Amsterdam Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Johannesdedoper Bekijk bericht
    Wie heeft Mila uit Rusland gezien.
    Altijd op de Ruysdaelkade.
    Daarvoor overigens in de St. Annendwars. Inderdaad een heerlijk mokkeltje, zeer flexibel, gewillig en voor alles open. Op haar verzoek, zijn de recensies alhier, destijds verwijderd. Het zal inmiddels een jaar of 4/5 geleden zijn, dat ze is gestopt. Eeuwig zonde! In het fetish party circuit, ben ik haar sindsdien ook niet meer tegengekomen.

Commentaar

DROMEN ZIJN GEEN BEDROG :

DANKZIJ MODERATOR WOMBRAIDER IS EEN NIEUWE RAAMWIJZER OP KOMST.

in onderstaand bericht is te lezen dat er gewerkt wordt door Wombraider (op eigen initiatief ) aan een nieuwe raamwijzer. Er zal nog rijkelijk veel zaad vloeien voordat deze in werking is. M.a.w. er zal dus nog heel veel werk moeten geschieden en waarbij veel hulp gewenst is van leden.

Zie onderstaand de aankondiging van Wombraider met info over de nieuwe raamwijzer.

--------------------------------------------------------------------------
      Quote :

Moderator Wombraider startte een onderwerp : Nieuwe raamwijzer

13-03-19, 22:02

Vanaf vandaag zal er een nieuwe raamwijzer online komen, onder een andere naam maar de opzet is hetzelfde. Deze wordt niet door Midhold beheerd, maar door mij en kun je zien als een community-effort. Ik vond het bijvoorbeeld een groot gemis dat ik tijdens het wandelen geen raamwijzer meer kon gebruiken om even snel de dame te checken waar je net langsliep!

https://pay6.nl

Er wordt hard gewerkt om deze stad voor stad ingevoerd te krijgen; de steden die ''klaar'' zijn (of waar de dames ingevoerd worden op het moment) hebben als logo een leuke dame, de rest is dus in ontwikkeling en nog niet aan te klikken.
      Het gaat hier om het invoeren van honderden dames in totaal dus het zal even duren omdat ik het TOT NU TOE alleen doe, maar dat kan natuurlijk ook anders:

Als er vrijwilligers zijn om dames in te voeren hoor ik dat graag. Vooral de grotere steden zijn interessant.

- Je wandelt met regelmaat in 1 of meer van de steden
      - Je hebt op hookers een leuke staat van dienst voor wat betreft posts, recensies en gedrag
      - Je weet genoeg van HTML / wordpress om (vrij simpele) instructies uit te voeren
      - Je hebt er geen bezwaar tegen om te communiceren via telegram / of discord o.i.d.

Stuur me dan een privébericht hier met je antwoorden en korte tekst!

Waarom nu al starten terwijl het nog niet af is? Ik wil nu al weten hoe de website zich gedraagt bij grotere bezoekersaantallen, veel verschillende browsers, mobiele OS etc. zodat dingen nog simpel aan te passen zijn. Zijn er tips? Kunnen er dingen anders, beter, sneller? Laat het weten in een reactie in dit topic.

Unquote.
      -------------------------------------------------------------

Als je onderstaande link aanklikt , dan kom je in het topic van de "nieuwe raamwijzer" om te reageren .

https://www.hookers.nl/forum/hookers...uwe-raamwijzer

VELE HANDEN MAKEN LICHT WERK en des te sneller maak je een lekker wippie mede door de juiste en zo graag gewenste informatie.

Een tevreden naaier ,
      Is geen onrustzaaier.

NB : Wombraider : standbeeld is in de maak (zonder gezichtsherkenning weliswaar)

Een tevreden naaier,
      Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Nieuwe link die verwijst naar het topic van Wombraider over de nieuwe raamwijzer :
        Zie voorgaand bericht .

https://www.hookers.nl/forum/hookers...uwe-raamwijzer
        Een tevreden naaier,
        Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Deze zaterdag en zondag in de dag op de RDK Gia en Sofia, twee toppers uit Alkmaar. Voor de liefhebbers!!
          de knuffeljury

Commentaar

Er komt weer nieuwe horeca bij in de Sint Annenbuurt (voorheen de Goldbergersteeg):

https://bekendmakingen.amsterdam.nl/...ten/besluit-9/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kalfje Bekijk bericht

Nou ja, voor een dubbeltje gaat de zon op!
              De "luxe" dames rekenen nu ook al € 100,00 voor pijpen en neuken (als je mazzel hebt) dus dat de goedkope dames met de verhoging meegaan is meer dan logisch. Tip: als je voor €30,00 terecht wilt rij dan door naar Haarlem of Alkmaar dáár zijn die dames nog wel te vinden. Succes Jager.
              Ja en in de Doubletstraat in Den Haag, daar kun je ook nog voor 30 euro terecht.

Commentaar

Is Patty er vandaag nog en zo ja op welke uren?

Commentaar

Wie is dat schattige meisje wat gistermiddag op de Sint Annenstraat 116 stond? Klein, fijn en slank meisje, zwart setje aan met kleine borstjes en donker haar? Iemand?

Commentaar

Ik zie dat er veel lekkere bimbos op de wallen zijn met een goede recensie.
                    maar de meeste zitten er in de middag lees ik.
                    nu ben ik zondagavond in de buurt.
                    wie kan mij dan adviseren?

Commentaar

Zondag avond heb ik bezoek gebracht aan de Wallen.
                      ik heb ongeveer een anderhalf uur rond gewandeld.
                      eerst alle dames bewonderen en tegelijkertijd alle toeristen ontweken.
                      wat een drukte op zo’n avond.
                      een paar leuke dames gezien, bijvoorbeeld een blonde dame met grote siliconen in het begin van de stoofsteeg en diverse slanke dames met siliconen in het begin van de straat Oudezijds achterburgwal.
                      Maar al die dames vragen 100 euro en 50 euro voor een blowjob. Wat een geld.
                      Daar kan je ook een privedames bezoeken voor een half uur.
                      is dat nu normaal op de Wallen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lovebigboobs Bekijk bericht
                        Zondag avond heb ik bezoek gebracht aan de Wallen.
                        ik heb ongeveer een anderhalf uur rond gewandeld.
                        eerst alle dames bewonderen en tegelijkertijd alle toeristen ontweken.
                        wat een drukte op zo’n avond.
                        een paar leuke dames gezien, bijvoorbeeld een blonde dame met grote siliconen in het begin van de stoofsteeg en diverse slanke dames met siliconen in het begin van de straat Oudezijds achterburgwal.
                        Maar al die dames vragen 100 euro en 50 euro voor een blowjob. Wat een geld.
                        Daar kan je ook een privedames bezoeken voor een half uur.
                        is dat nu normaal op de Wallen?
                        In de avond uren schijnt dit al een tijdje normaal te zijn, overdag is er wat normaler tarieven gevraagd te worden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Findus Bekijk bericht
                          Wie is dat schattige meisje wat gistermiddag op de Sint Annenstraat 116 stond? Klein, fijn en slank meisje, zwart setje aan met kleine borstjes en donker haar? Iemand?
                          Stond gisteren al vroeg in de middag op Dollebegijnensteeg 111, zo'n mooi koppie heeft deze dame, maar ook 1 waarvan je op voorhand denkt te worden teleurgesteld... hele kleine tietjes dus, maar mooi strak lijfje. Niemand? Punter007 goodbar

Commentaar

Stond gisteren al vroeg in de middag op Dollebegijnensteeg 111, zo'n mooi koppie heeft deze dame, maar ook 1 waarvan je op voorhand denkt te worden teleurgesteld... hele kleine tietjes dus, maar mooi strak lijfje. Niemand? Punter007 goodbar
                            ja, je moet inderdaad bij mij zijn, een fraaie Bulgaarse pop om bij binnen te stappen, vooral als ze dr broek laat zakken, staat overdag in st annen of dolleb , we liepen door de binnengangetjes van ene naar de andere kant, dat was wel gezellig achter dat lekkere reetje, ze heet Moni (Monica), na de eerste grepen begint ze al vervelend te doen, pijpen en 1 standje, je mag het condoom niet aanraken ..
                            Ik ken betere Monica's ..

Zou liever een gok wagen overdag in Oudekennis op 6 midden, staat er nog niet zo lang, lijkt me geen Bulgaarse ..

Commentaar

Punter007 Dank maat! Ik had al zo'n vermoeden bij jou meer info te kunnen krijgen en dus inderdaad wat tegenvallend qua service wat ik ook al vermoede... Die van de OKS ken ik nog niet dus straks als Karina weer een paar weken haar centen gaat tellen daar maar eens gaan buurten.

Commentaar

Iemand bekend met een Monica, ze staat op de Ruysdaele kade ( de Pijp) 131 L of R , Ze is lang en groot, leuk koppie, circa 24 jaar, niet heel slank met een paar mooie saggy tits, heeft een neus piercing en een tattoeage op haar rug. Is er al een draadje van?

Commentaar

Hoor van verschillende dames dat de klandizie momenteel stevig terugloopt op de Wallen. Ten opzichte van een jaar of enkele jaren geleden. Het lijkt nu hard te gaan. Sommige toppers moeten het doen met 3/4 klanten waar ze er eerst makkelijk 10/15 hadden... Herkenbaar of valt het mee?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door japir93 Bekijk bericht
                                    Hoor van verschillende dames dat de klandizie momenteel stevig terugloopt op de Wallen. Ten opzichte van een jaar of enkele jaren geleden. Het lijkt nu hard te gaan. Sommige toppers moeten het doen met 3/4 klanten waar ze er eerst makkelijk 10/15 hadden... Herkenbaar of valt het mee?
                                    Herkenbaar, ken een topper in de trompetstreeg die het nu een stuk minder druk heeft vergeleken met een jaar geleden.

Commentaar

Wees nou eens eerlijk, het wordt er ook niet goedkoper op.
                                      zou dat een reden kunnen zijn?

Commentaar

Veel dames proberen inderdaad de 100 euro standaard door te voeren, de dames die dat niet doen en voor 50 euro werken hoor je niet klagen. Ja, ze moeten hordes klagende buurvrouwen trotseren omdat ze niet meewerken met de "100 euro regel".... Dames moeten af en toe ook zelf een spiegel voorhouden. Ik respecteer alle keuzes maar vind 5 tientjes voor standaard genoeg, voor extra's bereid die 100 euro neer te leggen maar daar wil ik dan wel zelf voor kunnen kiezen.

Commentaar

Veel dames proberen inderdaad de 100 euro standaard door te voeren, de dames die dat niet doen en voor 50 euro werken hoor je niet klagen. Ja, ze moeten hordes klagende buurvrouwen trotseren omdat ze niet meewerken met de "100 euro regel".... Dames moeten af en toe ook zelf een spiegel voorhouden. Ik respecteer alle keuzes maar vind 5 tientjes voor standaard genoeg, voor extra's bereid die 100 euro neer te leggen maar daar wil ik dan wel zelf voor kunnen kiezen.
                                          Vind de € 100 voor standaard te veel van het goede, zelfs mijn vaste dame heeft het ook voor vaste klanten doorgevoerd. Sindsdien kom ik er niet meer ondanks haar gesmeekt via de sms/whatsapp.
                                          Voor haar 10 anderen die wel de normale 50 vragen zoals je zelf zegt.

Voor circa 100/120 kan je bij de privehuis er een uur terecht, keus is dan snel gemaakt (al moet je smaak er wel tussen zitten ).

Commentaar

Is de gemiddelde kamerhuur zo goed omhoog gegaan ofzo?
                                            Een enkeling daargelaten, maar die €100 meiden, prijzen zichzelf vanzelf wel uit de markt. Of ze moeten toeristen kunnen blijven scoren, die daar gek genoeg voor zijn.

Principekwestie, maar ik betaal alleen €100, voor de extra handelingen, of extra tijd.