Roxana (Pools) , Amsterdam - De Wallen, Oudezijds Achterburgwal 25 bov rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roxana (Pools) , Amsterdam - De Wallen, Oudezijds Achterburgwal 25 bov rts

Roxana uit Polen, ziet er vanaf de staat interessant uit, had haar al een tijdje i/h vizier. Is een jaar in Amsterdam. Ze kon helaas mijn voorkeur voor Poolse meisjes niet waarmaken. Binnen, fel wit licht, ziet ze er toch wat minder uit dan eerst lijkt, voldoende zeg maar. Hygiëne freak, overdreven. Minutenlange (ja echt) hygiëne rituelen voor het pijpen en voor het neuken. Bikinitopje bleef aan, en ook dat mocht ik niet aanraken, geen upsell maar gewoon no touching at all. Pijpen nog voldoende. Bij de wip met 2 handen afduwen, een hand bij het bekken, andere hand mijn body afduwend. Moest nog meer afstand houden, maar ik hield al ruim afstand, daar zorgde ze wel voor, maar het moest nog meer ! En mijn paal zat er maar zeer gedeeltelijk in. Tot mijn eigen verbazing leed mijn libido niet onder al dit gedoe, maar de wip was ongemakkelijk geworden, en de kwaliteit was slecht, een onderbroken ejaculatie zonder klaarkom-gevoel. Ze walgt van aanraken en aangeraakt worden, maar houdt het werk al een jaar vol. Ik heb nu alle ramen van 11-15 in kaart gebracht, zoals het was t/m afgelopen dinsdag, geen een goede aangetroffen. Het is van dien aard, dat Esmeralda er, ondanks mijn matige beoordeling, met kop en schouders boven uit steekt, voor menigeen zal die wel te doen zijn, heeft i.i.g. de looks en goede mentaliteit. Intussen staat na Esmeralda's verhuizing van 11-mid naar 15-rts, weer een nieuwe op 11-mid. Ik zal de moderator vragen om Jeanine bij nader inzien om te labelen van 9-rts naar 11-rts.
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 10-11-17, 11:56.

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11 lks, Roxana (Pol) (matig)

Roxana's jaarabonnement kan wel verlengd worden, want ze staat daar nog steeds.

Haar cup-size kan wel aangepast worden. Ze hanteert 3 maten. Toen ik er was had ze haar topje opgevuld tot een C, toen ik het even aanraakte reageerde ze alsof er 7000 volt op mijn vingers stond, later was duidelijk waarom. Later zag ik haar vaak met wat op een B-cup leek. Heb haar daar ook een paar keer nog onopgetut in haar dagelijkse kloffie gezien, strak shirtje met niets eronder, staat nu meestal met aan topje met A-cup.

Soms is ze geblondeerd, en soms bruin-achtig.

aangepast ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11 lks, Roxana (Pol) (matig)

Inmiddels een week of twee geleden ben ik ook bij deze dame langs geweest. Ook ik werd aangetrokken door haar looks vanaf de straat: heerlijk petit figuurtje zonder tatoeages en niet te grote voorgevel.

Zoals gewoonlijk maak ik afspraken bij de deur, om teleurstelling eenmaal binnen te voorkomen. Al doende leert men zal ik maar zeggen. Voor 50e p+n, hele handel uit, overal aanraken (behalve haar flamoes dan) en meerdere standjes naar believen.

Eenmaal binnen vroeg Roxana mij om mijn handen te wassen. Geen punt natuurlijk, maar ik was nog nooit gevraagd om wat dan ook maar te wassen. Vandaar dat het me opviel. Van de straat had ik wel gezien dat haar gezichtje niet haar grootste asset was, maar het viel me binnen toch ietwat tegen. Maar zeker niet lelijk.

Nog staand bij de wastafel jaste ze gelijk een condoom om mijn half harde snikkel en begon ze mij staand te pijpen. Zeker niet verkeerd, maar wel betere ervaringen gehad. Vervolgens trok ze alles uit zoals afgesproken. Ondanks de bescheiden cupmaat, rees bij mij enige twijfel of de natuurlijkheid daarvan.

Eerst zij bovenop, daarna missionaris om het af te ronden op z'n hondjes. Ja, een lekkere flamoes had ze wel. Ze hield haar handjes er niet tussen, terwijl ik die van mij mooi de vrije loop kon laten. Verder liet ze me toe om tegen het einde er wat steviger tegenaan om heerlijk te eindstreep te halen.

Al met al een goede ervaring, maar tot de toppers reken ik haar zeker niet.

goeie recensie gaarna formulier maken, goed of voldoende ... ?

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11 lks, Roxana (Pol) (matig)

Bij deze ook het recensieformulier.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 11 lks, Roxana (Pol) (voldoende)

Gisternacht weer een bezoekje gebracht aan Roxana. Toevallig dat ik haar trof, want ze heeft het echt druk. Vaak zie je haar dan ook niet achter het raam staan.

De ervaring die ik heb gehad was min of meer hetzelfde zoals mijn eerdere recensie. Ze heeft toch wel een lekker strakke punani moet ik zeggen. Jammer van dat gebit toch. Als ze hier wat aan liet doen, dan zou dat voor een major upgrade zorgen. Ik ben er wel haast zeker dat ze wel wat aan haar tietjes heeft laten doen. Het is heel subtiel gedaan, wat je maar weinig ziet.

Verder echt een vriendelijk meisje. Ze praat de oren niet van je hoofd, maar brengt af en toe wel wat in. Jammer dat hier niet meer recensies van haar zijn. Ik weet zeker dat ze er gemiddeld goed vanaf zou komen. Het is ook niet voor niets druk bij haar. Die twee dames die tegenwoordig bij haar in het gebouw staan, met wat meer bimbo looks, zullen zakelijk gezien niet blij met haar zijn. Het zou mij niet verbazen wanneer zij op een doorsnee avond meer klanten krijgt dan deze twee dames bij elkaar.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarstraat 1-1, Roxana (Pools) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Manolo_NL Bekijk bericht
            .... Ook ik werd aangetrokken door haar looks vanaf de straat: heerlijk petit figuurtje zonder tatoeages en niet te grote voorgevel.
            ze staat tegenwoordig overdag Annendwars 1-2 , ze is zeg maar skinny en witjes ....

is zeker haar avondkamer op OZA 11 lks kwijt ... ?
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Roxana (Pools) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Manolo_NL Bekijk bericht
              Verder echt een vriendelijk meisje. Ze praat de oren niet van je hoofd, maar brengt af en toe wel wat in.
              Jammer dat hier niet meer recensies van haar zijn. Ik weet zeker dat ze er gemiddeld goed vanaf zou komen ...
              Ja , Roxana boeit mij ook wel , ons blank godinnetje , ik zou ook wel 'es wat in wil brengen bij haar maar 't is er tot nu toe niet van gekomen ... ze kijkt altijd wat stuurs , maar da's altijd als ze geen mooie tanden hebben ... ze staat nu overdag op OZA 72 lks , naast Kami , ze vinden elkaar in de triotjes ...

ik ben waarachtig kwijt of ze nu donker of blond is op het ogenblik ...

Commentaar

Veronica

vanmiddag zat ik weer in de Redlight Bar en dan kun je aan de overkant op nr 72 drie bloemetjes zien (alle drie blond) , vlnr Roxana , Kami en Agnieska (ohh ja de laatste was er vanmiddag niet maar gisteren wel)

Roxana (ze noemt zich nu trouwens Veronica) en Kami zijn weer net terug van weggeweest , ik dacht dus al gauw "welke za'k doen , m'n schatje Kami , maar die andere wil ik ook wel 'es proberen" , op gegeven moment waren ze alletwee vrij en toen dacht ik nu moet ik snel weze want Kami is zo weer verkocht , dat was ze ook nog voor ik m'n pilsje kon legen , ik denk dan wordt het Roxana (ohh ja , Veronica)

Ik heb flink doorgestapt en daar had ik haar , tegenwoordig een oranje met zwart setje en geile zwarte kousjes tot over de knie, type Suzie van OZA 43 , haar is nu blond , strak naar achteren in een staartje , ze lijkt een beetje skinny maar dat valt bij nader inzien best mee , Veronica is een beetje No Nonsens , toen ik binnenstapte aarzelde ik wat en werd ze een beetje snibbig , achterin aangekomen werd het wat beter maar ff lekker grijpen mocht niet te lang duren , 't is wel een mooi blondje , ze is 23 jaar , 't is geen lachebekje , ik las hier iets over een slecht gebit , ze lacht ook altijd wat zuinigjes of helemaal niet , maar hier kon ik wat mij betreft niets op aanmerken , eventueel ontbrekende elementen heb ik ook altijd al meteen in de gaten maar ook daarvan heb ik niets kunnen constateren. Ze vroeg of ik bier had gedronken , ik zeg ja hier aan de overkant heb ik naar jouw zitten kijken en naar Kami want die ken ik ook ...
                Ik moest mijzelf uitkleden en zij bleef aangekleed , ik dacht al "omg krijgen we dat weer" , maar toen ik eenmaal op mijn rug werd gedirigeerd kon ik mijn jongeheer al vrolijk op laten springen dus daar lag het niet , en jawel , daar giing onze schoonheid helemaal naakt , ze heeft mooie strakke zachte tietjes die naar mijn oordeel wel natural zijn , ze gaf een aardige pijpbeurt , bracht een flinke partij kledder op mijn instrument en sjorde nog wat , trekken en geil kijken kan ze niet ...
                Ze klom in de rodeo en sprong rechtop zoals de schone prinses te paard (met een hand achterom) op mijn paal maar daar kreeg ze mij niet mee klaar , door naar de missio waar nogmaals de fles met kledder werd gehanteerd en ze slingerde nog wat na , ohh ja ik mocht het condoom niet aanraken, toen ik mijn paal in haar "strakke punani" stak (quote = Manolo) spoot de kledder zowat achter m'n oren , dat was wel weer lekker , kun je nagaan ... 't was toch nog ff werken maar het werd mission accomplished ....

Commercieel is ze niet , en speciale skills heeft ze ook niet , kusje aan de deur is ook flauwekul , kon nog net een knipoogje aan Kami geven , half uurtje later liep ik nogmaals langs de twee dames , Veronica keek een beetje ohh jee daar heb je hem weer , Kami (in haar rose setje met rose kousjes ) zwaaide en lanceerde haar liefste lachje ... , volgende keer dus zonder te schromen ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Veronica / Roxana (Pools)(voldoende)

de prinses op het witte paard staat tegenwoordig weer 's avonds op OZA noordzijde , in de nr 44's , mooie meid , ze lacht nu lief , al duurt het ff ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 lks, Veronica / Roxana (Pools)(voldoende)

Veronica staat nu op 46 sous lks (het vooruitkomende portiek onder de trap) , kun je beter pakken dan die bedriegster daar boven ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 46 sous lks, Veronica / Roxana (Pools)(voldoende)

Veronica staat nu 's avonds op OZA 25 boven rts mooi te wezen ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 25 rts bov, Veronica / Roxana (Pools)(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                        ... mooie meid , ze lacht nu lief , al duurt het ff ...
                        deze schone Barbie , pardon Veronica , mist ook nooit 's avonds daar op 25 Oza , bovenraam rts , eerst kijk je naar boven langs haar laaange benen met die geile kniekousjes , dan haar sappige kruisje ... , en zo verder , ja ze lacht wel lief , al duurt het ff ...

( met kerst en nieuwjaar was ze er trouwens niet )

haar buurvrouw lks boven is minstens zo interessant maar blijft onbezongen ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 25 bov rts, Veronica / Roxana (Pools)

de mooiste barbiepop van de Wallen staat tegenwoordig op 25 bov lks , donkerbruin haar , mij bekruipt altijd de lust om dat fraai gesneden tigerprint broekje van haar kont te trekken , maar da's 100 extra up front en moet ze je nog een aardige jongen vinden ook he he ...

haar buurvrouw blijft onbezongen ..

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 25 bov lks, Veronica / Roxana (Pools)

twee of drie jaar verder staat onze schone Barbie nog steeds paraat op 25 bov lks , met bril , ze heeft daar al vele fraaie collegae gehad maar daar hebben we nog nooit iets van meegekregen ..

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 21 rts, Veronica / Roxana (Pools)
                              ================================================== ===

Roxana zien ik laatste tijd op 21 rts, de plek waar Tiana/Tijana lang stond.
                              Het lijkt of er iets aan haar cupsize is gedaan, dat dit decolletee alleen met push-up lukt is twijfelachtig, niet echt groot maar oogt wel groter dan destijds.

Adres aangepast. De fouten in de tekst door bugs na adreswijzigingen zijn hersteld.
                              Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 10-11-17, 11:59. Reden: Adres
                              Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ebbtide
                                Tue Nov 21, 2017 Interesting, fun session with Roxanna. Slender girl, maybe age 30, tall in high heels, fine small breasts. Rather severe and professional in demeanor -- yet not unfriendly. Very careful and even methodical, yet she obviously is a professional and is very careful. Not very open or chatty or enthusiastic, but honest, and pretty, and she has a lovely body. Said she had been working in the Wallen for four years, and invited me back to see her, which maybe I will do. Basic services for the basic price, competently done.
                                Ja , we kennen de dame wel een beetje , terug naar haar originele naam , gisteravond gewoon weer op 25 bov , met haar strenge brilletje ...

Commentaar

Aan het werk...
                                X