Alina (Roem), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 8 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alina (Roem), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 8 rts

..... heb afgelopen week overdag zoveel prachtige meiden in de OKS gezien dat ik vanmiddag dacht : nee, niet naar Alkmaar , en niet langs bekende meisjes lopen want dan ga je voor de bijl , direct naar de OKS en zoek er een uit

Vanmiddag stonden er weliswaar minder , op nr 6 bleef alles gesloten - op nr 4 rts bleek een nederlandse te staan , slank slank, gitzwart haar en gitzwart pakje , Jennifer (nee niet die en ook niet die andere 10) , ze kwam vertrouwd ' randstedelijk ' over om zo maar te zeggen , het werd na een volgende ronde nr 3-4 een frisse looker , een modern brilletje , zwart wit lijfje , zwart haar ....

was daar nooit binnen geweest, je komt links in een gangetje , half trappetje naar boven is nr 4 , half trappetje n beneden is kamer 3 en 2 ....

dat is Alina , zeg maar meteen Roemeens dus , jawel , lekker volslank figuur prachtig strak, ' normaal ' noemen we dat hier , gaaf donker driehoekje boven de clit , spreekt beetje Nederlands (zij dan) , ik vermoedde al dat ze van het Zandpad kwam , daar had ze een jaar gewerkt , heb haar niet overtuigend kunnen vinden tussen de 3 Alina's die ze daar hebben , ze wou niet meer ' s nachts werken , had genoeg van al die koplampen , ja , ' t is een gezellige meid ! Ze heeft zelf een paar prachtige koplampen, all natural - een en ander ging van een leien dakje , ze is flink te grijpen en de kleine goodbar barstte uit z'n tuigje , ze zette een handsfree pijpsessie in met tepelknijpen , op dat laatste neem ik snel terug , kon heerlijk haar schitterende naturals vasthouden , ik had al weer wat biertjes in het systeem zitten dus dan heb ik wat extra's nodig , ze begon me lekker te trekken helemaal niks in de weg tot ik jammerend omhoog begon te kruipen - daarna heb ik heerlijk van haar kunnen genieten in missionaris , de dans op de vrouwenschoot , aanvankelijk glad maar de poes sloot voortreffelijk aan , afgemaakt in rodeo waar ze niet te veel moeite met mij had, terwijl ik haar blanke koplampen likte wat een uitzicht knalde ik het rubbertje vol en dat was dan weer dat voor de zondagmiddag ....

zeer geslaagd , uitstekende meid , over de omzet in de OKS was ze niet erg te spreken , ze zoekt een kamer overdag op het Zandpad ,
    dag Alina , multu mesc foart , cu placere draga meu , ciau la revedere
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Wallen, Oudekennissteeg 3-4, Alina (Rom) (uitstekend)

... vanmiddag zag ik dat fraaie dametje in de Trompettersteeg 3e deur rechts , mooie lach , zwart haar , prachtig figuur, trendy modern brilletje ...., zwarte lingerie, rood bh-tje met wit bont (had ze nog van de kerst), daarover een zwart toestandje ...

eenmaal binnen waren we er al snel achter dat we elkaar kenden - zoiets overkomt mij niet veel , ik dacht dat Alina weer naar Utrecht was afgereisd , dat was ze ook maar ze was snel weer terug .... ze spreekt ook leuk Nederlands , ja , ze staat ook overdag in de Stoofsteeg op nr 8 helemaal rechts , daar heb ik haar inderdaad ook gezien ...

het is neuzen , dollen , lachen en stoeien met Alina , wat een schitterende meid , ze had ook niet veel te doen vanmiddag dus ze maakte er werk van .... zoals ik al eerder schreef : staand en horizontaal een stevige b2b , voortreffelijke pijp , een uitgebreide mish en haar varianten in de rodeo zijn legio ; "I finish you in one minute" , dat deed ze inderdaad vorige keer , nu ging ze juist over naar een ander ritme toen ik dacht te komen , ze begon gewoon weer opnieuw ..... werd 2 minuten

wat een prachtige meid , 20 minuten alltogether , la revedere , "ciau bello" zei ze , za'k toch nog een keer een dekhengst worden ....

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Alina (Rom) (uitstekend)

Alina staat overdag in de Stoofsteeg nr 8 , soms links soms rechts , secretarylook met haar zwarte brilletje en zwarte haar, een secretaresse die spontaan in je nek springt , ze is beste kameraadjes met Amanda ...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 rts, Alina (Rom) (uitstekend)

Alina heeft haar zwarte bril weer afgezet. Persoonlijk vind ik haar dat ook beter staan dan de 'secretary look'. Ik was Alina al zo vaak voorbij gelopen, dat ze dacht dat ik in de buurt werkte en nooit bij dames naar binnen ging...
        Maar vanmiddag sta ik voor haar deur stil en zeg: “Today I will take time for you...”

Alina (22 jaar) blijkt een leuke, speelse meid. Lekker gek ook. Ze kan quasi-streng kijken, maar moet dan ook steeds weer lachen. Als ik m’n T-shirt uit heb, knijpt ze gelijk in m’n tepels: “You are my slave”, zegt ze. “Oh no, I am the boss”, antwoord ik. En lachend rollen we samen op het bed. Daar brengen we een tijdje spelend en stoeiend door – mooi en sexy lijfje heeft ze, Alina is ‘goed te bijten’...

Pijpen doet Alina prima. Ik kan haast niet wachten haar in de missio te ‘nemen’. Ze voelt iets ruimer dan ik had verwacht, en ze wisselt ook steeds van positie. Maar na zo’n heerlijke warming-up kan het me allemaal niets schelen. Intens en explosief haal ik de finish.

We kletsen nog relaxed na. Alina is belangstellend en vraagt honderduit. Ze spreekt goed Engels en een paar woordjes Nederlands. Ja, het Zandpad was beter, maar ze wil daar toch niet meer terug. En Alina is niet voor de poes: klanten die haar in de maling willen nemen, pakt ze streng aan. Al met al vond ik het een heel leuke ervaring. Alina loop ik niet meer zomaar voorbij.

Commentaar

Passing her window and saw a lovely girl with black hair, a superb glance and a smile insane. I walked toward her: "I love your smile" a few seconds later I found myself in the room with her.

She begins with caress throughout the body, then sex.
          Covered bolow job that usually does me no great effect to me but this time was different.
          I have to stop her and then we alternate between classic doggie position (I always operate this way).

Commentaar

Omdat er op Overtoom niets (open?) was ben ik vanavond maar even naar de wallen gegaan. Ik kwam er rond 18:30 aan. Wel een klote tijd altijd op de Wallen. De 'dagploeg' stopt rond 18 uur en de 'avondploeg' begint pas rond 20 uur. Er was dus niet veel keus. Maar toen ik door de stoofsteeg liep was mijn keus gelijk gemaakt! Mooi figuur, mooie zwarte haren, mooi gezicht en een leuke glimlach!
            Ik dus naar binnen! Het eerste wat ze met haar mooie glimlach vroeg was of ik zin had in een trio met haar en het meisje (Amanda?) naast haar! Na de zakelijke kant (50,-) kleden we onszelf uit. Toen ze haar topje uittrok kwamen er twee prachtige borsten tevoorschijn! Toen we alle twee uitgekleed waren hebben we even staan knuffelen. Ze zei dat ik me handen even kon opwarmen aan haar kontje. En dat heb ik natuurlijk gedaan! Daarna langzaam naar boven naar haar borsten. Wat voelden die lekker aan!
            Ik ging op bed liggen en ze begon me heerlijk te pijpen. Daarna geneukt in missionaris, even afgewisseld met hondjes en weer verder gegaan en afgemaakt in missionaris.
            Toen ik mezelf weer aanklede heb ik nog even mijn ogen goed de kost gegeven aan haar naakte lichaam. Pas toen ik klaar was begon zij zichzelf aan te kleden. Ze vroeg of ik nog even wilde wachten tot zij klaar was met aankleden. Ik was de laatste klant hier. Ze ging de kamer schoonmaken en daarna verder werken in de Oudekennissteeg.
            Het is een hele aardige meid. Ze vind het ook leuk om even te praten. Ze zei dat ze uit Tsjechië(!) komt en er volgende week heen gaat voor een vakantie.
            Ik kom zeker nog een keer bij haar terug! Mischien wel voor dat triootje!

Commentaar

ik vind alina(mij zei ze alissia te heten) een aanwinst,
              die killer smile, dan kan je mij al wegdragen. ze is 22 en komt uit tjechie!
              mooie natural borsten b/c lekker figuur, geen domme meid,heeft medicijnen gestudeerd. heel leuk spontaan.

afgesproken voor 20 min 50euro,zeker geen klokkijkster neem echt de tijd, duurde wat langer(25 min.) kan lekker quasi streng kijken,je mag haar zeker beetpakken. pijpen standaard niet schokkend. maar dan komt het; dan springt ze op je in de kikker positie! nice! daarna nog doggie genomen,ik heb een flinke conditie dus er hard tegenaangegaan en volde haar kutje een paar keer goed samenknijpen, fantastisch! als je wilt trek ze je ook nog af zonder condoom. ga zeker nog een terug, echt girlfriend experience

Commentaar

wordt het Simona , Amarilla , toch terug naar de Stoofsteeg, Nena was nu gesloten, drie deurtjes verder , Alina ...

Deze meid heb ik te lang laten lopen , waaat een topper !! een robbedoes , meteen beneden aan de trap hangt ze om je nek , waaat , ze springt bijna in je nek ! Ze is lekker geil /gek en dat wisten we al , Cleopatra looks met haar jetblack haar , prachtig strak figuur goeie kont, mooie blanke Roemeense , prachtige all natural tits. 50 up front , in haar broek dan , als ze eenmaal naakt is begint ze met haar kont tegen je pik te rijen en niet te weinig ook , en dat alles voor de spiegel ...

standje pijpen mag je zelf bepalen, staand of liggend , ik ben lui .... ze kan er wat van , zeg maar hoe je het wilt , ik heb het niet te ver laten doorgaan want ze houdt er niet mee op - daarna de rodeo , doet ze gehurkt (squatting) , geweldig , dat is doppen , en dan die prachtige looks , hoppehoppehoppe doppedoppedop , duurde niet lang of ik barstte uit elkaar , en we proestten samen in een lachbui ....

ja , 't was te lang geleden - wat een mooie griet, een topper !!

Tsjechies ? Pools ? ze zegt ook dat ze meerder nationaliteiten noemt , doen al die meiden , 't is dat jij weet dat ik Roemeens ben ' ... we hebben ook nog over verschillende meiden gesproken, ze kent ze allemaal - 20 minuten binnen, ik overdrijf nooit ...

aaaaiii a fost frumos , multumesc mult, cu placere , buna , la revedere ....

Commentaar

was van de week nog weer bij Alina - ze staat nog al eens in haar zwarte legging ...

absoluut dikke pret met Alina , deze fraaie all natural meid heeft er zin in - je krijgt alles in overvloed , en dan dat knijpertje van haar .... oefffff , als je de straat weer op gaat loop je eerst nog 'es ff wat te slingeren

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 rts, Alina (Roem)(uitstekend)

Na een aantal goede berichten gelezen te hebben deze dame bezocht. Gelijk maar voor gekozen om langer te blijven, afgesproken € 100 voor 40 min. Echt een al natural dame met prachtige tietjes. Stond idd in haar zwarte legging, anders heeft ze het naar eigen zeggen nogal koud. Geef haar geen ongelijk.

Eenmaal binnen ging de legging heel snel uit. Het is echt een plaatje, naar mijn mening iets te breed bij de heupen waardoor ze een beetje vorm bij de taille mist. Maar verder echt een prachtmeid. Vooral die borsten zijn heerlijk!

Eerste 5 min even naast elkaar gelegen beetje gepraat over het werken in Amsterdam en hoe het is in vergelijking met Utrecht. Daarna maar begonnen met een beetje voorspel wat ze erg leuk deed.

Pijpen deed ze volledig hands free en lekker diep, alleen mag ze wat mij betreft wel wat meer van haar zuigkracht gebruik maken. Zeker geen slechte pijpbeurt, ze nam er lekker de tijd voor.

Begonnen in misso waar ze gelijk haar benen dicht deed en me niet echt de ruimte gaf door te halen, ze klemde me later ook vast met haar benen. Ook de rodeo heb ik wel beter meegemaakt, ze voelde helemaal niet strak aan. Ze gebruikte te veel glijmiddel, tijdens de gehele wip zeker wel 3 of 4 keer. Daarom had ik nog al moeite om op sterkte te blijven wat de gehele beleving niet verbeterde. De wip uiteindelijk maar afgerond in doggy, dit standje beviel me een stuk beter ik kon lekker me gang gaan. Dit resulteerde in een heerlijk hoogtepunt.

Tijdens het aankleden nog even gebabbeld, zeker een leuke en zeer aardige meid. Bezocht haar die dag tegen het einde van haar shift, verder vertelde ze me dat het hard werken was. Denk dat ze een beetje een offday had, tevens was ook ik niet geheel in topvorm. Deze dame verdient een tweede kans en die gaat ze zeker krijgen...

Commentaar

ik sluit me hier helemaal bij aan,
                      natuurlijk zijn er kim, alexandra en lena
                      maar oei; alina, pffff
                      wat een toppertje, zo vrolijk je te zien en zo lekker, die natural c cup. echt top shelf.
                      En wat kan je lekker met haar stoeien en lachen, die glimlach is echt onbeschrijvelijk,
                      ik ben verkocht, herhalingsgevaar; hhhmm te groot, dit word sparen want 40 minuten is ze echt waard, dan gaat het nog verleidelijker, als ik er aan denk krijg ik weer zin.
                      heren pas op!

Commentaar

.... kwam ik dus bij Alina in de Stoofsteeg , bij Alina is je gulden een daalder waard , 'k heb gewoon een goeie klik met haar , dat komt omdat we alle twee even gek zijn -

alleen al het voorspel is helemaal te gek, pijpen handsfree , ze kan het , in de rodeo dopt ze dat het een lieve lust is , als ze merkt dat je gaat komen draait ze voor het volgende standje , want ze houdt van lekker neuken , moest ik mezelf weer oppompen tot het een daverende explosie werd , gevolgd door dikke pret ...

prachtige meid , ongelooflijk ...

Commentaar

i had no luck seeing her in her kamer in the past few months. is she still working?
                          does anybody have info on her working schedule?

very sweet and energetic lady! had a blast with her in february!

Commentaar

ey nook, yes she was not there for a month now she's back she's there from 12 to 19.00 hour every day exapt thursdays. bet i believe she is planning to leave in september

Oorspronkelijk geplaatst door nooooook Bekijk bericht
                            i had no luck seeing her in her kamer in the past few months. is she still working?
                            does anybody have info on her working schedule?

Commentaar

thanks for the helpful info afstruiner!

finally saw alina today. good news, she isnt considering stopping.

feel free to write a complete review ....
                              Laatst gewijzigd door goodbar; 17-08-11, 22:51.

Commentaar

Jongens wat een heerlijk meisje is Alina. Iedereen kent wel het gevoel dat je als je buiten bent nadat je bij een meisje bent geweest een teleurgesteld gevoel hebt. Zonde van het geld, had ik maar een ander meisje gekozen. Keus genoeg gelukkig! Maar als je bij Alina bent geweest wil je eigenlijk meteen weer terug. Alles wat geschreven is over haar klopt! Ze is jong maar niet piepjong. Ze is slank maar niet gratermager. Ze is vriendelijk maar niet zeurderig. Ze heeft heerlijke tietjes die je vol mag nemen. Ze is gewoon geil! Dus neem het ervan zoalng ze er nog is...

H

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                  ... bij Alina is je gulden een daalder waard , 'k heb gewoon een goeie klik met haar , dat komt omdat we alle twee even gek zijn ...
                                  tsja , wat moet ik nog meer zeggen , fiets ik vanmiddag door de Stoofsteeg , en ja daar zag ik Alina , ik heb m'n fiets binnen in het gangetje gezet LOL ....

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                  ... en dan dat knijpertje van haar .... oefffff
                                  ik garandeer als je er een banaan insteekt (riskeer je wel een klap voor je kop) dat ze die in tweeen knijpt ....

Oorspronkelijk geplaatst door hersbach Bekijk bericht
                                  Jongens wat een heerlijk meisje is Alina .... als je bij Alina bent geweest wil je eigenlijk meteen weer terug ... dus neem het ervan zoalng ze er nog is...
                                  tsja , was weer dikke pret , Alina heeft veel te vertellen en ze is ook nieuwsgierig , dus we amuseren ons wel ....

Oorspronkelijk geplaatst door nooooook Bekijk bericht
                                  Laatst gewijzigd door goodbar; 31-08-11, 15:19.

Commentaar

Crazy-Sexy-Cool, dat is Alina!! Alles supersafe en toch heel relaxed. Ze biedt maatwerk wat 'in the heat of the moment' wenselijk is, switchend van streng naar vrolijk, van slavin naar meesteres, met een ondeugende blik in haar hypnotiserende ogen...

Zaterdagmiddag ben ik weer eens op audiëntie geweest bij deze heerlijke Cleopatra-looking DVVP (Dame Van Veel Plezier). Ik probeer haar eens in de maand te bezoeken maar mag van mijzelf niet te verslaafd aan haar raken. Anyway, de aan mij geleverde diensten waren PMC, Rodeo, Missio en Doggy, met het tarief 50e voor 20m. Buurvrouw Amanda is van harte bereid om te assisteren voor een triootje, uiteraard na voorbespreking over de gewenste tijdsduur en horizontale posities (dat wordt mijn december-bonus, een hele witte kerst!! ).

Naast standaard-cowgirl kan Alina ook fanatiek gehurkt doppen, erg atletisch met haar lange benen. Behalve de seksuele diensten kan ze ook goed luisteren. Ze heeft een begripvolle en serieuze kant, die ze relativeert met grapjes. Mijn favoriet: Ze doet ineens wild hijgerig (acterend alsof ze orgasme krijgt), daarna barst ze in lachen uit!! Totaal geen verbittering of geprogrammeerd handelen. Na afloop gaat ze zichzelf uitgebreid wassen, typisch voor een krolse kat!

Commentaar

... ja , Amanda en Alina in de Stoofsteeg - was pas zaterdagmiddag ook weer bij Alina , ik ga altijd op m'n knieen en met m'n neus tegen haar poes vraag ik Cleopatra ten huwelijk , en dan dat uitzicht naar boven met die blanke bommers , ze gaat altijd met me trouwen , voor de eerstvolgende 20 minuten dan ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul
                                        Je kan weer kontje rijen en schattipetatti want ze is weer terug vandaag op de DB N111 maar dat zal wel gaan wisselen...
                                        gisteren kontje gerejen met Alina , nou ja , je kunt haar steeds beter vasthouden om zo maar te zeggen , zeer tot genoegen ...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg --, Alina (Roem)(uitstekend)

Is deze dame nou definitief of tijdelijk verdwenen?

denk wel definitief - ik zal het draadje binnenkort n. archief 2013 zetten ...