Melanie (Thai), Wallen, Oudekennissteeg 5 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Melanie (Thai), Wallen, Oudekennissteeg 5 lks

Iemand ervaring met een thaise in de Dollebegijnensteeg?
    Zit er sinds enkele maanden en zit denk ik al jaren in het vak. Voor mij was het de 1e keer afgelopen week en heb genoten. Haar naam is Miau.

Wat een verwennerij; binnen word je op je gemak gesteld door een vriendelijke rustige ontvangst; een gezellige babbel; omdat het buiten erg warm was werd ik eerst even afgekoeld met een nat doekje......
    Alles ging spontaan uit, en voor ik het wist lag ik op mijn rug, en
    werden haar borsten in m'n gezicht gewreven; ik moest even sabbelen blijkbaar
    Ze speelt met je jongeheer tot 'ie op oorlogssterkte is, en pas dan komt het condoom eromheen....ze pijpt als geen ander; een hele aparte techniek waar ik nog wel eens voor terugkom.
    (Ze neemt 'm diep in haar mond, en laat hem daar een hele tijd zitten terwijl ze heel zacht met haar tong langs de onderkant masseert; en nog meer van dat lekkers)
    Ze maakte het af door bovenop te komen zitten, en met veel draaien van d'r heupen; mijn schaambeen met het hare te masseren.........Kaboom! ;D

Even nababbelen; en zeer tevreden op pad gegaan.

Aanrader waar ik zeker nog eens langs ga.

Commentaar

Wallen, Dollenbegijnensteeg 3-3, Thaise (naam onbekend) (uitstekend)

Gisteren (Vrijdag 13November) was ik eens langs een thaise beauty geweest. eerst van plan om langs Kelly te gaan (naast deze thaise) maar was een tijdje bezet. en aangezien ik niet kon wachten toch maar binnengeglipt bij een thaise Beauty van 38jaartjes.
      Naar mijn mening vind ik dit een tot mijn beste ervaringen toe in de Dollebegijnensteeg.

ik ben gisteren alleen vergeten haar naam te vragen. maar iig. is ze 38jaar oud wonende in Den haag, en een heerlijke kont, mooie borsten wel gevulde met siliconen.

kwam binnen ze was erg vriendelijk. en mocht naakt op het bed gaan liggen. daarna ging ze geheel naakt op me liggen en met der borsten in me gezicht vriemelen heerlijk gevoel. Condoom erom, ze begon me lekker te pijpen met een goede techniek. daarna zij on top heerlijk afgemaakt. duurde alleen niet zolang. aangezien ze mijn lul nogal dik vond. en ik het wel merkte. dat ze nog een beetje strakjes was van dat formaat van mij.

maargoed al met al een leuke lekkere ervaring. zeker om snel weer eens terug te gaan.

PS: iemand enig ID hoe deze dame zou kunnen heten? het zou inprencipe wel Miau kunnen zijn maar in die recensie staat dat ze wat jonger is dan dat ze mij daadwerkelijk vertelde.

Commentaar

Re: Wallen, Dollenbegijnensteeg 3-3, Thaise (naam onbekend) (uitstekend)

De enige Thaise die daar vooraan in Dolleb in verschillende kamers te consulteren is , da's volgens mij Miau (zeg maar Miau Miau !)

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=41944
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollenbegijnensteeg 3-3, Thaise (naam onbekend) (uitstekend)

I visited Miau lately on a thursday afternoon. Very sweet, very patient, very flexible. Recommend her warmly.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-3, Miau (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
            Miau is hier al weer even uit beeld, maar volgens mij is haar thuishaven Antwerpen Schipperskwartier:

http://hookers.nl/showthread.php?t=31883

waar ze behoorlijk populair is .....

Hmmm... ik ben vandaag toch maar gaan kijken wat er wel was. maar daar stond Miau gewoon in de dollebegeinensteeg op 3-3. ze zegt dat ze idd niet zoent. maar alleen werkt in Amsterdam. Ik heb weer genoten van deze dame en ga snel weer terug!

bedankt, na goed doorlezen kreeg ik ook mijn twijfels, niet zoenen ?, nou ja , als ze maar lekker miauwt, e.e.a. aangepast

Commentaar

Nieuwjaarsduik

Op nieuwjaarsdag, moe gefeest en nog wat suf van de champagne, maakte ik een wandeling om te zien hoe de wereld er in 2007 uitzag. Overal zag ik de resten van het stadse feestgewoel, compleet met kapotte bierflessen, blindgangers en af en toe een penetrante urinelucht. Zo te zien was het gezellig geweest, de nacht ervoor . Ik besloot ook de Wallen te verkennen, misschien leuk om de Italiaanse Lola even een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zij bleek echter niet aanwezig. Op mijn terugtocht doorkruiste ik de Dollebegijnensteeg. Daar gebeurde iets onverwachts. Ik zag een kleine Thaise in een lange donkere jurk met een uitgekookte split van haar enkels tot haar borsten . Ze stond te bellen en keek me aan. Oh my Buddha! Was het de zon die even in mijn ogen scheen, of was het de lust die mij verblindde? Ik voelde een golf van begeerte door mijn lichaam trekken. Wat een lekkere dame, wat een lieve oogopslag en wat een mooie mond ! Zonder aarzelen stapte ik op haar af. Ze hing op, doofde haar sigaret en opende de deur. “Hello, happy new year”, verwelkomde ze mij. “Sawasdee krap, Sawasdee pi mai”, was mijn antwoord. Ze lachte charmant om mijn Thais . De deur en de gordijnen gingen dicht. Ik stond in een nette, schone kamer en er klonk gedempte muziek uit een ghetto blaster. Direct was ik onder invloed van haar heerlijke rust, haar charme en geile uitstraling. Ze stelde zich voor als Miau. Ik besloot een half uur te blijven. Na me te hebben opgefrist ging ik op het iets te kleine bed liggen.

Miau trok haar fraaie jurk uit en er verscheen een petite, donker, slank en mooi geproportioneerd lijf. “You look ravishing... ”, was het enige dat ik kon uitbrengen. Ze moest lachen en voegde mij ‘pak wan’ toe, wat in het Thais ‘zoete mond’ betekent, zoiets als flirtkont. Zuid-Oost Aziatische vrouwen, en in het bijzonder Thaise, hebben een authentieke en ongedwongen schoonheid die sterk appelleert aan mijn ideaalbeeld. Petite, licht en wendbaar, zeer vrouwelijk en elegant. Mooie donkere huid, amandelvormige ogen en lang stijl haar. Zooo sexy. Ondertussen zag ik een paar schitterende (siliconen) borsten, een gespierde bilpartij en prachtige benen. Opnieuw raasde een heerlijke roes door mijn lijf. Ineens, uit het niets. Dat acuut je hartslag verhoogt, je ademhaling stokt, je mannelijkheid begint te kloppen. Lang geleden dat ik dat zo sterk gevoeld heb. Zal de nadronk van de champagne wel zijn . Ze kwam op me liggen en schuurde wat tegen me aan. Zijdezachte huid, diep donkere ogen en een fraaie mond. Kuiltjes langs haar mondhoeken. Haar blikken en aanrakingen waren als dartpijltjes die allemaal doel troffen, de roos raakten. Bullseye !

Deze kanjer duwde haar borsten tegen mijn lippen. Ik zoog op haar tepels, vol en nat. Beet er zachtjes in en bluste de beet weer met mijn warme mond. Ik werd enorm geil van haar. Ze pakte met haar hand mijn mannelijkheid en begon die te strelen en te kneden. Kort kriebelde ze met haar nagels net onder mijn ballen. Een kreun ontsnapte aan mijn lippen. Ze was verbaasd hoe hard ik al was. “You drink too much last night?”, vroeg ze me. Nee lieverd, dit komt door jou ! Maar ik zei niks en keek rustig terug. Ze kwam bovenop me liggen, helemaal naakt en ik voelde de warmte van haar lichaam. Ze schuurde tegen mij aan en ik kneedde haar borsten. Oooh heerlijk. Zij is de rijpste dame met wie ik ooit heb liggen rollebollen. Geen bewuste vorm van leeftijdsdiscriminatie, het was er gewoon niet eerder van gekomen. Maar Miau bewees dat leeftijd inderdaad maar een nummer is en speelde effectief met mijn opwinding. De fabel dat als vrouw je seksuele aantrekkingskracht na je dertigste snel afneemt, is bij dezen ontkracht. Ze legde een condoom om en begon me heel lekker te pijpen. Haar mond vol er overheen, waarbij haar lippen zich sloten om de kleine Extince. Toen hield ze stil en bewoog haar mond niet meer. De actie verplaatste zich nu naar haar tong, die langs de achterkant van mijn mannelijkheid schuurde, heel snel, met een aparte techniek. Haar mond ging steeds wat dieper over me heen. Ik gromde van opwinding. Verschrikkelijk lekker. Grrrrr . Deze donkere schone keek me geil aan via de spiegel.

Ze kwam nu op me zitten, schoof over me heen en begon lekker te bewegen. Wooow wat wilde ik al klaarkomen. Ik genoot van haar wendbaarheid en omvatte haar billen met beide handen. Lekker gespierd en toch zacht. Even ging ik los en stootte haar snel van onderen. A sexual work-out... Na deze inspanning van mijn kant, gaf ik de controle aan haar terug. Ze steunde nu op haar voeten, duwde haar billen omhoog en liet zich over de volle lengte () van mijn mannelijkheid glijden. Wat ging ze diep. Steeds sneller en harder tot ik het wel kon uitschreeuwen. Haar warme ogen straalden en keken me langdurig aan. Ik zag er hitte-deeltjes uitspringen, thermische excitatie . Zij weet hoe een man te bespelen. Ineens stopte ze dit perfect uitgevoerde standje. We gingen nu over op de Adam en Eva positie, waarbij ik mijn gecumuleerde geilheid de vrije loop liet. Ik nam haar stevig en snel. Ze schoof bijna het bed uit, keek me diep aan en speelde met mijn tepels. Haar benen sloeg ze om mij heen. Ik viel in een tomeloze leegte en kwam grommend en kloppend klaar. Aldus genoot ik van een verfrissende nieuwjaarsduik, in de Thaise zee. Toch een stuk aangenamer dan die koude Noordzee . Vanaf het moment dat ik deze exotische vlinder vanaf de straat zag staan totdat ik klaarkwam gierden de hormonen door mijn lijf. Zeer sensuele vrouw.

Opwinding is meestal vluchtig. Verdwijnt in het zelfde tempo als waarmee het opkomt. Het vuur gesmoord in een snelle bevrediging. Zo niet deze keer. Ook na mijn orgasme bleef de roes sterk aanwezig. Ter plekke besloot ik voor een tweede ronde te gaan, twee maal een half uur werd het dus . Miau reageerde ingenomen op de uitwerking die ze klaarblijkelijk op mij had en we begonnen direct weer aan een ronde die aan geilheid niets inboette ten opzichte van de eerste. Ze bracht ditmaal slimme variaties in het spel en verwende mij oraal vanuit een andere hoek. Hemels. Ook deze keer eindigde het met een knallend orgasme. We praatten nog wat na over werk en hobby’s en ik kreeg een tip waar je lekker Thais kan eten. De onrust zat nog een beetje in mijn lijf toen ik wegging en mijn weg vervolgde, die zonder twijfel weer langs een ander avontuur zal leiden. Vandaag, of morgen, of volgende week, of whenever. Want zolang ik vrijgezel ben, blijf ik onderweg, onrustig maar wel zeker, dwalend tussen de wellust en de blussende leegte. Hoezee ! Miau is een echte topper. Sterke seksuele uitstraling gecombineerd met rust, charme en ervaring: a killer combination. Verwacht niet de mooiste dame van de wallen. Als je puur voor de looks gaat, voor dat dunne laagje vernis, dan zullen anderen je wellicht meer bekoren. Maar zij heeft iets... Die ogen. Dat lijf. Die mond. Ze lette absoluut niet op de tijd en jaagde mij nooit op. Het was geen GFE, maar een warme wellustige geilheid die ik heerlijk mocht blussen bij deze Thaise sensatie. Zij zal me vast nog wel eens zien . Behandel haar met respect wandelbroeders! Sterk aanbevolen.
              Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Geachte medewandelaars,

Bezocht deze Thaise schone afgelopen augustus. De recensies van u, die ik na mijn bezoek aan haar las, kwamen mij als heel herkenbaar over. Het verfrissingsdoekje tijdens die tropische middag. Krijg je alleen bij de Aziatische airliners. Geweldige service, attent en een vakvrouw. Data over haar kloppen volgens mij aardig. Zag haar enkele weken geleden 's middags nog op haar adres in de Dollebeg. Zit altijd een beetje verder weggedoken in haar kamer. Zoektocht naar haar is zeker de moeite waard. Ik denk dat ik binnenkort een opfriscursus bij haar ga volgen.

groet,

H.S.

Commentaar

Vandaag ben ik deze heerlijke vrouw weer wezen opzoeken want na mijn eerste bezoek aan haar op nieuwjaarsdag, spookte ze nog wat door mijn hoofd . Helaas was ze niet aanwezig of wellicht net vertrokken. Wel heb ik nog even de exacte locatie van haar kamer goed bekeken: het is Dollebegijnensteeg 3-3 met het rode bordje. Welke dagen ze werkt weet ik niet, maar als ze werkt dan staat ze er overdag tot nét voor de avond.
                  Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

weet iemand of deze dame nog actief is? of een andere thaise aanrader op de wallen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door indomie
                      weet iemand of deze dame nog actief is? of een andere thaise aanrader op de wallen?
                      Heb haar deze week gewoon zien staan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door indomie
                        dan gaak snel weer eens langs!
                        Heel fijn om te weten.....
                        We kijken met zijn allen uit naar je eerste recensie!
                        Oh ja.... De recensie-topics zijn eigenlijk alleen voor recensies en niet voor aankondigingen van bezoeken. Veel plezier bij Miau!
                        Groet, Jaccoone

ps, niet boos worden als mr. Goodbar deze berichten verwijderd, hoor...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ZoekeenChinees
                          ik ben heel lang op zoek naar haar. werkt ze hier nog en welke tijden?
                          ze staat er doordeweeks overdag, weet niet zeker of ze er elke dag is maar in principe zie ik haar altijd staan.

Commentaar

Ik ben vorige week woensdag bij haar geweest. Ik wilde eens een keertje wat anders, en ik vind dat ze er toch wel altijd sexy uitziet in die aparte jurk die ze meestal aanheeft

Alleen toen ze die jurk uittrok vond ik haar lichaam toch wat tegenvallen: vrij kleine borsten (zeker geen C-cup zoals in het formulier staat) die apart aanvoelden.

Ze gaf me wel een fantastische blowjob, iets waar andere DVP nog een puntje aan kunnen zuigen (letterlijk en figuurlijk)

Uiteindelijk gefinished in de cowgirl positie

Conclusie: het was leuk om eens een keertje wat anders te proberen dan wat ik normaal zou doen, maar het is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ZoekeenChinees
                              ik kan alleen `s avonds en weekend.. weet iemand tot hoe laat ze meestal werkt?
                              Als ze werkt, werkt ze alleen overdag, nooit s'avonds.
                              Meestal tot een uur of 5.
                              In de weekends werkt ze onregelmatig, soms wel, soms niet. Vandaag heb ik haar niet gezien, in ieder geval.

Groet, Jaccoone

Commentaar

was afgelopen zondag bij haar. Ze vertelde toen dat ze Melany heette.
                                Maar als ik de recensies lees weet ik dat het wel degelijk om dezelfde dame gaat. (en ze is volgens mij de enige Thaise die daar overdag werkt)

Als je haar achter het raam ziet, ziet ze er al heel goed uit. (echte Thaise looks) Maar als je binnen bij haar komt en ze haar kleren uittrekt, sta je toch wel even versteld. Ongeloofelijk mooi strak lichaam. Ze vertelde mij dat ze al 40 was. Iets wat ik niet kon geloven, ze heeft namelijk een lichaam waar veel meisjes van 20 jaloers op zouden zijn.

Ze heeft me eerst gemasseerd, en daarna de gebruikelijke "sucking ans fucking". Haar pijptechniek is echt heerlijk. Ze speelt lekker met haar tong tegen je eikel. Daarna kwam ze op me zitten, en we hebben het afgemaakt in doggy-style.

Een hele aardige dame, ik kom graag nog eens terug bij haar.

draadje geschoond ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-3, Miau (Melanie) (uitstekend)

Weet iemand of Miau nog werkzaam is en op welke dagen en tijden zij werkt?

Commentaar

ze werkt tegenwoordig op maandag en vrijdag in Haarlem

Commentaar

Ze werkt ook nog gewoon in Amsterdam hoor. Ik heb haar afgelopen maandag nog gezien...

Groet, Jaccoone

dacht ik ook al , maar ik hou die Thaise dames niet uit elkaar ...

Commentaar

... overdag staat er altijd wel een Aziatische dame op 3-3 , maar ik zou waarachtig niet weten welke .... ??
                                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                          ... overdag staat er altijd wel een Aziatische dame op 3-3 , maar ik zou waarachtig niet weten welke .... ??
                                          Dat is dus Miau.