Wallen, Molensteeg 7-2, Amber (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Molensteeg 7-2, Amber (Ned)

Beste medewandelaars,

Ben net terug van een bezoek aan Debbie. Zag haar staan in de Bethlemsteeg (nummer weet ik niet). Sprak haar aan en ook ik was verbaasd dat het een Nederlandse dame was.

De dame speelt eerst met je zodat je goed op gang kan komen, waarna de condoom wordt aangebracht. Pijpen is goed en ze neemt er goed de tijd voor. Intiem doet ze goed haar best en meerdere posities zijn mogelijk. Ze heeft een flinke D cup. Vroeg nog of het echt was, ze zei van wel.

Kortom: een goeie meid waar je lekker sex mee kan hebben. Zeker voor herhaling vatbaar. Nog een opmerking ze zei tegen mij dat ze 30 was, maar dat zou je niet zeggen.

Amber, Bethlemsteeg 3

Deze dame heb ik ruim een jaar geleden voor het eerst bezocht, later nog eens. Ik was haar naam vergeten, zodoende had ik geen recensie over deze dame geschreven. Het was dat dhr Goodbar in een ander draadje met haar naam op de proppen kwam.

Anyway...Amber is een echte girl next door, die vrij actief mensen aanspreekt die langs haar deur lopen. Ze heeft rood(rossig) krullend haar, meestal getooid in een bikini, ze is niet slank, maar gevuld op de juiste plaatsen. Ik zal het maar op een normaal figuur houden. Bij mijn eerste bezoek waren haar flinke borsten au naturel. De laatste keer voelde ik dat ze ze had laten opvullen met silliconen; het een en ander is nauwelijks te zien, wel te voelen.

Amber komt nogal hyper over, de erste keer was ze verder nogal aanstellerig nep. Bij mijn herhalingsbezoek was dat gelukkig allemaal wat minder. Ze is vrij ongehaast; kijkt niet echt op de klok. De seks is prima, zowel het orale gedeelte, als het echte werk.

Ik heb betere ervaringen gehad; Amber komt dus in haar houding nogal fake over...iets te dvpachtig, naar mijn smaak. Maar verder valt er zeker niets te klagen.

Amber vertelde mij al ruim 10 jaar als dvp te werken, ik meen altijd in dit gebied van de Wallen. Ik had haar nog nooit eerder gezien. Kamer 3 zou sinds lange tijd haar vaste kamer zijn, ik heb haar geloof ik ook wel eens in kamer 4 gezien. Ze werkt overdag, zeker aan het begin van de week is zij dan bijna de enige dame in de steeg, lijkt het...

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 3, Amber (uitstekend)

Amber (Anal) , nog steeds te vinden op nr 4 Bethlem , foutief Debbie draadje afgevoerd ...
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 4, Amber / Debbie (uitstekend)

Amber is een leuke vlotte en aardige meid. Praat gezellig en kijkt niet op de klok. Alle kleren gaan uit en je mag overal aanzitten.

Commentaar

Vorige week ook bij Amber geweest. Ze had 'anaal' op haar raam geschreven staan en daar kwam ik ook voor. Aan haar gezicht is te zien dat ze de dertig (net) gepasseerd is, maar haar lichaam is helemaal top! Voor € 100,- een half uur binnen geweest. Daarvoor heeft ze mij gepijpt en mocht ik haar beffen. Beide was erg goed vol te houden. Ik mocht overal aankomen, alleen als het gevoelig werd moest ik even terug. Haar D-cup is trouwens volledig natuurlijk, misschien kan een mod dat even aanpassen. Na een kwartier pijpen en beffen gingen we over op het echte werk. Ik vroeg haar of ze bovenop me wou komen zitten en dat heeft ze even geprobeerd, maar vond ze niet zo fijn. Dus ben ik achter haar gaan zitten en heb ik hem zo in haar heerlijke kontje geschoven. Ik moest me inhouden om niet binnen een minuut klaar te komen. Na enkele minuten alsnog het condoom volgemaakt en afscheid genomen. Dit was zeker geen slechte ervaring. Het is dat Amsterdam niet om de hoek ligt voor mij, anders zou ze me waarschijnlijk wel terug zien.
          Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
          Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Nou nou, dat was echt sinds jaren dat ik weer eens overdag op de wallen aan het wandelen was. En het is er niet echt beter op geworden........maar daar was gelukkig Amber. Zij wenkte mij en wilde mij spreken.....na een tornado aan mogelijkheden vroeg ik: En dat alles voor 50 euri? Waarop zij volmondig JA zei.

Dus naar binnen en ze maakte haar hele menukaart waar.....

Heerlijke (ge)noten

Gergoet Pietje Puk 69

Commentaar

Gisteren bij Amber langs geweest. Ze lokt je makkelijk naar binnen als je gevoelig bent voor haar charmes, zoals ik. Als ik bij het langslopen van een dame met oogcontact mijn onderbuik voel dan zit het meestal wel goed. Amber is hier al prima beschreven dus dat kan ik alleen maar bevestigen. Mooie vormen, waarbij een zonkleurtje wel zou passen, maar ja bij rood harigen is de huid meestal erg blank, zo ook bij Amber. Ze heeft een paar prachtige tieten, die nog keurig vooruit staan . Ik heb het dit keer niet gevraagd, maar het voelde vrij naturel aan. Cupje E zij ze zelf. Lekker handje vol hoor. Ze kletst af en toe de oren van je kop, maar dat mocht de pret niet drukken. Voor haar was pijpen zonder condoom helemaal nieuw O, nee hoor dat doe ik niet. Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Wat moet ik hiervoor vragen dan ? € 50,--. Nou ja, volgens mij krijgt ze die vraag iedere dag wel, lijkt me zo en als je zoals zij al een tijdje in the business zit, dan ben je een mooi toneelspel aan het opvoeren. Voor € 20,-- extra zoog ze me uiteindelijk zonder lekker hard. Het had allemaal iets natter gemogen, met wat meer speeksel, dan voelt het ietsje geiler aan vind ik zelf, maar ja iedere dvp doet het weer op haar eigen manier. Veel complimentjes hoe geil ze het allemaal vond, dat was wel een beetje overdreven, maar ja uiteindelijk heeft ze me over haar mooie mammaries leeggemolken, tot de laatste druppel .
              Wie nog even wil genieten van Amber moet er snel bij zijn. Ze wil een kindje en emigreren naar de US of A in mei, (misschien zoog ze dat ook wel uit haar duim) dus als je haar nog wil bezoeken, t'is wel een lekkere relaxte meid .
              gr. Runner

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 4, Amber / Debbie(uitstekend)

Amber vanochtend bezocht vanwege haar mooie lijf met flinke boezem en ze is NL dus wel zo makkelijk. Voor 50 euro waren 3 standjes mogelijk; vaginaal of anaal niet beide dus anders wordt het bijbetalen. Het standje plat doggy wou ze niet want in die positie zou het condoom eerder kunnen loslaten vertelde ze me Op zich geen slecht bezoek maar ik merkte wel tijdsdruk wat ik toch wel vreemd vind op een tijdstip dat het zeer rustig was en ik waarschijnlijk haar eerste klant. Ze kwam me ook wat te zakelijk over dus een gfe-ervaring bleef achterwege. Ook ik ondervond een beetje overdreven opgeilen van haar kant en ik moest gelijk terugdenken aan een dvp die ik bezocht had in Antwerpen en die me ook iedere keer vroeg of ik het lekker vond en al wat meer. Qua figuur vond ik Amber uitstekend. Ik had haar wel graag in sexy lingerie willen aanschouwen maar goed je kunt niet alles hebben.
                Eigenlijk is mijn recensie misschien wel overbodig aangezien ze mij vertelde over 8 dagen te zullen stoppen na 11 jaar als dvp te hebben gewerkt. De komende 8 dagen is ze elke dag nog te bezoeken zei ze dus mocht je Amber nog willen bezoeken dan heb je nog 8 dagen de tijd als ze echt meende.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 4, Amber / Debbie(uitstekend)

Amber laat ons het volgende weten:

Oorspronkelijk geplaatst door amber33
                  Heey dit is Amber.
                  Ik reageer effe op je bericht. Ik ben verhuisd naar usa maar ik was aan het werk van 1 sept tot begin oct. dit jaar. Ik kom af en toe naar nl om te werken. Soms sta ik in de bethlemsteeg of in de passage bij la vie meestal op kamer 9. Ik probeer weer te komen naar nederland ergens in november en als dat niet lukt dat ben ik er volgend jaar in april weer tot juli 2012.
                  xxxx ik mis al mijn klanten heel erg.maar ik ben op dit moment aan een opleiding begonnen voor lerares engels(erg ondeugend en lekker) kus van Amber ps zie jullie snel en houd jullie op de hoogte wanneer ik er weer ben.xxxx schatjes van me.xxx

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 4, Amber (Ned)(uitstekend)

Amber enkele weken geleden weer eens bezocht. Ikz ag haar onverwacht in de deuropening staan in de Bethlemsteeg. Ze had, zoals ze eerder zelf al aangaf, al lang weer weg moeten zijn. Nu vertelde ze me dat ze de volgende dag hier voorklopig voor de laatste keer aanwezig zou zijn, echter de week erop zag ik haar weer.

Amber leek iets afgevallen, verder was ze helemaal de oude. Ook wat haar doms nogal vreemde gedrag betrfet: ze spring soms met haar verhaal van de hak op de tak, en staat veelvuldig door een kiertje om het gordijn heen naar buiten te loeren.

Gekozen voor voor p&n, maar nu dan eens anaal. na uitgebreide inspectie van het condoom mocht ik hem erin schuiven. Leuke ervaring, ook omdat maar weinig dames dit aanbieden. Verder alles zoals tijdens mijn eerdere bezoekjes...

p.s. vorige week heb ik haar niet meer gezien, nu zal ze dan voorlopig wel echt gestopt zijn...

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 1, Amber (Ned)(uitstekend)

Vandaag was ik op de wallen en wilde eigenlijk op safe gaan en richting Anna gaan. Maar die was vandaag niet aanwezig. Toen maar even verder kijken wat er allemaal te bewonderen was. Zag ik al snel Amber staan, deze stond al sinds ik haar voor het eerst zag vorig jaar juni op mijn lijstje. Er was me iemand net voor maar na een extra rondje was ze vrij, aan de deur vragen wat het kostte agh gewoon 50 euro zei ze.

Nou prima ik naar boven naar de kamer daar maakte ik gelijk kennis met haar wat vage persoonlijkheid. Ik liep naar boven en zij moest het gordijn nog dichtdoen en de radio uitzetten. Het duurde maar 5 seconden dat ik alleen boven was maar ze schreeuwde die 5 seconden wel 3 keer ik niet stiekem in de kast zat te kijken. Ik dacht echt wtf... Nog één voorbeeld we waren lekker aan het praten over het heerlijke weer en van het ene op het andere moment midden in het gesprek zegt ze opeens "je bent zeker een vieze geile jongen hé", daar had ze wel gelijk in maar ik had die opmerking op dat moment niet verwacht.

Toen ze ook boven was ging het allemaal weer prima en zei ze dat ze maar een grapje maakte over die kast, okee. Nog even gesproken over wat ze allemaal aanbood. Ik vroeg of ze ook anaal deed en dat deed ze voor 50 euro extra, ik had alleen nog 20 euro toen was het ook prima.

Over de sex zelf kan ik kort zijn dat was uitstekend. Eerst de jonge heer goed op sterkte maken zonder condoom, hierna condoom er om heen. Ze kan lekker diep pijpen en neemt niet het hele condoom mee naar boven. Vervolgens lekker doggy stopt hem zelf in haar kont echt verrukkelijk was dat, beetje dirty talk erbij. Geen opmerking over kom je nog nee gewoon lekker rustig aan doen en het komt vanzelf goed. En dat kwam het ook na zo'n 10 minuten heerlijk klaar gekomen in haar kont.

Ze heeft best wel een lekker lijf, grote echte tieten en een leuk koppie. Alleen haar wat vage persoonlijkheid zou een toekomstig bezoek in de weg kunnen staan.

Al met al toch een prima bezoek en zeer groot herhalingsgevaar. Ze stond trouwens vandaag op adres Sint Annendwarsstraat 1-1. Maar ze wenkte niet de indruk dat dit een vaste kamer van haar wordt.

Commentaar

Bij Amber op visite geweest, is goed bevallen.
                        Werd bijna naar binnen getrokken hoewel dat echt niet nodig is. Zij heeft een geweldig lijf met mooie, grote tieten, eerder een E dan een D cup en helemaal moeder natuur. Zij houdt geen seconde haar mond, vertelt 100 keer dat zij geil is en dat ik ook geil was, het hield maar niet op. Jammer eigenlijk. Uiteindelijk gekozen voor 30 min en het dubbele tarief.
                        Zij pijpt heel lekker en heeft een heerlijke kut waar ik lang aan gesabbeld heb. Amber deed haar best klaar te komen en te squirten, het lukte helaas niet. Ik ben niet zo'n geile prater tijdens de daad, Amber vond blijkbaar dat zij dat moest compenseren. Uiteindelijk heerlijk in haar mond klaargekomen. Voelde nog een hele tijd haar mond om mijn penis.
                        Een aanrader met drie min puntjes, mevrouw houdt niet haar mond, je mag haar niet vingeren en je mag haar niet kussen.
                        Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Heb haar geneukt voor 50 euro, voor pijpen, anaal en vaginaal. Kon ook lekker met haar kutje spelen tijdens het pijpen, wat ze goed kan.
                          Vond haar wel relax en ze slaat lekkere geile taal uit, maar aan 20 min had ik eigenlijk niet genoeg... helaas geen geld om het te verlengen, maar ze ziet mij nog wel eens terug.

Ze zei zelf trouwens dat ze cup e had en dat geloof ik wel.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 2, Amber (Ned)(uitstekend)

Laatst gelukkig bij die Amber geweest: een verdomd heerlijke next-door vrouw met heerlijke grote, volgens mij natuurlijke borsten, waar je 3 dagen later nog geil aan terugdenkt! Ze is sterk je naar binnen lokkend, maar ja, als je haar geile verschijning ziet, ga je wel! Ze is wat wazig in de communicatie soms, het praten, erg druk, maar niet echt onaardig...wel de regie willen houden. Verder korte, maar uitstekende sex; zo'n heerlijke stoere vrouw/milf (begin 30?) bovenop je, met die magische eigen borsten met goede grote tepels. Heerlijke vrouw, positief bedoeld ietwat rauwe en stevige bloedhete sex. Zo'n buurvrouw zou niet verkeerd zijn.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 2, Amber (Ned)(uitstekend)

Vandaag 30 okt. haar weer eens zien staan in de Bethlemsteeg, zelden zulke lekkere grote en vooral natuurlijke borsten gezien. Omdat ik vandaag niet bij haar naar binnen geweest ben, daarom helaas keurig verborgen haar flinke ...... in de bikini, maar ook dan verlang je. Binnen zie je ze wel, als je naar binnen gaat uiteraard en wat ik een keer gedaan heb, wat een pracht tieten! Misschien wel de mooiste tieten van alle ramen in A'dam, als je ten minste van echt en groot houdt die super natuurlijk zijn! Ik word van haar borsten mega-geil! Ze is een echte next-door...1000 jaar neuken...dat = 't enige wat je ermee wilt!

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 3, Amber (Ned)

Leuke NL dame die ik al langer ken en wel eens bezocht heb.
                                Ze deed enorm haar best me binnen te krijgen en daaraan toe gegeven.
                                Is erg ervaren in de seks en was super goed. Ze hijgt en puft heerijk mee.
                                Was eerder al geweest bij een dame dus ik moest nog even flink werken.
                                Uiteindelijk stopte ze met puffen ik denk dat het haar te lang duurde dus heb het erbij gelaten en heerlijk klaargekomen.
                                Prachtige enorme borsten die super zacht aanvoelen. Dame is iets spekkig maar compenseert volledig in de seks.

Ga zeker een keertje terug komen.
                                Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Amber na een aantal jaren weer eens bezocht en haar lichaam is nog steeds even aantrekkelijk met geweldige tieten.
                                  Eerst een goede wasbeurt dus dat betekent ook je handen wassen want Amber is zeer hygiënisch.
                                  Dit keer stond ze in de passage en wel als je rechtdoor loopt de eerste kamer links. Een aantrekkelijke kamer met airco en een plafondspiegel zodat je mooi uitzicht hebt als ze op je gaat zitten en Amber vind dit ook wel geil.
                                  Trouwens dat ze geil is heb ik haar wel vaker horen zeggen maar voor mij was het niet storend.
                                  Heb on top, doggy (Amber's favoriete standje) en missio met haar gedaan. Dit laatste standje waardeert ze het minst maar ze zal niet zeggen dat ze het niet wil doen. Ik moest me inhouden niet te snel te komen want ik was best wel geil en zij dus ook dus het condoom na het plegen van de standjes goed volgespoten.

Commentaar

Mên ik had hier lang naar uitgekeken maar totaal niet wat ik verwacht had. Mijn bezoek liep totaal niet.

Begon zoals anderen ook zeiden netjes handjes wassen totaal geen probleem mee, maar ik mocht niet aan mijn eigen pik zitten wtf. Daarna neuken we hadden afgesproken anaal plus pijpen voor 50 euro maar na 1 minuut pijpen mocht ik hem er al insteken, ik zei nog eventjes maar direct kwam daarop als je langer wilt blijven moet je bij betalen 20 euro.

Het neuken an sich ging net zo 3 minuten en de vraag kom je al bijna anders moet je bijbetalen mag je langer blijven. Uiteindelijk maar snel met de hand afgemaakt en vertrokken.

Ze klaagde buiten de sex om ook aan één stuk door dat het zo rustig was en dat ik pas haar eerste klant was van de dag. (Dat is toch niet normaal zei ze).

Nee mij gaat ze niet terug zien alhoewel misschien ook wel bij het voorbij lopen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stoomloc Bekijk bericht
                                      Leuke NL dame die ik al langer ken en wel eens bezocht heb.
                                      Ze deed enorm haar best me binnen te krijgen en daaraan toe gegeven.
                                      Is erg ervaren in de seks en was super goed. Ze hijgt en puft heerijk mee.
                                      Was eerder al geweest bij een dame dus ik moest nog even flink werken.
                                      Uiteindelijk stopte ze met puffen ik denk dat het haar te lang duurde dus heb het erbij gelaten en heerlijk klaargekomen.
                                      Prachtige enorme borsten die super zacht aanvoelen. Dame is iets spekkig maar compenseert volledig in de seks.

Ga zeker een keertje terug komen.
                                      Ik ben terug geweest maar ook voor de laatste keer.
                                      Op de kamer er naast (erg gehorig) was ook net iemand aan het rammen en dat werkte ook niet echt mee.
                                      Maar het ging me amper nog lukken. Haar erg lelijke tattoos te veel spek en haar vreemde wazige opmerkingen deed geen goed.
                                      Ik heb het idee dat het naar haar bol is gaan slaan.
                                      Ik kom niet weer terug.
                                      Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-1, Amber (Ned)

Amber kunnen we ook weghalen uit de Bethlemsteeg, zag haar in de Molensteeg op nr 2-1
                                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-1, Amber (Ned)

Oorspronkelijk geplaatst door stoomloc Bekijk bericht
                                          haar vreemde wazige opmerkingen deed geen goed.
                                          Ik heb het idee dat het naar haar bol is gaan slaan.
                                          Ik kom niet weer terug.
                                          Zelfde ervaring hier. Vandaag haar bezocht, en moet zeggen dat ze voor €50,- incl anaal echt haar best deed, maar die gesprekken die slaan nergens op. Ze praat erg warrig, en er is niet echt een normaal gesprek mee te voeren.
                                          De sex daarentegen was prima, lekker relaxed en je mag overal aankomen. Haar borsten zijn haar visitekaartje en is ze erg trots op (terecht). Mooie volle borsten met harde tepels, heerlijk! Anaal was geen probleem, en aan de makkelijkheid waarop hij er in ging te zien heeft ze voor mij al meerdere pikken in haar kont gehad.
                                          Qua sex echt prima, maar haar gedrag weerhoudt me er van om nog een keer te gaan.