Singelgebied, Singel 49, Sandra (Lat)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Singel 49, Sandra (Lat)

Gisteren ff het Single(!)gebied tot mijn jachtterrein gemaakt. Oude Nieuwstraat in en op 26a stond een mooie latina met een prachtige lach Omdat het vies weer was dook ik naar binnen nadat ik had gevraagd of ze ook pzc deed. Toen ze 'ja' zei kreeg ik een prachtige lach
    Nadat we onze belangrijkste werktuigen hadden gepoetst, eerst een lekkere 69 gedaan, waar ze zo te merken ook van genoot, en ze bracht haar genot heerlijk over in haar pijpgedrag, waarbij mn ballen ook goed met haar tong werden bespeeld Toen mn kleine Tedje op knappen stond en ik kreunde van genot, bleef ze lekker tot het eind doormelken totdat ze alles in haar mond had.
    Daarna lekker afgemaakt met cowgirl en doggystyle, waarna ze nog een keer Tedje liet komen met een lekkere handmassage
    Tedje bij, ik blij. Het leven is zo eenvoudig
    Deze leuke Venezuelaanse Sandra is te herkennen aan haar zwart/ witte lingeriesetje, en een tattoo van een dolfijn op haar rechterschouderblad.
    Ze werkt in ieder geval in het weekend in de middag.
    Tedje is altijd in voor een lekker sletje

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26a, Sandra (uitstekend)

Ik zag haar hier vandaag staan rond 17:30, haar naam staat op het raam. Ze heeft een lekkere kont zo te zien.... Nu ik lees dat ze pzc doet moet ik haar maar eens bezoeken!

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26a, Sandra (uitstekend)

Ik heb dan gisteren Sandra bezocht. Alleen pzc afgesproken. Ze hielp me lekker wassen wat altijd een goed begin is... Ik mocht/moest kiezen wat er uit ging, boven of onder, onder gekozen
      Pijpen was goed, wel iets te gehaast allemaal, ze keek dan niet op de klok maar ik moest en zou wel rap komen... ondertussen wel lekker met haar poes kunnen spelen
      Ze heeft overigens echt een mega lekkere kont, daar moet een eventuele volgende keer maar wat mee gebeuren

Commentaar

Singelgebied, Singel 49, Sandra(goed)

Naar aanleiding van het geharrewar rond Sandra/Loretta uit god mag weten welke Baltische staat, op Singel 41/43.

Op nummer 49, de oude kamer van geschifte Anna, staat sinds enige tijd een wel zeer mollige latina die zich Sandra noemt. Overdag, zes dagen per week, waaronder het weekend, met een kleurige naamkaart in het raam. (Vergeef het me als ze daar inmiddels al weer weg is - ik kom ook wel eens een dag níét op de Singel.)
        Hiervoor heeft ze lange tijd, minstens een jaar, in de Oude Nieuwstraat op nummer 26-het rechtse raam gezeten.

Hartveroverend lieve meid, spreekt goed Nederlands zonder je de oren van je kop te lullen. Geen haastwerk, schappelijke prijsvoering. Maar je moet wél van een pondje méér houden.
        Sandra ontvangt je vriendelijk en steekt ruim de tijd in het staande opknuffel-en-uitkleedwerk, waardoor er een lekker geil sfeertje ontstaat dat ze ook graag op zichzelf laat overslaan. Wrijft onder andere wat olie in haar handjes om je geduldig op volle oorlogssterkte te trekken; een zelden voorkomende maar buitengewoon prettige service.
        Daarna laat deze schat zich graag beffen, en als je dat goed doet, en adem kunt halen door je oren (want je neus verdwijnt in haar heerlijke dikke buik), dan rust daar geen tijdlimiet op. Klaarkomen doet ze zelden, want dat is nu eenmaal moeilijk voor de meeste dikke vrouwen, maar ze geniet met volle teugen en krijgt zo'n opwindend vochtig floers in haar prachtige ogen. Fijn om te zien.
        Nadeel is wel dat ze behoorlijk nat en wijd wordt, waardoor de wip alleen in doggy kan worden uitgevoerd, tenzij je een enorme paardenlul hebt. Anders voel je geen enkele weerstand. Het gezegde 'kant nog wal raken' krijgt een geheel nieuwe strekking, zal ik maar zeggen.

Al met al een achte aanrader. Maar wees wel lief voor haar!

(bij haarkleur heb ik voor 'anders' gekozen, want die wil nog wel eens wisselen)

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 49, Sandra(goed)

Nou, mijn ervaringen zijn 180 graden anders . Ik was redelijk vroeg ( net voor 11-en ) i.v.m. afspraak elders . Eigenlijk was ik op zoek naar pzc of anders grieks . Helaas waren mijn favorieten voor deze kunstvormen ( resp. Gloria en Suzanne ) zo vroeg nog niet aanwezig . Na 1 rondje gelopen te hebben vanwege het dringen van de tijd en hoge nood toch maar gekozen voor deze bbw hoewel ik daar geen liefhebber van ben . Maar haar lieve gezichtje, dito smile en het vooruitzicht van tegen die mega-kont op zijn hondjes ketsen overtuigde mij . Het begon goed, de prijs was 40 E (p & N ). Ze begon met een liefdevolle verkenning van het lichaam daarna heel even wat manueel werk met gebruik van olie . Na enkele minuten was het echter tijd voor frans en tot mijn verbijstering een tweetal minuten later voor het grote werk . Ondanks het fake gekreun was het niet echt onaangenaam om voluit tegen die megabillen te stuiteren . Nauwelijks 5 minuten later begon het gezeur van "kom maaar schatje, kom nou ..". Uiteindelijk weer manueel af laten werken maar ook daar na enkele minuten weer dat gezeur . Uiteindelijk een niet onaardig hoogtepunt maar de kans dat ik hier weer binnenstap is nul . Voor de moeite toch maar een mager zesje

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 49, Sandra(voldoende)

Sandra (mollig) stond voorheen in de Oude Nieuwstraat op 26 ...

draadje uit archief gekoppeld ...

staat tegenwoordig overdag op 41 (trappetje op) , om de hoek v. cafe 't Koggeschip ...
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 41, Sandra (Lat)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door powerpoint
              http://www.hookers.nl/showthread.php?t=217485
              deze Sandra staat in jou laatste bericht bij haar recensies op nr 41 , ik heb ze de laatste 4 maanden geregeld op no 49 gezien dagschift gezien. In haar eerste recensie staat dat ze uit Venuzuela komt wat ook in werkelijkheid klopt , ze werkte eerder oude niewstraat 26a wat ook klopt.
              graag nr 41 veranderen in 49
              aub niet verwarren met loretta(sandra)(let)blond ook op 49 dagshift
              http://www.hookers.nl/showthread.php?t=259056
              ook weer geregeld dan ... , vlgs mij zie ik haar ook op 41 ...

Oorspronkelijk geplaatst door Richard Aantwater
              Op Singel 49 zat Sandra, een heerlijke gevulde meid.
              Thuis even haar recensies gelezen.
              Die waren niet verkeerd.
              Die ga ik binnenkort een keer bezoeken.
              weten we dat ook weer ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                vlgs mij zie ik haar ook op 41
                Inderdaad afwisselend op 41 en 49 (waar van ma t/m wo Litouwse Sandra zit, en da's heel andere koek!). Deze lieve dikkerd heeft altijd een bord met haar naam in grote kleurige koeienletters voor het raam.

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 49, Sandra (Lat)(goed)

Deze 33-jarige Venezolaanse, die goed Nederlands spreekt, is inderdaad een erg leuke dame.
                  Ze stond dit keer in de ONS 6-Boven.
                  Ja, de dames wisselen vaak van kamer in dit gebied en dat kan soms wel eens vervelend zijn.
                  Ik kon haar verleidelijke blik niet weerstaan.
                  Ze is een gezellige praatster, zonder vervelend te worden.
                  Ze houd er wel het tempo in en komt wat onrustig over met af en toe wat fake gekreun.
                  Hygiëne is erg goed verzorgd, zowel van lichaam als bed.
                  Maar voor mij toch wat te jeugdig en te fors gebouwd.
                  Dus geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 49, Sandra (Lat)(goed)

Sandra een maand of twee geleden ook eens bezocht. Persoonlijk vond ik haar minder aantrekkelijk dan ik aanvankelijk had verwacht. Ieder zijn smaak uiteraard. De seks was op zich goed te noemen, met zoenen tussendoor. Wat mij betreft was de klik iets minder, hetgeen dan afbreuk doet aan de totale beleving. Verder niks mis met Sandra's inzet, maar niet geheel mijn type. Aardige dame trouwens.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door knuppelmans Bekijk bericht
                      Inderdaad afwisselend op 41 en 49 (waar van ma t/m wo Litouwse Sandra zit, en da's heel andere koek!). Deze lieve dikkerd heeft altijd een bord met haar naam in grote kleurige koeienletters voor het raam.
                      nog steeds overdag op Singel 49 te vinden , inclusief 'grote kleurige koeienletters ... '

is er nog steeds overdag , inclusief 'grote kleurige koeienletters ... '

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 49, Sandra (Lat)

Sandra egt mijn favoriet in deze buurt. Heerlijk lichaam lekker mollig. Is voor veel in, alleen pzc is mij nog niet gelukt. Super chick

Commentaar

Ben het volledig eens met Newby. Veel praatjes aan de deur (en ook tijdens het bezoek gaat het nietszeggende gelul door, je wordt er horendol van) maar eenmaal binnen is het de bedoeling dat u zo snel mogelijk wordt leeggemolken. En dat gebeurt ook nog eens uiterst hardhandig! Heel treurig, maar na een paar minuten al had ik er helemaal geen zin meer in en lag ik mezelf in de spiegel aan te kijken met een blik van: wat ben je toch een klootzak dat je niet naar huis gaat als je favorieten er niet zijn! Pzc bestaat uit het omklemmen van de eikel door twee Panamese lippen, terwijl er ondertussen onafgebroken snoeihard aan de stam wordt gesjord. Niets liefs, niets lekkers, niets geils, kortom niets om voor terug te komen. Persoonlijk zal ik haar na deze uiterst treurige ervaring mijden als de pest. (En tegen mij zei ze dat ze uit Panama komt, dus niet uit Venezuela)

Commentaar

Aan het werk...
                          X