Wallen, Monnikenstraat 59-3, Angela (Ital)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Monnikenstraat 59-3, Angela (Ital)

Angela had ik al minstens een jaar op het oog, is van dichtbij veel mooier dan vanaf de straat, Angela is Onbeschrijflijk Mooi, lang donker haar met grijsblonde lokken, moviestar face. In de kamer maakte die vertrouwde opwinding zich van mij meester, onder het uitkleding begon mijn paal al te groeien, deze meid heeft die spanning opwekkende personality, wat voor mij helemaal werkt. Geen voorspel, maar naar haar kijken was al een belevenis, een mengeling van strakke spanning en een heerlijk relaxed gevoel. Bikinitopje had ze aangehouden, onder het pijpen kon ik haar ingepakte tieten niet aanraken, maar ze drukte wel met haar tieten tegen mijn dijbeen, en dat voelde lekker. Wippen in missio met vol lichamelijk contact, ik kon in haar gezicht kijken, ze hield wel haar ogen dicht. Ik lag fijn vol op haar tieten, en ze heeft een lekkere poes , waarin ik het rustig aan moest doen, en op haar looks kom je dan al bijna . Lekker diep en intens klaargekomen. Ze maakte voorzichtig mijn paal schoon. Onder aankleden nog gezellig gekletst, ze brandt niet los maar is best wel vriendelijk. Angela heeft een Italiaanse tongval, geen O.E. look, ze kan idd het geclaimde Italiaans zijn. Roemeens zou ook nog kunnen, er staat meer Roemeens in dat hoekje (Denisa, Wana). Voordeel v/d twijfel, op Z.E. gezet. Staat links in die cluster op 74, te herkennen aan lang donker haar en licht beige (oid) bikini.

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 74 lks, Angela (uitstekend)

Angela staat sinds enige tijd op OZA 68 sous rts (68-1). Annabelle is er na haar vakantie nog even terug geweest, maar lijkt nu langer weg te blijven.
    OZA 74 is geen populaire stek bij de meiden. Ze staan er tot er wat beters beschikbaar komt. Er is rechts een 4e kamer bijgebouwd (niet op de map te zien), maar de ramen zijn hetzelfde gebleven, dus ze staan met z'n vieren achter drie ramen.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 68 sous rts, Angela (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
      (..) - die bomspetter die daar altijd op 68-1 staat (68 sous rts) hoort vlgs mij tot de vaste bezetting (..)
      Bomspetter , zo'n klinkende qualificatie zetten we maar even in haar eigen draad.
      Haar laatste bericht is alweer van 9 maanden geleden, dus draadje maar aan de gang houden. Nu meestal zwart outfitje. Eind vorig jaar nog op herhaling geweest. Voor touching boobs vraagt ze wel extra. Van buiten zie je het er niet zo aan af, maar van dichtbij is het een van de mooiste meiden van de Wallen, gezegend met een hemelse poort, voor mij werkt het allemaal wel.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 68 sous rts, Angela (Ital)

Angela na mijn laatste bezoek, vorig voorjaar, niet meer gezien. Lijkt verdwenen uit het Amsterdamsche.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 74, Angela (Ital)

De inkt van mijn vorige bericht is nog maar amper droog, of gisterenavond zag ik Angela opeens. En ik ben gelijk naar binnen gegaan. Standaard service, maar ik vind het elke keer heerlijk, vlak na het penetreren voel je dat je in een heuse toppoes zit. Om Punter007 te citeren "ze heeft een lekker warm tunneltje en uitstekende looks en met de derde haal voelde ik al dat het helemaal goed sou kom !"
          Angela staat vanaf vanavond op OZA 74, welke deur dat bleef nog vaag.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 74, Angela (Ital)(uitstekend)

Angela is een prachtige dame die me vanaf de eerste keer dat ik mijn ogen op haar legde heeft betoverd. Als ik de perfecte curves voor een vrouw zou moeten beschrijven dan zou ik wellicht refereren aan Angela. Waanzinnige lijnen van de holling in haar rug naar haar uitlopende dijen en mooi glooiende kont tot aan haar mooie strakke buik aan de voorzijde. Bovendien heeft ze een mooi koppie, tikkie hautain, streng, mysterieus met lange bruine manen. Het duurde dan ook niet lang alvorens ik een eerste gesprek met haar aanknoopte dit was niet helemaal naar tevredenheid, maar ze bleef me intrigeren dus zodoende nog maar eens geprobeerd. Voor 50 kreeg ik nu S&F met 1 standje het topje zou nu wel afgaan.

Ik volgde haar naar de achtergelegen linkerkamer voor wat min of meer een memorabele sessie ging worden. Nadat ik mijn jas had uitgetrokken bewoog ze mij om op bed te komen, ik sputterde nog wat tegen...maar ik heb me nog niet uitgekleed...dat doe ik wel was haar repliek...wat gaan we nou krijgen dacht ik nog...maar ik legde me er bij neer en kroop op bed. Daar trok ze mijn broek omlaag en toverde ze mijn vriend door een tissue...gevangen in mijn broek en een gedekte piemel lag ik te wachten op wat komen zou...wonderwel volgde er een goede pijpbeurt die de gewenste special effects opleverde hierna kwam ze op mij zitten voor een cowgirl, eerlijk is eerlijk deze was gewoon goed en duurde ook langer dan verwacht al had ik niet de illusie dat ik zou komen in dit standje...maar dan toch...met haar tietjes(niet meer dan een natural B-cup) in mijn gezicht en er zo nu en dan een hap uitnemend en haar voortreffelijke aanvoelende poes begon mijn opwinding toe te nemen en kwam ik uiteindelijk tot een gerieflijke climax.

Achteraf praten we nog wat na ze is best vriendelijk, al weet ik zo terugkijkend niet wat ik van ons samenzijn moet vinden. Op die broekentruc zit ik niet te wachten maar de geleverde diensten op zich waren goed. Wellicht ga ik nog eens terug om te zien wat ik dan voorgeschoteld krijg en krijgt ze een opwaardering. Een ding weet ik zeker het is een schitterende meid om te zien...
            Laatst gewijzigd door goodbar; 11-03-17, 00:18. Reden: prijs kwaliteit ingevuld

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 74 lks, Angela (Ital)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul
              Dat Italiaanse nemen we met een korreltje zout maar de dame draait nog steeds volop haar avondshifts
              Dame weer terug van weg geweest 's avonds op de Monnikenstraat 3

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-3, Angela (Ital)(goed)

De looks zijn er nog wel voor deze schone de recensies willen maar niet vlotten desondaks nog steeds vaste prik in de Monnikenstraat....

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-3, Angela (Ital)

Monnikenstraat 59-3 , Angela zie ik daar 's avonds nog steeds , voor wat dit draadje nog waard is ..
                  de 22-25 heeft ze inmiddels wel achter zich gelaten denk ik maar zo ..

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
                  Om Punter007 te citeren "ze heeft een lekker warm tunneltje en uitstekende looks en met de derde haal voelde ik al dat het helemaal goed sou kom !
                  Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-3, Angela (Ital)

Angela de schone brunette mist nooit 's avonds in de Monnikenstraat , 59-3 , 59-4 , we kennen haar inmiddels al z'n jaar of acht .. ,
                    en ze is wel een jaar of 30 intussen ..
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Ik liep de laatste tijd wel vaker langs deze mooi ogende brunette en het was haar strakke buik en slanke taille die mijn aandacht bleven trekken. Vanavond eindelijk de stap gewaagd en ik moet zeggen dat het bij een eerste keer zal blijven, want: zo mooi als ze eruit mag zien, zo ontiegelijk saai en afstandelijk dat ze is. Duidelijk een dame die dit werk maar zo-zo vindt. Voor tien donnies 20 minuten likken en pijpen of likken en neuken waarbij je slechts één standje (zij bovenop) mag doen. Likken en pijpen dan maar. Ik bood me aan even op te frissen. Was niet nodig antwoordde ze me. Maar voor ik het wist scheurde ze een vel los van een keukenrol, maakte een gat in het midden en trok het over mijn penis en plaatste vervolgens het condoom erop zodat ze niet met haar handen over m'n penis of ballen hoefde te gaan. Met een kille, klinisch overkomen begon ze me te pijpen. Ik kreeg spijt en besloot om het zelf maar af te maken terwijl ze op haar handen en knieen zat met haar achterwerk naar me toe. Een dame met een prachtlijf die echter zielloos haar werk verricht.

Commentaar

Aan het werk...
                      X