Ramona (Oekr), Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44-mid

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ramona (Oekr), Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44-mid

Ramona is zo'n blikvangertje die ik al geruime tijd op oog had, absoluut een beauty. Ze lijkt Roemeens, maar komt uit CZ, en ze is hier een jaar. Ter onderscheid, dit is dus niet Maria (met nog langere zwarte haren) die vorige week even op deze plek stond, toen Ramona er niet was. Zaterdagavond bij Ramona binnen gestapt voor basispakket/basisprijs.

Net als haar buurvrouw Ella (die er btw nu niet is, er staat een ander) had ze ook de handdoek op 30˚ liggen, dus ik weer met de voeten in de ene hoek en zij gezeten in de andere benedenhoek.
    Bikinitopje bleef aan. Geen voorspel. Tissue met een gat i.h. midden over mijn jodokus heen, gevolgd door een niet al te beste pijpbeurt, met te veel getrek en te weinig mondwerk, dat doet buurvrouw Ella toch stukken beter. Ik richtte me op een elleboog op om haar tieten te voelen, maar dat werd direct afgekapt met de mededeling dat dat meer kostte. Dan maar niet. Wat nog wel lekker was, ze leunde met haar linker tiet op mijn dijbeen, dus daar moest ik het dan mee doen. Pijpen zelf was dus niet goed, en duurde ook vrij kort.

Voor de wip ging ze in de missio houding liggen, en zoals ze daar lag, daar werd ik wel opgewonden van. Mijn paal die met pijpen maar half op sterkte was gekomen, kwam terwijl ik op mijn knieën voor haar zat, alsnog op oorlogssterkte bij het vooruitzicht om bij deze beauty naar binnen te glijden.

Die poes, dat voelde echt lekker, ik stond direct heerlijk op scherp. Ze begon wel meteen te kreunen van "Oh yeah, come, come". Ik weet niet of het letterlijk bedoeld was, ik stoorde me er iig niet aan, en heb me fijn in mijn eigen tempo (eerst rustig en geleidelijk steviger ) naar een heftige explosie gewipt . En ik mocht nog eventjes blijven liggen nagenieten.

Cupmaat B is een safe schatting, niet kunnen voelen of het echt dan wel siliconen is. En kleur ogen ... tja zoals altijd, in dat gedempte licht ben ik kleurenblind.

Nog even gezellig nagepraat, een hele vriendelijke meid. In alle opzichten (ondanks de mindere pijp-beurt) een hele verademing vergeleken met die Andrea van gisteren. Dat heb je dan weer even nodig om te ondervinden dat deze hobby toch meestal leuk uitpakt.

Groet,
    Randy
    .

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramona (CZ)

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht

Bikinitopje bleef aan. Geen voorspel. Tissue met een gat i.h. midden over mijn jodokus heen, gevolgd door een niet al te beste pijpbeurt, met te veel getrek en te weinig mondwerk, dat doet buurvrouw Ella toch stukken beter. Ik richtte me op een elleboog op om haar tieten te voelen, maar dat werd direct afgekapt met de mededeling dat dat meer kostte. Dan maar niet. Wat nog wel lekker was, ze leunde met haar linker tiet op mijn dijbeen, dus daar moest ik het dan mee doen. Pijpen zelf was dus niet goed, en duurde ook vrij kort.
    Sorry Randy, maar ik vind dat je beoordeling gegeven het bovenstaande toch wat al te positief uitvalt.

Ik zou zeggen: mijden!!
    Het grootste deel van mijn geld heb ik uitgegeven aan drank en vrouwen. De rest heb ik over de balk gesmeten. (George Best)

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramona (CZ)

Oorspronkelijk geplaatst door Footloose Bekijk bericht
      Sorry Randy, maar ik vind dat je beoordeling gegeven het bovenstaande toch wat al te positief uitvalt.

Ik zou zeggen: mijden!!

Het pijpen heb ik als matig beoordeeld, en de wip als uitstekend.
      Wat mankeert daar nou aan ?

Verder vind ik het een echte beauty en ze was heel vriendelijk (beiden uitstekend).
      Na afloop kreeg ik liefst 4 van die vochtige weggooi-doekjes, dat doen maar weinigen, vond ik uitstekend.

Ik heb alleen maar neergetypt wat ik meegemaakt heb, zonder aanbeveling. Als ik een fout heb gemaakt, dan hoor ik het graag, vertel maar wat er niet klopt, maar ik kan er geen fout in ontdekken, afgezien van mogelijke typefouten (want ik kan niet typen).

PS: Laatst kreeg ik een reactie, dat ik een dame te negatief had beoordeeld. En zo is er altijd wel wat ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramona (goed)

Precies een jaar geleden alweer. Ramona kan geprolongeerd worden. Deze beauty staat er nog steeds.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramon (CZ)

Ramona heeft de laatste "a" er van af gehaald, ze noemt zich nu Ramon uit Italië. Ze zal er niet minder Tsjechisch om zijn.
          Ze had gisteren een dikker aangezette make-up en haar tieten leken iets groter.

Pijpen doet ze niet meer met de klant 30º diagonaal en zelf a/h voeteneind, maar gewoon op de knieën naast me. Pijpen duidelijk beter en langer dan vorige keer, maar het betasten van haar ingepakte tieten is i/h basispakket nog steeds off limits, ik moest me tevreden stellen met mijn dijbeen er tegenaan te schuren, wat toch wel een
          De wip zou weer uitstekend zijn geweest, als ze niet een beetje het handje er bij had gehouden, deed ze vorige keer niet, hand was niet prominent of erg hinderlijk, maar ik voelde hem toch wel. Haar poes was nog steeds goed strak en met een heerlijk prikkelend gevoel, een van de betere pussy's op de Wallen.

Nieuw formulier gemaakt, neuken eentje lager, pijpen eentje hoger.
          Ik vind haar het mooiste meiske van die 44/46 cluster.
          Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 22-08-17, 13:04. Reden: Opmaak

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramon (Tsjech)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Randy
            Idd , die op 44 rechts met de witte beenwarmers is Ramona.
            als je 's avonds op de OZA loopt , zou nr 44 misschien nog een idee zijn , drie beeldschone dames ,
            wie tegenwoordig weer terug is , de meest rechtse met die beenwarmers , is Ramona , voor wie van een Tsechie houdt ...
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Ramon is ook terg van weggeweest, toch wel het moosite meisje in de line-up daar

Commentaar

Hi All,

I'm in town for a couple of days, I did some old girlfriends and I will write about a good new entry.

But before going to the RLD again I'm taking the time to warn you about this girl: she was a total rip off for me.

This nice big titted brunette has a very beautiful ass and she is nice outside the door.

She told me 50 for suck and fuck plus positions and touching (excluding pussy) but inside she just did a below average BJ with a lot of hand usage and asked more money for fuck, etc.

I just told her to go to hell and leaved the room.

Her name is Ramona, she told me: I'm from Ucraina.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramon (Tsjech)(voldoende)

Ramona is een mooie meid, fris koppie, zwarte haren, strak lijf en gebruinde huid, ik loop al vaker met buitengewone interesse voorbij. Alleen de locatie is verkeerd, voor 50 verwacht ik hier wel de nodige beperkingen, ware het niet dat mijn klokkenspel hevig staat te schudden in mijn broek en ik de verleiding niet kan weerstaan.

Echt een mooie meid hoor, ik sta al snel met die lekkere billetjes in mijn hand, het topje gaat niet af maar dat is ingecalculeerd. Op bed volgt een bekwame orale beurt waarna het slipje uitgaat en ik een mooie kijkdoos krijg voorgeschoteld die mijn opgewonden toestand in een niet verwachte uitstekende cowgirl opslokt, even later mag ik in missio zelf aan de teugels trekken en als mijn eindschot uitblijft stelt ze wederom de cowgirl voor. Die heeft ze prima onder de knie en met mijn tijdelijke vriendinnetje schommelend op schoot kom ik in een innige omhelsing aan een gerieflijke ontlading.

Al met al valt het wel mee met de beperkingen, het topje gaat niet af en je hebt geen arsenaal aan standjes maar de wip is prima en op inzet, vriendelijkheid en goede sfeer wordt niet gekort door deze lieve meid

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramon (Tsjech)

Ramona is na een break weer van de partij in de nachtdienst op haar vaste stek

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 rts, Ramon (Tsjech)

Deze dame staat tegenwoordig met de nodige modificaties op de Oza 50-4 in de nachtshift

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 50 rts, Ramona (Tsjech)

Als je langs bv 44 en 50 loopt, is de draad van 5 maanden geleden direct weer opgepakt.

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul Bekijk bericht
                        Deze dame staat tegenwoordig met de nodige modificaties op de Oza 50-4 in de nachtshift
                        Weer, of nog steeds, op 50 rechts Ramona, met nog meer modificaties. Vergeleken met die bekende pose en outfit van destijds 44 rts is ze nu bijna helemaal onherkenbaar, nu ook nog met een bril.

NB Die 22-25 van de topic-opening is ze na 6 jaar waarschijnlijk ontgroeid.

leeftijd aangepast ..

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 50-4, Ramon (Oekr)

Ramon ben ik voorlopig kwijt .. ?

Oorspronkelijk geplaatst door zione Bekijk bericht
                          Her name is Ramona, she told me: I'm from Ucraina.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 50-4, Ramona (Oekr)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                            Ramon ben ik voorlopig kwijt .. ?
                            Ramona staat sinds de heropening nog steeds op 50-rts (voor de trap).
                            Ze is redelijk onherkenbaar veranderd (bril, heel andere outfit, ander kapsel, andere pose), en omdat staplek op 50-rts lager is dan op 44 lijkt ze nu kleiner.
                            Inmiddels 3 x bezocht op dit adres en ze is nog altijd dezelfde als die ik geregeld op 44-rts bezocht.
                            Nationaliteit zal per moment optional zijn.
                            Voor een standaard P+N vraagt ze € 100. Ik vind haar altijd goed.

Commentaar

Na ongeveer een jaar afwezigheid is Ramona weer terug.
                              Stond gisterenavond op OZA 44-mid op de kamer van Ella, die afwezig was.
                              Of ze haar oude adres op 50-rts terug krijgt is afwachten. Dit 44-mid was omdat Ella er niet was, dus incidenteel.

Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Nog even iets toevoegen. Ramona heeft 3 recensies met resp 3,5 en 1,0 en 4,5 voetjes. Dat is gemiddeld 3,0 voetjes, zo zou het in rubrieklijst moeten staan, maar er staat maar 1 voetje.
                                Ik snap dat een moderator dat niet kan veranderen, maar vreemd is het wel.
                                Zelfs als de 3,5 voetjes van Randy's formulier niet mee zouden tellen, bv omdat hij nu guest is, dan zou je gemiddeld nog altijd 2,75 voetjes (afgerond 2,5 of 3.0) moeten hebben.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                  ja , ik heb post 8 nu op 4 voetjes gezet , volgende week zien we het resultaat -
                                  post 5 heeft ook een pestje opgelopen ..
                                  wat ik wel weer goed vind , en nu zie , is dat het draadje is versprongen naar de nieuwe format met naam eerst ! , hoe heb ik dat nou toch weer voor elkaar gekregen .. ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                    (..) post 5 heeft ook een pestje opgelopen ..
                                    Dat zal komen agv een recente test op auto-gen hard-returns.

Ben dan benieuwd naar de voetjes volgende week ... eh volgende week zeg u ? ... ja ik las elders over traagheid vh nwe forum.

Tsjechies of Oekraiens, ik durf er wel geld op te zetten dat ze gewoon Roemeens is.

Ik moet m'n rentree bij haar overigens nog maken, ga ik zeker doen.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X