Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 mid, Ramona

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9 mid, Ramona

Helaas is haar thread verloren gegaan, dus nu een nieuw begin.
    Rotterdamse Ramona heeft heel lang in de Korsjespoortsteeg in het Singelgebied van Amsterdam gewerkt. Ook daar heb ik haar verschillende malen bezocht. Nu alweer een tijdje in Haarlem, alhoewel ze er 3 maanden tussenuit is geweest.
    Gelukkig is deze MILF weer te bezoeken achter het tweede raam bij binnenkomst in het steegje.
    Het ging er heet aan toe, zoenen pijpen, likken en als je goed met je vingers werkt spuit ze ook nog uit haar....
    Daarna in verschillende standjes de hele kamer gezien. Blij dat ze weer terug is.

Re: Haarlem, het Steegje , Ramona (uitstekend)

Ze zat v/d week een dag in het steegje (1e raam) en een dag om het hoekje van de ingang van t Poortje.

Commentaar

Gister zag ik Ramona in het Steegje zitten achter het derde raam. Een uiterst vriendelijke leuke vrouw. Moet eerlijk zeggen dat de aanwezige toys ook wel meegespeeld hebben in de beslissing om naar binnen te gaan. Ik wilde namelijk graag kinky/soft sm proberen. Ramona vond dat geen probleem, sterker nog volgens mij houdt ze daar wel van. Na mijn wens kenbaar gemaakt te hebben, afgesproken om voor 50 euro het een en ander te proberen (normaal kost het 100 euro voor een half uur maar een introductie voor 50 euro was ook mogelijk). Ramona heeft een zweepje en dildo op mij geprobeerd, daarna heeft ze me lekker gepijpt en mocht ik haar nog vingeren. Het voordeel bij Ramona vind ik dat ze vriendelijk is, haar afspraken nakomt en dat je na afloop niet direct de kamer wordt uitgewerkt maar nog een praatje met je wil maken.

Ramona werkt, naar eigen zeggen, in elk geval op woensdag en vrijdag van 12.00 tot 24.00 en verder nog 2 dagen van 18.00 tot 24.00 maar die wisselen nog weleens.

Commentaar

Ja Ramona is een topper .Fijn dat ze in Haarlem erbij gekomen is. Heel gezellig om even bij haar naar binnen te gaan.De keren dat ik bij haar geweest ben vergeet ik niet .Elke keer weer super ,ze laat zich heerlijk nemen in verschillende standjes.En pijpen doet ze ook geweldig.

Commentaar

hoe herken ik deze dame?

Commentaar

Heeft een bordje op het raam met de tekst "De Rotterdamse".

Commentaar

Leuke vrouw, die erg geil is. Kom zo af en toe bij haar. Ok wel eens toen ze nog in A'dam in het Singelgebied werkte. Raak je haar gevoelige plekje goed, dan spuit ze het uit.Ze was de laatste keer echt kledder nat en ik ook

Commentaar

Is het ook bekend welke dagen ze in het poortje werkt en welke in het steegje?

Als ze in het poortje werkt, zit ze dan binnen het hek of in een van de buitenkamers?

Volgens mij ben ik vorig jaar eens bij haar geweest.
                Dat was erg geil.

Commentaar

Ze zit nooit in het poortje zelf. De laatste tijd vaak in het raam vlak voor het steegje of in het steegje zelf.

Commentaar

Vanavond weer even een rondje gelopen door de roze buurt en even een puntje van kritiek. Net als gisteravond was het ook vanavond weer teleurstellend leeg qua dames. Om 21.00 uur was de rode lantaarn al gesloten met het rolluik en de 2 zijramen waren ook leeg.
                    Gelukkig was Ramona er nog, een stralende verschijning met een aanstekelijke lach.
                    Wat mij direct opviel was de hartelijkheid en lekkere accent.
                    Gelukkig ook nog een Hollandse meid....geeft het nl ook geen problemen met communiceren.
                    Vooraf even gezellig gebabbeld en ook naderhand.

Pijpen deed ze echt goddelijk en alles bij elkaar was het echt super.
                    Zeker een aanrader voor de volgende keer en tevens supergezellige meid met een prachtig lichaam.

Commentaar

Alles is al gezegd. Het is een topper

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door browserboy Bekijk bericht
                        Ze zit nooit in het poortje zelf. De laatste tijd vaak in het raam vlak voor het steegje of in het steegje zelf.
                        Even een verbetering op mijnuitspraak Ramona laatst bezocht in het Poortje. s'avonds was steegje al dicht en het raam ernaast ook gesloten. Entree van poortje was open, dus loop even naar binnen en tref daar die rotterdamse Was weer gezellig.

Commentaar

Even een vraag aan de kameraden...
                          Ik zie dat beffen bij haar standaardpakket hoort maar ... euhm ... is ze goed geschoren?
                          Thalysman
                          Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Ja, een prettig strak kutje, ondanks haar lange ervaring!

Commentaar

Weet iemand of Ramona op vakantie is of op welke dagen of waar ze werkt?
                              Ik weet me te herinneren dat dinsdag, woensdag en vrijdag haar vaste dagen waren waar ze op haar plek achter het raam naast het steegje zit. Maar vanavond was ik er om even bij haar langs te gaan maar was ze er niet....
                              Weet iemand of ze nog werkt, waar en wanneer??

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Graaf Griezenstein Bekijk bericht
                                Weet iemand of Ramona op vakantie is of op welke dagen of waar ze werkt?
                                Ik weet me te herinneren dat dinsdag, woensdag en vrijdag haar vaste dagen waren waar ze op haar plek achter het raam naast het steegje zit. Maar vanavond was ik er om even bij haar langs te gaan maar was ze er niet....
                                Weet iemand of ze nog werkt, waar en wanneer??
                                Edit: verdomd alsof de duvel ermee speelde: vandaag was Ramona weer begonnen na 3 maanden afwezigheid.....haar vaste dagen blijven maandag, woensdag vrijdag.
                                Kwam haar al tegen op straat vlakbij haar kamertje(ze liep net uit de richting van het poortje). Na een spontane ontmoeting daarna even langsgeweest om bij te kletsen en achter te komen of ze nog steeds zo goed is. En ik werd niet teleurgesteld ze was nog steeds als van ouds zo dan niet nog beter.

Grappige was wel dat toen ik klaar was de volgende (trouwe) klant al klaarstond dus het grapje van: volgende(tegen deze klant) werd door de beste man en Ramona zelf goed ontvangen.
                                Blij dat Ramona weer terug is.

Commentaar

Ongeveer een jaar geleden wel lekkere sex gehad met deze dame. Ze speelde de 'geilheid' wel grappig, met een hoop gepraat en gekreun. Na een tijdje werd het toch echt te lachwekkend en vroeg ik mij af waarom ze niet aan amateurtheater doet Het Rotterdamse dialect is eerder storend dan charmant, mja daar kom je niet voor. Kortom, de sex was prima, maar geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Haarlem, het Steegje , Ramona(uitstekend)

Deze dame stond vanmiddag op de korte korsjespoortsteeg 9 in het singelgebied van amsterdam. Te herkennen aan het kaartje met de zoen met een stuk tekst met daaronder "de rotterdamse"

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 9, Ramona(uitstekend)

Remone is nogal wispelturig als het om haar werkomgeving gaat. Na een tijdje Haarlem in vervoering te hebben gebracht is ze weer terug in het singelgebied. Eerst zat ze even boven de smederij en nu weer in de O.N.S. Elke keer als ik haar zie betrap ik mij erop dat ik in mum van tijd mij weer in haar armen lig. Wat een heerlijke dame.

Commentaar

Over Ramona is echt al alles gezegd, ze blijft er verbazingwekkend goed uitzien en haar Rotterdamse accent als een snij-ijzer is zeer sexy. Alleen is die kamer boven de smederij haar onwaardig: vette trap, leuning die voor het einde ophoudt, alles in donkere en sombere kleuren. Kan die verhuurder dat hok niet een opschilderen! Enfin gelukkig maakt de Ramona alles goed met haar prachtige en echte tieten en enthousiasme.

Commentaar

Hoi Hendricus,
                                          Inderdaad, zo'n kamer is zij zeker niet waard!!! maar ja, mag zeker niets kosten....
                                          Heb haar al een tijdje niet meer in Haarlem gezien. Weet jij / iemand op welke dagen zij in Singlegebied werkt??? en werkt zij altijd in dezelfde kamer???
                                          Laat even iets weten.
                                          Thnxs. Robin