De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks, Steffany (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks, Steffany (Ned)

Verbaasd dat Steffany niet op dit forum vermeld stond hierbij mijn
    bevindingen van mijn bezoek einde deze middag aan deze heerlijke
    sexpoes die ik al vele jaren bezoek. Deze mooie griekse heeft halflang
    zwart haar met een slag erin, een mooi klassiek gezicht met prachtige
    ogen en mond, een heel lekker vrouwelijk figuur met vooral prachtige
    billen waar ik niet van af kan blijven. Ze draagt meestal zwarte lingerie
    met kousen, jarretels en high heels. Soms kun je aan een vrouw zien dat
    ze heel lekker neukt en Steffany maakt dit volledig waar. Ze neemt
    rustig de tijd voor het voorspel waarbij ze zowel met woorden als met
    daden (strelen, teasen, nagelgebruik) alles in paraatheid brengt waarbij
    ze zich relaxed overal laat bevoelen. Ze beheerst alle varianten van het
    pijpen (stevig, zacht, snel, langzaam etc.etc.) en hetzelfde geldt voor
    het neuken, kortom een aanrader heren! In omgang is ze een hele
    leuke, slimme en reele meid waarmee je heel vertrouwd kunt praten
    maar ook kunt lachen, net als met een goede vriendin.Dit laatste maakt
    m.i. de kwaliteit van de sex beter en compenseert ruimschoots het feit
    dat ze niet meer zo piepjong is.

Hou op !
    Straks krijgt ze het nog drukker en moet
    ik lang wachten tijdens mijn wekelijkse uitje.
    Ze werkt overigens iedere dag, overdag, behalve
    de woensdag en soms op zaterdag en is bijna net
    zo lekker als Roxanne !
    SS

Commentaar

Ik ken haar al van de tijd dat ze nog in de bloedstraat werkte. Een van de dingen waar ze mij helemaal dol mee krijgt is dat ik me laat pijpen - en dat doet ze SUPER- terwijl ze heel zacht haar vinger in m'n kont steekt. Godallemachtig! moet je echt eens aan haar vragen. je komt klaar als een dolleen verlaat met knikkende knieen het pand... :P

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 hs, Steffany (9.0)

Deze kanjer op leeftijd heb ik vandaag bezocht. Droeg inderdaad zwarte lingerie, en heeft een heerlijk vrouwelijk figuurtje. Is een rustige vrouw, pijpt goed.
        Op zijn hondjes afgemaakt, en dat is absoluut geen straf. Wat een heerlijke volle, goed gevormde billen heeft deze vrouw!

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 hs, Steffany (uitstekend)

Heb haar al een poos zien zitten, werd zeer aangetrokken door haar uiterlijk en aankleding, maar werd een beetje tegengehouden door hoor, zeg maar *minder vrolijke* blikken... Gisteren toch maar de stoute schoenen aan en naar binnen. Heb er absoluut geen spijt van. Het is een erg goed uitziende vrouw. alle proporties zijn prima! Heeft een gezellige babbel, niet te overdreven, en lijkt oprecht geinteresseerd. Maar daar kwamen we niet voor natuurlijk. De behandeling is in een woord prima. Lekker kriebelen, en strelen. Pijpen als de beste. Ze ging vervolgens bovenop me zitten met die lekkere billen naar me toe. Dat duurde dus niet lang Het geke is inderdaad dat er niet meer over haar gepost wordt. Willen we dit geheim houden? Het zelfde geldt voor danielle. Zelfde soort behandeling, dus prima, maar weinig lof op het forum.

Commentaar

Mmm, zie post hierboven.

Commentaar

Bovenstaande opmerking van collega over Steffany slaat de spijker op zijn kop. Ze is werkelijk topklasse maar wordt gek genoeg niet zo vaak gerecenseerd. Op een moment zoals nu besef ik aangezien ik ongeveer 2 weken geleden nog bij haar was dat ze wel weer eens een recensie üitstekend" verdiend, die heb ik haar de afgelopen jaren te weinig gegeven. Ik ga niet uitweiden over wat we allemaal doen maar laat ik het zo zeggen: als je haar al heel lang kent gaat ze onder andere met de tijd wat ruimer om! Als ik de Staatsloterij zou winnen zou ik haar iedere dag minstens een uur bezoeken, zo lekker vind ik haar!

Commentaar

Raar dat Steffany nauwelijks onder de aandacht wordt gebracht op dit forum.
                Ze is zo verdomd lekker dat iedereen die haar heeft ontdekt haar liever geheim wil houden. Begrijpelijp. Zoals zo vaak - voor de vaste en goede klanten is heel veel mogelijk. GFE sex van de eerste klasse.

Commentaar

Heerlijk, heerlijk en nogmaals heerlijk. Ze is op en top super!!!! Heerlijk laten teasen, haar lekker gebefd, lekker haar anus uitgelikt en ze geilde me op voor nog meer wat ik tussen ons wil houden. Absoluut een mooie vrouw van 45 jaar jong. Ik val wel op dit soort types. WOW, ga zeker weer terug!

Commentaar

Mag ik er langs deze weg op wijzen dat deze dame feitelijk op #119 werkzaam is....
                    Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119 hs, Steffany (uitstekend)

Ha, gelukkig, ze was weer terug van vakantie. Lekker bij gekleurd en heeft me weer lekker verwend. Op nummer 121 echter Het tweede pand vanaf de hoek... Dus met het kleine schuine portiekje... Linkerraam.

Commentaar

Weer even langsgewipt om het huisnummer te controleren (yeah right) Ze blijft heel erg lekker Maar goed het is dus echt nr. 121, linkerraam.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door flappy
                          Weer even langsgewipt om het huisnummer te controleren (yeah right) Ze blijft heel erg lekker Maar goed het is dus echt nr. 121, linkerraam.
                          Ja, ja Flappy.....je hebt volkomen gelijk. Ik ben per IM ook al bedreigd vanwege mijn stommiteit.... .

Ik heb onverwijld de moderator gevraagd om de sporen van mijn domheid te wissen c.q. het nummer terug op # 121 te zetten.... Hij is nu aan zet .

Zeg, en als je volgende keer gaat, kun je dan vragen of deze Julietta er nog is en op welke dagen??

Don't shoot
                          Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Fijn dat Steffany weer in de belangstelling is. Een prachtige vrouw die ik ruim 20 jaar ken. We hebben het voornamelijk over haar tijd op de Bloedstraat gehad. Al de trio's met Sandy and Lisette. Maar ja, toen ik haar wilden pakken, pakte ze me! Bond me handen vast, blinddoek erop en dan weet ik het niet meer.
                            Heerlijk om haar weer te zien, was een tijd geleden.

Commentaar

Weer een supersessie met Steffany gehad waarbij we voornamelijk uitgebreid tongzoenen en mijn nickname in de praktijk brengen waarbij ze diverse malen klaarkomt (!?), ze ziet er alweer beter uit omdat ze niet meer zo lijnt, staat veel natuurlijker en mooier en ze was gladgeschoren zodat ik me tijdens mijn activiteiten de koning te rijk voelde, kortom: hemels dit genot...

Commentaar

weet iemand of Steffany nog beschikbaar is - anders maar weg ....
                                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Ze is er nog. En hoe!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Olympus Bekijk bericht
                                    Ze is er nog. En hoe!
                                    Welke dagen werkt ze en werkt ze overdag of 's nachts??

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ass Obsessed Bekijk bericht
                                      Welke dagen werkt ze en werkt ze overdag of 's nachts??
                                      Maandag tot en met vrijdag overdag. Ze heeft een druk winkeltje dus geduld is op zijn plaats en anders even reserveren.

Pikasso

Commentaar

Als ze er is heeft ze een soort gebreid bruin groen poppetje aan het raam geplakt.
                                        Rt,

Commentaar

prachtige dame in elke betekenis van het woord
                                          pijpt heerlijk rustig, reverse cowgirl en op zijn hondjes afgemaakt wat met die heerlijke derriere van haar een genot is