Agnieszka, Amsterdam - De Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Agnieszka, Amsterdam - De Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 rts

Zag deze blonde schone staat; en was verkocht. Uitgekleed, ik had koude handen dus lekker warm gemaakt. Zij (hoorde iets van Aglisia ... maar dacht later dat het Alicia moest zijn), van poolse afkomst) masseerde lekker, met haar borsten erbij. Leken puur natuur. nog ff lekker mijn pik tussen haar borsten. Pijpen nam ze alle tijd voor, lekker met haar tongetje heen en weer. Helaas wilde ze daarna niet bovenop; dus heb ik haar lkeer standaard geneukt. Waarbij ze je lekker geil aankeek. Lekker slank, geile meid. Die het ook nog aardig druk had zo bleek later. Was lekker, en voor herhaling vatbaar!

zondag (een paar weken geleden)

Tijdens mijn eerdere bezoeken aan A'dam was mij al een een blond meisje opgevallen, mede door haar gif-groene bikinitje.

Eenmaal binnen stelde ze zich voor als Agnieska. Omdat een collega van mij ook zo heet durfde ik de gok de wagen: "uit Polen?", vroeg ik. Zij bevestigde.

Ik ging voor het standaard-recept, zoals altijd, nothing fancy.
    Pijpen was OK, hoewel ze tussen mijn benen ging zitten kon ik toch bij haar borsten komen. Strelen en zachtjes kneden werd toegelaten.

Vervolgens naar de klassieke positie. Hier was minder enthousiasme bij. Ze lag er als een op sterven na dood vogeltje bij, maar wel tot een hoogtepunt gekomen.

a/d moderator: De naam Alicia lijkt mij een begrijpelijke vergissing. Ik ben er zeker van dat het hier hetzelfde meisje betreft. Zij komt ook kort ter sprake in dit draadje:
    http://www.hookers.nl/forum/index.ph...threadid=43087.

Groeten.

ok , ik ken haar, het is Agnieska en ze heeft het druk -
    was een paar keer bij haar buurvrouwtje Sarah - ze werken alleen 's avonds - ik verander haar naam
    Gr. v Goodbar

Commentaar

Ik ben vorige week ook bij Agnieska geweest en bovenstaande recenties zijn erg herkenbaar. Mooie blonde dame, erg vriendelijk. Komt naast je op bed zitten en geeft een massage met haar borsten lekker over je kruis en borst.
      Daarna gaat ze tussen je bene zitten en ze pijpt je erg lekker, zonder handen. Ik moest haar op een gegeven moment echt afremmen anders was ik ter plekke klaargekomen. (ze pijpt overigens vrij lang voor ze over gaat op het neuken) Een 69 kostte extra, heb ik niet gedaan.
      Neuken kon alleen standaard in missionaris, en in vergelijking met het pijpen was dat wat minder, maar al met al ging ik zeker tevreden de deur uit.

Commentaar

De naam van dit meisje is inderdaad verwarrend, zoals ik het opving klonk het als Anjecha. Ze was me al opgevallen als ik er geregeld langs liep en ze stond te pronken met haar bikinies van gifgroen, kanariegeel of wit, waarin haar tieten mooi uitkomen en toch een beetje groter lijken dan ze zijn.
        Ik ben ongeveer 15 keer bij haar geweest, maar al een aantal maanden even niet meer sinds mijn favoriete meisje aller tijden weer terug is op de Wallen (Natasha, OZA 43, smiddags behalve maandag).
        Ik vond Anjecha van meet af aan heel aardig. Ze hield de eerste keer wel haar bikinitopje aan. Dat doen er wel meer, maar de tweede keer doen ze het dan bijna altijd uit zonder dat je dat hoeft te vragen. Nou zit ik daar ook nooit zo mee, als ik door de BH heen hun tieten voel krijg ik heel snel een stijve. Maar als ik dan ook niet eens aan hun BH mag voelen en ze daar geld voor willen hebben, dan is voor mij ook de lol er wel af. Dit terzijde.
        Anjecha wilde altijd dat ik op mjn rug ging liggen en dan begon ze met een body-to-body waarbij ze haar tieten nog extra stevig tegen me aandrukte. Ze ging dan zo langzaam naar beneden en wreef tenslotte met haar tieten over mijn vreselijk stijve pik en langs mijn ballen. Dat duurt helaas altijd veel te kort, maar het is ilke keer weer fantastisch.
        Voor het pijpen neemt ze de tijd en het is redelijk goed. Hierbij, een daarvoor ook bij de B2B, blijft ze je lief en ondeugend aankijken.
        Het neuken is ook wel redelijk, maar ja na zo'n B2B wordt dat gevoel natuurlijk niet meer gehaald. Regelmatig doggy style met haar gedaan en dat doet ze wel goed.
        Anjecha werkt volgens mij een dubbele shift, want als ik s'middags langs de overkant loop zie ik haar vaak staan en als ik er s'avonds een keer loop dan staat ze er ook. Als ze zoveel uren draait hoop ik wel dat ze al het geld zelf houdt, want haar gun ik het echt.
        Ook al ben ik er een tijdje niet geweest, ik kom zeker weer terug bij Anjecha (als Natasha weer een tijdje naar huis is afgereisd).

Commentaar

Ik ben net bij Agnieska geweest denk ik.
          Alles komt overeen namelijk met wat ik hier allemaal over haar lees. Alleen was er 1 ding.. Ze zei dat ze er pas een half jaar werkte in het engels.
          Waar ze overigens niet echt goed in was.
          Waar ze wel heel goed in was dat was het pijpen en het neuken. Wat een heerlijke meid is dit zeg!
          Zo'n lekker mooi strak kaal kutje. Ziet er zo geil uit
          als je haar lipjes om je stijve stang ziet gaan.
          Ik mocht voor 50 euro "suck and fuck" ontvangen.
          Ik verstond is van Ygnieska. Maar dat zal die wel Agnieska zijn geweest.
          Heerlijk kutje.. Soms kunnen prostituees van die uitgewoonde kutten hebben maar dat had zij totaal niet.
          Heerlijk! Ik moest op het bed gaan liggen, waar ze over me heen boog en b2b gaf. Kreeg er al snel een harde lul van. En toen ze dat door had begon ze me tussen me benen te pijpen. Erg goed, korte snelle halen.
          Uiteindelijk over gegaan op missionaris en af gemaakt met een lekkere harde doggy. Erg geil was dat!
          Ik vond haar een beetje plichtmatig. Maar ze had een heerlijk slank lichaam en rook lekker. Was wel vriendelijk. Maar je mocht haar niet aan haar kutje voelen of ook maar een klein kusje geven.
          Maar, ik heb heerlijk er van genoten! Een absolute aanrader deze meid. Als je van slanke mooie blonde meiden houd en je favoriete standje doggystyle is!

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44-2, Agnieska

Ik was onlangs zo welwillend om voor mijn vriend een kerstcadeautje te deponeren bij Agnieska, kreeg er als tegemoetkoming een 50je bij dus wat lette mij. Welnu, Agnieska kent mij wel , dus ik werd uiteraard lief geinviteerd haar kamertje te betreden. Het bleef dus niet alleen bij cadeautje deponeren. Ze is reuze lief, hing om mijn nek, kiss kiss knuffel , dat zat er natuurlijk dik in. Verder is wat hier boven beschreven is zeer herkenbaar. Agnieska is aan alle kanten mooi en lief. De uitgebreide b2b , we namen er dik de tijd voor , met de blowjob kreeg ze mij heel aardig op weg , en in de missionaris mocht ik het afmaken. Voor wat meer centjes is ze helemaal all yours, mag ik er "uitstekend" van maken ? Misschien een wat vertekend beeld dit bezoekje , 25 minuten ...... , op dinsdag werkt ze normaalgesproken niet, in januari as. is ze een jaar hier, dan gaat ze een poosje op vakantie n huis.
            (gelukkig was haar lieve buurvrouwtje Sarah er niet, want dat had ik om bepaalde redenen beslist niet kunnen maken, oeff ......
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44-2, Agnieska (goed)

Het altijd fijn met Agnieszka. Ik ga naar haar sinds ze naar Nederland kwam in zomer 2004. Haar Engels was in het begin heel matig, maar ze heeft het in die anderhalf jaar goed opgepakt. Ik was afgelopen zaterdag bij haar, vlak voordat ze een paar weken naar Polen gaat voor een korte vakantie, ze is er nu dus even niet. Veel verschillende schrijfwijzen van haar naam hier, maar Google geeft op Agnieszka ruim 3 miljoen hits, andere spellingen weinig of geen enkele. Ze geeft je iedere keer het idee dat ze het heel leuk vind om je weer te zien. Trouwens, die C-cup heeft ze echt niet, hoewel ik het haar van harte zou gunnen, ik bedoel het ook niet negatief, het is een B, maar ze doet er wel hele leuke dingen mee. Ze doet een hele fijne body-to-body, waarbij ze haar tieten afwisselend lekker laat glijden over mijn borst en ze dan weer steviger er tegen aan drukt. Dan gaat ze langzaam naar onderen waarbij ze haar tieten over mijn ontzettende stijve paal links-rechts heen en weer haalt. Het pijpen vind ik ook fantastisch, ze wisselt het af met lekker snel en stevig over het kopje en dan weer helemaal in de mond en bijna stil houden (lekker warm) en daar neemt ze de tijd voor. Bij het pijpen zit ze tussen mijn knieen, die trek ik dan iets op, dan schudden af en toe haar tieten tegen mijn dijen, dit samen met dat lekkere pijpen maken me vreselijk horny. Neuken doe ik de ene keer doggy-style, andere keer standaard. Doet ze goed, maar het voorspel is toch het leukste bij haar. Ze werkt 's middags en 's avonds (niet op dinsdag), van 14:00 tot 02:00 dacht ik. Dat zijn werkweken van 72 uur en ze blijft er desalniettemin vrolijk onder, een fantastisch meisje.

Commentaar

Vanmiddag ook maar eens deze mooie blonde dame bezocht. Was vaak langs gelopen en ze bleef me vriendelijk aankijken. Erg vriendelijk. Komt naast je op bed zitten en geeft een massage met haar borsten lekker over je kruis en borst. Vooral lekker met mijn pik tussen haar borsten.
                Ze neemt alle tijd voor het pijpen, en gaat inderdaad lekker met haar tongetje heen en weer. Hoewel ze tussen mijn benen ging zitten. kon ik toch bij haar borsten komen. Strelen en zachtjes kneden werd toegelaten.
                Daarna ging ze tussen mijn benen zitten en pijpte ze me erg lekker, zonder handen. Het neuken is redelijk, twee standjes waarbij ze de doggy style volgens mij wel lekkerder vindt dan missionaris. Maar ook ik vond haar bij het neuken ook een beetje plichtmatig. Ik weet niet of ik haar nog een keer bezoek.

Commentaar

Was vorig weekend bij deze lekkere Poolse. Ze werkt 6 dagen per week, van einde middag tot 's nachts. Dinsdag is ze vrij.
                  Zag er prachtig uit in haar bikini. Ze heeft een heerlijk lijf: lekkere billen, goeie borsten, mooie en vooral lekkere tepels. Eén ding maakt haar echter speciaal: haar pijpwerk. Ben zelden zo lekker gepijpt. Heb er een vast adresje bij!

Commentaar

Inderdaad een hele aardige dame die opvalt vanwege haar (kleur van de) bikini. Haar pijptechniek met haar tongetje is bijzonder en ze neemt daar ook de tijd voor. Neuken is ook prima, ze doet zonder te overdrijven, lekker mee.

Er zijn betere toppers, maar al met al is ze zeker niet slecht.

Edit:

Is er iemand die ervaring met haar heeft voor meer dan alleen P&N? Wat zijn de meerkosten voor bijvoorbeeld beffen en zoenen?

Commentaar

Went for the standard €50 f&s, she started by laying on top of me while starting to slowly drag her tits up my body, before giving me a quick peck on the cheek and then slowly dragging her tits back down, she then proceeded to give me a quick tit-wank. I started to think ‘now is what is known as exceeding customer expectation’!!
                      She gave a very good cbj; working on the head with occasional deep throat. We went cowgirl, where she maintained a lot of eye contact. After two more positions, amazingly I still hadn’t done the business. I told her that I wanted to hand myself (covered) whilst just looking at her. She responded by rubbing her clit until I was done. I searched inside my wallet to give her a tip and gave her the only note in there - €10. Probably a good thing, because I think right then I would have given her a €500 note, if I had one!
                      10/10 – definitely on my return list.

Commentaar

Agnieska is nu te vinden op Oudezijds Achterburgwal 72 rechter deur

ja, ik heb haar ook daar gezien

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72-3, Agnieska (goed)

Ben ook wezen 'kijken'. Nou, ze is nog net zo lekker als voorheen. Neemt heerlijk de tijd, is enorm sexy en verleidelijk. Topper!

Mr. Goodbar was ook bij haar vanmiddag, van half vijf tot na vijf uur, zeer tot zijn genoegen ....
                          de dame heeft van Robbie Wandelaar overigens nog wel een recensie te goed

Commentaar

Ik was afgelopen zondag ook bij blonde Agnieska - ik knipoog altijd wel wat met haar maar het werd tijd dat ik de liefde weer eens wat aanwakkerde, beneden in het halletje werd ik ontvangen als 'de verloren zoon', nou ja, 'de verloren vader' zou je misschien beter kunnen zeggen. Ze hangt om je nek en zoent op je wangen, drukt haar neus tegen je neus ('neuzen' noemen ze dat) , bekken is er overigens niet bij, beetje teasing is het dametje wel hoor, inmiddels staat je jonge heer net zo stijl omhoog als die trap waar je nog tegenop moet - en daar gaat het om !

Mooie kamer daar boven, zonder enige aandrang van haar kant besloot ik het maar eens rustig aan te doen , 100 dan - heb er geen spijt van , je kunt een lekker potje vrijen met Agnieska, wat je noemt , 'een lieve meid' , als ze haar hakken aan de kant schop is ze ineens een stuk kleiner, dan kun je maar beter op de rand van het bed gaan zitten om haar kont vast te houden, een beetje te vingeren, in haar billen te bijten en haar tietjes te zuigen (waar ze overigens niet weg van is), horizontaal b2b waar ze goed in is, met haar tietjes over je hele lichaam en jonge heer, Russisch , mooie roze knopjes heeft ze, echt beffen is er niet bij maar ze blijft vriendelijk, ze heeft wel het mooiste kutje van de klas, en het lekkerste ook zou ik willen zeggen, condoom gaat er pas op voor het pijpen , daar maakt ze ruimschoots werk van , in de cowgirl heb ik het zover niet laten komen, andersom ging uiteindelijk perfect en ik had ook nog puf om het in de doggie af te maken, wat mooi wat mooi ....

ze wordt een heel klein beetje mollig .... tattoos heeft ze niet en piercings ook niet, haar ogen zijn niet blauw maar bruin/ groen en ze is blank blank net als haar buurvrouw Jessica ....

Al met al, ruim over een half uur, zoals ik al zei: 'een lieve meid' , je wil niet weten hoeveel uren ze maakt.

Commentaar

Hierbij dan de door mr. Goodbar gevraagde recensie.
                              Zou niet willen dat ik ons schatje tekort doe...
                              Nog wat extra info: ze heeft me heerlijk bereden in 2 variaties, de tweede, waarbij ze van voor naar achter schuift (i.t.t. op en neer beweegt) was werkelijk goddelijk! Bardzo dobrze!

Commentaar

Ik heb Agnieska de afgelopen jaren al een paar keer succesvol bezocht. Afgelopen week voor het eerst naar haar nieuwe locatie gelopen. De kamer is inderdaad wat luxer. Het blijft een uitermate lieve meid, die na een lekkere knuffel met fikse inzet een heerlijke B2B inzet, vervolgt met een nog lekkerdere pijpbeurt, waarna in doggy de afspraak weer 'satisfied' afgesloten wordt.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72-3, Agnieska (uitstekend)

Ik was afgelopen vrijdagavond weer eens bij onze Agnieska , heb het deze keer op een 50je gehouden en had weer niks te mopperen. Ze blijft lekker giechelen als je haar grijpt, b2b, pijpen , ze speelt lekker met haar kutje onder je neus, twee standjes om het af te maken, sex met je buurmeisje zullen we maar zeggen

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72-3, Agnieszka (uitstekend)

Was al een tijdje niet bij Agnieszka geweest, niet sinds ze op nr 72 rechts staat, dus hoog tijd dat ik weer eens bij deze lieve meid ben geweest. Schitterende kamer met veel zwart marmer, veel mooier dan die oude op 44 (m) met die op ooghoogte geplaatste kapstok in het loop-pad.
                                    Aan het andreaskruis (ook marmer) tegen de muur te zien, zouden er ook nog andere spelletjes gedaan kunnen worden, doet Agnieszka niet, ik ga haar toch eens die suggestie doen, ze is er totaal niet het type voor, en juist daarom lijkt die gedachte me zo appealing , e.e.a. niet "in plaats van", maar als voorspel .... ik dwaal af.

Agnieszka werkt nog steeds dubbele shifts, 6 dagen p.w. Daarbij maakt ze twee keer zo lange werkweken als de meeste werkenden onder ons, en altijd staan, nooit zitten. Soms is haar dat m.i. wel een beetje aan te zien, maar nu zag ze er in topcondidtie uit.

Ze draagt altijd bikinitopjes waarin haar tieten wat groter lijken, met bikini lijkt het op een kleine C, als het topje uit is is het weer een B, ze doet daar een uitstekende B2B mee.
                                    Als altijd afgesproken voor E70 P+N met lekker lang B2B en pijpen.

Bij de B2B drukte ze haar tieten afwisselend strak tegen me aan, en dan weer zachtjes over mijn gevoelige plekken. Ook russisch-achtig, mijn paal stevig op en neer gemasseerd tussen mijn buik en haar borstkas, haar tieten er ook lekker tussen geklemd . Moest haar op een gegeven moment bij de schouders pakken om te stoppen om niet klaar te komen, ik wil het condoom pas volspuiten in haar poes.
                                    Bij de B2B komt ze ook een paar keer met haar gezicht vlak boven het mijne hangen, ik kan het dan nooit laten om te proberen haar op de lippen te zoenen, maar helaas draait ze altijd net op tijd ietsje opzij. Dit is natuurlijk plagen, ze weet echt wel dat dat geprobeerd gaat worden.

Pijpen doet Agnieszka super. Afwisselend langzaam en snel, gevoelig afgewisseld met het steviger werk waarbij ik de tanden een beetje voel. Een paar keer met het hoofd heel snel op en neer, waarbij het behoorlijk diep ging. Zonder meer het betere blowjob werk, duurde ook lekker lang.
                                    Agnieszka’s pijpen doet me denken aan dat van Rosalia (Alkmaar), die pijpt zelfs nog beter, daarentegen is Agnieszka’s B2B beter.

Neuken met haar heeft een intiem gevoel, door dat fantastische B2B en pijpen ben ik dan zo in the mood dat ik het vrij snel maar laat komen en begin te spuiten.

Bij het weggaan 3 zoenen, en beloofd om tot een volgende keer niet meer zo lang weg te blijven. Weer heerlijk verwend door deze lieverd, nagenietend nog een pilsje gepakt
                                    .

Commentaar

Agnieszka na een tijdje afweig te zijn geweest gistermidag weer gespot op dit adres

ja ja , ik zag haar ook gisteravond ....

Commentaar

Gistervand bij Agnieska, het was al ver na twaalven en ik begon een beetje koud te worden - na een heerlijke grijpgrage verwelkoming met een serie knuffels gingen wij de kippenladder op.

Oorspronkelijk geplaatst door m.m.randy_s.
                                        Bij de B2B komt ze ook een paar keer met haar gezicht vlak boven het mijne hangen, ik kan het dan nooit laten om te proberen haar op de lippen te zoenen, maar helaas draait ze altijd net op tijd ietsje opzij. Dit is natuurlijk plagen, ze weet echt wel dat dat geprobeerd gaat worden.
                                        Ze grijpt ook iedere keer je hoofd en begint te neuzen en knuffelen, kan niet meer stuk. Agnieska's programma is letterlijk en smakelijk door Randy verwoord, ook de staande b2b mag niet vergeten worden , ze maakt je riem los en sjort je broek naar beneden en dan maar lekker tegen haar kontje rijden. Een goed voorspel met teasing pijpen, als je eenmaal in haar roze gleufje zit duurt het gegarandeerd niet lang voor je moet terugnemen.
                                        Blijft duidelijk een vakvrouwtje ....

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72-3, Agnieszka (uitstekend)

Het nieuwe jaar meteen goed begonnen, bij Agnieszka.

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                          ..... ook de staande b2b mag niet vergeten worden ... Een goed voorspel met teasing pijpen ... Blijft duidelijk een vakvrouwtje ....
                                          Vanaf nu, in navolging van Goodbars quote, eerst een staande B2B, ik ging al die vorige keren direct op bed liggen, niet zo handig eigenlijk, hoewel ik kon werkelijk nooit wachten op die horizontale B2B

Bij het uitstekende pijpen bespeelde ze continue met haar vingers de gevoelige plekken onderaan het scrotum.
                                          Verder zou ik alleen maar in herhaling vervallen van mijn vorige recensie, zie hieronder bericht #18. Wel een nieuw recensieform ingevuld, het intiem op vorig form was "goed", nu "uitstekend" van gemaakt. Redelijk lang ontzettend lekker geneukt, en ze kreunde fijn mee (niet overdreven, maar lekker gezellig).

Ze heeft haar werkschema beetje veranderd naar 4 pm tot 2 am, elke dag zoals ik begreep. Is dan nog altijd 70 uren p.w.
                                          .