Wallen, Oudezijds Achterburgwal 56 rts, Gina (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 56 rts, Gina (Rus)

Op 44 lks zag ik een nieuw gezicht, stond er verleidelijk bij. Ella en Ramona mogen best gezien worden, maar in de ogen van andere vooorbijgangers was kleine Russische Gina in een soort corset de eye-catcher. De 2 good-lookers daar links boven (46) waren er trouwens beiden niet. Trappetje naar kamer boven met gevaarlijk ondiepe treden. Geen plek om mijn kleding neer te leggen, dus maar op de grond op mijn schoenen.

Gina deed alleen haar slipje uit. Haar tieten in het verleidelijke corset kon ik ook niet aanraken, ze ging zo zitten dat ik onmogelijk ergens bij kon, die houding nam ze met zo'n demonstratieve bodylanguage aan, dat ik het maar niet eens probeerde.

Pijpen zou je nog voldoende kunnen noemen, maar duurde veel te kort, ik was in een erg geile mood (al vanaf dat ik haar achter die deur zag staan) zodat junior goed hard was, maar vind ik geen reden om dat zo kort te laten duren.

Bij de wip in missio hield ze het handje er bij, daardoor zat ik er niet erg diep in. Haar poes was wel verrassend lekker, zodat ik ondanks de beperkte reikwijdte mezelf zonder problemen klaar kon rijden, dat heb ik dan maar snel gedaan. Het klaarkomen even op me in laten werken was er niet bij, zodra de lading gelost was duwde ze me er tamelijk rigoreus uit, een beetje te demonstratief, ipv van dat ze opgelucht was dat ik snel klaarkwam. Vanwege mijn snelle finish vroeg ze of ik erg horny was, tja dat was ik wel van haar aanblik, maar wel vreemd om dat te vragen in combinatie met dat uitduwen.

Gina is (afgezien van dat uitduwen) wel vriendelijk, maar haar werkwijze is niet service-gericht. Van de 3 meiden daar op 44 pijpt Ella goed en Ramona wipt lekker (met een combinatie van die 2 meiden zou je goed zitten), Gina doet beide diensten maar matig. Mijn recente ervaringen op de noordzijde hielden meestal niet over, maar ik ga niet mee in de generalisatie dat een meid niet goed kan zijn omdat ze in een bepaald(e) (gedeelte van een) straat werkt. Op de noordzijde heb ik zeer veel visites afgelegd bij absolute topmeiden zoals Natalya, Agnieszka en Alexandra (Gr).

Geen tattoo en piercing gezien, maar heb het open gelaten, omdat corset aanbleef. Zo ook voor echt/sili.

Groet,
    Randy

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 lks, Gina (matig)

ze is niet nieuw hoor. ze is alleen tijdje in rusland geweest.
    ze stond eerder 8er een ander raam (in zelfde rijtje) maar weet niet meer waar.

dan moet je vragen of ze haar hand weghaalt... doet ze bij mij ook...
    en haar topje houdt ze aan omdat ze nog iets aan haar buik wil laten doen.

ik vind haar echt een hot fuck... en ze pijpt ook goed, gewoon zeggen wat je wilt... en haar ass is echt yum... mooi uitzicht tijdens reverse cowgirl of doggy

Commentaar

Wallen, Molensteeg 41-4, Gina (matig)

Al bijna 10 maanden geen bericht over Gina, maar de bezoekers van de Old Sailor zullen haar wel kunnen uittekenen.
      Ze staat zo frequent op Molensteeg 41-4 (1e rechts v/a OZA), dat ik denk het is veilig te veranderen haar adres.
      Haar voormalige deur op OZA 44 lks is nu van Bulgaarse Linda.
      Gina staat nog wel eens incidenteel op 44 als een van die dames daar er niet is.

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 41-4, Gina (matig)

Gina blijft maar op 'matig' staan , een dame die altijd weer in het oog valt , daar op de hoek t.o. Old Sailor , beetje Rubens-figuurtje met haar corset zag haar vanavond in la Vie en Rose op k1 .... maar dat zal incidenteel zijn ....
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 41-4, Gina (matig)

Hallo,

Ik heb haar in haar vorige periode gehad. Een paar keer zelfs en ze heeft af en toe behoorlijk arrogante buien. Ze heeft wel een lekkere kont inderdaad maar dat maakt niet alles goed. De laatste keer was helemaal niks.

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 41-4, Gina (Rus)(matig)

Gina heb ik al even niet in beeld , maar ik reken er op dat we haar weer terugzien ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
              Gina heb ik al even niet in beeld , maar ik reken er op dat we haar weer terugzien ...
              Goodbar kan zeer goed rekenen.
              Donderdag 5/7 na het stappen, omstreeks 02:00 uur belandde ik bij haar binnen.
              Voor een raamervaring vond ik deze zeker positief.
              Ik was zeer lam, kreeg hem wel overeind, maar kon niet klaarkomen.
              Dit lag niet aan Gina. Ze heeft er alles aan gedaan om me wel te laten komen, maar lukte niet.
              Drank, hitte en vermoeidheid.
              Ze heeft een heerlijk poesje en kontje.
              Ik voelde in ieder geval de juiste klik, dus ga binnenkort
              nog eens nuchter bij haar terug.

Ze werkt iedere avond vanaf 2300 uur!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Shadow Bekijk bericht
                Ze heeft een heerlijk poesje en kontje.
                Ik voelde in ieder geval de juiste klik, dus ga binnenkort
                nog eens nuchter bij haar terug.
                zeg maar kont , Gina zie ik 's avonds weer op Oza nr 38 lks , met afwisselend de voorkant of de achterkant in beeld ...

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 40?/56, Christina ? (RUS)(uitstekend)

Ik kom al een tijdje bij deze dame. Zij zat eerst achter het 1e raam rechts in de Molensteeg, verhuisde toen een tijdje naar OZA 40 (volgens mij) en zag haar nu op OZA 56 zitten.

Ik ben alleen slecht in namen dus die weet ik niet meer Volgens mij komt ze uit Rusland, blond haar, mooi rond gezichtje, lekkere tieten alhoewel ze wel altijd pushups gebruikt. Haar buik is niet zo mooi ivm een kind maar ze is heel lief en heb nog nooit klachten gehad bij haar. Ze pijpt lekker en over een standje meer doet ze ook echt niet moeilijk.

Wie weet hoe ze heet en of er een resencie is over haar ?

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 56, Christina ?(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                    vrij zeker kennen wij haar als Gina (Rus) , die circuleert over genoemde adressen , what's in a name ...
                    hoe zij zich ook mag noemen, die mooie kont valt nog steeds te bewonderen op Oza 56 ...

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                    ... met afwisselend de voorkant of de achterkant in beeld ...

Commentaar

Wallen, Molensteeg 2-1, Gina (Rus)

Gina zaterdagavond gespot op Molensteeg 2-1 (2-links).

Commentaar

Re: Wallen, oudezijds Achterburgwal 56-3, Gina (Rus)

Gina zie ik 's avonds op Oza 56 , meestal staat ze beetje n achter daar voor de trap , haar oude adres ...

leeftijd n 26+

Commentaar

Aan het werk...
                        X