Wallen, La Vie en Rose k7, (T)anja (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, La Vie en Rose k7, (T)anja (Roem)

Na wat rondlopen een gokje gewaagd en deze schone blonde in kamer zeven van La Vie en Rose bezocht. Wou eigenlijk Emma weer 's bezoeken, maar dit zag er toch ook goed uit en ik werd nieuwsgierig. Kan nog geen recensie vinden, dus vind ik het de moeite waard er één te starten.

Uiterlijke verschijning: hoogblond, ik gok een cup B of kleine C, geen siliconen, niet al te lang, draagt hoge hakken en een bikini met daaronder een klein rokje (volgens mij).

Ze zegt nu ongeveer drie maandjes aan het werk te zijn in Amsterdam, al begrepen we elkaar soms even niet, ze praat Engels en komt uit Roemenie. Geinig, want ik was drie weken geleden nog voor m'n werk in Roemenie, heb je direct wat te praten

Na het praten natuurlijk gedaan waar ik voor kwam en dat deed ze naar behoren. Pijpt goed (mc), niet erg diep maar wel lekker, voor het neuken gebruikt ze wat glijmiddel... Dat vind ik dan weer jammer, maar het zij zo. Zij eerst on top, ik daarna, waarbij ik het heb afgemaakt. Ging allemaal keurig, eigenlijk geen op- of aanmerkingen...

Re: Wallen, La Vie en Rose k7, Anja (goed)

Ben ik de enige liefhebber? Anja is vaak aanwezig, dus ik had ondertussen wat meer ervaringen verwacht Afijn...

Vandaag voor 'zeker' gegaan, na wat rondgestruind te hebben in het Singelgebied en dus op de Wallen. Had achteraf beter voor de dame kunnen kiezen op de Gordijnensteeg, ik twijfelde. Een op en top Nederlandse meid, donker haar, petje op, opgepompte tieten maar toch nog aardig in proportie, kan ff geen recensie vinden, als iemand het weet, graag ff PM of hier reageren. Merci.

De dame op de Gordijnensteeg was met net iets 'te'. Te veel siliconen, te knappe kop, te lekker figuur, te vlotte babbel. Klinkt raar, maar vaak slechte ervaringen met deze dames. Twijfel, twijfel, en besloot 'op zeker' naar de andere kant van de Wallen te lopen. Op naar één van m'n vastere dames daar.

Daar eenmaal aangekomen bleek het nogal druk van de voetbalsupporters en toeristen vanwege de herfstvakantie. Alsof ze net allemaal daar moesten zijn... Uiteindelijk in La Vie en Rose aangekomen en na drie rondjes voor de immer goed uitziende Anja gekozen. Ze blijft lekker, vriendelijk en gewoon lekker aardig.

Bovendien... Haar tieten leken wel gegroeid 'You are Anja, right?', vroeg ik haar nog. 'Jazeker', dat was ze. Natuurlijk herkende ze niet meer, maar vooruit, op naar binnen. Vijftig euro betaald en eenmaal binnnen ging haar bikini uit, die toch enigszins opgevuld bleek. Wat een afknapper.... Ik heb niets tegen kleinere natuurlijke borsten zoals zij ze heeft, maar verpak ze dan ook zoals ze zijn... Nouja...

Verder... Ze is en blijft erg aardig. Maar ik miste toch een beetje de spanning, het ****ie-sloerie-idee, iets écht geils. Ze likt lekker, zuigt goed, neukt prima, maar alles toch een beetje bedaard en doordacht. Ook iets teveel glijmiddel bij het neuken naar mijn idee.

Dus... Zeker geen weggegooid geld, maar de volgende keer ga ik bij Anja toch niet voor 'zeker'. Ze is het geld waard, maar ze is me toch iets te gematigd qua diensten en contact. Vriendelijk, aardig, lief, maar.... ik mis de 'kick' bij haar, en had dus toch uiteindelijk m'n gevoel moeten volgen en op de Gordijnensteeg m'n slag moeten slaan. Ach, die komt dan nog wel aan de beurt

Goed, m'n punt zal duidelijk zijn :P

Het zal dus even duren voordat ik een nieuwe recensie over haar schrijf, who's next?

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k7, Anja (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door De Sjaak Bekijk bericht
      Ben ik de enige liefhebber? Anja is vaak aanwezig, dus ik had ondertussen wat meer ervaringen verwacht Afijn...
      nee , ik hoor wel meer over haar , gisteravond stond ze op k7 ....
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, La Vie en Rose k7, Anja/Tanja (Rom)

Oorspronkelijk geplaatst door De Sjaak Bekijk bericht
        (...) Bovendien... Haar tieten leken wel gegroeid 'You are Anja, right?', vroeg ik haar nog. 'Jazeker', dat was ze. Natuurlijk herkende ze niet meer, maar vooruit, op naar binnen. Vijftig euro betaald en eenmaal binnnen ging haar bikini uit, die toch enigszins opgevuld bleek. Wat een afknapper.... (…) verpak ze dan ook zoals ze zijn... Nouja...(...)
        Exact hetzelfde gevoel had ik ook gisterenavond. In tussentijd zag ik haar altijd met de niet-gevulde bikini, maar gisteren leek het of ze een flinke boobjob had laten doen, ze was een tijdje weg geweest, dus dan denk je bij dit aanzicht al gauw dat dat de reden was. Eenmaal binnen dus hetzelfde resultaat als bij Sjaak.

Ze stelde zich voor als Tanja, maar het is duidelijk dat het om deze Anja gaat. Ze was een beetje gemaakt gezellig doenerig en giechelend, niet echt mijn stijl.
        De pijpbeurt was wel goed, en nam ze ook genoeg de tijd voor.

Wip in missio was in bepaalde opzichten ook wel goed, het schuiven ging fijn, en ik lag lekker op haar met goed lichamelijk contact, maar het duurde erg lang voordat het magic feeling een beetje kwam. Een hard-werken-poes dus, waarin het in principe lekker ging, pompen, pompen, ik weet niet hoelang ik bezig was en mijn lul bleef stijf omdat het op zich lekker ging. Na lang hien und wieder machen zat ik er tegenaan, begon ze te lachen (heb ik dat ?), mijn libido is tegen veel toestanden bestand, maar lachen is dodelijk, daardoor zakte de scherpte helemaal weg, mijn lul bleef wel stijf. Ik had nog steeds energie en bleef onverdroten doorgaan, na hard werken zat ik er eindelijk weer tegenaan, en ja hoor, begon ze weer te lachen , juist dan, of all moments, wat een tuthola zeg , zakte het dus weer weg, en na deze tweede keer had ik er geen zin meer in. Doordat ze met dat gelach mijn finish twee keer had verstierd, is het met matig nog royaal beoordeeld.
        Ze dacht ook nog dat ik klaargekomen was, ze had volgens mij echt niet door wat er aan de hand was, niet zo slim want de meeste dvp's voelen dat allemaal duidelijk. Toen ik vroeg waarom ze een paar keer ging lachen, zei ze dat dat was omdat ik zo lang bezig was, wat daar dan zo humoristisch aan is, Joost mag het weten. Tja vrouwenhumor, heb ik nooit begrepen, waar zij zich niet meer staande kunnen houden van het lachen, kan ik zelfs niet het begin van een glimlach bij opbrengen.
        Deze Tanja/Anja is niet onvriendlijk, maar ik vind haar een niet zo slimme giechelgeit.

Na deze ervaring aan de tap weggespoeld te hebben, ben ik weer gaan wandelen, bij het zien van een reeks dames kreeg ik de spirit weer terug, ik voelde dat mijn lul alle registers weer open kon trekken en kwam terecht bij deze Sylvia .

@Moderator. Op formulier staat slank, is ze niet, taille is minstens normaal.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k7, Tanja (Roem)(goed)

Anja/Tanja kom ik nog wel eens tegen in La Vie...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul Bekijk bericht
            Anja/Tanja kom ik nog wel eens tegen in La Vie...

een van de regulars in La Vie , eigenlijk mist ze nooit , 's avonds daar links vooraan op nr 7 ...

Commentaar

Maandag nacht bij deze dame geweest. Ze was wel vriendelijk. Ze begon met pijpen dit was goed. Daarna zij bovenop ook dit was goed. Doggystyle was niet mogelijk, wat ik wel jammer vond. Verder een beetje irritant dat ze de hele tijd het condoom vasthield. Heb me daarna laten aftrekken, had de keuze langzaam of hard. Voor het laatste gekozen.

Commentaar

ben bij deze dame geweest. tsja, wat zal ik er van zeggen. eenmaal binnen vielen de tieten me toch een beetje tegen. een cupje kleiner dan verwacht. naar eigen zeggen een 75c. verder was ze 31 zei ze, iets ouder dan hier staat dus. de seks dan... het pijpen was ok, maar niet meer dan dat. bij het neuken hield ze het condoom vast en was ze wat giechelig. net op het moment dat ik voelde dat ik tegen een orgasme aan kwam te zitten, wilde ze het met de hand afmaken. en tsja, met een rubber erom vind ik daar niets aan eigenlijk... ze deed haar best, maar helaas... doggy wilde ze helaas niet, daar kom ik altijd wel makkelijk mee klaar... dus tsja, een vriendelijke dame, maar zo vriendelijk dat het eigenlijk niet geil meer was. misschien dat ik volgende keer die gloria van de hoek maar eens probeer...

Commentaar

Afgelopen maandag nadat al mijn favo-voetbal programma's waren afgelopen omstreeks 23:50 in een geile bui op kinky lopen struinen maar iets leuks toen ik me op een gegeven moment bedacht: ik pak de auto en rij naar de wallen en wellicht zie ik iets leuks.
                  Het was niet heel druk.. Aantal rondjes gelopen.. Paar toeristen. En wel volop keus. Had moeite met een knoop doorhakken. Het was al bijna 0:50 en aangezien mn rekening ook opliep van de parkeerkosten La vie en Rose mog maar een keer binnen gestapt. 7 dames aanwezig ook hier volop keus. Uiteindelijk gekozen, nadat je het hele rondje hebt gemaakt, in de laatste kamer voor de blonde Tanja. Het gebruikelijke suck and fuck afgesproken voor €50.
                  Eenmaal binnen, 2 kleine treden omlaag begon ze mijn riem los te trekken. Met een hete stem zei ze: i want you fuck me. ( met inderdaad zoals hierboven anderen al hebben opgemerkt: het gegiechel') mijn kleding uit, condoom om, zij haar kleding ook uit moest ik gaan liggen. Ik ben gewend dat je meestal moet betalen voordat het seksspel begint met de dames. Maar zij doet juist het tegendeel. Of ze was het simpelweg vergeten te vragen . Tijdens het pijpen realiseerde ze zich dat en uiteindelijk met mn pik in haar mond vroeg ze: 'do you have the money' ? Vond dat wel een geil gezicht:-).

Pijpen was heel goed. Neuken vond ik zelf minder. Was niet heel bijzonder. Na een aantal standjes condoompje af, nieuwe om en heeft ze me fantastisch gepijpt naar het hoogtepunt!.

Lieve, leuke & gezellige dame. Was leuk voor 1x maar heb nog meer lekkers gezien in de andere steegjes

Commentaar

Aangezien ik na middernacht de prikkelende dames weer op TV zag, maar weer de auto gepakt & gereden naar de Wallen. Het was heel erg rustig. Meteen La Vie en Rose binnen gelopen & daar stond Tanja weer, in de laatste kamer.
                    Ze herkende me nog en zei al bij de deur dat ze weer zin had.. (Terwijl ze ondertussen haar bh onhoog pushte).
                    Ik kon niet anders, dan naar binnen gaan.
                    Eenmaal binnen weer de tijd van mijn leven gehad. Ik mocht van alles met haar doen. Zonder verder in details te treden kan ik alleen maar zeggen dat ik een toptijd heb beleefd met haar. Pijpen kan zij werkelijk als 1 vd besten! ;-)

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k7, (T)anja (Roem)

Anja zie ik nog steeds 's avonds in La Vie en Rose op k7 ...

Commentaar

Onlangs deze mooie blonde dame een bezoekje gebracht. Ze oogt wat strenger, maar eens op haar kamer blijkt het eigenlijk een uiterst vriendelijke dame te zijn. Ze heeft een zeer mooi lichaam, dus dat eerst wat verkend. De blowjob nadien was zeker ok. Nadien zij on top, gevolgd door missio en als afsluiter heeft ze me nogmaals bereden tot ik kwam. Dat deed ze meer dan uitstekend, wilde meid.

Commentaar

Binnengelokt voor 50 euro. Een uitgekleed op bed begon ze onmiddellijk CD er om en te pijpen. Om haar bikini uit te doen vroeg ze meer. Neuken was uit den boze. Heeft me als een bezetene afgerukt. Ziet me nooit meer terug

Commentaar

Ze noemde zich Tania en was Roemeense (die avond was het tevens openingsmatch Euro 2016 Frankrijk - Roemenië). Ze is groot, groengele bikini, blond haar, geen tattoos gezien, en siliconen waar ik niet mocht aankomen). Vriendelijk in omgang. Maar de service (enkel pijpen en trekken voor 50 euro) was ondermaats.

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                            Anja staat daar niet op het ogenblik of ze is helemaal vertrokken. Beschrijf de dame eens nauwkeurig dik of dun en welke naam ze gebruikt. Tattoe en waar, donker of blond.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=305748

gisteravond = Davina op k7 ..

Commentaar

After walking around, a lot, I came by her window. She asked if I wanted to come in. I said yes. Sleek, slender, blonde with nice big boobs, thin body.

She only gave me Blow/Hand job. No sex.?!
                              She only took off her bikini top. Not her panty.
                              Every time I tried to touch her, like feel her boobs, she squirted Hand Sanitizer on my hands.?! : Confused:: Eek:
                              When i came close to coming, she switched to just using her hands. I didn't even get to CIM.

But She was pretty easy to talk with, compared to all the other window dressers.
                              But She said sex is hard.
                              At the end she said that she does not like sex. : Confused:: Eek:

Why pick a sex hot blonde, if you can't touch them?! Let alone have sex with them! And all you get is their hands and mouth. For that you don't need a sexy hot blonde.

Commentaar

Aan het werk...
                              X