Singelgebied, Oude Nieuwstraat 19, Rosita (Ned/Hind)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 19, Rosita (Ned/Hind)

Zojuist bij Rosita geweest, zag geen recensie staan dus ik denk laat ik er eens eentje maken. Rosita is een sexy latijnse dame van 44, ze komt uit Den Haag en spreekt perfect Nederlands. Ze vertelde mij dat ze niet altijd op de Ostadestraat staat. Rosita is klein, schat zo'n 1.65, lekkere borsten (volgens mij niet echt) met kleine harde tepeltjes. Ze heeft een heerlijk behaard kutje wat je lekker mag likken en vingeren. Ik heb beffen en neuken afgesproken voor 50 euro, afspraak perfect nagekomen! Heeft iemand al ervaring met deze dame?

Re: De Pijp, Van Ostadestraat 5, Rosita (goed)

Gezien uiterlijk , moegelijkheden en prijs sluit ik me aan bij de vorige recensenten.
    Een tijdje geleden leek ze een vast plekje te hebben i de korte kolksteeg, maar zie haar daar nu niet meer.
    Ik heb mijn lichaamssappen 2 keer bij haar mogen deponeren, maar houd het daar ook bij.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwol
      Heeft ze geen bordje voor het raam met Rosita erop? Zag deze dame laatst en is een oude bekende uit het Singelgebied.
      Klopt! Ze heeft een bordje voor het raam staan. Twijfel wel of ze latina is .. ziet er beetje hindoestaans uit namelijk ..

Commentaar

Dit is geen Latina maar een Surinaams Hindoestaanse.

Het is een van die dames waar andere wandelaars niet zo veel over schrijven maar waarmee ik enkel goede ervaringen heb.

Ze pijpt heerlijk en doet niet moeilijk over tijd. Ze doet ook wat meer kinky dingen. Dat is ook te zien aan de artibuten op haar kamer. Als ik mag afgaan op wat ze zegt bestaat een behoorlijk deel van haar klandizie uit mensen die gedomineerd willen worden.

Niet de mooiste prositituee maar ze ziet er goed genoeg uit. Ze werkte lange tijd in het Singelgebied en had daar altijd hetzelfde setje aan. Eindelijk zie ik haar in iets nieuws.

De nieuwe borsten zijn een aanwist. Heel onopvallend maar ze wordt er tien keer geiler van.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwol
          Moet het adres niet Govert Flinck zijn, tweede raam vanaf de kade? Daar zag ik haar vorige week.
          Rosita, die nog steeds heimwee naar de Korstjespoortsteeg heeft, zit inderdaad in de Govert Flinckstraat in het tweede raam vanaf de Ruysdaelkade (Adres: 1 rechts??). Ze zal daar werkzaam zijn tot begin April totdat de vaste raamdame op dit adres terug van vakantie is. Haar naambordje staat zoals altijd in het raam.

Commentaar

Re: De Pijp, Govert Flinckstraat 1 rts, Rosita (goed)

hallo mede wandelaars,
            kan iemand mij misschien vertellen wat de precieze locatie en werktijd van
            deze dame is.
            de laatste tijd bezocht ik haar in de pijp maar afgelopen zondag zag ik haar naambordje in het voorbij gaan hangen op de korte kolksteeg nr. 3a.
            helaas waren de gordijnen dicht en was ik gehaast dus had geen tijd om te wachten en haar hier naar te vragen.

bvd

Commentaar

Was vanmorgen even op de kade maar rosita niet gezien .. jammer had zin in dr lekkere behaarde kutje .. weet iemand haar exacte werktijden en waar?

Weet iemand misschien nog andere lekkere behaarde kutjes op de ruysdaelkade?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wof
                Het lijkt wel alsof ze van de aardbodem is verdwenen
                Rosita is inmiddels weer op de aardbodem verschenen, want op Zaterdagmiddag 15/01 was ze weer aanwezig in het Singelgebied op de Singel 41.
                Haar "Caraibisch ogende" naambordje met Rosita NL hing weer aan het raam, zodat haar aanwezigheid altijd duidelijk is, ook als de "gordijntjes gesloten" zijn.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 lks, Rosita (NL/Hind)(goed)

Deze dame zie ik ook weer in het Singelgebied. Ze wisselt van raam vaak. De Ruysdaelkade is niet meer de plek waar zij zit voorlopig.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bruce Bekijk bericht
                    Deze dame zie ik ook weer in het Singelgebied. Ze wisselt van raam vaak. De Ruysdaelkade is niet meer de plek waar zij zit voorlopig.
                    misschien kan iemand vertellen op welk adres Rosita praktizeert - want weg is ze vast en zeker niet ...
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                      misschien kan iemand vertellen op welk adres Rosita praktizeert - want weg is ze vast en zeker niet ...
                      De laatste tijd stond ze elke zaterdag op Korte Korsjespoortsteeg 9 lks.
                      Bij mijn laatste bezoek,ongeveer 3 a 4 weken terug vertelde ze mij dat ze rond deze tijd ( ik dacht mij te herinneren op 23 juni)op vakantie ging voor enige weken.
                      Dus ze zal voorlopig afwezig zijn.

Commentaar

Zaterdag 20 okt 2012 eindelijk het bordje Rosita NL op nr 9 in de Korsjespoortsteeg. Een week eerder gevraagd bij administratiekantoortje op de hoek. Je moet even aandringen voor je wat info loskrijgt, maar sukses dus. Alleen weekenddagen overdag, en dan heel sporadisch. R heeft veel vaste klanten, die ze bedient via sms-jes.
                        Vertelde haar over mijn grote voorkeur voor sterk behaarde poezen, en dat er toch vast meer klanten moesten zijn met deze in mijn ogen natuurlijke wens, maar dat bleek toch een misvatting. Ze was niet op de hoogte van het discussie-item 'behaard' op hookers.nl en toonde zich tamelijk verrast.
                        Rosita is niet zwaar behaard. Een lekkere driehoek op haar venusheuvel, rond schaamlippen is ze gladgeschoren, jammer, maar al met al een traktatie.
                        Dus heren, als je een haar-fetisjist ben, laat het Rosita NL weten! Misschien dat ze dan het scheermesje definitief opbergt!
                        pensionado op drift

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 lks, Rosita (Ned/Hind)(goed)

vandaag bij deze dame geweest. een heerlijke lieve dame en heerlijke sex

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 lks, Rosita (Ned/Hind)(uitstekend)

Een maand terug stond ze op de Singel tegenover de pisbakken. Daarna, en ik ben veel in het Singeldistrict geweest, heb ik haar niet meer gezien. Ze werk wel vaker lang niet, hoewel ik denk dat ze haar carriere achter de ramen een beetje aan het afbouwen is.

Leuke vrouw dit. Altijd open voor een gesprekje en kan pijoen als de beste. Heeft een vaste SM clientele waar ikzelf niet bij hoor. Afgaande op de verhalen die ik hoor is ze best bedreven in het afranselen en vernederen.

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 lks, Rosita (Ned/Hind)(uitstekend)

Gisteren(zondag)haar gezien inclusief naambordje.

werkt ook op Singel 41a , naambordje Rosita NL , overdag ..
                              Ik wilde graag het uiterlijk van Clooney en de humor van Spijkerman hebben..
                              't is andersom geworden.

Commentaar

Rosita hindoestaans surinaams

Deze dame kwam ik weer eens tegen op de singel, laatste nummer hier is toch 77 ? raam boven dus voorbijde kelder. Waarschijnijk is deze dame zo in het archief te vinden want ze zat vroeger op de korstjespoort naast linda met die hele grote tieten

Commentaar

Re: Rosita hindoestaans surinaams

Oorspronkelijk geplaatst door maskph Bekijk bericht
                                  Deze dame kwam ik weer eens tegen op de singel, laatste nummer hier is toch 77 ? raam boven dus voorbijde kelder. Waarschijnijk is deze dame zo in het archief te vinden want ze zat vroeger op de korstjespoort naast linda met die hele grote tieten
                                  Ik liep vandaag ook op de Singel en zag op Singel 41 het naambordje Rosita staan.
                                  En dat is inderdaad degene die voorheen op de Korte Korsjespoortsteeg 9 links stond.

zie haar ook in de Korte Kolksteeg nr 4 ..

en in de Korte Korsjespoortsteeg 9 lks ..

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 lks, Rosita (Ned/Hind)

ziet iemand het naambordje van Rosita nog -
                                    anders einde draadje.
                                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Vrijdag de 13 stond zij er!

Commentaar

Lief en aardige vrouw, wordt geil van beffen, pijpt lekker. doet niet te veel haast en blijft vriendelijk.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                          ziet iemand het naambordje van Rosita nog -
                                          anders einde draadje.
                                          Gistermiddag nog gezien, toen ik in de stromende regen langs liep op weg naar heel wat anders.
                                          Pamako