Donna, Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 123 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Donna, Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 123 rts

Donna moet een bekende zijn in het circuit. Ze vertelde dat ze jarenlang onregelmatig heeft gewerkt in onze hoofdstad. Vooral in de Spuistraat. Misschien onder een andere naam. Nu staat ze sinds korte tijd op de kade. Elders op het forum kon ik geen bestaande recensie van haar vinden.

Een Marokkaanse dame achter de ramen valt altijd op omdat daar zo weinig van zijn. En als het er dan een beetje goed uitziet probeer is zo\'n Arabisch prinsesje altijd wel even uit. Gewoon omdat het kan. Op één of andere manier zijn dat altijd ondermaatse ervaringen. Daarmee wil ik vanzelfsprekend niet meteen een hele bevolkingsgroep diskwalificeren. Maar het is zo.

Anyway, ook dit was een teleurstelling. Donna is een wat warrige, drukkige dame die gemaakt vriendelijk is en vooral graag in korte tijd haar geld wil verdienen. En dan nog het liefst met zo weinig mogelijk moeite. Ze pijpte me wel redelijk fanatiek maar dat duurde slechts 5 minuten. Daarna was het trekken geblazen. Ook voerde ze al snel een soort semis strip act op waarbij ze ik me dan maar moest bevredigen om de klus zelf af te maken.

Voor en na de \'daad\' zat ze, terwijl ze me afwezig te woord stond, de hele tijd op haar telefoon te kijken en te appen. \'Extra\'s\' zijn niet mogelijk. Voor haar rokje met kerstverlichting verdient ze extra punten. Maar dan nog kom ik uit op een onvoldoende.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 28-03-18, 23:28.
Aan het werk...
X