Lisa (Pol), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 7 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lisa (Pol), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 7 rts

Lisa, kort blond/wit haar met een school girl overkomen, gekleed in zwarte lingerie op Stoofsteeg 12. Ik zag geen Lisa staan dus vandaar dit nieuwe draadje.

Afspraak was 50 euro voor "20 minutes of sex; blowjob and fuck". En ze hield zich perfect aan die regel want na 20 minuten ging er een alarmbelletje op haar telefoon af. Gelukkig kwam ik tegelijkertijd klaar maar dit is de 1e keer dat ik dit ooit heb meegemaakt. Moet zeggen, een beetje belachelijk.

Lisa heeft een opvallend ongemakkelijke kamer. Boven nog voor het kleine trapje uitkleden en daarna na schoonmaken het bed. Pijpen ging erg matig, snel overgegaan op neuken. Zij bovenop. Ook hier was niet veel over te spreken omdat dvp al begon over dat haar hoofd al op vakantie was. Daarna zelf afgetrokken en van het uitzicht van haar kontje kunnen genieten. Haar kont ziet er eerlijk gezegd eerder uit als dat van iemand van 20 dan 30. Dus als je van 20, mager en een strakke kont houd, misschien is ze dan wel leuk. Overigens ging het topje niet af.

Dame heeft danwel weer geduld gehad totdat ik klaar was met aankleden.

Oorspronkelijk geplaatst door bluestreak Bekijk bericht
    (..) Lisa heeft een opvallend ongemakkelijke kamer. Boven nog voor het kleine trapje uitkleden (..)
    Ik wil niet gelijk over Bluestreak heen schrijven, maar ik neem aan dat hij niet op nr 11 (een van de grootste en mooiste kamers op de Wallen), maar a/d overkant op nr 12 is geweest. Dat is het kamertje wat aan deze beschrijving voldoet, een soort splitlevel (duur woord voor zo'n aftands hok) waarbij je een klein trapje op moet en tijdens het uit- en aankleden is het goed uitkijken dat je niet naar beneden flikkert.
    Ook nog, de wc is achter een gordijn in de kamer, als de dvp daar nog ff naar toe moet terwijl je je uitkleedt dan hoor je alles en vergaat je een beetje de zin.

Liep zelf gisterenavond door de Stoof, maar gordijn op 12 was dicht en op 11 zag ik niemand, dus niet veel kunnen constateren.

PS. Bij alle regels, waaraan deze branch moet voldoen, is het mij een raadsel waarom kamer 12 ooit is goedgekeurd voor dit soort bedrijfsvoering. Kans op een lelijke valpartij is groot.
    Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Lisa al meer dan eens aangekondigd in het draadje van Amalia , al een paar jaar bekend in de Stoofsteeg

https://www.hookers.nl/forum/raampro...mid-amalia-pol

meestal staat ze op nr 7 rts , maar, naar wat Jake zegt, lijkt meer op nr 12 deze keer

Commentaar

Bluestreak hier, ik heb me in het nummer vergist. Het is zeker weten niet 12. Dan zal het 7 rechts geweest zijn.
        Mijn excuses.

Commentaar

Aan het werk...
        X