De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks, Roxana / Patricia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks, Roxana / Patricia (Roe)

Roxanna is deze week begonnen op de Achterdam. Hiervoor zegt ze in Spanje gewerkt te hebben. Roemeens, geblondeerd, slank, kleine borsten, dikke schaamlippen, jonge uitstraling. Spreekt redelijk Engels en Spaans.
    Aan de deur komt ze tegelijk ondeugend en ontspannen over. Eenmaal binnen helaas zakelijk en op de tijd lettend.
    Condoom gaat er meteen op. Overal aanraken mag alleen voor 15 euro extra.
    Pijpen is niet bijzonder. Neuken alle standjes toegestaan, maar ik moet het voorzichtig aan doen. Zelf is ze passief en afwachtend.
    Kan beter.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: A3, k3 , Roxanna (voldoende)

Nadat ik zondag Michaela had bezocht, liep ik nog even over Dam om de scene te uit te checken. Ik zag een heerlijke jong blondine op A3 k3 zitten en aangezien ik toch een beetje onvoldaan bij Michaela was weggegaan, besloot ik haar een likje te gaan geven.

Roxanna (of was het Oksana?) spreekt ondanks haar 19 jaar haar talen. Ze spreekt niet alleen Roemeens, Engels en Spaans maar ook nog Italiaans en Portugees! In al die landen heeft ze gewoond, maar pas in Alkmaar werkt ze voor het eerst als DVP.

Ik kan me helemaal herkennen in de beschrijving van Solo. Ze mag nieuw zijn in het vak, ze is zeer zakelijk. Onvriendelijk is ze zeker niet, maar groenzoeters komen bedrogen uit bij haar.

Eén ding moet absoluut gezegd. Ze heeft prach-ti-ge meisjesborsten, A-cups. Zo mooi heb ik ze niet vaak gezien. Ik mocht er zelfs een kusje op geven.

Haar poes is daarentegen grof geschapen, met dikke lippen, daar moet je een liefhebber van zijn. Minpuntje: haar poes en benen waren slecht geschoren, stoppelig!!
    Het grootste deel van mijn geld heb ik uitgegeven aan drank en vrouwen. De rest heb ik over de balk gesmeten. (George Best)

Commentaar

Re: 1p, g3 k1 , Roxanna (voldoende)

Heb deze dame gisteravond even bezocht. Lekker jong lichaam, prachtige borsten. Maar inderdaad binnen zakelijk en geen warm welkom.
      Mocht voor 35 euro wel beffen, pijpen en neuken. Condoom ging er meteen op. Ja, haar lippen zijn groot, inderdaad. 2 standjes en klaar was DJ.
      Ik kom er wel eens een keer terug, alleen vanwege haar lekkere tietjes en prachtige billen. Maar het is geen GFE

Commentaar

Re: 1p, g3 k1 , Roxanna (goed)

Dacht dat ze Patricia heette maar aan de beschrijvingen en lokatie te zien is het dus Roxanna. Ze heeft een heerlijk lijf en is inderdaad wat zakelijk maar daar is wat mij betreft niets mis mee. Ze doet haar best en ik heb me prima vermaakt. Ze vroeg een keer hoe ik pijpen het lekkerste vond en deed dat vervolgens. Ik ga nog wel eens terug.

Commentaar

Re: 1p, g3 k1 , Roxanna (Roe) (goed)

Ken deze dame al een tijdje en ze heet inderdaad Patricia (Mod. verandering waard). Ken haar al vanaf het begin en ze spreekt inderdaad portugees en spaans en is romeens. Heel lief meid met een A-cup en een heerlijke kont. Zeker geen GFE dat zeker niet. Maar heeft gewoon iets dat je er wil proberen.

"Madhouse in the house"

Commentaar

Re: 1p, g3 k1 , Patricia / Roxanna (Roe) (goed)

Ze stelde zich bij mij voor als Patricia, Roemeens 19 jaar. Mooie meid met een leuk bekkie jammer genoeg iets teveel make-up rond de ogen.
            Ze trok mijn aandacht toen ze met haar kleine postuur door de straat dartelde. Klein kontje maar in de juiste verhoudingen dus met een lekkere bolling. Toen ze weer terug was op de kamer meteen maar naar binnen gewipt. Pijpen neuken en standjes voor 35 euro. Ik overhandigde 40 waarop ze geen klein geld terug had. Vind dat niet zo'n ramp kan me voorstellen dat je geen berg vijfjes op de kamer hebt. Broekje ging meteen uit maar topje bleef aan. Ik attendeerde haar daarop waarop ze vervolgens het topje omhoog schoof. We kropen op bad alwaar ik haar petite lichaam even lekker vastpakte en aan haar kleine borsten sabbelde. Vervolgens ging ze me pijpen dit deed ze prima met een beetje 'bite' hierna over naar de sex waarbij ze niet in de rodeo wilde (jammer, jammer), dus maar begonnen in de missio, dametje is behoorlijk strak en ik mocht niet te hard stoten, in het begin nog even de benen bij elkaar maar al snel kreeg ik vrij spel. Op naar het volgende standje waarbij ik haar in doggy nam wederom moest ik rustig aandoen, maar ze is zo strak dat ik zelfs in dit lage tempo moeite moest doen om niet te snel te komen. Na een tijdje gaf ze aan dat het de hoogste tijd werd en met een voorzichtige demarrage kwam ik puffend maar voldaan over de eindstreep.

Commentaar

Vandaag had ik andere favorieten op mijn lijstje staan, maar helaas die waren niet aanwezig.
              Ik heb daarom maar een bezoekje bij Patricia gehad.
              Patricia is een lekker meisje, met mooie kleine borstjes.
              Pijpen was goed en strak.
              Daarna missio, wat niet mijn favoriete standje is.
              Gelukkig gingen we over in doggy, waarbij ik een mooi uitzicht had op haar heerlijke maar ook kleine billen.
              Probeerde nog haar anus te masseren, maar ik kreeg een no no
              Bij het neuken in doggy kwam ik ook lekker klaar, en mocht nog lekker tot het laatste moment door neuken.
              Al is zij niet intiem, toch was mijn ervaring uitstekend te noemen

Commentaar

We waren beter af als ze was weggebleven want ik heb enorme spijt van mijn bezoek aan deze dame met haar arrogante en zakelijke houding. Ze lijkt o zo lief tot je hebt betaald dan gaat er een knop om.

Ik ben gevallen voor haar slanke figuurtje. Ze is zwaar opgemaakt met veel zwart rond haar ogen en stelde zich voor als Roxanna uit Roemenie. Werkt normaliter in de avond vanaf 19:00 en dit keer bij uitzondering al om 15:00 gestart.

Kutje was voor mij ook afknapper. Dikke lippen met een pink ertussen. Beffen kost 15 euro extra en gelukkig had ik er niet voor gekozen. Pijpen doet ze goed en lekker diep met condoom. Neuken geen probleem maar ze is niet strak en dat icm met haar houding had ik moeite om klaar te komen.

Eenmaal klaargekomen mag je het allemaal zelf uitzoeken. Ze gaat zichzelf wassen en laat je volledig links liggen en zegt niets meer. Ze doet zelfs de deur niet voor je open en kijkt je de deur uit. Waardeloos, nooit meer zo'n afknapper

Commentaar

Re: A33, k1 , Patricia / Roxanna (Roe) (goed)

Afgelopen donderdag avond heb ik achterdam bezocht. Dame werkt inderdaad meer dan een jaar op het achterdam, vanwege de recensies hierboven in combinatie met mijn foute vooroordeel heb ik haar nooit bezocht. Ik heb d'r wel altijd een lekker ding gevonden, maar ze komt zo koud over achter het raam....vaak oog contact,geen glimlach, geen....niets...dus nooit bezocht.

Ik liep langs haar raam en ze sprak mij aan en zei in haar engels : ik ken je al zo lang,waarom bezoek je me nooit ?? Ik heb niets gezegd en liep naar binnen. Betaald, mijn ding gedaan.....wat passief ??? wat zakelijk ??? wat arrogant ??

Het is een schone meid, Ik heb zeer zeer goed lang intiem van haar genoten, ik wil vaker haar probleem worden als zij dat goed vind. Jammer dat ik zo'n kont al die tijd heb overgeslagen....

Commentaar

Tenslotte haar ook lastig gevallen op zondag. Ik moet zeggen dat ik niet alle bezoekjes recenseer. Maar zo af en toe moet de wereld het weten hoe mooi het binnen is bij haar . Ik had het naar mijn zin, weinig gelul, gewoon actie in bed.

Het klikt....zeg maar

Commentaar

Na mijn vuurdoop op de Achterdam bij haar buurvrouw Victoria (A33, k2) was ik een paar dagen later weer geil. Na lang rondwandelen kon ik uiteindelijk het retestrakke kontje van Patricia niet weerstaan.
                      40 euro betaald voor P+N mc (5 euro fooi van mijn kant, want ze had geen wisselgeld). Dame zegt bijna niks en is passief. Pijpen was in orde, neuken was heerlijk op dat lichaam van haar, maar daardoor ook helaas van korte duur.
                      Na de daad kwam er geen woord meer bij haar uit. Verder was de vloer nat en vies vd sneeuw en was er geen haakje om mijn kleren op te hangen.
                      Geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Hallo,

Na een paar rondjes op de Achterham stond Patricia vrij en ik had zoiets van; who!
                        Ik heb er nog eens naar gekeken en Groep Den Haag gevraagt wat ze ervan vonden ondanks dat ik al wist wat ze zouden zeggen. Ik kreeg antwoorden als 3x niks en dat is een wilde. Nu heb ik geen advies nodig om een keuze te maken maar het is goed voor de sfeer want ik wist al dat ik haar zou nemen. En toen dacht ik zal de hulpketslijn eens bellen, de moderator van de Achterham. Volgens hem was ze als goed beschreven.

Aan de deur zei ze; kom binnen dan gaan we sex hebben. Helaas heb ze verder niet veel gezegt want het is een stil type die meer aandacht besteed aan haar uiterlijk, belangrijk, dan aan de klant dame relatie.

Ze heeft een mooi strak figuurtje, de juiste tint, mooi gezicht en een bos haar die er direct uitsprinkt ten opzichte van alle andere dames die meestal een standaard kapsel hebben. Donker bruin krullend haar met flink wat blonde highlights. Ik hou daar van.

Pijpen deed ze wel aardig, ketse was ook wel aardig in standje gewoon, doggie en weer standje gewoon om de ketsbuisexplosie definitief op te wekken.

KETSERR.
                        The only things that counts in life are;
                        fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                        GT icon.

Commentaar

Re: A33, k1 , Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Gisterenavond deze beauty bezocht in alkmaar.
                          Was weer een tijd geleden dat ik in alkmaar aanwezig was.
                          Gekozen voor deze mooie roemeense met een super strakke body.
                          Dame is vriendelijk en schoon.
                          Dame spreekt wat woorden portugees(meer niet) aangezien ze daar een kort tijdje gewoond heeft.
                          Na een staande verkenning heeft ze me lekker gepijpt, dit deed ze voldoende lang.
                          Vervolgens haar mooie lichaam mogen neuken. Ze voelde strak aan..uiteindelijk op zijn doggy afgemaakt. Ik kom hier wellicht nog een keertje terug.

Commentaar

Re: A23, k3 , Patricia (Roe)(uitstekend)

Vorige week vrijdagavond bij Patricia geweest. Ze stond al een tijdje met haar kontje te draaien en dit icm haar strakke lichaam en lekkere koppie kon ik niet weerstaan. Patricia kleedde zich uit en liet mij op bed plaatsnemen. Ze heeft me lekker lang gepijpt en dat deed ze erg goed. Voldoende stevig, met afwisseling en gebruikte haar tong veelvuldig. Na haar lange pijpsessie vroeg ze me om te gaan neuken. Ze deed een condoom om en kwam bovenop zitten en voerde het tempo langzaam op. Ze bewoog lekker om van penetratiehoek te wisselen. Na de cowgirl hebben we het in missionaris afgemaakt. Ook een standje waarin ze lekker meedeed. Op het laatst spande haar bekkenspieren aan en toen was er geen houden meer aan. Patricia is geen praatster, maar daarvoor kom je niet voor een p+n-bezoekje. De hygiëne is prima. Naderhand ging ze op de wasbak zitten om zich goed te wassen.

Prima date gehad met deze knapper Roemeense. Waar ze naartoe zal gaan wist ze nog niet.

Groeten,
                            Surely Me
                            http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Re: 2p, g2 k8, Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Een paar dagen geleden heb ik Patricia bezocht. Na een praatje met een collega liep ze op hoge hakken en heupwiegend door de gang. Ik had deze prachtige Roemeense bij m'n frekwente bezoekjes aan de Achterdam natuurlijk wel eens vaker gespot, maar nu viel me pas op hoe mooi en elegant ze eigenlijk is. Haar fraaie kont en lichaam brachten mijn hormonen op hol en toen ik haar met een verleidelijke glimlach d'r eigen kamer in zag gaan, kon ik niks anders dan toegeven aan m'n verlangen. Dit meisje moest ik wel uitproberen, en dat moest nu, voordat ze straks misschien wel uit Alkmaar verdwenen is.

In een mum van tijd had ik mijn kleren uit en lagen we samen naakt op bed. Mijn pik was ook direct klaar voor actie. Terwijl Patricia mij een condoom omdeed gingen mijn handen over haar mooie borsten.
                              Het pijpen was redelijk. Ze gebruikte haar tong op een geraffineerde manier, maar hield het gezuig en gesabbel wel wat vroeg voor gezien. Bij het neuken wimpelde Patrticia het standje cowgirl af. Ze deed het liever in de good-old missionarispositie. Het betreden van haar heiligdom bleek overigens verrassend gemakkelijk. Ondanks haar jonge jaren moet ze al heel wat mannen terwille zijn geweest.
                              Uiteindelijk haalde ik de finish in doggy. Haar lekkere billen waren het ideale stootkussen voor mijn schokkende onderlichaam. Mijn orgasme was lang en bijzonder heftig. Maar ja, het klaarkomen is ook nooit een probleem bij zo'n mooie meid als deze Patricia.

De seks was dus goed, maar een GFE-ervaring was het in ieder geval niet. Daarvoor is deze Roemeense ook wat te zakelijk en te afstandelijk. Dar bleek ook bij de 'after-sex'. Nadat Patricia haar poes op de rand van de wasbak zorgvuldig had schoon gewassen, ging ze zitten bellen en had ze voor mij geen aandacht meer. En toen ik tenslotte was aangekleed, deed ze, al bellend, de deur voor me open. Van een hartelijk afscheid was in elk geval geen sprake. Maar goed, seks met zo'n prachtige, jonge meid blijft wel een heerlijke ervaring natuurlijk.

Commentaar

Re: 2p, g2 k8, Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Vreemde ervaring gehad met deze dame.

Eerst stond ze 30 minuten met haar rug naar de deur haar haar te stylen.
                                Dus op een gegeven moment maar ff aangeklopt om te vragen of ze al open was.

Toen naar binnen 50E afgesproken voor p&n met condoom en wat extra tijd.

Zodra ik het bed opkwam begon ze al te vertellen hoe enorm mijn pik wel niet was.
                                Leuk om te horen maar volgens mij is ie niet meer dan gemiddeld, en ik loop al en tijdje mee als je begrijpt wat ik bedoel.
                                Pijpen was wel ok, toen door naar het neuken.
                                Hij mocht er net 6 centimeter in en dan mocht ik 2 cm in en uit bewegen en dan nog was het auw auw.
                                En alleen missionaris, andere standjes waren niet mogelijk.
                                Niet erg opwindend dus, dus maar met de hand af laten maken.
                                Dame had een erg bolle poes, en zei tegen mij dat ze net 3 weken geleden was begonnen dus ik dacht nog dat ze mischien overwerkt was en nog niet gewend was aan het full time neuken.

Maar ik lees hier dus dat ze hier al meer als een jaar werkt, dus ik snap het niet meer.

Verder was ze ook niet echt spraakzaam/vriendelijk.
                                Ik ga dus niet meer terug.

Buggs Bunny

Commentaar

Re: 2p, g2 k1, Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Zaterdag avond haar bezocht. Mijn laatste bezoek was 6 maanden geleden. Ik heb haar destijds zo vaak bezocht en ben altijd met een grijns eruit gekomen. Dat ze niet zo spraakzaam is, is bekend. Ook als je haar vaak bezoekt, is ze geen echte praatster. Maar dit is niet op een onaangename manier afstandelijk. In bed is daar niets van te merken. Ze geeft je genoeg aandacht en is gewoon haar werk aan het doen. Gisteren was ze echt veel spraakzamer en nog closer met het bed werk.
                                  Ik vind haar echt echt een super "schone" meid. Jammer dat ik Alkmaar niet meer zo vaak kan bezoeken.

Commentaar

Re: Utr., Zp 128-1, Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Heb me goed vermaakt bij deze Roemeense 23 jarige Patricia. Strakke lichaam en lekkere billetjes. Ze heeft erg mooie borsten en ik als voet fetishist vind ook dat ze lekker zachte voetjes heeft. Erg leuk en geil, alleen wat jammer is dat ze zich vettig ingesmeerd heeft met een soort olie maar ik kom zeker terug bij Patricia.

Commentaar

Re: Utr., Zp 128-1, Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Ik heb haar, Roxanne 23 jaar vanavond ook bezocht in Utrecht zandpad
                                      Haar boot nummer weet ik niet prezies maar vanaf het tankstation koment onder de brug door en dan vrij op het einde
                                      Ze komt haar afspraak zeker na
                                      Na af loop ben ik zeker nog wel een uur bij haar geweest en we hebben het over vanalles en nog wat gehad.
                                      ze heeft nu wel een lekker geille tatoo op haar onder rug

Commentaar

Re: A19, k2 , Patricia / Roxanna (Roe)(Uitstekend)

Dame gisteren avond bezocht. Ze zag er verrukkelijk uit kon haar niet weerstaan.
                                        50 euro gegeven en vrij lang binnen gebleven. Ik vind haar schaamlippen niet zo mooi, maar daar moet je van houden. Ik mocht ook wel beffen maar heb dat niet gedaan. Ze heeft een onwijs mooi lichaam vooral haar kont OMG!!!

Ze pijpt heerlijk en later lekker in 1 positie afgemaakt zij bovenop.
                                        Heren deze dame is een aanrader.

Commentaar

Re: A19, k2 , Patricia / Roxanna (Roe)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door kaspenski
                                          Is deze dame alweer terug? Van de week was ze er niet. Zou haar graag vandaag goed willen nemen.
                                          Dame is gisteren in de Den Haag gesignaleerd, Doubletstraat 75p k03.