordt ie niet echt blij van. En zij maar zeuren over 'je rookt en drink is niet goed', wat een gelul. Dan het maar zelf doen, zij lag op haar rug en opende haar benen en vingerde langs haar gladde poesje, daar werd ie wel wakker van, dus ik zei 'geef een nieuw condoom dan kunnen we aan de slag'. Maar nee hoor, madam zei dat het tijd was en dat ik het maar zelf moest afmaken, wat een bitch! Anyway, die meid heeft mij dus voor het laatst gezien, wat een afknapper.
                        Typisch voorbeeld waarom je altijd eerst hier even moet kijken voordat je je lul achterna loopt bij zoiets moois. IK was er gisteren bijna ingetrapt maar toen ze hoorde dat ik Nederlands sprak was ik niet eens meer welkom. Mevrouw is er dus duidelijk op uit om toeristen te rippen.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus)(voldoende)

Grappig om dit zo te lezen, er worden hele psychoanalyses bijgehouden over deze rip-off.
                          Een keer bij haar aan de deur geweest, eerst begon ze over een trio en daarna was het opeens 50 euro alleen blowjob mogelijk. Toen trok ik een vies gezicht en riep "blehhh", deed ze gelijk de deur dicht haha.

Je moet waarschijnlijk wel een flinke psychopaat zijn om voor een lousy blowjob nog 50 euro voor te vragen.

Commentaar

Wallen, Stoofsteeg 3-2, ?(Slecht)

Was Gister op de wallen en wilde een dame bezoeken en kwam uit op de Stoofsteeg. Ben niet bekend op de wallen en ben alleen zeker van de staat. Ik zag een blonde dame ongeveer 160 - 170 lang. lang blond haar en erg slank. had een bikini aan deze was geel ( of gele tinten).

Ik werd binnen gelaten en vroeg naar de prijs voor pijpen en neuken. ze zei 50 euro. Ik moest me uitkleden en gaan liggen. Ze was constant aan het praten / klagen. ze is Russisch of oost Europees. ik heb niet naar haar naam of afkomst gevraagd. ( Leek me niet nodig).

Ik kleedde me uit en moest gaan liggen. ze deed een condoom om. Dit deed ze erg klinisch. ze heeft toen alleen maar afgetrokken. Voelde de bui al aankomen. ze vroeg toen 30 euro extra voor dat ze naakt ging en ik haar mocht beffen? maar later bleek alleen voor uitkleden.

ze nam nog wel ff de moeite om op me te gaan zitten maar heeft constant lopen trekken en ging wel net doen of ze ging neuken maar had gewoon mijn pik vast en ging wat open neer. toen draaide ze zich om en ik moest nog iets meer naar voren zitten. ze bleef toen trekken. ik heb haar toen ff gerimmed / gebeft zo goed als ik er bij kwam. iets later kwam ik klaar en begon ze te zeuren over beffen / rimmen dat ze dat nooit doet .maar wat hadden we dan afgesproken?

had nog wat gezegd over slechte dienstverlening , maar zei had het erover dat Nederlanders slechte klanten zijn en dat Amerikanen en Australiërs meer betalen en daardoor betere klanten zijn.

al met al slechte ervaring en ga niet meer raam dates doen.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus)(matig)

Kristina versaagt niet in Stoofsteeg avondploeg, dus hierbij haar jaarlijkse prolongatie - ze heeft nog nooit anders dan dat geel/groene bikinisetje aan gehad.
                              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                Kristina versaagt niet in Stoofsteeg avondploeg, dus hierbij haar jaarlijkse prolongatie - ze heeft nog nooit anders dan dat geel/groene bikinisetje aan gehad.
                                Een nieuw setje kan ze anders best betalen zou je denken, ze is vaak bezet namelijk.

Commentaar

Heb haar ook gezien afgelopen doenderdagavond. Hele mooie blonde meid om te zien. Ze had dr haar heel speels en los zitten als een shi-tsu hondje. Ze wilde even met me praten maar begin een neus te krijgen voor slechte dames. na een paar zinnen heen en weer begon ze gelijk te snauwen. "Where are you from here not foreign oh then nah..." en deed ze deur dicht. ze kan zo naast carla en die twee bovenaan op de oza45. ook terrible en zelfde praktijken

Commentaar

What are these girls thinking in their heads. We never make a fuss because they are girls. And we walk quietly out of the door even if the service was this bad. Therefore they must think we men are stupid

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 lks, Kristina (Rus)

Ik was afgelopen vrijdagavond op de Wallen. Eleni was er niet, kwam ik achter na meerdere keren langs haar raam te hebben gelopen, na verschillende rondjes over de Wallen.

Ik besloot behoorlijk impulsief om de Roemeense Kristina op de Stoofsteeg (3 lks) te bezoeken. Ik was gewaarschuwd aan de hand van haar recensies dat ze wat meer wilde normaal, en ik besloot bij voorbaat om haar wat meer te geven om een teleurstelling te voorkomen.

Ik was volledig voorbereid op een teleurstelling, maar de nieuwsgierigheid wie die bloedmooie Kristina toch was, was erg groot. Ze is echt onweerstaanbaar.

Ik was blij dat ze voor me open deed. Ik wilde vroeger een keer bij haar naar binnen, maar toen weigerde ze me gewoon. Ze bleef me toen gewoon verbaasd aankijken terwijl ze mandarijnpartjes in haar mond aan het stoppen was.

Ze had keihard de radio aanstaan dus het onderhandelen was erg lastig. Ze vroeg of ik uit "the Netherlands" was. Dat klopt! Ze vroeg eerst vijftig euro, maar ik vroeg of ik 100 mocht betalen. Ze zei dat 100 euro voldoende was. Ze vroeg me hoe oud ik was en hoe ik heette. En ik vroeg haar hoe zij heette. Ze heet Kristina. We wisselden elkaars leeftijden uit (zij is 26, ik iets meer dan tien jaar ouder), en ze zei dat ik 29 leek. Ze gebood me de kleren in de hoek te doen.

Ze ging nog met haar lingerie op bed zitten. Ik ging naast haar liggen. Ik keek snel op mijn horloge, en dat zag ze. Ze stelde me gerust. Het ging haar niet om de tijd, maar dat ik het leuk vond en dat ik me ontspande. Ik vond Kristina ontzetten meevallen! Ik dacht dat het wel leuk zou gaan worden. Ze is dus geen klokkijkster, en het gaat om jouw plezier!

Ze vroeg of ik meer naar beneden wilde liggen omdat ik zo lang was (ben ik niet hoor). Ze vertelde dat Nederlanders vaak lang zijn, en grote geslachtsdelen hebben. Ze vond me lang en dun, en wel groot geschapen. Nou, dat klopt echt niet hoor. Ik ben heel gemiddeld in alle opzichten.

Ze deed een condoom om en begon me te pijpen, maar zonder dat haar lippen contact maakten, apart. Dat gaat natuurlijk nooit werken bij mij! Ze probeerde het met aftrekken. Hij werd wat stijver. Af en toe kijkt ze vriendelijk naar zichzelf via de spiegelbeelden. Ook een keer naar het muurtje achter mijn hoofd, maar daar was geen spiegel.

Ze kleedde zich uit. Wow, wat is dit een mooie vrouw! Ze is echt perfect: mooie borsten, mooie billen, mooi gezicht. Het gekke is dat mijn geslacht iets anders zegt.

Ze ging toen op me zitten en duwde hem tegen haar vagina. Ze ging op mij rijden. Ze gebood me om mee te wippen. Ze zei dat dit een "cowgirl"-positie was of een "horse ride"-positie of zoiets, en dan moet ik meebewegen.

Ze zei dat ik moest ontspannen. Ik zei tegen haar dat het kwam omdat ik haar niet kende. Bij andere vrouwen lukte het wel zei ik tegen haar.

Ze probeerde van alles, ze ging met haar billen vlak boven mijn gezicht hurken. Ik gaf er wat kusjes op, en ik kneedde er wat in. Dat mocht niet. Ze zei dat regelmatig tegen me, maar door de harde muziek kon ik dat helaas niet horen. Dat was een vervelend misverstand. Ik stopte daarmee. Het was allemaal een heel opwindend gezicht, maar helaas, de context klopte niet.

Ze gebood me om mezelf af te trekken. Ik gehoorzaamde.

Ze zei dat ik moest ontspannen. Ze wees met haar vingertje op mijn hoofd, want daar zit de oorzaak volgens haar. Ik vertelde haar dat ik eerst wat meer vertrouwen wilde opbouwen. En ik wilde niet per se klaarkomen of seks hebben. Kletsen vind ik ook wel leuk. Ze zei dat ik een romanticus was, omdat ik pas seks kan hebben na wat vertrouwen te hebben opgebouwd. Ze vroeg hoeveel geld ik nog over had. Ik zei 150 euro. Ze zei dat ik me gewoon kon ontspannen en me niet druk hoefde te maken, want ik had tenslotte nog 150 euro over! Ik vroeg haar of ik haar mocht masseren. Ze zei dat ik 100 euro bij moest betalen, als ik wat meer vertrouwen wilde opbouwen.

Ik vind het heel leuk als vrouwen op hun buik gaan liggen en dat ik dan lekker hun billen mag kneden, maar dat mag natuurlijk niet bij Kristina.

Ik keek nog snel op mijn horloge, er waren er amper 10 minuten voorbijgegaan. Ik besloot ineens om er gewoon mee te stoppen. Er was gewoon geen klik, en hoewel Kristina bloedmooi is voel ik me toch niet zo seksueel tot haar aangetrokken. Ze begon zich te wassen. Ik vertelde haar dat ik haar een ontzettend mooie vrouw vind.

Aan het einde speelde ze volledig open kaart. Ze legde namelijk uit hoe ze te werk gaat. Je moet 50 euro betalen om binnen te kunnen komen. Die 50 euro is voor Amsterdam, waarbij ik denk dat ze de belastingdienst bedoelt. En dan 50 euro extra om heel snel klaar te komen, of althans, daar kwam het op neer. Daarbovenop moet je extra betalen. Ze vertelde dat zij en de andere meiden snel geld willen verdienen door de klanten zo snel mogelijk klaar te laten komen.

Ik wil Kristina niet de schuld geven dat het mislukte. Ze is altijd erg aardig gebleven, en ze deed erg haar best door me proberen op te winden, alleen het pijpen was natuurlijk nergens om over naar huis te schrijven. En het was natuurlijk erg bot om 100 euro extra te vragen om alleen maar wat te relaxen.

Ik weet niet wat er gebeurd was als ik een stijve had gekregen. De kans was groot dat ik ontzettend snel was klaargekomen, want dat gebeurt tot mijn spijt heel vaak bij mij, en dat had ze denk ik wel best gevonden als dit was gebeurd.

Ze vroeg bij het uitlaten of ik nog maandag terug wilde komen, dan kon ik nog meer ontspannen (in verband met het weekend of zo, want op vrijdag ga je het weekend in, en op maandag ben je er net uit). Ik gaf haar vriendelijk een handje en zei haar vaarwel.

Ja, een beetje stom van me, want ik had natuurlijk ook gewoon naar Angela kunnen gaan, want die was er wel die avond.

(ik durf trouwens te beweren dat Kristina wel grotere borsten heeft dan A, eerder B of C of zo).

Commentaar

Hello,
                                        I will post this here to warn others of my experience yesterday.

I have been with working girls in the red light district in Amsterdam for several times and today nearly at 3 AM decided to go for it again. I chose a blonde, green eyes in Stoofsteeg 3L. I asked for the terms, 30 min, etc etc... then after I got in the girl we agreed on several euro more to grab and touch everything. After paying she refused to take my pants off by arguing or going into tangent topics. She put on a condom with my pants on and tried to do a hand job and stuffing her ass on my face and after 2 minutes complained why have I not finished yet by doing a hand job. I told her we agreed on 30 min sex and touching and not a hand job only.

After that point I just lost patience and any desire I had was gone. She clearly had no intention of having sex, she just wanted to leave. In a nice way I decided to tell her what she was supposed to be doing, since we had an agreement.

Now let me make things clear before you jump into any conclusions : I had just showered, Im 73 Kg, younger than 30, fit, good looking and had only 3 beers in a 3 hours window. So any hypothetical excuse for refusing to have sex can be thrown out. I was just there to have a good time.

After some minutes I realized my money was gone, she refused to agree on the initial terms and she just wanted me to finish by a hand job as fast as possible. So I did just that. Right when I finished lights were turned on inside and another girl came in the room. I asked to wash my hands and they told me I was not allowed, water is too expensive they said. The second girl then told me she recorded the whole event on video and that she was going to upload it to facebook and porn sites. I made them clear that whatever they were trying that it would not work on me since Im single, not married, I'ts legal, and Im not ashamed of it. They proceeded to try to get personal information about my full name, city I live, etc. I was smart enough to notice this and I deviated their questions, but they are good at this.

Afterwards I tried to make some sense on them on why would they do that to a paying customer and they proceeded to try to humiliate me and insult me to try to be ashamed of the event. I finished dressing and left as soon as I could. Outside were a couple of guys waiting. I tried to look for any police to report the issue but I did not find anyone.

Be warned: This person looks very shy, cute and charming on the window but run as fast as you can. She clearly is a psycopath/sociopath and a fraudster.

Commentaar

Deze psychopate had duidelijk wat Polydimethylsiloxaan in haar tieten laten spuiten, die A cup klopt echt niet meer.

Nog iemand met mooie verhalen over deze siliconen sociopate? Ze zijn altijd zeer vermaeckelyk.