Gabriela (Roem), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 143 bov rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gabriela (Roem), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 143 bov rts

Mooie griet daar op 143 lks , mooi blank , gitzwart haar , zwart setje , ze keek me niet echt aan , da's een Roemeentje , tsaaaak ; bij mij sloeg de vlam over ....

ik kende haar toch wel , zij mij ook maar ze was wat argwandend , mogelijk dat ik haar een keer te veel voorbij ben gelopen meteen voor de deur haar kontje gepakt en toen was het ijs meteen gebroken ....

Gabriella dus , mij ging gelijk een licht op naar 121 boven , nee daar kwam ze nooit (dat is trouwens Georgia .... ) , Roemeens , mooi blank mijn typetje , ze zegt blauwe ogen te hebben maar toch natural zwart haar , clean en all natural net als Anna van 125 ... (die n huis is ... )

Ze greep me flink in mijn ballen, je kan dolle pret hebben met Gabriella , typisch uitstekend Roemeens htje pardon excusee le mot ....

Pijpen uitstekend , incl deepthroat , ik dacht nog zal ik haar door laten gaan want dat had uitstekend gelukt ...

door naar missio , voortreffelijk , ik dacht nog zullen we naar rodeo gaan , wat ze wel wilde doen , maar ik was al te ver en ze voelde hem al komen en ik voelde haar kutje knijpen , je moet geen climax verknallen , het werd een daverende explosie met Gabriella , dikke pret ....

ik kreeg 2 meter papier , die ze eerst om mij nek draaide ....

ze zegt toch al 2 jaar ' hier ' te zijn ..... staat niet in het archief .... er valt nog wat te ontdekken op de kade , ik schatte haar leeftijd 22 ?

ze liet me een prachtige verjaarsdagkaart zien die op haar kastje stond, een met lichtjes, ze is jarig vandaag !! , van een van haar NL aanbidders , ik zal zij naam hier niet noemen , wordt tijd dat 'ie eens een recensie schrijft , lachen zeg

ze iets toch een pietsie ouder dan 25 , waaaat een schaaatje
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks, Gabriella (Rom) (uitstekend)

Zeker weten, Gabriella is inderdaad een hartstikke leuk en lekker ding en met meer dan uitstekend te waarderen. 'K heb haar pas, en al wat eerder, bezocht. Ze heeft hier eerder al bijna twee jaar gewerkt (Ruysdaelkade 135) en is, nadat zij in mei van dit jaar naar huis vertrok, sinds vorige week weer terug, Yes!! . Ze is een ondeugend grietje, als ze je mag, mag ze dan graag een geintje met je maken en neem af en toe een kleinigheidje voor haar mee, ze waardeert dat......
    Overigens, ze is pas 28 geworden!

Commentaar

Ja, Gabriella is een ondeugend ding! Na eerst haar voorbij te zijn gelopen (ik vind blondjes lekkerder), ben ik toch bij haar naar binnen gegaan. Toen we naar haar kamer liepen, kneep ze me in mijn bil.. en maakte grapjes. Tijdens het uitkleden bleef ze me plagen. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Erg grappig. Ik moest er wel om lachen. Vergat hierdoor zelfs duidelijke afspraken met haar te maken...., maar dat pakte gelukkig goed uit!

Eerst hebben we elkaar overal aangeraakt en gestreeld. Nadat ze me eerst mijn lul lekker had stijf gezogen, vroeg ze of ik "position" wilde. Ze ging op haar rug liggen met een kussen onder haar kont en smeerde wat glijmiddel op haar kut. Met een goed uitzicht op haar doosje, stak ik mijn lul diep in dit 1,60 grootte DVP. Ze voelde lekker aan en het was een geil gezicht om zo'n klein vrouwtje te neuken. Ik kwam dan ook snel in haar klaar. Jammer genoeg haar niet op z;n handjes kunnen nemen.

Ze vertelde me trouwens ook dat ze thuis ontvangt.

Commentaar

Vrolijk, lekker, geil en niet moeilijk. Een lief schatje, zeker een aanrader.

Gabriella neemt de tijd en weet goed in te schatten wat je lekker vind. Ze maakte mij helemaal gek door in mijn tepels te knijpen. Ik werd zo geil dat ik direct wilde komen maar dat mocht niet: rustig aan. Ze weet je dus goed te teasen.

Commentaar

Ik heb het haar eens voor je gevraagd: Gabrielle werkt elke dag (behalve maandag) op de kamers 143 / 145 tot een uur of zes. Hulpje: als ze er is heft ze meestal een rood/wit gestreepte handdoek op haar stoel ......

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 ben rts, Gabriella (Rom) (uitstekend)

Wat een ontdekking inderdaad, ben er inmiddels twee keer geweest sinds ik deze heerlijke meid 'gevonden' heb vorige maand.. Hoog herhalingsgevaar, absoluut geen klokkijker, GFE! Die ziet mij nog vaak terug vrees ik.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 ben lks, Gabriella (Roem)(uitstekend)

Ze is er weer. Toen ik vanmiddag langs fietste zag ik een bekende witte handdoek met rode strepen op een stoel op de Rdk 143 ben. links en een bekend beertje aan het raam. Ik dacht, hé da´s bekend ..... ????
              Ja wel, Gabriella is terug! Ze werkt nu van dinsdag t/m zondag en als vroeger is ze dus op maandag weer vrij. Ze ziet er schitterend uit, een beetje voller, het staat haar goed. Kortom ........

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 ben lks/rts, Gabriella (Roem)(goed)

Ben ook bij deze Roemeense Gabriëlla binnengestapt. Ik werd meteen vriendelijk ontvangen en naar haar kamertje geleid. Eenmaal binnen netjes 50 euro betaald. Terwijl ik haar ietwat bleke lichaam aanschouwde pakte ze een doekje een maakte ze mijn anaconda ermee schoon. Het is dus gelukkig een dame die op de hygiëne let, dat is altijd een pluspunt voor mij uiteraard. Ik liet haar op haar bedje plaatsnemen zodat ik even lekker haar lichaam kon verkennen. Ik sabbelde heerlijk haar beide borstjes, het zijn namelijk van die heerlijke naturel meloentjes Na een tijdje pakte ze een cd en deed ze het om grote vriend en begon ze mij heerlijk te pijpen. Het was een mooie uitzicht voor mij, ze pijpte mij immers met diepe halen tot diep in haar keeltje. Terwijl ze mij oraal bevredigde streelde ik steeds in haar mooie volle haren. Ik geil daar namelijk erg op en zeker als een dame lang haar heeft, want dan voel je die haren langs je schaamstreek en je ballen. Na een tijdje ging we over tot de ‘’rodeo’’. Wow wat een professionele dvp is zij toch. Ze ging op z’n manier boven op mijn anaconda zitten zodat haar kutje heerlijk strak voelde. Ze ging toen op een heerlijke ‘slimme’ manier tekeer dat ik binnen een minuut of twee tot de ‘finish’ kwam!!
                Ja ja, ze weet wel hoe ze een man snel kan laten ‘komen’. Dat is wel minpuntje voor mij.
                Al met al vind ik was wel een aangename ervaring, een snelle ervaring

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 ben lks/rts, Gabriella (Roem)(uitstekend)

Van de week dit plaatje bezocht. Heel vriendelijk, qua gezicht en in de omgang. Mooie blanke huid te midden van het zonnebank geweld op de kade. Strak buikje, klein meisje met passende borstjes. Helemaal af. Leuke babbel, ik vind haar zelfs een soort van komisch. Maakt het je erg naar je zin en geen gehaast. Pijpen goed en diep, zonder handen. Over de daad verder ook geen klagen Toppertje!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Plop69
                    Heb ik weer?! Schrijf ik een recensie en ze is van de aardbodem verdwenen Iemand enig idee waar Antonia nu is?
                    dat klop vrij nauwkeurig , deze Gabriella stond de laatste maanden altijd op 141 beneden, tot voor een paar weken , denk dat ze n huis is ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kalfje
                      Ze komt in oktober weer terug, zei ze ...... Een vriendin van haar (Andrea - blond, lang haar en vrij t/m zondag op de RDK 143 beneden) vertelde me dat vorige week nog.
                      FF wachten dus......
                      Klopt, al zeg ik het zelf.
                      Sinds vandaag is Gabriella weer terug. Voorlopig op Rdk 145 boven omdat ´haar´ benedenkamer bezet is. Haar kamer (stoel) is weer te herkennen aan de rood-wit gestreepte handdoek.
                      Het was een leuk, hartelijk, spontaan, heet weerzien, tjonge, wat heeft ze´hem´ weer verwend. Tjonge, wat kan zij pijpen, ze zuigt je ballen door je piemel lijkt het wel en dan dat strakke poesje. Toppie.
                      Het was weer een heerlijk weerzien na zo´n lange vakantie.

Commentaar

Vrijdag Gabriella weer eens bezocht. Ze staat nu op 141 boven. Eerst toch maar weer even de service doorgesproken. Al snel kwamen we tot een akkoord. Ik lees wel eens in andere recensies iets van niet uitwijden over de details, dat doe ik kortheidshalve dan ook maar niet. Het was een aangenaam verblijf. Ik blijf haar grappig vinden met een leuke babbel. De sex is prima, geen super wild beest maar ze heeft wel lol in haar werk.

groet,
                        Vanzwol

PS @Kalfje, zag dat je eerste recensie uit 2010 niet zo positief was maar daarna een paar wel. Leuk dat het is goedgekomen!

Commentaar

Vorige week zondag ook bij Gabriella geweest, ik had weinig tijd en in de ochtend is er nog niet heel veel aanbod op de RDK. Geeft al een beetje aan waar mijn recensie heen gaat... Aardige meid, dat zeker, zeer slank en makkelijk een praatje mee te maken. Ze zegt dat ze de enige DVP is die opereert onder haar echte naam.... Het is dat u het weet.

We knuffelen wat en ze brengt mijn paal op sterkte zonder condoom. Daarna gaat het cd erom en begint ze gulsig te pijpen. Ik vond het niet al te top maar het gewenste effect was er wel. Daarna komt ze bovenop, dat kan ze goed, ze spaart geen energie en blijft lekker boven je hangen waardoor je lekker kan stoten. Daarna over op de missio, ze drukt je dicht tegen je aan en sabbelt wat aan je oor, dat vond ik allemaal prima. Daarna begon ze in mijn oorlel te bijten, geloof dat ze niet goed kan inschatten hoeveel kracht ze dan zet want pijn deed het zeker. Niet mijn ding en daardoor bleef een hoogtepunt uit. Dan moet ze me maar met de hand klaarstomen. cd gaat eraf en slingert ze de kamer in, met wat extra glijmiddel gaat ze flink los. Ondertussen friemel ik wat in haar poesje, ze protesteert wat als ik een vinger wat dieper naar binnen schuif. Al met al kom ik tevreden klaar en mag ik nog even blijven liggen voor de schoonmaak.

Prima voor een keer, maar ik heb geen behoefte nogmaals terug te komen. Ze stond zondag beneden trouwens, makkelijk te herkennen aan haar naambordje.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 bov lks/rts, Gabriella (Roem)(uitstekend)

Een paar weken geleden weer bij deze dame geweest. De laatste keer was 3 jaar geleden. Ik was nieuwsgierig of ze na deze periode nog steeds een positieve ervaring zou zijn.

Helaas....

Wat de eerste keer zo leuk was; de grapjes en ontdeugendheid. Daarin is ze wat in doorgeschoten. Bv op het bed gaan liggen en vragen wat je komt doen of te hard in je tepels knijpen.
                            Al met al kreeg ik het gevoel dat ik werd afgewerkt.

Wat heb ik geleerd? Sommige vrouwen zijn niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Findus Bekijk bericht
                              Prima voor een keer, maar ik heb geen behoefte nogmaals terug te komen. Ze stond zondag beneden trouwens, makkelijk te herkennen aan haar naambordje.
                              Gabriella is ook weer back in town, compleet met naambordje - vanmiddag op 141 bov ..

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 bov rts, Gabriella (Roem)

Ik ken haar al jaren, maar afgelopen weken weinig de tijd gehad om haar te bezoeken. Gelukkig zaterdag tijd voor een bezoekje (ahum twee uur geboekt).
                                Viel met mijn neus in de boter, het was haar laatste dag, gaat weer half jaartje retour naar land van herkomst.

Het is normaal altijd al mijn favoriet geweest, maar wow, ze deed wel heel erg haar best als (voorlopig afscheid)

Ik zal r missen, zeker na deze ervaring... wow

Commentaar

Volgens mij is deze ondeugende dame vorig jaar ook tegen de zomer teruggegaan. Dus in het najaar zullen we haar bordje wel weer zien. Leuk, komisch meisje. Altijd grapjes maken, beetje plagen, in je tepels knijpen... soms net iets te hard. Hoewel het samenzijn altijd iets aparts heeft, blijft ze wel zakelijk. Gelijk heeft ze. Alleen altijd dat 'hopla' meteen nadat je gespoten hebt en ze met haar hand naar de tissues op het nachtkastje reikt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwol Bekijk bericht
                                    Volgens mij is deze ondeugende dame vorig jaar ook tegen de zomer teruggegaan. Dus in het najaar zullen we haar bordje wel weer zien. Leuk, komisch meisje. Altijd grapjes maken, beetje plagen, in je tepels knijpen... soms net iets te hard. Hoewel het samenzijn altijd iets aparts heeft, blijft ze wel zakelijk. Gelijk heeft ze. Alleen altijd dat 'hopla' meteen nadat je gespoten hebt en ze met haar hand naar de tissues op het nachtkastje reikt.
                                    Ja, dat van de tissues is herkenbaar, maar ze geeft eerlijk aan dat ze niet gek op in haar klaarkomen is, dus ik vergeef het haar. Ze zal inderdaad weer rond oktober terugkomen, zoals zo'n beetje ieder jaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Findus
                                      Met naambordje en al, gisteren op 143 boven samen met Mila. Wellicht werkt ze niet op maandag, ik bezoek haar verder niet.
                                      Ze is inderdaad weer voor een paar maanden terug. Ze heeft (nog) geen vaste kamer maar is wel op 141-143 te vinden en heeft een nieuw, groot, wit naambord. Ze werkt niet op maandag, verder is het weer als vanouds, lekker spelen, plagen en de rest.

Commentaar

Heerlijk,

ze is weer terug, zelfde kamer zelfde dagen (alleen maandag niet) overdag!

Nog steeds even leuk lekker en mooi, van de week een uurtje langsgeweest in de ochtend, wat ben ik blij dat ze er weer is.

Lekker uurtje beziggeweest, alles erop en er aan, in tegenstelling tot velen wordt ze er alleen maar leuker op ieder jaar.

Die gaat me weer heel veel terugzien!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OrlandoMagic Bekijk bericht
                                          Heerlijk,

Lekker uurtje beziggeweest, alles erop en er aan, in tegenstelling tot velen wordt ze er alleen maar leuker op ieder jaar.
                                          Ja, vind ik ook. Ze blijft wel hetzelfde, beetje teasen en de confrontatie zoekend maar wordt alleen maar liever. En de dienstverlening heeft er niet onder te lijden!