Wallen, La Vie en Rose k8, Alina (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, La Vie en Rose k8, Alina (Roem)

Alina ziet er uit als een meisje dat je niet direct in de Molensteeg verwacht. Bovengemiddeld mooi, precies goed geproportioneerde body, D-cup tieten in perfecte verhouding tot haar lichaam, lange zwarte haren helemaal tot op de kont. Ze staat er 2 weken, zo lang had ik haar ook al op het oog, maar er was iedere keer al iemand aan haar deur, of ze was busy, tussendoor ook andere meiden daar zien staan, de plekken op nr 2 zijn altijd volatiel. Van de 4 deuren op nr 2 stond ze op 2e van rechts.

Meestal had ze een bikini, maar gisteren een prikkelend corset. Ze ging helemaal naakt, haar tieten zijn naturals, maar niet erg stevig. Voordat cd er om ging kon ik met haar boobs spelen, niet echt stevig dus, maar voelde wel erg lekker.

Pijpen was voldoende, i.i.g. qua tijdsduur, maar niet meer dan dat. Het ging met teveel handwerk er bij. Wel lekker was dat ik haar tieten kon blijven pakken , en dat voelde erg lekker toen ze zo voorover gebogen zat, door de zwaartekracht leken die tieten dan nog groter, en ze schommelden ook zo mooi mee bij haar bewegingen . Door het bijgeleverde handwerk moest ik me wel oppassen niet te gaan zingen voor het betreden van de kerk.

Wippen in missio kan ik ook niet meer dan een voldoende voor geven. Het was wel goed toeven in haar poes, maar ze hield er een handje bij, een klein beetje te hinderlijk. Wel in rustig tempo naar de finish toe kunnen werken, maar het klaarkomen was toch niet zo explosief als je fantaseert wanneer je haar vooraf bekijkt.

Ze zegt Italiaans te zijn, geloof ik niet, ze was veel te gemakkelijk aan het communiceren met de andere drie meiden, dus ze zal ook wel Hongaars zijn. Ondanks haar zwarte haar ziet ze er niet mediterraan uit, vind ik. By the way de meeste mooie meiden op die Italiaanse satelliet kanalen, die alleen maar staan te zwijgen en glimlachen en vooral mooi te zijn, zijn oost-europees, dus ook in Italië zelf, maar dit even geheel terzijde.

Mooie meid dus, met de looks en de body, het is beslist geen weggegooid geld, maar toch niet meer dan voldoende. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, en dat wilde ik i.i.g.

Groet,
    Randy
    .

Re: Wallen, Molensteeg 2-3, Alina

Ben nu 2 keer bij deze alina uit roemenie geweest, gisterenavond was ik r . ze werkt dan van zo'n half negen tot 4 uur snachts. ze had nog spierpijn van de vorige avond.
    ' i fucked a lot yesterday ' vertelde ze me.
    Ik betaalde 50 euries, ik heb eerst weer even aan die heerlijke borsten mogen sabbelen, daarna misionaris en in doggy afgemaakt. ze heeft hele mooie borsten, alleen hangen ze nogal, en t viel me ook op dat dat ze verder toch wel erg mager is.
    het was best leuk met r , maar voor mij geen 3 e keer.
    wel ruim voldoende .

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-3, Alina (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door m02499
      Is this the girl that has a fairly dark complexion and sometimes wears long hair extensions or wig and has huge natural tits? I visited her on my last trip to Amsterdam, but at that time she wanted 70e for s&f with her top off which I thought was a bit of a ripoff.
      If it's a question, the answer is yes. The long black hair (until over the butt), is indeed too long, so must be extensions. Did not notice a wig. I think she asks different prices to different people, when I asked how much for S+F she was looking and thinking for a few seconds, as if she was evaluating me, before she said 50. So maybe you look more loaded than I do . However 20 more for top off, is an upsell, but not a rip-off i.m.o., certainly not with her rack .

Commentaar

Randy

You are right she didn't try to rip me off just upsell me. I wasn't drunk, high, smelly, obnoxious or overweight so not sure why she was quoting a higher price. Maybe she just thought that I would go for the extra price. I had been with Alina before about 2 years ago and she was very accommodating and provided good service for 50e. This time she seemed a bit more restrictive and again went for the upsell, but as you said maybe it was just me.

Commentaar

Heerlijke borsten met leuk gezichtje. Geef haar wat extra aan het begin en ze doet helemaal haar best.

Commentaar

Meer dan 50,- geven is niet noodzakelijk om een leuke 20 minuten met deze Alina te hebben. Gewoon vriendelijk zijn en je hebt een toptijd, dat heb ik vannacht mogen ervaren. Ze stond in de een-na-laatste kamer op bethlemsteeg. Echt wel een mooie, lieve meid hoor met der corset en lange haren. Hoewel ik heel erg mee kan gaan met de recentie van Randy, is een voldoende naar mijn mening wel erg magertjes. Van mij krijgt ze gewoon een uitstekend. Dame is erg easy-going!

Commentaar

Wallen, Bethlemsteeg 11, Alina (goed)

Ik herkende Alina niet in de Bethlem 11, met het haar op zolder, terwijl het in de Molensteeg los hing, zag ze er heel anders uit, als je iemand niet goed genoeg kent. Toen ze haar naam noemde had ik nog steeds de link niet gelegd, ik dacht wel Alina zo'n soort naam is nu in de mode.
              Zoals te lezen is ze bij iedereen verschillend, en bij mij was het ook anders dan vorige keer. Vorige keer direct bloot en kon ik haar tieten uitgebreid voelen, vooraf en bij pijpen. Nu hield ze bh aan (wel leuk om naar te kijken, haar grote tieten bulbten er zowat uit ), geen voorspel, en toen ik onder het pijpen haar grote tieten wou pakken was het "you cannot touch me, for 20 more you can touch", ik gaf niet toe. Ik kon wel een dijbeen tegen haar tieten houden, daar moest ik het mee doen, maar werkte wel. Pijpen zelf was beter dan de vorige keer.
              Wippen in missio, wat had ik daar zin in, geen probleem dat ik vol op haar natural big boobs lag , wat voelde dat lekker zeg, en haar poes is ook best fijn, ze hield wel weer de hand er bij, maar ondanks die hand voelde het allemaal prima en ik begon vrij vlot te spuiten, nu intenser dan de vorige keer.

Pijpen had ze 'aangekondigd' in exact dezelfde bewoordingen als vorige keer, zoals niemand anders doet, toen ringde de bel van verrek 't is diezelfde Alina, en toen ze na afloop het haar losdeed, het kwam weer tot op de kont, toen matchten de plaatjes.
              Vorige keer beoordeeld als 2 keer voldoende. Ondanks dat ze nu minder toeschietelijk was, voelde alles toch beter, en kom ik nu op 2 keer goed. Nog even gepraat over het niet direct herkennen, lachen jôh. Ze zei nu wel uit Roemenië te komen. Ontzettend mooie meid, en vriendelijk op een relaxte manier.

PS: Op La Vie k6 staat ook een zwartharige Alina uit de Molensteeg. I.t.t. deze Alina is die van La Vie wel een Molensteeg type.
              PS2: Voor de moderator: Kunt u Alina's adres omzetten naar Bethlemsteeg 11 ?

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Alina (goed)

Randy

Similar experience I had with Alina on my last trip where she wanted an extra 20e to take her top off and let you touch/play with her breasts. In the past when I saw her she freely took her top off and allowed you to touch. An earlier poster stated she took the top off for him at 50e so maybe it depends on her mood or whether she thinks she can get it from you. She does have great breasts, but I refuse to pay 20e extra for her to let those puppies out.

Commentaar

Alina....wat moet ik daar nu over zeggen? Collega's wat een sensatie! deze 'FUNBAGS'.

Ik kom al een tijdje bij haar. standaard 50 euro en identieel 100 euro voor de sessies. Dus we zijn aardig aan elkaar gewend.
                  Ik ben spontaan verliefd geworden wat een aardige meid. Als ze je kent neemt ze de tijd voor je, en is ook wat gemoedelijker in de omgang.
                  Alina zei overigs dat ze uit Albanië kwam.

Paar weken geleden na me dienst heb ik een uurtje bij haar geboekt.
                  We begonnen met een b2b massage waar ze heerlijk op mijn schoot kwam zitten en als zij geen broekje aan had gehad, had ik hem er zo in kunnen duwen.
                  Haar tieten zijn overheerlijk zacht en mocht hem er tussen douwen zonder condoom. Als ik op oorlogssterkte was begon ze met pijpen (mc) en kon ook 69 doen. Heel schoon kutje, smaakt heerlijk en ze werd lekker nat.
                  Een geweldig uurtje wat ik zeker over zal doen als mijn knip dat toe laat.

Ze zei trouwens, toen ik vroeg of ik over haar tieten mocht spuiten, dat ze daar niet aan deed om dat ze geen douche op haar kamer heeft.
                  Misschien kunnen we een douche regelen voor haar!!!

Mr.E
                  Zorgen moet je niet maken, maar doen.
                  Zorgen moet je niet maken, maar doen!

Commentaar

Alina is na een vrij lange vakantie weer teruggekeerd op haar oude adres.
                    Het meisje dat in die tijd op haar kamer stond, ook een Roemeens type en good looker, is een deur naar achter opgeschoven naar #10.

Alina had gisterenavond weer eens dat supergeile corset aan , ik bedoel dat cacao-kleurige corset waar ze destijds in de Molensteeg mee begonnen is. Het laat de taille gedeeltelijk bloot, daarboven dan goed strak, de grote tieten ongegeneerd omhoog gedrukt Het zweet brak me uit. Ik kon natuurlijk weer geen weerstand aan haar bieden. Smalle steile trap omhoog, bij iedere trede voelde ik dat mijn lul stijver werd. Alina is een van mijn vaste herhaal-meisjes geworden.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Alina (Rom) (goed)

vraag mij af of het fraais dat ik 's avonds op die kamer zie - 1,6 meter , altijd zwarte lingerie , een flinke voorgevel en verder symphatiek gevuld - overeenkomt met de hier beschreven Alina -
                      mager lees ik ergens boven in het draadje , slank staat in het formulier .... ?
                      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Alina (Rom) (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                        vraag mij af of het fraais dat ik 's avonds op die kamer zie - 1,6 meter , altijd zwarte lingerie , een flinke voorgevel en verder symphatiek gevuld - overeenkomt met de hier beschreven Alina -
                        mager lees ik ergens boven in het draadje , slank staat in het formulier .... ?
                        Dat is inderdaad Alina, met de duidelijk grote voorgevel, onschuldig jonge meisjes snoetje.
                        De aanduiding "erg mager" van Petardin, ik weet niet waarom hij dat opschreef. Ze is net van vakantie terug, en vindt zich minder slank dan voor haar vakantie, ze werkt daar aan, ze is wel iemand die makkelijk aankomt en ook makkelijk afvalt, haar taille is slank genoeg om haar slank te noemen, maar door haar grote voorgevel valt dat niet zo op, en als ze zit kan je het er niet uit afleiden.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Alina (Roem)(goed)

pas geleden weer bij deze tieten-koningin geweest. Wat weer een top sessie moest worden, werd eigenlijk min of meer een teleurstelling.
                          Opper geil over de wallen heen gesjeesd, Bianca van de Dolle stond er maar had eigenlijk zin in iets anders. Mona van de oudekennissteeg was mij te lang bezet. Britney in de stoof kijkt mij altijd naar binnen, maar niet vandaag. Mary van de sint anne was op vakantie dus de bethlemsteeg in gerend. Op nummer 1 staat een mooi grietje heel uitdagend, maar niet mijn cup of tea omdat ik wat voorzichtiger ben geworden met mooie ladies in de avond/nacht.

Gekozen voor Alina, nog even na gedacht voor een trio met haar buurvrouw Sabrina, maar nee toch voor een sessie met Alina gekozen. Wat allemaal zo top was is nu allemaal wat minder geworden. Alina pijpte als een stofzuiger (dacht nog even en je trek HEM er af ipv af trekken) over gegaan op cowboy waar ze mij probeerde klaar te rijden als een bezetende, en in doggy afgemaakt.

Het moest mij allemaal te snel en te hard, wat ik niet gewend ben van Alina. Die borsten zijn fenomenaal. Maar beetje voelen, tepels likken en naar kijken is ook niet alles.

Messchien kwam het omdat ik één van de laatste klanten was of laat in de nacht (04:00 uur)
                          Ik hoop dat anderen, andere ervaringen hebben.

Mr.e
                          Zorgen moet je niet maken, maar doen!

Commentaar

Wallen, La Vie en Rose K4, Alina (Roem)

Alina gisterenavond voor de 10e keer bezocht. In die 21/2 jaar eigenlijk een lagere frequentie dan ik zou willen. Door de terugkeer van Felicia/Felice is ze niet meer in k6, vooralsnog nu in k4. Maar in principe wil ze terug naar haar oude kamer 11 in de steeg.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose K4, Alina (Roem)(goed)

Alina is flink afgeslankt, het staat haar goed ze stond samen met een andere meid @night op La Vie K8

Commentaar

Wallen, La Vie en Rose K8, Alina (Roem)

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul Bekijk bericht
                                Alina is flink afgeslankt, het staat haar goed ze stond samen met een andere meid @night op La Vie K8
                                Dat adres kan naar k8 aangepast worden, daar staat ze vast in de avond/nacht.

Op k4 staat Cornelia vast.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose K8, Alina (Roem)(goed)

Mooie dame die de kunst van het opgeilen verstaat en daarbij nog van een leuke conversatie houdt. Kan qua looks en bedprestaties makkelijk meedraaien in een professionele xxx productie. Alina voorbijlopen is moeilijk ...

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose K8, Alina (Roem)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul
                                    Deze dame is ook weer van de partij en staat haar flinke kroonjuwelen in de etalage te showen.
                                    zag Alina weer overdag in de Bethlemsteeg nr 11 ..
                                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Alina (Roem)

Als ik Alina tref is dat altijd in de avonduren op La Vie k8 de zwaar dreunende house muziek kondigt haar aanwezigheid aan als je het overdekte gedeelte binnenstapt...

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k8, Alina (Roem)

Ik ben nou niet bepaald iemand die zonder recensies te lezen naar binnen stapt bij dames, ga 1x per maand en ga bijna altijd naar Alexandra in LVER (mijn favoriet) en af en toe naar de bekende Anna eveneens in LVER. Maar er zijn toch een paar dames die ik eigenlijk niet kan weerstaan en daar is deze Alina er 1 van. Wil haar graag een keer bezoeken, is er iemand die haar nog vrij recent heeft bezocht? Verhalen klinken goed maar zijn toch van een redelijke tijd geleden.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k8, Alina (Roem)

hoewel ik mij afvraag of de Alina in La Vie k8 ('s avonds), super slank typetje met goeie voorgevel en enorme blast housemuziek achter haar kont, ze staat altijd te dansen, de zelfde is als waar dit draadje mee begon ....