Wallen, Molensteeg 41-3, Kim (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Molensteeg 41-3, Kim (Bulg)

Hier is ie dan Bulgaarse Kim, speciaal voor Sjeng
    Bij mijn wandel rondes liep ik geregeld langs Kim in haar witte outfit.
    Voor mij was het geen geilheid op het eerste gezicht, maar het is een
    vriendelijke Bulgaarse dame(spreekt uitstekend NL) met een vrolijke uitstraling en zodoende kwamen andere delen uit de slumberstand. Nadat ik weer eens voorbij liep sprak ze mij aan en vroeg wanneer ik nou eens bij haar kwam, ik deed het af met misschien een volgende keer, niet gedacht dat ie er zou komen. Uiteindelijk toch voor haar charmes gezwicht...
    Ze ging meteen helemaal naakt(kleine cup), maar ze maakte mij wel duidelijk dat dit als beloning was omdat ik mijn woord had gehouden om langs te komen. Oops dacht ik nog, helemaal vergeten te onderhandelen maar hopen dat dit goed gaat. Op naar de sessie met de Bulgaarse Andre Hazes als achtergrondmuziek. Pijpen staat mij niet veel meer van mij, maar met zo'n blauwe pil krijgt zelfs mijn ouwe buurvrouw met snor hem nog stijf. Probeerde nog met haar pussy te spelen maar dat was een 'NoGo' hmmm ik begon haar toch wat minder vriendelijk te vinden. De daad begonnen we in missionaris en ik kon lekker mijn gang gaan in verschillende variaties waarbij ik haar flink dubbel vouwde en lekker aan het pompen was. Ze is geen klokkijkster want ik was toch een tijd bezig, maar ik kon maar niet klaarkomen omdat daarvoor de eerder gememoreerde echte geilheid ontbrak. Uiteindelijk heb ik de sessie zelf maar afgebroken met het idee om ergens anders nog te kunnen knallen. Al met al een 'zozo' ervaring maar dat lag eerder meer aan mij de sex was ok maar de 'klik' ontbrak, voor vriendelijkheid geef ik haar een uitstekend. Ze werkt in de dag en avond en volgens mij ook op 117.

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Kim (Bulg) (goed)

Kim seems to be a friendly inviting person and her blowjob is fantastic but she is really keen on making a lot of money in a very short time.
    She didn't want to touch my balls or it would be oral sex only. I choose oral sex only.
    Next time I saw her she wouldn't even touch my balls for 50 euro. So that meant 10 minutes, only oral sex and 100 euro's. And she really uses her hands a lot while going down on you. The feeling is quite OK and I had absolutely no problem in coming but just consider that she doesn't like her job all that much.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Kim (Bulg) (slechte)

Het is en echte verlies van geld !

Ze geeft slechte service, je kan niet haar billen aanraken :

"no you can't touch me there, this is 50€ extra", she said

and during the missionary position she locked her hands against your body to push me away from her.

I aborted the session, I got angry, dressed up and and got out of the kamer withouth saying anything.

Commentaar

Gisteren dan toch maar eens bij Kim binnengestapt. Ken haar al een tijdje van langswandelen. Piercing in de lip, vriendelijke uitstraling. Vroeger was ze ietsje mollig, nu opvallend strakker en inmiddels toch wel ruimer toegerust dan cup A, zo te zien had de dokter een handje geholpen, fraai resultaat.
        Ik moet zeggen dat het al met al wel bevallen is. Blijft vriendelijk, maakt grapjes, komt afspraken na, de sfeer blijft relaxt en prettig. Niet overdreven wild maar ook niet afstandelijk. Beffen biedt ze aan maar met een prijskaartje, maar niet dus. Ik weet niet of ze voor andere, vaak reguliere zaken ook de kassa laat rinkelen. Ik ben niet verder gekomen dat missionaris en handen en tong niet bij het spel betrokken. Misschien kom ik er nog eens achter....

Groet,
        Vanzwol

upgrade doorgevoerd naar C ...

Commentaar

Kim had ik een tijdje geleden al eens aangesproken. Ze leek me toch wel een vriendelijke dame, ondanks de wisselende berichten hier. En ze bleef me uitdagend aankijken, telkens als ik langs liep. Vanmiddag ben ik er al om 12.00 uur en Kim is er ook. Dan maar eens proberen hoe een bezoekje voor 100 verloopt...

Ik kan me goed vinden in het bericht van ‘vanzwol’. Kim is relaxed en prettig. Terwijl ik m’n handen was, wast Kim zich van onderen grondig, hoewel ik haar eerste klant ben vandaag. Daarna mag ik haar bh losknopen en spelen we even kort op bed, waarna vrij snel het cd omgaat. Ze vraagt of ik van ‘likken’ houd, maar als ik zeg dat dat niet hoeft voor mij, gaat ze er niet op door – geen idee dus of dat bij de prijs inbegrepen zou zijn.

Kim heeft een mooi gezicht, met ondeugende lokjes haar voor haar donkere ogen. Ze blijft me tijdens het pijpen ook uitdagend aankijken, terwijl ik haar fraaie lijf en borsten streel. Van het pijpen maakt Kim aardig werk: zachtjes likken met haar tong, afwisselend met krachtige halen. Ik laat het dan ook wat langer duren dan ik normaal doe. Daarna een geslaagde finish in missio, waarbij Kim goed meedoet.

Kim (27 jaar) spreekt uitstekend Nederlands – heeft ze van de tv geleerd, zegt ze. Tijdens het aankleden praten we nog gezellig, waarbij Kim wat meer over zichzelf vertelt. Al met al had ik het zeer naar m’n zin bij haar, ze heeft het talent wél. Ik denk dat er een bepaalde ‘klik’ moet zijn, om een leuke tijd met haar te hebben. Een wat hogere vergoeding helpt zeker ook...

Commentaar

Wallen, Sint Annenstraat 118, Kim (Bulg)

Recensies totnutoe 's middags, ze werkt ook 's avonds. Opvallende boobjob was mij niet ontgaan. Ik gaan er geen lang verhaal van maken, zou ahw een copy/paste kunnen doen van de ervaring van Farid747 , en dan billen wijzigen in tieten. Bijdehand doen als ik het vijftigje overhandig, uiteraard een upsell als ik op bed lig, staand naast het bed de bj doen, bh had ze afgedaan maar aanraken wordt onmogelijk gemaakt. Verder zoals in Farid's verhaal.

Commentaar

Na wat gedwaal toch bij Kim binnengegaan. De outfit is zo geil dat ik eigenlijk verbaasd was dat ik er al die tijd voorbij heb kunnen lopen. Fifty euro for s*ck & f*ck zei ze. Vriendelijk gezichtje en lekker lijf. Ze staat op enorme palen van zo'n 12 cm. Makes a woman sexy behind the window. Nou, dat klopte als een bus.

Op bed gelegen begon ze me staande naast het bed te pijpen. Tongetje flitsend over mijn eikel en dan diepe halen. In de spiegel zag het er erg geil uit. Ze vond het schijnbaar erg leuk, of ze wilde het zo afmaken, want de sessie duurde een stuk langer dan ik gewend ben bij de dvp's op de wallen. Ook gebruikte ze haar handen waardoor het helemaal veel discipline kostte om het rubber niet voortijdig te vullen.

In missionarishouding, waarbij ze haar benen ongeveer naast haar oren had zitten, heb ik haar nog flink aangeduwd en ben heerlijk gekomen.

Daarna nog even gekletst met haar. Wat ik hierboven lees, heb ik zelf niet ervaren. Het is geen absolute topper, maar zeker ruim voldoende. Voor mij is ze voor herhaling vatbaar.

Commentaar

vanmiddag voor het eerst bij Kim geweest. Best wel geile verschijning, maar voor 50 euro niks aanraken. Ze blijft naast het bed staan, du sje kunt ook nergens bij. Vervolgens ben ik er in getuind, 50 euro extra betaald, maar het bleem niet geweldig. Ze spreekt goed NL, maar dat is het enige goede
                Het valt allemaal erg tegen. Ze kan ook nog heel goed klokkijken!! Hou je geld maar liever in je zak en besteed het aan een ander. Er is genoeg moois

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Kim (Bulg)(goed)

Op vrijdagavond in een dronken bui bij Kim terecht gekomen.
                  Ze is erg mooi om te zien. Donker haar, donkere ogen, super lekker lijf en
                  inmiddels een b/c cup. Ze zijn niet echt, maar wel zeer fraai om te zien.

Kim is inderdaad erg vriendelijk. Zoals genoemd haar dienstverlening is erg staandaart.
                  Voor 50 euro gewoon pijpen en neuken met condoom.
                  Met pijpen blijft ze naast het bed staan, dus je kan alleen een beetje de rug en benen aanraken. Wil je de tieten of kutje aanraken, dan moet je bijbetalen.
                  Laatstgenoemde vind ik dus een afknapper.

Kortom: Ze doet haar werk, maar wel een beetje klinisch.
                  Voor mij geen enkel herhalingsgevaar.

Commentaar

I visited her the 21st (Saturday) on last May at about lunch time.
                    I was attracted from her divine body when she approached me at her window, she's really very beautiful but I think she's sometimes too cynical and detached from her work...

She asked me € 100,00 for half an hour + extra € 50,00. She began with a relaxing massage over my body ending with blowjob and fuck. She didn't let me to to touch her so much, each simple request she answered: "Extra, please... extra..."

I repeat she's very beautiful. On next September I'll come back to Amsterdam but I don't know yet if I'll meet her again...

However my opinion is good.

L

Commentaar

De voorgaande recensies komen me bekend voor. Staand pijpen, alleen aanraken bij de benen/billen. Btje saai eigenlijk. Zeker geen GFE. Neuken opzich wel prima maar dat is meestal wel zo. Klaarkomen kun je immers in zowat iedere poes. Toch zal ik deze madame niet breed aanprijzen. Er is veel beter spul te vinden in de steegjes. Laat ik dan maar is streng zijn en haar een voldoende geven, wat mij betreft mogen we wel wat strenger worden hier, de dames moeten immers blij zijn met de klandizie in deze tijden....

Commentaar

Nog steeds volop aanwezig al lijkt de vrolijkheid er wel vanaf...

Commentaar

ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en was dus ook inlog en alles kwijt. Maar was aan het kijken naar recensies over meiden waar ik geweest ben en kwam bij Kim. Vind haar een goed lichaam hebben. Niet heel skinny en slank maar goede vormen en mooie tieten.

Ben een keer of 7 geweest en herken me helemaal niet in bovenstaande. Vind Kim een top wijf en is heel vriendelijk.
                          Super geil en gaat altijd boven op me zitten voor we beginnen en kijkt me aan met die diepe ogen als ze me opgeilt.

voorzichtig kusje af en toe en heb haar meerdere keren klaar gelikt. wil niet interessant doen maar heb dit bij meerdere dames gehad waar andere afstandelijke berichten over stonden.

Nogmaals ben het er niet mee eens dus moest toch ff posten.

Commentaar

Gisteravond (vrijdagavond) ook eens bij Kim naar binnen gestapt. Vriendelijke maar professionele dame van plezier. Aanraken kost 20 euro extra. Pijppen en neuken was goed maar je merkt uit alles op dat het een echte professionele dame van plezier is. Daar is verder niets mis mee, maar verwacht geen GFE dame.

Commentaar

Vanavond langs geweest bij Kim. In eerste instantie simpelweg het standaardpakket van P+N 50 gedaan. Ik vond het wel een gezellig, vriendelijk en grappig vrouwtje met een mooi lichaam. Het had wel iets. Geeft verder ook een prima BJ, likt lekker met diepe halen zo nu en dan, en een geweldig geile blik. Vond het upselling praatje betreft het aanraken dan wel wat minder, maar goed voor 20 euro extra heb ik het dan toch maar gedaan, en dat was het ook gedeeltelijk zeker waard. Fijne (neppe) tietjes. Tot slot afgemaakt in missionaris, en achteraf nog een gezellig praatje gemaakt. Het was wel grappig, want aan het einde vroeg ze wanneer ik weer terug zou komen. Ik hield het mysterieus; wellicht morgen, maar misschien ook over enkele weken . Leuk vrouwtje en geen miskoop, maar wordt ook zeker niet mijn nieuwe vaste dame.

Commentaar

Gisteren bij Kim geweest. Is de laatste keer. 50 euro voor p/n maar niet aanraken en 1 standje. Begon tijdens de seks over de tijd te praten. Dan hoeft t voor mij al niet meer. ziet er mooi uit maar zij is gelukkig niet de enige

Commentaar

Heb ook een recensie ingevuld. Geen hoog cijfer!

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Kim (Bulg)

hey bah wat een vervelend mens, 50 euro was maar weinig en zeuren over dit en dat. mocht alleen missio voor een paar minuten en toen ging mevrouw het met een zwak handje afmaken, geen vrolijk einde,
                                    mij ziet ze niet meer.

Commentaar

geen fluit aan, zie bovenstaande berichten.

Commentaar

Nadat ik haar heb bezocht heb ik maar besloten om nooit meer naar de wallen te gaan, naar mijn ervaring is de kans hier nou eenmaal veel groter dat je iemand zoals haar treft. Had haar 50 euro betaald en het enige wat ze daarvoor deed was heel slecht pijpen zonder dat je haar ergens mag aanraken. Verder is ze heel onvriendelijk en bij het aankleden zei ze constant "hurry up". Haar uiterlijk is redelijk vind ik, op zich wel een mooi lichaam maar een hele vervelende uitstraling. Een TMM 1e klas

Er staat trouwens dat ze geen tatoeages heeft maar dat klopt niet.

Commentaar

Recent Kim een bezoekje gebracht. Het onthaal was zeer vriendelijk, dus het beloofde een aangename ontdekking te worden. Uiteindelijk gekozen voor het halfuur pakket aan 100 euro. Naakt zag ze er eigenlijk lekkerder uit dan aan het raam. Mooi figuurtje, met een stevige fake boezem.

De blowjob was zeker niet slecht, maar enkel voor wie van een rustigere, sensuele blowjob houdt, met heel wat tongwerk. Helaas positioneert ze zich toch tactisch zodat je nergens aan kunt komen en dat gevoel had ik ook constant tijdens de sex. Daar koos ze niet toevallig voor reverse cowgirl en vervolgens hebben we nog missio gedaan. Na het klaarkomen masseerde ze de jongeheer nog een poosje zeer sensueel na, wat best wel lekker was.

Nadien beiden nog wat op bed blijven liggen en wat nagekletst. Ze is wel zeer cynisch en negatief in alles waar ze over praat. Het was geen slechte ervaring, maar de Wallen hebben beters te bieden.