Kristina (Bulg), Amsterdam - De Wallen, Sint Annendwarsstraat 9-4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kristina (Bulg), Amsterdam - De Wallen, Sint Annendwarsstraat 9-4

Is dit die meid die overdag vaak op annendwars 9-4 staat? Of is deze sanya zoek?

Oorspronkelijk geplaatst door japir93 Bekijk bericht
    Is dit die meid die overdag vaak op annendwars 9-4 staat? Of is deze sanya zoek?

die op Annendwars 9-4 is al meer dan een jaar ene Christina naar ik meen, een Bulgaarse en ik geloof best dat ze goed is. Is niets van.
    Sanya al lang niet meer gezien. Kan naar archief.
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemd Bekijk bericht

Sprak op de DBS 9-4 een Kristina/Christina aan, lichte brunette met mooie lichte bruine ogen en lekker lichaam+siliconen. Voor 50 p+n standjes. Heb jij die al geprobeerd Punter?
      Deze Kristina had ik al een tijdje in beeld. Beetje de dark horse van het gebied, aangezien ze nog geen recensies heeft na toch alweer een flinke poos aanwezig te zijn. Lacht altijd vriendelijk als je langsloopt, en is ook vaak bezet. Wel een gokje waard dus. Ze ontvangt direct links om de hoek als je de DBG uitloopt vanaf de gracht, op de Sint-Annendwars. Prima kamer met groot bed.

Het is een aardige meid waarbij de service vanaf het begin prima is. Ik heb haar 50 gegeven en zonder onderhandelen gaat ze compleet naakt. Ook haar hakjes gaan uit. Dan blijft een lekker klein Bulgaars meisje over, met tongpiercings en her en der een kleine tattoo, zoals op haar schouder. Staande opwarming waarbij ze je lekker aftrekt en je haar kleine (maar echte) borsten door je handen kan laten gaan. Die kont is ook niet mis... Zoenen is hier (zoals bijna overal) niet mogelijk, wat kleine kusjes wel... Op bed gaan we zo nog even door. Dan begint ze met een prima blow, geen deepthroat maar wel lekker diep... Vervolgens in miss en doggy doet ze lekker mee... In de miss wendt ze niet zoals de meesten het gezicht af maar kun je haar in de ogen aankijken.... Met de knieën opgetrokken kun je haar lekker pakken.... In doggy hetzelfde verhaal... Grommend klaargekomen in haar lekkere kutje... Heerlijke stoute meid... Wat mij betreft een prima standaardbeurt die voor herhaling vatbaar is... Ik raad haar dus aan.. Misschien dat er na verloop van tijd meer mogelijk is...

Commentaar

Cristina is een van de weinigen die het vak verstaat "Wel met respect behandelen" dan werkt ze goed mee. Al heeft ze duidelijke grenzen.

Commentaar

Aan het werk...
        X