Lily (Ned / Hind), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 9 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lily (Ned / Hind), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 9 rts

Op 10 links staat sinds het vertek van Jennifer II een heel mooi hindoestaans Nederlands meisje. Ben daar vanmiddag geweest, ze stelde zich voor als Lilly.
    Een kort voorspel, met haar mooie jongemeisjestieten gespeeld, lijken in outfitje een kleine C, bloot zijn ze een B. 
    ]Cd ging er met de nodige moeite omheen. Pijpen was goed, ze ging lekker diep, nam hem een paar maal tot diep in de keel, maar duurde toch wel een beetje te kort. 
    Missio ging erg lekker, bij die slanke meisjes past alles vaak zo perfect, het schuiven in haar lekkere poes ging uitstekend, ze kreunde zachtjes mee, jammer genoeg kon ik niet recht in haar gezicht kijken, gelijkmatig naar de fijne explosie toegewerkt. 
    Groet, Randy 

Wallen, Stoofsteeg 10, Lilly (uitstekend)

Vanmiddag wil ik eindelijk eens naar Lilly, die me al vele malen heeft zien langs lopen. Om 13.00 uur begint ze net. Ze ontvangt me enthousiast en is blij dat ik wat langer wil blijven. Dat gaat ook heel goed bij Lilly. Eerst wat ‘teasen’, staand voor het bed, met onze kleren nog aan. Als die uit zijn, knuffelen we lang relaxed op het bed verder.
    Van dichtbij vind ik Lilly nóg mooier dan ik eerst al dacht. Ze heeft er zelf ook plezier in, wat wil je nog meer...

Met het condoom is Lilly nog steeds niet zo handig. Maar als-ie erom zit, pijpt ze heel lekker – zoiets als Randy beschrijft, maar dan wat langer...
    Dan over naar de doggy, die Lilly ook het liefste doet. Met kleine Hindoestaanse meisjes ben ik altijd wat voorzichtig, het ‘past’ niet altijd even goed. Maar Lilly voelt uitstekend, en probleemloos bereik ik de finish – intens en zeer bevredigend.

We kletsen nog relaxed na. Over waarom sommige vrouwen beter ‘voelen’ dan andere. Over Jennifer II en Jasmina – Lilly kent ze wel. Het gaat trouwens goed met beide dames. En ja, we hebben het ook nog over wat er allemaal door de steeg loopt. Lilly weet het wel. Ze moet er niets van hebben, zegt ze. De politie let tegenwoordig ook scherp op dergelijke figuren...

Lilly (20 jaar) is een enthousiast, vriendelijk en heel mooi meisje. Voor liefhebbers van het type Nola/Sarika zeker een aanrader. Ik zelf verliet de kamer met een heel goed gevoel, op deze eerste (bijna) voorjaarsmiddag.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 lks, Lilly (NL) (uitstekend)

Dit is inderdaad een heel mooi hindoestaanse meisje, maar sex is inderdaad waardeloos. Heb al heel lang een hindoestaans meisje op mijn internationale lijstje staan. Maar zulke meisjes zie je niet vaak achter ramen.

Zaterdagochtend al 2 keer langs gelopen om te kijken of ze er was, niet dus. In de middag nog een poging gewaagd. Er staat inderdaad een heel mooi meisje. Dus maar naar binnen gelopen voor standaard werk. Dat werd echt een hele simpele standaard werk. Denk max 10 op en neer met haar hoofd. Wel paar x deepthroat, maar piemelmans was nog niet keihard dus dat was niet zo moeilijk voor haar om dat uit te voeren. Toen zei ze kom maar neuken, deed ze haar slipje uit. Ze was niet geheel geschoren, dat heb ik al jaren niet mee gemaakt, dus was effe schrikken. Maar dan maar bonken met een halve stijve piemelmans. Al en al misschien 10 min binnen geweest. Verder hele mooie en aardige dame. Eenmalige actie en voor mooi mijn internationale lijstje.

Commentaar

Ik had vandaag wat tijd, maar zag geen favorieten, en mijn interesse werd gewekt door Lilly, inderdaad zie je zulke hindoustaanse/srilankaanse meiden niet vaak.., en zeker niet zo mooi...
        Naar binnen, ik vraag tegenwoordig altijd prijs P&N, en of alles uit gaat en of ik mag voelen, want heb er inmiddels een bloedhekel aan als ik moet betalen voor BH uit etc..
        Anyway, was goed. En gelukkig ging ze daarna niet nog zeuren over "meerprijs". Eerst betalen, ik wassen (kwam net uit de douche, maar ik doe het voor de vorm toch, om de dame een OK gevoel te geven), ze deed vlug alles uit.
        Ben qua borstmaat het met Randy niet eens; ik schat haar borsten eerder een A of Ab, maar niet B. Condoom heeft ze nu geen moeite meer mee.
        Pijpen was wat kort maar heel goed, lekker diep en langzaam. Lekker Missio daarna, en oeioei, wat was dat lekker Bij sommige meiden heb je dat, dat je optimaal alles voelt en echt diep kan gaan, zal wel voor iedereen persoonlijk zijn, maar ik had dat dus bij Lilly. Ik zei dat haar ook, en ze zei maar dat komt misschien omdat ze het zelf ook lekker vindt, en dat merken mannen.
        Haar erg lekkere poes is nu wel helemaal geschoren... Ben blij dat ik haar nu tref en niet in April, dan was ik ZEKER afgeknapt
        Maar nu heeft ze er een fan bij, vooral omdat ze zei dat ze er overdag staat, elke dag... Nu ik het schrijf heb ik gelijk weer zin in haar, maar het is nu nacht en is ze er niet

Commentaar

Gisteren ook bij deze DVP geweest was eerst op zoek naar dat chinese/indische meisje dat aan haar overkant stond vorige week maar helaas die was er niet dus toen ineens zag ik Lilly dus maar bij haar naar binnen gegaan.
          Pijpen was goed maar ies te kort condoom geen probleem mee.
          Neuken was lekker lijkt of ze egt ook zelf geniet, als het niet zo is faked ze als de beste dus dan is het ook goed, haha...
          er staat hier alleen uiterlijk nationaliteit dat is nattuurlijk geen Nederlands dat moet wel verandert worden hoor.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door AndreSndwilling Bekijk bericht
            (...) condoom geen probleem mee.
            (...) er staat hier alleen uiterlijk nationaliteit dat is nattuurlijk geen Nederlands dat moet wel verandert worden hoor.
            Ze is Nederlands, en in de beschrijvingen staat dat ze hindoestaanse roots/uiterlijk heeft, maar dat staat op zichzelf niet in het pull-down lijstje. E.e.a. staat er toch goed ?

Op je recensie-formulier heb je Intiem (zc) en Frans (zc) ingevuld. Je zou wel een punt hebben als je zei dat dat veranderd moet worden.

Dat laatste zullen we voor de zekerheid maar veranderen...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
              Ze is Nederlands, en in de beschrijvingen staat dat ze hindoestaanse roots/uiterlijk heeft, maar dat staat op zichzelf niet in het pull-down lijstje. E.e.a. staat er toch goed ?

Op je recensie-formulier heb je Intiem (zc) en Frans (zc) ingevuld. Je zou wel een punt hebben als je zei dat dat veranderd moet worden.

Dat laatste zullen we voor de zekerheid maar veranderen...
              Dat moet dan ook veranderd worden want alles was met.
              Ja ok ze heeft NL nationaliteit maar ze is hindoestaans van Suriname dan zou je als je het zo bekijkt bij britney ook NL moeten zetten zij heeft ook NLnationaliteit.
              Niet om het een of ander maar gewoon voor de duidelijkheid als iemand iets specifieks zoekt.
              Bij NL denk je toch vaak aan blond NL uiterlijk en als je haar dan ziet geweldige meid hoor daar niet van maar dan wordt je wel teleurgesteld.
              en degene die hindoestaanse meiden zoekt vindt haar niet doordat er NL staat.
              Dat was gewoon het punt voor mij alhiervoor graag begrip.
              Voor de rest who cares

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 10 lks, Lilly (NL/Hind) (uitstekend)

werkt ze aleen in de middag?
                en kan iemand haar beter omschrijven mischien..?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door night shift Bekijk bericht
                  werkt ze aleen in de middag?
                  en kan iemand haar beter omschrijven mischien..?
                  Beter dan wat...? Er staat hier toch aardige informatie hoe Lilly eruit ziet...
                  Mooi Hindoestaans meisje dus. Ze heeft altijd een kleedje om haar heupen, zoiets als de NL/Spaanse Jasmina - vroeger op hetzelfde adres - dat ook altijd droeg.

Ja, ze werkt alleen 's middags.

Ik heb Lilly intussen nog een aantal keren bezocht. Ze voelt zalig tijdens het spel.
                  En inderdaad, ze kijkt er erg lief bij...

Commentaar

Heb Lilly eindelijk weer eens mogen bezoeken. Erg fijn weer, pijpen kort maar lekker (ze doet alleen MC), daarna erg lekker gebumst . Ze is er in principe elke dag smiddags, behalve dinsdag als ik het goed begrijp..

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 12, Lilly (NL/Hind)(uitstekend)

Lilly staat sinds een paar weken overdag op Stoofsteeg 12. In principe alleen in het weekend en op woensdag.

De andere middagen heeft Anita deze kamer.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 12, Lilly (NL/Hind)(uitstekend)

Vandaag Lilly bezocht, mooi slank nederlands hindoestaans meisje. Ze is lief en aardig, alle kleren gaan uit en je mag overal aan zitten, ze hield (in overleg!) haar laarzen aan vanwege de koude vloer. Ze doet gelijk een condoom over je pik (ik heb liever dat ze eerst wat trekt en speelt zodat hij stijf wordt) en begint te pijpen. Pijpen is erg lekker en met gevoel, maar veel te kort, zoals ook al gezegd door anderen. Ze ging op me zitten om me te berijden, dat voelde heerlijk, strak maar niet te strak. Maar, weer te kort. Daarna missionaris standje met uitzicht op haar lichaam en lieve gezicht, en snel klaargekomen. Haar poesje is werkelijk zalig. Leuke meid, maar te weinig tijd voor de klant, en ik denk dat dit voor mij eenmalig was.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 12, Lilly (Ned/Hind)(uitstekend)

Is deze dame de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd?

Jazeker, maar Lilly is niet regelmatig aanwezig.

Commentaar

Vanmiddag was Lilly er weer!! Ja, het mag in de krant. Nog steeds lekker-lang-lekker-slank. Ik heb haar even aangesproken, als verlate nieuwjaarsgroet. Ik moest meteen denken aan de vraag van pietjepuk3. Hoog tijd voor duidelijkheid: lieve meid, wat is je beleid?

Als goede voornemen zei Lilly dat ze er voortaan weer iedere WOENSDAG + ZATERDAG + ZONDAG zal zijn, meestal vanaf 12.00 tot 18.00 uur. Soms start ze pas vanaf 14.00 uur, dat ligt aan het weer (of verkeer, OV, whatever). Ze hoopt dit als herkenbaar werkrooster vol te houden. Dat lijkt mij ook beter voor de klandizie: Alle Pietjes zijn van harte welkom!!

Of ze een beetje aardig is?? Lilly is superaardig voor vriendelijke en fris ruikende klanten. Goed vooraf afspreken welke standjes je zou willen, en ook goed je klokkenspel wassen. Geen zweetlucht onder je oksels of tussen je benen. Act like a gentleman, treat her like a lady: dan beleef je een supergeile en gezellige tijd op het hoge altaar van deze hot hindoe...

Tot wandels!

Commentaar

Heb Lily ook eens bezocht. Zomer 2011 zei dat ze toen 21 was en dat ze het al een jaar deed. Dame doet haar werk duidelijk graag. Is erg mooi hindu meisje (ik hou erg van dit type).

Het is wel zo dat ze erg snel wilt zijn. Denk dat ik maar 10 minuten ben binnengeweest. Waren wel 10 erg geile minuten.

Ben twee keer terug naar Amsterdam afgezakt om haar te bezoeken maar heb haar niet meer gevonden, wat ik erg jammer vond aangezien ik helemaal van België kom. Maar ik ga geen moeite meer doen aangezien ze onregelmatig werkt.

Ik zou deze meid aanraden voor mensen die echt geld te veel hebben en vijftig euro voor 10 minuten OK vinden.

Commentaar

Het is op dit adres lastig te zien of er iemand is, wanneer het gordijn gesloten is. Daarom hangt Lilly sinds kort een plastic figuurtje bovenin haar raam, als teken dat ze aanwezig is.

Commentaar

Zit ze er tegenwoordig op woensdag, kwestie van te weten of het de moeite is om naar Amsterdam af te zakken of niet

Commentaar

I saw Lilly on Saturday, May 11th around 14:30 . This girl is the most beautiful Indian girl that I have ever seen, so I knew that I had to get her off my " bucket list ".... She has small B cups, not my type, but I thoroughly enjoyed rubbing my hands all over her body. I concentrated on doing her squatting cowgirl, and doggy.. It was heavenly... I do have one small complaint- she seemed a bit rushed...but that's Ok for a casual visitor like me.. maybe not for a regular... I think I would get better results with more visits Thanks Old Amsterdam for keeping her " on the radar "

Commentaar

Is Lilly er nog en op welke dagen? Graag zo correct mogelijk want Amsterdam is niet zo héél dichtbij

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door alexlefou Bekijk bericht
                                        Is Lilly er nog en op welke dagen? Graag zo correct mogelijk want Amsterdam is niet zo héél dichtbij
                                        De info uit bericht #11 is nog altijd correct. Maar zoals gezegd: Lilly is er niet altijd, begint soms vrij laat (na 15.00 uur) en is dan vaak bezet. Kortom: je moet (veel) geluk hebben.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 12, Lilly (Ned/Hind)

Na zeer lange tijd weer eens naar de Wallen geweest. Nadat de politiek er hier alles aan heeft gedaan om de Wallen van hun ziel te beroven en nadat Aleid het Zandpad heeft gesloten heb ik mijn jachtgebied naar Duitsland verplaats.

Gisteren was ik in de buurt van de Wallen. Wat een triestheid. Alleen maar zeer nors kijkende Bulgaarse meiden. Niks gezelligs meer. Door het sluiten van een aantal ramen (kosten 25 miljoen voor de belastingbetaler) is het gebied zo versnipperd geraakt dat het niet meer leeft.

Ik zat dit alles te bedenken toen ik langs Lily fietste. Geen moment geadeld, mijn fiets neergezet en naar binnen gegaan.

Wat een leuke meid. Je zou gewoon op de koffie langs komen. Een meid die dit vak met alle plezier uitoefent. Zoals het hoort, ze behaagt haar klanten en ze is trots op het feit dat haar klanten genieten.

Zo hoort het. Politici, kijk ook eens naar vrouwen zoals Lily, voordat je je weer een mening vormt over de zielige prostituee.

Te bewonderen op woensdag, zaterdag en zondag. Maar niet te lang bij haar binnen blijven, anders moet ik zo lang wachten

GT