De Pijp, Ruysdaelkade 131 lks, Jessica / Kia / Jennifer

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 131 lks, Jessica / Kia / Jennifer

Het was toch al weer wat daagjes geleden dat ik mijn kruit had verschoten, dus werd het maar weer eens tijd!
    Ik kwam al vrij snel terecht bij een Duits meisje genaamd Kia! Zeer slank met donkerblond lang haar.
    Een week geleden had ik haar nog gespot op nummer 110 k4 maar ze is sinds een paar dagen verhuisd naar 72b k3.

Bij het raam geinformeerd wat allemaal mogelijk was voor 100 euries!!
    Pijpen, neuken in verschillende posities en beffen. Rimmen was niet mogelijk!
    Goed dan, ik naar binnen waarna ze op de kamer nog voorstelde dat ik een uurtje mocht blijven voor 150 euro! Het leek wel de koopjesafdeling!
    Met een massage als toetje erbij en inmiddels met een lege beurs toch maar gekozen voor een heel uur!

Na het gebruikelijke wasbeurtje plaats genomen op bed. Wat een akelig bed is dat zeg met die houten randen rondom!! Als je lang bent zoals ik is dit bed geen luxe!
    Hoe dan ook begonnen met het beffen wat me eigenlijk een beetje tegenviel, elke poes heeft zijn eigen smaakje maar op een bittere smaak zit ik nou ook weer niet te wachten!
    Toch maar besloten om door te gaan omdat ze er toch van leek te genieten!
    Daarna vroeg ze of ik gepijpt wou worden!! Nou graag!!!
    Ze deed helaas niet aan voorspel waardoor mijn lul toch half slap het condoom om kreeg! Ze pijpt je vervolgens met haar rug half naar je toe zodat je haar gezicht amper kan zien. Het is toch altijd leuker als de dame je een beetje stout aankijkt terwijl ze je pijpt!

Na deze korte pijpsessie overgegaan op het neuken! Eerst missionaris wat zeker niet verkeerd was, vervolgens doggy wat wel weer tegenviel omdat ze veel te veel omhoog kwam met haar kont. Het was meer mijn lul naar boven erin duwen dan gewoon normaal!! Ik vond het te krampachtig en zeker niet prettig!!!
    Dan maar weer terug naar missionaris!! Na wat flinke stoten en het aanschouwen van dat leuke koppie van haar toch nog wel lekker klaargekomen!!

Na nog een massage van 10 minuutjes , het wasbeurtje , en het aankleden , met 3 zoenen afscheid genomen!!

Tip: viel me wel op, dat verklaard waarschijnlijk ook die bittere smaak tijdens het beffen, is dat ze zichzelf niet bij de kraan wast. Even een tissue en klaar is kees!!

Eindconclusie: Deze leuk uitziende Duitse slanke dame was voor mij een eenmalig bezoekje!!

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Kia (voldoende)

Ik was kort geleden ook bij deze Kia. Een ervaring die ik het liefst zo snel mogelijk zou willen vergeten en ik had daarom besloten er verder maar over te zwijgen. Maar nu ik deze recensie van Biff Tannen lees, zie ik toch wel aanleiding er iets over te schrijven.

Ik spreek vrij behoorlijk Duits en ken het land ook. Na een paar terloopse vragen aan Kia kreeg ik sterk de indruk dat zij geen Duitse is. Ik gok op Hongaars.

Uiterlijk
    Deze dame heeft een prachtig slank figuur en een knap, uitdagend gezicht. Ze bevestigde mijn vermoeden dat ze siliconenborsten heeft (Moderator s.v.p. aanpassen). Cijfer 8,0

Diensten
    Kia begon met wat trekwerk(zc), gevolgd door redelijk pijpen, waarbij ze naar mij toe zat, zodat ik haar borsten en benen kon aanraken. Toen we zouden gaan neuken in missionaris weigerde ze haar benen op te trekken (“Ik ben geen ballerina” ). Dan houdt het voor mij op en ik heb me meteen aangekleed en ben vertrokken. Cijfer 3,0

Communicatie
    Dit onderdeel is in principe OK, cijfer 7,0

Eindcijfer 6,0

Conclusie: voor mij geen Kia meer
    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Kia (Dui) (voldoende)

Ik kon de verleidelijke lach van deze kia ook niet weerstaan.
      Het is een mooie dame die het tempo er wel een beetje inhoud.
      Na betaald en gewassen te hebben,nam ik plaats op bed.
      Ze begon zachtjes te trekken en vervolgens ging het condoom er omheen.
      Het pijpen vond ik best lekker,en het neuken in misio was ook gewoon lekker.
      Ik miste bij deze dame wel een beetje intimiteit.
      Het kwam allemaal wat profesioneel over.
      Ik weet niet of ik op herhaling ga.
      Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Kia (Hon)

deze dame nooit bezoeken... Uiterlijk is goed, maar de sex is .... eigenlijk geen sex bij haar. Wat een afgang zeg.

Pijpen slecht: zo slecht dat je niks voelt: dus geen harde en die vervolgens in haar ktuje proberen te stoppen. Dat werd niks meer dus.....

Spreekt alleen Duits en ze komt uit Hongarije zei ze....

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Kia (Dui) (voldoende)

Na mijn bezoekje aan de Doubletstraat toch weer even doorgetogen naar Geleen, zag daar deze dame die relatief vaak bezet was. En dus heb ik de gok ook gewaagd. Mijn pik was slap en zonder enige fantasie trok ze mijn velletje tussen haar duin en wijsvinger. Verder mocht ik niet vooraf wassen, maar moest ik gelijk plaatsnemen op bed en mocht ik ook mijn pik niet aanraken. Ze deed volstrekt geen moeite om er wat van te maken en hij bleef dus gewoon slap. Ik heb haar bedankt en gezegd dat het niet gaat lukken. Aan mij zei ze dat ze Sarah heette en uit Duitsland kwam, ze sprak inderdaad alleen maar Duits.
          Ze ziet er aantrekkelijk uit, maar de sex is slecht. Dus zeker niet voor herhaling vatbaar. Ach, het genot dat Liga mij had bezorgd overtrof deze slechte ervaring en netto gezien heb ik toch lekker genoten.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 72b k3, Kia (Dui) (matig)

Tsja, als - als ik bovenstaande had gelezen dan had ik geweten wat er vanavond zou gebeuren. Namelijk zo goed als precies hetzelfde als in bovenstaande recensies staat beschreven....
            Leuke lach, absoluut, en daar val je dan voor. FOUT !!
            Maar sex-inhoudelijk niks; geen passie, geen extra moeite, niets.
            Over vantevoren wassen; dat mocht ik wel, maar had feitelijk niet veel nut.
            dan aan het werk, nou ja, aan het werk... Beetje rukken en dan heel matig pijpen, meest met de hand, heeeeel soms eeeven lekker. Maar helaas ging ze dan niet op die manier door ook al gaf ik als klant aan dat dat lekker was.
            Al met al kwam er geen werkbare toestand in zicht en heb ook ik maar de eer aan mezelf gehouden.. Geen happy ending.
            Daarbij had ik vantevoren gevraagd of ze standje 69 deed; ja. Maar al meteen, na het <schoonmaken> met het al genoemde doekje, bracht ze glijcreme aan - en dat lust ik niet...
            Nog even geprobeerd met wat masturberen met het verzoek aan haar dat ook te doen, maar ook daar bracht ze weinig van terecht.
            NIET NAAR TOE GAAN!!
            Overigens is ze volgens mij niet echt Duitse, haar duits is daar niet goed genoeg voor. Ik meen haar wel s eerder te hebben gevraagd waar ze vandaan kwam en dat was toen inderdaad Hongarije. Nu zei ze dat ze Duits is.
            Seen it, done most of it.

Commentaar

Niets aan bovenstaande toe te voegen.
              Heel mooi meisje, dus als je het met haar missionaris het snel wilt afronden zal het wel ok kunnen zijn, maar als je inderdaad iets meer gevoel wilt, iets meer intimiteit: nada.
              Jammer, had veel mooier kunnen zijn.
              Ik wilde haar eigenlijk (forum niet gelezen hebbende) dit advies om naar klanten iets vriendelijker, vrijer te zijn ook meegeven, maar had al de indruk dat dat niet meer zou helpen...
              I can't Rock and Roll at the same time.....

Commentaar

Tsja, en als je dan al dat bovenstaande leest, wat moet je dan... Je voor je hoofd slaan inderdaad. Nee, laat ik niet al te negatief zijn. Ze is een buitengewoon aardige en lieve meid. Gezellig om mee te kletsen (praten dus) maar als je voor wat anders komt, dan moet je niet bij haar zijn. En laat ik nou net voor dat andere bij haar langs komen.... Ze was mij al wel eerder opgevallen, omdat ze van het tengere soort is, en daar houd ik wel van. Borsten zijn een beetje teveel opgeblazen door de plastisch chirurg, da's dan weer jammer, verder mooie billen, absoluut! Achter het raam staat ze altijd lief te lachen en verleidelijk met haar slipje te spelen, en dat deed het wel bij mij. Maar ja, de rest is geschiedenis zullen we maar zeggen, geen intimiteit, afraffelend van wat ik zo lees haar normale routine is. Jammer van het geld, en jammer van mij, begon de Geleen net weer leuk te vinden en dan na zo ervaring....

Commentaar

DRAMA

Ook Bertje vergist zich wel eens,

En kennelijk ook wel ns twee keer in twee weken. Na de teleursteling bij .....(hoe heet ze ook al weer, Geleenstraat, hele grote borsten, blond, bulgaars) niet eerste de recensies gelezen en helaas hier naar binnen gestapt.

Samenvattend: zegt Duits te zijn en komt uit oost-europa. Absoluut niet erg hoor maar de rest......: zielloos trekken, beetje likken aan mn sjors, "de echte sex": te triest om te beschrijven. SLECHT!!!!

Dat deze dame eigenlijk nog klanten krijgt is een raadsel. vatse klanten zal ze wel niet hebben. Zal wel te danken zijn aan haar strakke body en verleidelijke lach. Eens maar nooit meer. U bent gewaarschuwd!!

grtz Bertje

Commentaar

Niets aan toe te voegen, tegen het eind van de avond toen er nog maar weinig dames aktief waren dacht Fredje ach waarom niet even binnenglippen voor een snelle trekbeurt van 30 euris.
                    Wat een tegenvaller wat een afgang, inspiratieloos en hopeloos geruk aan fredjes piemel, met de rug en het gezicht de andere kant op kijkend, nee dat nooit meer. 1 voor de moeite.

Commentaar

Ik ben vanavond helaas bij deze Kia binnen geweest. Ik dacht nog......dat ziet alsof ik er meer plezier aan beleef dan met de gelijknamige auto's. Helaas.....aan de auto's heb je echt veel meer plezier!

Affijn....ik kwam binnen. Alles uit getrokken. Ik neem altijd mijn eigen condooms mee (ik ben wat dikker geschapen, normale condooms zijn niet comfortabel) en dat liet ik haar zien. Was allemaal prima, dus ik liggen.

Zonder ook maar te trekken gaat dat condoom (met een flinke diameter-->bedoeld voor een ERECTE penis) erom en begint ze....tsja.....keihard te trekken terwijl de de eikel in haar mond houd. Ik probeerde oprecht geil te worden, maar er gebeurde echt niks! Na 2 minuten ging het condoom eraf want volgens haar was het condoom voor een grote penis en die had ik duidelijk niet. Op dat moment had ik haar eigenlijk moeten melden dat het met haar 'pijpwerk' ook nooit een grote jongen zou gaan worden......

Toch een normaal condoom eromheen laten doen en zowaar, eigenlijk nog slap, al 'pijpend' tot een hoogtepunt gekomen. Ik was trots op mezelf dat dit mij, gezien het belabberde werk wat er geleverd werd, gelukt was. Ik baalde geeneens dat ik niet aan het neuken toekwam....allang blij dat ik naar buiten kon!

Met een stuk chagrijn en condoom armer stond ik zsm weer buiten. Ik moet zeggen: zo slecht als Kia heb ik ze echt in jaren niet meer meegemaakt...

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Jessy (Dui) (slecht)

In elk geval blond, lichte ogen, heel slanke vrouw van 30 jaar. Ziet er van afstand jonger uit. Naam en kamernummer weet ik niet 100%. Ze zegt dat ze uit Keulen komt maar ze is absoluut geen Duitse.
                        Dit meisje is een regelrechte afrader. Nog voordat ik mijn kleren had uitgetrokken vroeg ze om méér geld. Na een korte, slechte pijpbeurt haalde ze ergens een handdoekje vandaan zodat ze (zij wel) op een schone plek op het bed kon plaatsnemen. Als een plank ging ze op haar buik liggen, en bleef zo liggen, daar viel geen hand meer onder te krijgen. Enzovoorts....

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k2, Kia (Dui) (voldoende)

Yes, ook ik heb de fout gemaakt bij haar naar binnen te gaan. DRA-MA-TISCH.
                          Ze zegt dat ze Duits is maar ze klinkt toch echt zeer oost-europees.
                          Na even zeer matig te hebben gepijpt ging ze (op haar eigen, schone handdoekje) als een plank op het bed liggen. Daar viel geen hand meer onder te wurmen. De rest was al even NIETS.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k10, Kia (Dui) (voldoende)

Ondanks alle berichten moest ik het toch een keer proberen, hopende dat Marcantonio gelijk had en dat ze wat vorderingen maakte. Die vorderingen kunnen er echter niet zijn want slechter kan volgens mij niet. Alles wat hier staat klopt wat mij betreft (alleen de bijdrage van Marcantonio dus niet).
                            Vanaf het moment dat je binnen bent is alles erop gericht je weer zo snel mogelijk naar buiten te werken. Als bijv. het pijpen haar niet snel genoeg het gewenste resultaat geeft, dan wordt er opeens behoorlijk heftig met de hand gewerkt.
                            Toch geprobeerd een beetje een gesprek op gang te brengen. Ze zegt inderdaad uit Keulen te komen, maar bij alles wat ik haar vertelde over Keulen en omgeving, ze keek me alleen maar met grote verbaasde ogen aan. Daarnaast vertelde ze geregeld weer die kant op te gaan (met auto of vliegtuig), maar op mijn vraag hoe lang ze daarover deed, kwam een antwoord dat mij doet vermoeden er ook een Keulen in voormalig OostDuitsland ligt. Toen vreesde ik al wie van de recensenten gelijk had, en dat bleek bij het vervolg ook.

Commentaar

Dame met een wel zeer gelijkend uiterlijk op Hunze nr.51 k1 bezocht.
                              Ze noemt zichzelf echter nu Jessica.
                              De beschrijvingen van hier boven (de negatieve dan...) kloppen echter zo goed met mijn ervaring, dat ik dit bericht met een zekerheid van 99,9% hier aan Kia toevoeg.

Jessica
                              Zegt dat ze Duitse is, ik spreek vloeiend Duits, heb sterk mijn twijfels...
                              Echte Siliconen ! (B-tjes)
                              Zeer slank, ziet er vanuit de verte jonger uit dan als je eenmaal bij haar binnen bent.
                              Vertelde dat ze 31 jaartjes oud is (is geen probleem natuurlijk...)
                              Uiterlijk enz. alles dik in orde, echter de behandeling, slappe piemel in een condoompie proberen te wurmen, he, ben ik al binnen...?
                              Sommige dames heb ik een opwarm-minuutje nodig, sommige niet ...
                              Bij Jessica/Kia, wel, de daad wel kunnen volbrengen maar meer ondanks haar.
                              Alle standjes waren voor haar "nicht gut"....
                              Alleen doggy wel, oke, geen probleem, echter ze viel gelijk op haar buikje neer mag dat ik meer tussen haar benen zat dan in de poes...
                              (Das lang geleden, dacht dat ik daar echt nooit meer in zou trappen...)
                              En echt snel weer buiten...

Geen klik, geen niks...

Kortom, welgekomen, niet genoten...

Commentaar

Ook ik viel voor de mooie lach van Kia, eenmaal binnen was het erg afstandelijk.
                                De slippers waar ze op liep knap je ook al direct op af.
                                Ze was vriendelijk maar afstandelijk. Het pijpen was voldoende en het neuken redelijk.

Geen herhalingen meer!

Commentaar

Mijn wens om het nieuwe jaar spetterend te beginnen is in rook opgegaan. Had ik bovenstaande recencies maar gelezen. Ook voor mij geldt: totaal geen klik met deze dame. Pijpen voelde ik nauwelijks, dus de lul zelf maar ter hand genomen. Toen ik hem op sterkte had moest er eerst een poetsdoekje over en kon ik weer overnieuw beginnen. Zelf afgemaakt met de hand en wegwezen. Nooit meer Kia.

Commentaar

ooh oh oh wat een drama dit meisje uit Duitsland Keulen ,ik zag ze staan dacht wauw wat een superslank ding zeg,eenmaal binnen vertelde ze dat ze uit duitsland komt,ik dacht gelijk oh shit ik wil weg want ik heb nog geen goede ervaring met duitse meiden gehad.Toch maar gebleven omdat het voor mij lang geleden was een dame te bezoeken en betaalde 100 euries voor een half uurtje,ze stelde haar telefoontje in zodat je geen seconden langer dan nodig binnen blijft.
                                    puntje bij paaltje leg je je zelf lekker te mastruberen ze zorgt totaal niet voor opwinding ,ze hoopt er eigenlijk op dat je geen stijve krijgt zodat ze verdient zonder ook maar te hoeven neuken.

Dit meisje verdient absoluut een dikke onvoldoende.

Commentaar

Wil toch nog even het recensie formulier invullen

Wat een aanfluiting deze dame ongelovelijk je mag geeneens over haar poesje strelen laat staan je vingertje erin,je mag een beetje haar siliconen balletjes vasthouden.

Het gaat helemaal nergens over bij dit vrouwtje ,heb gelijk zoiets van misschien zijn ze allemaal wel zo waardoor ik minder snel en gemakkelijk naar binnen stapt.

Al het negatieve wat ik hierboven leest klopt als een klok.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k2, Kia (Dui)(matig)

Vorige week woensdag bij deze dame langs geweest. Het gebruikelijk pijpen, neuken in diverse standjes afgesproken.
                                        Eenmaal binnen blijft er weinig over van de toezeggingen. Nog niet half stijf wordt er een condoom om gegooid en gaat ze over op iets wat dan pijpen zou moeten zijn. Gezien dat tegenvalt maar snel overgegaan op neuken. Ze wil echter alleen nog maar missionaris want ze heeft erg pijn... Uiteraard heel vervelend maar het lijkt mij dat ze dit van te voren ook al wist. Toch maar missionaris aangehouden maar omdat dit ook niet van harte ging heb ik er maar voortijdig een einde aangemaakt. Teleurstelling al om.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k2, Kia (Dui)(matig)

Joop heeft een foutje gemaakt door niet eerst de recentie van deze "dame"te lezen. Vanmiddag voor haar charmes en beloftes aan het raam er grandioos ingetuind! Aan het raam afgesproken PZC, zoenen, overal aankomen en standjes. € 80 voor 20 a 30 minuten. Eenmaal binnen werd het al € 100 voor 30 minuten. Normalieter geef ik dit nooit voor de eerste keer maar nu trapte ik er volledig met open ogen in. Geen voorspel geen zoenen en ik moest gelijk gaan liggen. Ze ging tussen m'n benen zitten zodat ik haast nergens bij kon. Met enige moeite kon ik haar tepels beroeren maar dat was snel afgelopen want dat deet zeer? Haar poes mocht helemaal niet aangeraakt worden en op mijn vraag voor standje 69 werd mij duidelijk verteld dat het alleen kijken was en aankomen niet! Na he6t strelen van haar kont en benen draaide ze zich gelijk weer om, NIET AANKOMEN. Nou stelde het pijpen ook al niets voor, eikel in haar mond en verder alleen maar treken. Iets wat bij mij absoluut niet werkt. Na nog enig pruts werk ging haar telefoon af, tijd op zij ze. Ik was nog geen 20 minuten binnen! Heb me kwaad aangekleed en ben vertrokken! Mijden dit Duitse Writschafts wunder!