Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne (Ned)

Ik zag haar vandaag (zondag) in het eerste raam rechts staan komende van de Nieuwe Zijds. Zij is nederlands, maar ik vond haar wel een beetje zuid-amerikaans (lichte huid) overkomen. Veel make-up, grote borsten, donkere krullen met high-lights, kettinkje om haar middel, en tattoo op buik en onderrug. Ik had haar nog nooit eerder gezien. Het is in mijn ogen het type dat talent heeft voor dit vak, zij liet mij me meteen op mijn gemak voelen.
    Na een wasbeurt, op bed begon ze mij te pijpen. Ze deed dat zo zodat ik haar kutje goed kon zien, Ze heeft twee gouden ringetjes door haar lipjes. Ze zij dat ik met haar mocht spelen, zo gezegd zo gedaan. Alleen vond ze mij te voorzichtig spelen (je steekt toch niet in een keer al je vingers naar binnen), toen stak ik dus wel al mijn vingers naar binnen, dit werd enthousiast begroet! Ik hield het toen niet meer en klapte met mijn mond vol op haar kut voor een befbeurt, ondertussen pijpte zij lekker door. Je merkt dat zij er over heeft nagedacht wat zij kan doen om pijpen lekkerder te maken. kortom een prima dame. Daarna in missionaris afgemaakt. Toen ik mij tevreden stond aan te kleden maakte zij mij er op attend dat er meer mogelijk is, zij heeft strap-on's en leren handboeien hangen. Zij vertelde mij dat zij alleen in het weekeinde werkt, zondag en vaak (niet altijd) ook zaterdag.
    P.S. Ik ben een beetje tegen het makkelijke gebruik van UITSTEKEND ik heb het gevoel dat dat een beetje gedevalueerd is. GOED is al heel bijzonder. Mijn enige uitstekende ervaring is met een vrouw die MIJ belde omdat ze zo geil was, dat zij wilde dat ik haar kwam neuken, GRATIS.
    Net als deep throat ook zo'n gedevalueerd begrip, als je een pikkie hebt van 12 cm dan is het geen deep throat als zij hem helemaal in haar mond neemt, dan haal je maar net de huig!

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3b, Yvonne (goed)

Het huisnummer klopt niet, het is aan de even kant dus nr.6 of 8.In ieder geval eerste raam rechts komend vanaf Nieuwe Zijds. Vandaag was beter dan de vorige keer, moest alleen voor beffen opeens bijbetalen omdat ik het vroeg, de vorige keer deed ik het gewoon, toen kostte het niets extra's. Super gevingerd, met een vinger in haar sterretje, zij vingerde lekker mee dusdanig dat ik goed zicht had, ben super lekker gepijpt, russisch, lekker aan haar borsten mogen zuigen. Kortom het was super. Ik denk dat jullie deze dame echt moeten bezoeken, ik vind haar super! Ze doed mij een beetje aan Tatjana (Van Flodder) denken.
    Zij werkt morgen, daarna volgens mij pas weer volgende week zondag.
    Geile Groet,
    12inch(naar beneden afgerond)

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3b, Yvonne (uitstekend)

Vandaag bij deze onweerstaanbare Indo geweest en ik moet zeggen: Yvonne is de mooiste en lekkerste **** die ik in heel 2008 heb gehad! Zoals ze je aankijkt tijdens het pijpen - onbeschrijflijk! Yvonne is op de valreep van het nieuwe jaar een van de beste ontdekkingen die ik ooit in dit wereldje heb gedaan. En dan te bedenken dat dit lekkers pas twee jaar in het vak zit! Nog nooit iemand gezien die zo op en top 100% **** is, zowel in woord als daad. Wat een kutje, wat een jetsers, wat een kont, wat een supergladde huid, wat een geile kleertjes, wat een zuigmond en... ALS IK AAN DIE OGEN DENK, KOM IK SPONTAAN KLAAR!!
      (Wil graag een recensie invullen, maar die kan alleen waarheidsgetrouw zijn als je voor pijpen iets hogers kunt invullen dan 'uitstekend')

Commentaar

Vandaag weer geweest en ik zeg het nu officieel: qua voorspel is zij de ALLERBESTE uit de geschiedenis van het Singelgebied! Pijpen (met desgewenst extra veel slijmdraden) is FENOMENAAL, neuken GRANDIOOS en qua uiterlijk is ze een PRETPAKKET waarmee ze zelfs Tamara naar de kroon steekt. Extra pluspunt: die godvergeten geile blik in haar ogen! Yvonne, kortom, is een JUWEEL!

Commentaar

Ik weet nu al waar mijn vakantiegeld naar toe gaat. Dit is beter dan uitstekend!
          Geile Groet,
          12inch(Naar beneden afgerond)

Commentaar

idd wat n topper, pijpt lekker geil en de sex vraagt om meer, deze dame is verslavend, zwaar verslavend.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne (uitstekend)

Ik zag Yvonne tot mijn verrassing Woensdagmiddag op de Singel 73 boven in Amsterdam. Ben normaal gewend dat ze alleen op Zondagmiddag en soms op Zaterdagmiddag op de Korte Kolksteeg 4 werkt. Het blijkt dat ze de Woensdag als vaste werkdag genomen heeft en al weer een paar weekjes op deze dag op Singel 73 boven werkzaam is geweest. Haar eigen kamer wordt op de Woensdag bezet door een andere dame vandaar dat ze naar dit adres uitgeweken is.

Yvonne is een zeer sympathieke Rotterdamse vrouw van middelbare leeftijd met Indische roots. Bruin krullend haar, typisch Indische ogen, heeft een stevige siliconen D-cup, tattoo's op buik en rug en is gepierced door beide schaamlippen.

Heb haar al zo'n 10 keer bezocht en ben zeer tevreden over de service die deze dame levert. Yvonne is in voor een combinatie van kinkysex en SM.
              Behoorlijk in m'n tepels geknepen. Vervolgens pik en ballen afgebonden met een touwtje en ik moet zeggen dat er maar weinig dames zijn die dat zo goed kunnen als zij (Overigens heeft zij in haar vaste kamer eens een cockring om m'n pik gedaan waaraan een touwtje zat en bevestigde dit touwtje aan een hek in deze kamer waardoor m'n pik loodrecht omhoog stond terwijl ik met m'n rug op het bed lag. Dus fantasie kan haar niet ontzegd worden).
              Dan m'n pik en ballen met haar lange nagels bewerkt waarbij ze haar nagels over m'n schacht haalt en af en toe met haar nagels in m'n eikel knijpt. Dit vindt ik persoonlijk het toppunt van geilheid en m'n pik staat stokstijf overeind. Dan gaat er een condoom over m'n pik en gaan we in standje 69 liggen waarbij ze me begint te pijpen en ik haar bef. Ook brengt ze me een dildo naar binnen tijdens het pijpen. Bij het beffen vinger ik haar kontje en ze moedigt me stevig daartoe aan.
              Vervolgens krijg ik een facesitting waarbij ze me de adem ontneemt waarbij ze met haar anus vol op m'n gezicht gaat zitten en waarbij ze me dwingt haar te rimmen. Dan brengt ze me met de benodigde poppers naar een handmatig hoogtepunt waarbij ze regelmatig haar speeksel in m'n mond laat lopen. Het was weer een uitstekend samenzijn.

Nog even leuk nagepraat met deze sympathieke dame. Ze is zeker een aanrader. Heeft voor haar raam een bordje staan met haar mogelijkheden en als onderschrift: "Hier gebeurt alles in een rustige en ongedwongen sfeer". En dat kan ik zeker beamen. Yvonne is 1 van de beste dames in het Singelgebied en ik kom graag bij haar.

N.B. Ik denk dat het topic van deze dame op Korte Kolksteeg 4 thuishoort en niet op Korte Kolksteeg 3b.

Commentaar

Gisteren weer bij Yvonne geweest. Ze is de mooiste en de lekkerste van allemaal.

Commentaar

Aangezien Yvonne eigenlijk maar 1 vaste werkdag heeft (zondag overdag) is het altijd een spontane ontmoeting als je haar op een andere dag (Yvonne werkt altijd in de dagshift) ergens in het Singelgebied tegenkomt.Vandaag was zo'n dag dat ik haar "Spontaan" tegenkwam. Als Yvonne werkt heeft ze altijd een zilverkleurig 3delig "Aanbiedingsbordje" in het raam staan. De vermelde specialiteiten zijn "Grieks,Kinky & SM". Na het uitwisselen van de beste nieuwsjaarswensen en tussentijds uitkleden, kreeg ik een blinddoek om en was ik aan haar stoute en speelse ideeen overgelevert. Door het vertrouwen wat je na een aantal ontmoetingen aan Yvonne geeft is het voor mij altijd een verrassing wat er opdat moment voor "KinkyMinds" in haar opkomen. Het kan van alles zijn: Anal,Strapon,Grieks,Tepelklemmen,Facesitting,Bonda ge,Wax,Spitting,Torture en als volledige tegenstelling > Pittige en/of Hele Tedere Sex en al de varianten daarop. (behalve Vol Zoenen). Terwijl ik deze opsomming terug lees komt de bij de gedachte op "Best wel Heftig" (op Kinky terrein ben ik nog aan het ontdekken) en waarom Geniet ik bij Yvonne altijd ?? Het kwartje valt, haar gave is om altijd volledig te anticiperen op de Non Verbale reacties die je zelf afgeeft.
                  Voor mij een TOPPER.

PS> Toevallige ontmoeting was op Spuistraat 24 Ben

Commentaar

Ok heren en moderators, ik (we) zijn eruit. Yvonne en Maylissa (uit Groningen) zijn dezelfde dame! Ik ben in het verleden vaak bij Maylissa geweest, geweldige dingen met haar beleeft op het gebied van kinky sex. Vandaar dat ik polshoogte ben gaan nemen bij "Yvonne". En jawel hoor, daar stond Maylissa! Geen twijfel mogelijk! Toen ik haar aansprak helaas geen enkele blijk van herkenning... En toen zij ik, jij bent toch Maylissa? Zij antwoorde, nee hoor, ik ben Yvonne. Heel apart, dacht haar inmiddels toch wel aardig te kennen... Maar goed, topics kunnen samengevoegd worden en alle maylissa liefhebbers/ slaven kunnen in de trein naar amsterdam springen. Ik ben niet gegaan, miste de klik die we normaal wel hadden.

Commentaar

Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne (uitstekend)

Op mijn zoektocht naar de wat meer “kinky”dames in het Singelgebied ben ik vandaag eens binnengestapt bij een mij onbekende dame.
                      Er stond zo’n waaiertje met 3 kaartjes in het raam. (Grieks,Kinky & SM)
                      Aangezien de gordijnen die bij dat waaiertje horen ALTIJD dicht zijn ….
                      Dan MOET het daarbinnen op zijn minst redelijk of gewoon goed zijn. Toch ???

Deze keer waren de gordijnen dus open!!
                      En ik stapte naar binnen bij een slanke donkere dame.
                      Heb mezelf netjes voorgesteld, en zij zei dat ze Yvonne heette.

Ik was aangenaam verrast omdat ik hier best positieve dingen had gelezen over Yvonne.
                      Over Yvonne zijn al 2 threads (zie de links onderaan) op dit forum, maar die zijn misschien een beetje verwarrend.

Ik beperk me gewoon tot mijn eigen ervaring van vandaag omdat ik nogal wat verschillende dingen over haar las. (Groningen/Amsterdam~Yvonne/Maylissa)

De prijs was € 50,- P+N Maar als ik wat meer wilde moest ik het maar zeggen.
                      Ik wilde dus wat meer en heb er € 100,- van gemaakt.

In één woord geweldig!!
                      Als je niet zegt waar je van houdt, dan heeft ze dat in 0,003 sec toch door!
                      Fascinerende non-verbale communicatie , deze dame gaat “op gevoel” als
                      een mes door de boter.

Nieuwsgierige wandelaars zullen maar even de thread over Yvonne door moeten spitten: Alles wat er staat klopt!

Yvonne heeft geen vaste kamer , dus zullen de liefhebbers zelf dar waaiertje moeten spotten.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=217235

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=16443

Commentaar

Yvonne is gisteren (zondag dagshift) na haar vakantie vol energie weer aanwezig op bovenstaande lokatie.
                        Vooralsnog altijd op Zondag en 1 of 2 wisselende dagen doordeweeks maar dan op een wisselende lokatie in de Spuistraat. Let dus op (behalve op Zondag) waar haar " 3 armige menu " in de vensterbank staat.
                        Veel plezier en laat je verrassen.

Gr Pistoletje

Commentaar

Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne (uitstekend)

Vandaag bij Yvonne langsgeweest. Want bij rox bleven de gordijnen dicht.
                          PFFFF kan er weer een poosje tegen, wat een vrouw is dit zeg!
                          Bij nader inzien heeft deze dame toch wel een hele hoge herhalingsfactor!

Voor de liefhebbers :ze werkt Dinsdag-Woensdag en Donderdag overdag.
                          Ik trof haar rond 11:30 op het Spui 24 rechtsboven, ze heeft geen vaste kamer.
                          Gewoon even kijken naar een 3 kaartjes in het raam. (Grieks, Kinky & SM)

Voor degenen die van iets “pittiger” sex houden : een absolute aanrader!!

Commentaar

Hi ik ben ook meerdere keren bij Yvonne geweest. Een van de weinige dames die en geil gekleed gaat, met kousen en jarretelles, gewoon goed Nederlands spreekt en binnen aangekomen een geil spel met je speelt.

De eerste keer was op Singel 73, daarna trof ik haar met haar waaiertje van 3 kaartjes aan de Spuistraat 24b, tot voor haar reces. Weet iemand of ze al weer gesignaleerd is? Of wordt het echt januari?

Ik moet zeggen dat zij op het moment een van de weinige dames in A'dam is die me kan bekoren, ze verplichte me haar kutje te likken, speelde dominant met mijn lul, dreigde me te neuken met een voorbind, wat ze later ook min of meer deed. Voelde precies de subtiele dominantie aan die ik geil vind, zonder het spel te hard te maken. Is vriendelijk en neemt er de tijd voor.
                            ~ If I wanted a Girl-Friend-Experience (GFE), I would just fuck my Girlfriend! Please cut this crap, just give me a horney slut.

Commentaar

Gewoon wauw. Wat lekker.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne(uitstekend)

Na vele recenties gelezen te hebben over deze dame regelmatig gedacht de stoute schoenen maar eens aan te doen. Dat valt niet mee. Als ze er is staan er x wachtenden voor je op hun beurt te wachten. Daar doe ik niet aan mee. Enfin gisteren kwam ik langs op weg naar iets anders toen ik haar zo maar in volle glorie zag staan. Leuke verschijning. Snel de fiets geparkeerd en bij deze fijne dame naar binnen.
                                Eerst werd mijn janneman gewassen, hoeft niet want hij is schoon, maar wel lekker.
                                Eigenlijk was ik een beetje nerveus want al die spannende verhalen, ik wist niet of ik dat wel aankon.
                                Yvonne is gewoon een fijne vrouw met wie je gewoon echt kan sexen. Ik heb dit in mijn wandelcarriere eigenlijk zo nog nooit zo meegemaakt. Ze gooit haar hele lekkere lijf in de strijd. Haar poes, kont prachtige brammen heerlijke tepels. Ze komt echt klaar. Ik heb lang niet zo lekker gespoten!
                                Niks geen gehaast en dat alles voor het instaptarief van €50.
                                "s-middags nog maar eens op herhaling gegaan. Ook dat is mijn hele carriere nog nooit voorgekomen, twee maal per dag met de zelfde. Het was nog net zo fijn als 's-morgens. We hebben al een spelletje afgesproken voor de volgende keer. Yvonne ik verheug me er op!

Commentaar

woensdag even bij deze topper. Heerlijk gespeeld, gebeft, gerimd en genoten. Mij ziet ze terug.

Commentaar

Vandaag wat rondgelopen in mijn favoriete Singelbuurt. Ik was er al vrij lang niet meer geweest maar het wordt steeds kleiner en ik vond ook de kwaliteit niet meer je dat. Je moet het treffen natuurlijk maar ik zag behalve Anna op Singel 49 geen andere mij bekenden. Wel zag ik dat Yvonne aanwezig was en van haar had ik interessante recenties gelezen maar nog nooit bezocht. Het was druk voor haar deur en ik ben er vaak langs gelopen maar geen gordijn die open ging. Ook waren er meer kapers op de kust en bleven zelfs voor haar raam rond drentelen. Ik ging nog wat rondlopen en zag plotseling het bordje ROX voor het raam van Spui nr. 15 naar ik dacht. Even gewacht en ik zag iemand voor het raam komen maar het was een blonde vrouw die zeker niet Roxane was maar zich wel als zodanig presenteerde. Ze gebruikte gewoon haar bordje! Toen maar weer door de korte kolksteeg en warempel het raam was open en zag geen van de andere gegadigden dus snel naar binnen. Het is een prachtige vrouw met een schitterend lichaam en grote borsten. Ik denk dat die met hulp zijn opgekalefaterd maar het is beslist vakwerk en ik vond ze in iedergeval heerlijk en prachtig. Ze begon met pijpen en liet mij met haar kondje en kutje spelen. Daarna in negen en zestig wat gekroeld en is daarna nog op mij komen zitten waarna we het in anaal hebben afgemaakt.
                                    Voor mij is het een prachtige en eerlijke vrouw waar je een prima tijd mee kunt hebben.
                                    Ze doet ook aan kinky en SM maar dat heb ik dit keer maar even laten liggen.

Commentaar

Yvonne stond nog op mijn todo lijstje, dus heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken en een paar weken terug eindelijk bij haar langsgegaan. Ze is erg druk bezet, dus dat betekent wachten bij haar deur. Ze is een prachtige Indische dame, wel een beetje veel opgemaakt, maar met mooie grote borsten die je lekker kan verwennen. Ik ben niet zo kinky ingesteld, maar gezien de goede recensies wilde ik haar toch eens een bezoekje brengen. Goede afspraken gemaakt bij de deur en die is ze ook netjes nagekomen. Ik heb eerst van haar grote jetsers genoten en daarna de boeien in . Voor de meeste wandelaars zal dit niet als ongewoon overkomen, maar ik had dit nog nooit gedaan en dan is het toch wel erg spannend. Ze kon lekker haar gang gaan, terwijl ik daar vastgeketend zat. Terwijl ik dit schrijf merk ik dat het weer spannend is . Yvonne weet wat ze doet en voelt goed aan hoe ver ze met je moet gaan. Dat gaat bijna als vanzelf en het zal natuurlijk per klant verschillen. Voor mij een heerlijke ervaring die vraagt om meer. Ga ook zeker terug, maar dat zal nog even duren aangezien ze vertelde de laatste 2 maanden van het jaar vrij te nemen. Nieuwe wandelaars zullen dus even geduld moeten hebben. Veel plezier iig .
                                      gr. Runner

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bertjebrandweer
                                        Zit er meestal op woensdag heb haar steeds op woensdag getroffen
                                        ik was er vandaag en het was pure porno met deze fijne vrouw!heerlijk genieten.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 4, Yvonne (NL)(uitstekend)

Yvonne is een sekskunstenares. Super!