Wallen, Trompettersteeg 5-6, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Trompettersteeg 5-6, Maria

Vandaag bezocht ik de Venezolaanse Maria. De donkere vrouw was erg vriendelijk en spreekt (voor iemand die niet heel lang in ons land is) alleszins redelijk Nederlands - ik meende aanvankelijk te doen te hebben met een Antilliaanse. Toch denk ik niet dat ik er terug ga. Tot ze haar BH uittrok, kon ik me nog verbeelden dat het een mooie vrouw was, maar dat viel bij nader inzien wat tegen.

Haar orale vaardigheden (mc) konden ermee door; ze nam er in elk geval de tijd voor en zorgde ervoor dat ik in een spiegel kon zien hoe ze mij in haar mond nam tot ik kwam. Daarvoor had ze zachtjes getongzoend. Een lieve vrouw, al met al, maar niet helemaal wat ik zoek bij een dvp.
    I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Re: Wallen, Trompettersteeg 7-4, Maria (goed)

Eindelijk heeft Maria dan toch haar topic op het forum! We kennen haar allemaal wel. Ze staat er al vele jaren, altijd vroeg overdag aanwezig op hetzelfde adres 7-4. Ze lacht je vriendelijk toe, haar gordijn is ook regelmatig gesloten. Maar één moet de eerste zijn om te schrijven...

Zelf heb ik haar begin 2004 ook een keer bezocht, in mijn begintijd. Toen schreef ik nog niet veel en ik zag geen topic, dus helaas. Ik herinner me wel dat ze erg aardig was, vrij intiem ook. Neuken ging eigenlijk helemaal niet zo slecht. Toch ben ik nooit meer terug geweest.

In bovenstaand bericht herken ik veel. Ze vertelt je natuurlijk wat je wilt horen... Leeftijd is dus wat optimistisch ingeschat. Ze is namelijk wel ietsje ouder dan 34-37.
    Maar juist daarom heb ik ergens wel grote bewondering voor Maria.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam Bekijk bericht
      Leeftijd is dus wat optimistisch ingeschat. Ze is namelijk wel ietsje ouder dan 34-37.
      Ik had ook zo'n vermoeden maar gun elke dame die me haar gunsten schenkt, het voordeel van de twijfel.
      I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Ga daar al jaren heen - absoluut fijne meid, die goed weet hoe een kerel gepijpt wil worden

Commentaar

Jaren terug bij deze Maria geweest, tenminste ze voldoet aan onderstaande beschrijving. Vreemd dat er pas zo kort geleden een recensie is gemaakt want ze staat er al heel wat jaren..
          Ja, Maria is een relaxed en volle Zuidamerikaanse vrouw. Beetje op leeftijd met enorm veel make-up. Maria is wel een beetje passief maar dat mag de pret niet drukken. Pijpen kan ze trouwens als de beste, zuigt hard en diep en je mag overal aankomen zonder gezeur wat niet onprettig is met die grote tieten Diep vingeren geen probleem. Probeerde wel te upsellen maar dat bleef bij een korte poging. Als je van plan bent om eens lekker flink te neuken zonder dat je bang moet zijn dat er iets breekt dan is Maria je vrouw.. Ze kan wel een stootje hebben met haar volle lijf en tijdens het neuken ziet dat er toch lekker uit in die grote spiegel
          Cup b is trouwens voorzichtig ingeschat, het is meer c/d.

Commentaar

Zij lijkt me een heel aardige vrouw inderdaad. Ik zie haar regelmatig en ze lacht altijd vriendelijk! Maar die kamertjes daar lijken me wel een beetje klein in dat smalle steegje.

Wacht maar tot je binnen bent...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door davey smith Bekijk bericht
              Zij lijkt me een heel aardige vrouw inderdaad. Ik zie haar regelmatig en ze lacht altijd vriendelijk! Maar die kamertjes daar lijken me wel een beetje klein in dat smalle steegje.

Wacht maar tot je binnen bent...

I'll add : take your chance davey !

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 7-4, Maria(goed)

Maria... Moeder-overste van de Trompettersteeg. Ze blijft je altijd vriendelijk toelachen.
                Haar vaste klantjes heeft ze wel. We laten haar maar in de lijst...

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-1, Maria(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam
                  Maria heeft de naderende sluiting van de Trompettersteeg niet afgewacht, en is alvast verhuisd naar de Monnikenstraat.

Het beviel Maria daar absoluut niet... ze is terug op haar oude kamer.
                  Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam
                  Maria is verhuisd naar haar nieuwe kamer op Oudekennissteeg 5 links.
                  Allemaal niet gelukt. Maria staat weer in de Trompettersteeg. Oude bomen moet je niet willen verplanten...

Is er tenminste nog één zekerheid in het rosse leven...

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-6, Maria(goed)

Weer een jaar voorbij zonder nieuwe berichten. Maar Maria staat nog altijd in de Trompet, dus haar topic laten we hier ook staan.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-6, Maria

Deze week een bezoekje aan deze dame gebracht, na de betaling de kleren uit en plaatsnemen op het bed. Onder wat gebabbel een streel sessie waarbij je niet wordt belemmerd op de ontdekkingsreis. Uiteraard probeert ook deze dame je wat extra geld uit de zak te kloppen maar het weigeren heeft gen gevolgen voor de lopende sessie. Omdat ik wat gehaast was de dame verzocht om over te gaan tot orale verwennerij wat ze niet slecht doet, om zo het rubber vol te hoesten.

Herhalings-gevaar? Klein

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-6, Maria(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam Bekijk bericht
                        Weer een jaar voorbij zonder nieuwe berichten. Maar Maria staat nog altijd in de Trompet, dus haar topic laten we hier ook staan.
                        Maria is nog altijd van de partij , daar vooraan in de Trompetter .. geen dame die het daar zo lang uithoudt ..
                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

nog altijd paraat daar voor in de Trompettersteeg , wie kent haar niet .. ?
                          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Aan het werk...
                          X