Tessa (Ned), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tessa (Ned), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht)

.... who does not know Tineke ? at least a year and a half she's a regular in Dollebegijnen 7-3 nightshift, and she's longer in the RLD , I'm not that often in Amsterdam, since last summer I (we) know she's Dutch , last night I got my chance , she was excellent, really enjoyed my time with that girl, she's not too tall, guess somewhere 25ish , all natural , agreed I spend some cash, and I'll see her again, highly recommended ..... Thank you, Chris
    Laatst gewijzigd door goodbar; 06-09-18, 18:03. Reden: adres kopje

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Tineke (uitstekend)

Ik heb deze lieve meid al wat vaker bezocht.

Een heerlijke nuchter Hollands meid. Mooi donker haar en prachtige lijf.
    zo'n type looks and brains... alhoewel ze afentoe best boos kijkt van achter haar raam.... (no offense Tineke)
    Ach eenmaal binnen dan verschijnt er direct een mooie glimlach.

Over Tineke wil ik niet teveel in detail treden, maar na 20 min stap ik altijd met een glimlach naar buiten....

Nou Tineke, volgende keer zal ik proberen om hartstikke serieus te doen
    Owja, ze gaat volgens mij volgende week weg voor een cosmetische ingreep...
    Hopelijk zien we haar snel weer!!!

MrSmile

Commentaar

Hoi medewandelaars,
      vandaag Tineke bezocht.
      Wat een heerlijke Hollandse meid. Moest wel voorzichtig doen met haar borsten want deze had ze net laten vullen met siliconen. Ben er op zich geen voorstander van, maar ik moet zeggen ze zagen er prachtig uit met heerlijke grote tepels. Ik heb heerlijk 20 minuten met haar op het bedje gelegen en heerlijke dingen gedaan. Een aanrader.

je bedoelt dat je haar vanavond hebt bezocht , want ik heb haar ook gezien ....
      Gb

Commentaar

Na mijn teleurstellende ervaring eerder op de avond met Sasha ben ik een paar ramen verderop bij Tineke naar binnen gegaan. Die had ik een klein jaar eerder al eens bezocht. Maar daarna heb ik haar niet meer gezien. Na een kort praatje bleek dat we elkaar gewoon waren mis gelopen want ze heeft steeds hetzelfde raam gehad. Tineke ziet er nog altijd stralend uit, het haar wat blonder, vriendelijk als vanouds en het klikt gewoon tussen ons. Eigenlijk is ze heel open over haar werk en zichzelf, ook letterlijk, want al haar kleren gingen uit . Ik krijg het gevoel alsof ik haar al jaren ken. Tineke heeft mij zalig gepijpt met lange mooie diepe halen. Daarna heb ik haar in missionaris genomen.

Wat mij verbaast is dat er zo weinig over deze dame wordt geschreven terwijl ze er al vier jaar staat. Tineke is beslist een bezoekje waard.

Nog een korte opmerking voor de moderator: graag het recensie formulier aanpassen. De leeftijd kan een tandje hoger, zeker weten.

aangepast ...
        Three can keep a secret if two are dead

Commentaar

Gisteravond op de Wallen geweest. Ik zag Tineke al bij mijn eerste wandel ronde staan, maar koos toch een paar ramen verderop voor een ander. Een domme beslissing. Het was brandhout en ik ben er vakkundig “beroofd” van 100 euro.

Omdat ik na zo’n afknapper altijd even moet bijkomen, toch alsnog naar Tineke gegaan. Tot sex is het niet meer gekomen maar wel een erotische massage gekregen. En natuurlijk weer leuk gekletst. Ik maakte nog de opmerking dat zij veel beter tot haar recht zou komen in een club. Maar om allerlei redenen kiest ze toch voor het raam.

Dit was mijn vierde bezoek en pas nu valt mij op hoe groot haar kamer is. Je hebt er alle ruimte, niet van dat benauwde krakkemikkige gedoe. Tineke zelf lijkt er steeds mooier op te worden en haar service wordt met het verstrijken van de tijd alsmaar beter. Eigenlijk is het gewoon een hartstikke lekker wijf en behoort ze tot de top van de Wallen. Absolute aanrader!

En voor de rest moet iedereen haar zelf maar ontdekken. Ik zeg niets meer, heb wel nu al mijn volgende afspraak staan....
          Three can keep a secret if two are dead

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brad 07
            A tall pretty Dutch girl with a striking face and long hair. A lean athletic body and nice C-cup breasts. But what stands out the most is her smile – it just lit up the room. I pay her and strip. She joins me on the bed and we talk awhile – as I run my hands over her body. She moves down and starts an excellent blow. I am quickly hard but she sticks with the blow for another couple minutes – she has me rock hard. She asks how I would like sex – I go with cowboy. She goes on top and lowers herself onto me. She is doing a nice relaxed ride as I massage her breasts. After awhile we move around for doggie. Man what a site – I pause for a second then move forward – she guides me in. I grab her hips and get a nice stroke going. I go at it for a few minutes, however with all the drinking I was just not at the top of my game. I tell her I was not going to be able to come.
            She asked if I would like her to finish me by hand – to which I readily agreed.
            She gets the oil and kneels beside me. She made every effort – so much so that she had to change hands a couple times – I got really, really close but just could not get there.
            We are well over time and I start to feel guilty so I end the session. We dress – talk for a couple minutes – do the 3 kiss thing and I am off.
            What an absolute babe – another Dutch girl to add to my list – something about them makes me want to come back again and again.
            10 of 10
            so , what more to say about Tiiinekee .... dankuwel

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Tineke(e)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Doorloper

Ik heb Tineke al meerdere keren gerecenseerd. Ik neuk haar altijd heerlijk, heb een mooie tijd. Er is niet iets toe te voegen op dat wat ik al eerder schreef.

Doorloper
              nou bedankt , heeft Tineke haar jaarlijkse update ook weer gehad ...
              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Tineke(e)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                nou bedankt , heeft Tineke haar jaarlijkse update ook weer gehad ...
                Dan doe ik dit jaar de update maar. Tineke is er nog, voor zo lang het duren mag.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-4, Tineke (Ned)

Zal ik Tineke dan ook maar een jaarlijkse update geven? Ben ook al een paar jaar een redelijk vaste klant van haar, alhoewel ik haar om de een of andere reden heel vaak misloop in de steeg, en haar dus in totaal misschien nog maar een keer of 10 bezocht heb. Dit komt misschien ook omdat ze steeds aangegeven heeft te willen stoppen, maar dat komt er dan uiteindelijk weer niet van. Ach ja, het geld hè....

Tineke was absoluut altijd een van mijn favorieten. Vriendelijk, neemt de tijd, is geïnteresseerd en kan ook luisteren, en ze p1jpt zalig, zacht met voldoende stevigheid en variatie, heerlijk. Ook het n3uken is helemaal prima, ze gaat volledig mee in het spel, past zich moeiteloos aan van alles aan. Een heerlijke chick, en ook zo fijn dat ze Nederlands spreekt!

Enige minpuntje vind ik dat ze opeens niet meer zonder c0ndoom wil trekken, en dat terwijl ik me toch altijd grondig was van tevoren en verder ook uitermate schoon ben op mezelf. Een en ander wordt kennelijk ingegeven door een soort hygiënecursus die de meiden laatstelijk gevolgd schijnen te hebben. Jammer.

Maar verder top, wat mij betreft blijft ze nog lang daar werken!
                  Only an enlightened penis
                  can heal a wounded vagina.

Commentaar

Er wordt bijna niet over deze dame geschreven terwijl het toch één van de nog weinige Hollandse dames op de Wallen is. En wat voor één. Blond, slank en een hele goeie kop. Ze werkt al sinds 2004 in deze straat en in voornemens aan het einde van de zomer te stoppen.

De sex, tsja..... Pijpen kan ze prima. De rest ga ik nog eens uitproberen. Ze zal niet teveel gekke dingen doen maar je kan haar wel stevig aanpakken denk ik. Haar mond mocht ik best hard neuken.

Dikke aanrader. Toch een aanmerking. Deze vrouw is leuk en spontaan maar gaf me bij binnenkomst wel het gevoel dat ik een drie kilo sperziebonen kwam ophalen. De spanningsopbouw die bij h•••enbezoek hoort was ver te zoeken. Ze zou er goed aan doen een wat gerafineerder spel te spelen zodat klanten al heel geil zijn voordat ze haar mooie lippen om een lul sluit. Nu moest ze me helemaal stijf zuigen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rijk de Pooier Bekijk bericht
                      Er wordt bijna niet over deze dame geschreven terwijl het toch één van de nog weinige Hollandse dames op de Wallen is. En wat voor één. Blond, slank en een hele goeie kop. Ze werkt al sinds 2004 in deze straat en in voornemens aan het einde van de zomer te stoppen.
                      nou , dat eind van de zomer stoppen is er niet van gekomen met Tineke , ik mis haar nooit , zag haar vanavond weer, en altijd vrolijk !
                      Die 26-29 flatteert haar wel wat, maar wat maakt het uit , ze is de enige echte Nederlandse op de Wallen !!

Oorspronkelijk geplaatst door FBI Bekijk bericht
                      .... who does not know Tineke ? at least a year and a half she's a regular in Dollebegijnen 7-3 nightshift, and she's longer in the RLD ...
                      De US touristen kenden haar al veel langer ..

Commentaar

Ah, goed om te weten Goodbar! Het nummer dat ik van haar heb werkt niet meer, maar ik zal weer eens bij haar langslopen voor een hernieuwde kennismaking! Ze is mij altijd uitstekend bevallen!
                        Only an enlightened penis
                        can heal a wounded vagina.

Commentaar

Tineke (Tinekee voor de US) , staat tegenwoordig 's avonds Dollebegijnen 9-1 , 2e kamer rts vanaf de gracht ..

Commentaar

Thanks

Tineke maar ook Tessa hoe ze zichzelf noemde. Vanavond langs geweest in de regen. De steeg stond blank en had bijna een boot nodig. Gelukkig daardoor weinig toeristen.

Tineke of Tessa is 38 maar persoonlijk had ik haar eind 20 begin 30 geschat. Ze ziet er erg goed uit. Het is een hele leuke meid waar je snel bevriend mee raakt. Ik heb tientallen minuten heerlijk met haar zitten praten over van alles. Dit hoeft niet maar persoonlijk vind ik het erg leuk. Ik intereseer mij altijd wel in mensen.

50 euro pijpen 100 euro voor pijpen en neuken. Eerlijk heerlijk laten pijpen. Ze heeft mij zelfs klaar weten te pijpen. Daarna naar beneden maar het regende zo verschrikkelijk hard dat ik besloot haar nog een keer mee naar boven te trekken om te neuken. Dit was feest! Mij god wat een heerlijke leuke meid. En die ogen.. Ik vertelde dat ik later met haar ging trouwen. Dat zeg ik niet snel. Tessa is een knappe verschijning, kan heel sexy zijn. Heerlijk pijpen en heerlijk neuken en nog leuk mee gesproken.

Beste ervaring sinds weken weer. Ze vertelde mij in januari te stoppen.

Gegroet en thanks voor de naam.
                            Laatst gewijzigd door goodbar; 06-09-18, 18:02.

Commentaar

voor uw informatie, zie boven

Commentaar

Aan het werk...
                              X