Alina (Roe), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 121 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alina (Roe), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 121 rts

Alkmaar, Achterdam, D2

Opmerkelijk dat ze hier nog geen recensie heeft , Alina , best knappe vrouw van 27, uit Roemenie, slank, half lang donker haar, vriendelijk gezicht en ogen, heeft drie maanden op D2 gestaan, altijd lief lachen als ik bij Maria de deur uitkwam (A1 kamer 2) ook een heerlijk ding die van geile spelletjes houdt.
    Alina heeft me eerst eens op haar oude kamer en deze week op het nieuwe adres over de drempel gehaald, ik vind haar mooi, lekkere borstjes,mooie billen, lekker grijpbaar zoals Goodbar dat altijd zegt .
    Ze wordt graag lang en goed gebeft ,is ze bij mij dus aan het goede adres, heerlijke poes die echt heerlijk nat wordt en steeds soepeler , ze heeft best een ''tight box '' en vind vingeren ook zeer geslaagd ,kan na lang beffen een hoop hebben, ook haar sterretje geniet er van een warme tong te voelen.
    Maw, ze wordt dus echt geil en laat het allemaal gebeuren, kroelt met haar handen door mijn haar en streelt armen en rug,zucht diep en laat merken dat ze het heerlijk vindt ,likt met een natte tong mijn vingers die in haar natte lekkere kutje zaten en sluit haar ogen, zoenen doet ze(nog) niet althans niet met haar tiong, wel heel lief op mijn gezicht en borst.
    Heb haar heerlijk geneukt en ze liet alles over zich heen komen, denk dat ik geluk heb gehad ,totaal geen enkele haast ,heerlijk genieten ,klaargekomen op haar mooie buikje en haar daarna schoongemaakt wat ze lief vond zei ze echt de geile zonde waard, ga snel weer terug .

Re: A10, k2 , Alina (Roe) (goed)

Vanavond weer heel wat meters gemaakt, de dam op en neer. Ik had Alina al wel een paar keer gezien en haar glimlach is aandoenlijk lief. Ik had echter een paar anderen op m´n lijstje staan maar om diverse redenen vielen die af.
    Gezwicht voor de ijssmeltende glimlach. Eenmaal binnen werd het gevoel bevestigd, dit is echt een hele lieve dame. Geen graatmager ding, geen met siliconen opgepompte borsten gewoon een schat, zacht als fluweel, een lieverd die er samen met mij een heerlijke 20 minuten van maakte. Dank je wel Alina.
    Ze vroeg 35 euro, 40 gegeven, geheel naar verwachting is dit dus een dame die gewoon wisselgeld wil geven, natuurlijk vriendelijk voor bedankt. Ik vond het een goed voorteken en ik kreeg gelijk.

Commentaar

Re: A10, k2 , Alina (Roe) (uitstekend)

Ondanks dat er niet veel geschreven is over Alina heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken. Meestal wil ik toch wel wat meer lezen voordat ik echt denk dat ze uitstekend is. Maargoed, Laura is helaas naar haar geboorteland en ik wilde toch voor de kerst even stoom afblazen.
      Alina is een hele lieve meid, wat ik jammer vond is dat ze het grote witte licht aan deed, iets wat de sfeer iets minder maakt maar voor haar vriendelijkheid en enthousiasme maakt het niets uit.
      Ik heb een heerlijke drie kwartier met haar gehad, vreemd dat er zo weinig over haar geschreven wordt of zal ze het gewoon niet zo druk hebben?
      Wat ik minder vond is dat ze nadat we klaar waren direct haar kleren aandeed zonder een wasbeurt. Ik dacht eerst dat doet ze misschien als ik weg ben maar het gordijn ging direct open. Jammer een kleine wasbeurt lijkt me geen overbodige luxe.

Commentaar

Mezelf een kerstkadootje gegeven en ook gevallen voor de deze schoonheid.

Medewandelaars bedankt voor de tip!

Een zeer lieve meid met een lekkere babbel -en verstaanbaar-.

Tussen de daden door nog een stukje politicologie besproken

The Fly

-Damn those eyes-
        The Fly

Commentaar

Vanmiddag Alina bezocht. Ben eigenlijk gevallen voor haar lieve glimlach en innemende uitstraling. Ik heb heerlijk met haar lichaam mogen spelen. Zachte borstjes en harde tepeltjes mogen kussen en strelen.
          Ook heerlijk met vinger in haar inmiddels natte grotje.
          Oh wat is zij fijn nauw.
          Ook haar serretje strelen windt haar heerlijk op.
          Toen ik tenslote mijn mond om haar inmiddels natte kutje sloot slaakte zij een zucht en reageerde fijn op mijn tong die het werk naar behoorde deed gezien haar kreetjes toen zij in mijn mond klaarkwam met een intens schokkend onderlijfje.
          Geweldig lieve dame waar ik mij uitstekend mee heb vermaakt.
          Zij ook met mij bleek uit haar lieve kus en bedankje.

Commentaar

Vandaag maar weer eens bij alina langs geweest, Laura is nog steeds niet terug anders was ik zeker bij deze dame langsgegaan. Vorige ervaring was wel ok bij Alina en de gordijnen waren open dus me heerlijk laten verwennen.
            Wederom opvallend dat ze niet even wast aan het einde en van tevoren ook niet.
            Maargoed al met al was het toch wel weer lekker om in alkmaar te zijn.

Commentaar

Zaterdagmiddag maar eens een keer bij alina naar binnen geweest.
              Ik zag haar vroeg in de middag staan en wilde het wel eens proberen.
              Afgesproken p&n 30minuten voor 50.Het is een heel vriendelijke dame,
              het pijpen was vrij kort,neuken wel goed. Verschillende standjes geen
              probleem.Al met al niet verkeerd.

Commentaar

Alina reeds een aantal malen met een bezoek vereert en ik moet zeggen, altijd prima,constante hoge kwaliteit ,vriendelijk, lief ,voorkomend en heerlijke sex , heb het bij haar dus prima naar mijn zin ,ze blijft voorlopig nog wel in Alkmaar !!

Commentaar

Vandaag nog eens een keer bij alina geweest.Het was zeer rustig
                  op de dam vanmiddag,dus toen ik haar zag gelijk naar binnen gegaan.
                  Gekozen voor pzc en nmc.Het pijpen deed ze dit keer vrij lang,in tegenstelling
                  tot vorige keer.Toen was het zeer kort,waardoor ik me eigenlijk had voorgenomen haar niet meer te bezoeken.Het neuken was goed in twee
                  standjes.Ik ging met een voldaan gevoel naar buiten.

Commentaar

Vanmiddag vroeg weer eens een bezoek gebracht aan het lekkerste straatje van nederland. Helaas zijn een aantal van mijn favoriete meisjes verhuisd naar Utrecht Ben wel van plan om Ela en Andrea hier op te zoeken, maar Alkmaar blijft toch mijn favoriete raambuurt.

Alina lonkte naar mij en ik was meteen verkocht. Ze heeft een lieflijk gezicht, mooie ogen en verder een prima lichaam. Kortom een schattig meisje dat er jonger uitziet dan ze in werkelijkheid is. Tijdens het uitkleden nog eventjes gekletst, haar engels is redelijk goed Ik vertelde haar dat een aantal van mijn favoriete meisjes verhuisd waren vanwege tegenvallende inkomsten. Maar Alina heeft het prima naar haar zin in Alkmaar, volgens haar zijn er goede en minder goede dagen "It's like a lottery"

Na afhandeling van het zakelijke gedeelte plaats genomen op bed met Alina naast mij op haar knietjes. Alina verwende mij met een lekkere blowjob, had van mij iets langer gemogen. Vervolgens genoten van een langdurige cowgirl. In eerste instantie deed ze dit te wild, maar op mijn verzoek overgegaan in een rustiger tempo. Haar poesje voelde heerlijk aan Tijdens het neuken lekker aan haar tieten gesabbeld en aan haar tepels gelikt tot ze lekker hard werden. Tevens rook ze lekker;Dolce &Gabbana parfum,
                    heerlijk

Vervolgens haar op zijn hondjes genomen. Alina kreunt lekker mee, maar niet overdreven.Ze buigt goed door en heeft haar benen wijd gespreid. Echt een genot. Uiteindelijk tot een explosie gekomen tijdens missio. Ik bleef nog eventjes in haar overheerlijke poesje en gaf haar wat kusjes op haar hals.

Tijdens het opfrissen en aankleden nog eventjes gekletst. Alina ziet mij zeker terug

Gr,Martin
                    " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Commentaar

Ik kom net terug van Alkmaar, alwaar ik een herhalingsbezoek heb gebracht aan Alina. Wat een schatje is ze toch.Ik vind dat ze wel iets weg heeft van de lead zangeres Amy Lee van Evanescence. In ieder geval is ze éen van de liefste en sociaalste meisjes op de achterdam. Ze vertelde dat ze de vierentwintigste naar Roemenië gaat. " You will miss me two weeks" zei ze

Qua sex heb ik weer super van haar genoten. Daarvoor verwijs ik naar mijn vorige recensie. Ik vond het deze keer allemaal nog lekkerder, want ze gebruikte minder glijmiddel dan de eerste keer waardoor ik haar poesje nog beter voelde. Missio was heerlijk, ze had haar benen wijd en opgetrokken,zodat ze zich diep kon laten nemen. Grappig was dat ze haar witte enkel sokjes aanhield in bed. Ik zal de volgende keer vragen of ze haar zwarte laarzen (met stiletto hakken) wil aanhouden En informeren naar de extra's. In een recensie van 21051954 had ik gelezen dat ze wel in is voor spelletjes

Vervolgens haar stevig tot het einde in doggy-style genomen. Ongelooflijk lekker klaargekomen.

Na afloop nog eventjes gekletst, Alina is absoluut niet gehaast.Met drie kusjes op de wang afscheid van elkaar genomen. Echt een lekkere meid en goed in bed

Gr,Martin
                      " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Commentaar

Vandaag bij Elena geweest, zij is 28 jaar, komt uit roemenie. Tegen mij zei ze niet aan extra diensten te doen zoals pzc en tongzoenen en ze zei dat ze hier nog maar 2 weken is.

Is dat de Alina/Elena die jullie bedoelen?

Commentaar

Vanmiddag weer een plezierig bezoekje gebracht aan Alina.
                          Het is mijn tweede bezoekje aan haar en ze was verbaast dat ik haar naam nog wist .
                          Nadat het zakelijke was afgehandeld vroeg ze wat er op 30 april aan de hand was. Ik vertelde dat dit een feestdag is omdat de Koningin haar verjaardag viert.
                          Alina begon met de franse les (ZC). Daarna condoom erom en van missio overgegaan naar Doggy. Ze doet lekker mee en kreunt heel zachtjes. Daarna ik weer op mijn rug en overgegaan in 69. Ze genoot zichtbaar van mijn likwerk. Vervolgens al pijpend en trekkend klaargekomen.
                          Het blijft een vriendelijke meid en heeft absoluut geen haast. Tijdens het wassen en aankleden vroeg ik of ze ook een trio doet met haar blonde vriendin Christina van 1P,G1,K2. Een Trio doen zij alleen alles met condoom.
                          Dus misschien mijn volgend bezoekje maar een trio met deze twee dames
                          xxx

Commentaar

Vanavond weer even bij Alina naar binnen geweest. Ze had een nieuwe uitdagende outfit aan. Een soort wit ziekenhuiszuster setje. Zag er erg geil uit .
                            Vriendelijkheid en service waren weer top. Eerst even lekker PZC daarna missio MC en in doggy style het condoom volgespoten. Daarna wassen en aankleden. Ik informeerde nog even naar de prijs van een trio met haar vriendin Christina. Ze zei: 2 keer 35 euro . Ik zei may be next time..... en vertrok na 3 kusjes weer met een tevreden gevoel naar huis. Het blijft een lieverd!!!!
                            xxx

Commentaar

Vanmiddag weer een lekker half uurtje met Alina gehad. Ze had afgelopen zondag haar vriendin van Schiphol afgehaald die nu ook op de Achterdam werkt. Die zit recht tegenover Alina en is iets steviger.
                              xxx

Commentaar

Re: Utr., Zp 108-1, Alina (Roe) (uitstekend)

Gisteren bij dit heerlijke schatje geweest en heb haar heerlijk mogen likken en in missionairestandje diep en hard genomen. Wat is dit meisje verrukkelijk.
                                De verdere details bespaar ik jullie maar...

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-3, Alina (Roe) (uitstekend)

Vandaag weer eens langs Alina gegaan en was weer lekker zoals altijd.
                                  Dit was de derde keer en ze kende me al dus het was allemaal bekend. Kan ook niet anders zeggen dan dat het een lieve meid is die veel goed vind en de sex ook goed en lekker is zoals hieronder ook al meerdere malen staat.

Wat mij dit keer echter verraste, en ook in tegenstelling tot wat hierboven staat was dat ze me dit keer tijdens het strelen vroeg of ik iets extra's wilde dit keer... Why? 'Because I know you'..Bij de vraag wat zei ze verlegen..maybe kiss, suck without condom or erotic massage..

Hier wel deels mee ingestemd, maar was toch wel een beetje verrast cq geschrokken. Persoonlijk vind ik het wel prettig als een dame voorzichtig en veilig is.. Maargoed het was heerlijk en na haar mondje volgespoten te hebben weer huiswaarts gekeerd. Volgende keer denk ik maar over haar heen of in rubbertje dat vind ik zelf toch ook een prettiger idee.

Ik hoop niet dat ze in dienst van een pooier werkt oid..

svp het recensieformulier invullen!

Commentaar

Gisteren nacht wederom bij deze schat geweest voor de derde keer en kan niet anders zeggen dan dat de sex goed was. Kussen op de mond doet ze zonder problemen bij mij en ik mag echt alles bij haar doen, maar verdere details hou ik liever voor mij.
                                    Toch zijn er voor mij een aantal minpunten waar door ik heb besloten om haar niet meer te bezoeken.

Na de daad was ik uitgedroogd en moest nodig vocht in mijn lichaam hebben, en heb dus maar uit de kraan gedronken, maar ze zal je beslist geen drinken aanbieden en ook de conversatie na/tijdens/voor de daad is voornamelijk eenzijdig. Zeg ik niets, dan praat zij ook weinig tot niet.

Ik heb ook voorzichtig pogingen gedaan om haar over te halen d'r te wassen na de daad, maar tevergeefs. Krijg de opmerking dat ze dat niet nodig vind.

Het was lekker zo lang het heeft gduurd, maar ik zal haar niet meer bezoeken.

Doe er jullie voordeel mee.

Commentaar

Afgelopen vrijdagavond op mijn terugreis vanuit Eindhoven naar NH eindelijk weer eens even bij Alina langs kunnen gaan. Ik kan je zeggen dat het een wederzijdse plezierige ontmoeting was . Ik liep het bruggetje over naar haar voordeur. Ze keek mij verbaasd en blij aan en herkende mij nog vanuit Alkmaar . Ik vertelde dat ik speciaal voor haar naar Utrecht was gekomen omdat ik haar in Alkmaar zo mis . Oh zei ze, you want to stay? Ja, natuurlijk en dus gingen de gordijnen meteen dicht.
                                      Hierna een heel relaxt half uurtje met haar gehad. Ze vertelde mij dat ik vanavond haar eerste klant was. Afgesproken PZC, beffen, zoenen en CIM. Omdat ik haar al een aantal malen in Alkmaar had bezocht had ze een special price voor mij. Nadat we lekker op bed met elkaar gekletst hadden over Alkmaar enzo volgde een heerlijke pijpbeurt zd. Daarna overgestapt in standje 69 en haar lekkere kleine doosje helemaal uitgelikt . Hier genoot ze zelf ook van. Daarna heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt en spoot ik haar mond en gezicht vol . Na elkaar opgefrist te hebben heb ik afscheid van Alina genomen. Het blijft een liefe meid die met respect behandeld moet worden.
                                      xxx

Commentaar

Omdat mijn vaste prinsesje er niet was, heb ik getriggerd door de goede recensies, Alina maar eens bezocht. Inderdaad een heel leuk en rustig meisje. Een beetje dik rimpelbuikje maar verder lekker lichaam met echte borsten. Eerst, zij liggend op haar rug, haar lichaam verkend en lekker hard geworden. Daarna 69, waarbij ik al haar gaatjes mocht likken en lekker kon vingeren. Verder met prima lange sessie met Missio, doggy, doggy met haar plat op haar buik liggend en benen bij elkaar, lepeltjes en afgemaakt met haar bovenop. Jammer dat ze tijdens het gebeuren wat afstandelijk blijft,
                                        maar verder prima sex. Ze gaat me zeker vaker zien.

Commentaar

helemaal goed, onthouden.

Ik liep vorige week ff heen en weer en zag deze spontane verschijning, dacht ff checken.
                                          Leuk, lekker en spontaan en ze kan lekker kreunen
                                          Heb een verlanglijstje die bij niet veel dames kunnen (pzc tot einde en zoenen) maar zij kon het waarmaken.
                                          Wil ook lekker de tijd hebben dus voor uur 150 euri afgesproken, geen idee of dat duur is maar het was heerlijk.
                                          Eerst ff peukie geroken en toen lekker zoenen voelen en lekker oraal ontvangen en gegeven waar we allebei van genoten.
                                          Na zeker een half uur het jasje aangedaan en lekker liggen wippen.
                                          Ik wilde toch in dr mondje komen dus het jasje uitgedaan, jeez zij kan het wel!
                                          De tijd begon alleen al te dringen maar had al ff stiekem 20 euri uit mn zak die op de grond lag gepakt.
                                          Toen ze de klok en mij aankeek gaf ik haar die 20 en zei, ga jij nog maar lekker door waar je mee bezig bent, had niks door
                                          Toen het laatste vinkje (had wat langer mogen zuigen toen ik spoot, maakte het laatste af met dr hand, klein kleine jammer) en ff gewassen peukje gerookt en met een smile huiswaards gegaan.