Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk)

Qua looks vond ik haar het geilst gisterenavond op de wallen.
    '50, pijpen neuken. 69? Tuurlijk geen probleem'.
    69 bleek alleen kijken, no touching. Uiteindelijk niet eens het standje. Mechanisch werd nogal ruw en gehaast programmaatje pijpen neuken afgewerkt. Kon zelfs niet meer op haar looks klaarkomen dus heb 't haar met de hand laten afmaken. Zelfs dat was waardeloos.

Prima om aan het toerisme snel geld te verdienen op deze manier. Voor wandelaars: ongeschikt.

Re: Onbekend, Onbekend, Onbekend (onbekend)

Recensie achteraf, nog een keer.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slowa/CZ) (matig)

Ben gisterenavond bij Ella geweest. Ik vond haar er lekker uitzien in die gifgroene bikini. Ze stond trouwens op 44 mid, de vroegere kamer van Agnieszka, nog steeds met die gevaarlijke kleerhaak in het looppad op ooghoogte. Ze zei nu overigens uit Tsechië te komen, maar nationaliteiten .. je weet het nooit zeker. Spreekt wel engels, maar met een accent, af en toe leek het wel duits wat ze sprak ... Ze is volgens zeggen 3 jaar hier.
      Ik ga er wel van uit dat het dezelfde dame is, hoewel ik toch een andere beleving had dan de de topic opener.

Afgesproken basispakket voor basisprijs, zonder details. Wat meteen opviel was dat op het brede bed de handoek 30˚ lag. Ik dacht, nou die heeft er over nagedacht hoe ze zo kan gaan zitten dat je nergens bij kunt.

Topje bleef aan, en geen voorspel. Sommige dames geven wel een voorspel in het basispakket, die dames zijn priceless ! Ik ging dus ook 30˚ liggen, recht op de handdoek, en zij ging in de overgebleven hoek op het bed zitten, zodat ik niet aan haar tieten kon komen , verder ook niet geprobeerd.

Het pijpen was best wel goed, ze deed het in gelijkmatig maar vlot tempo en redelijk stevig. Wat ik echt goed vond, was dat het met flink diepe halen ging, junior verween met iedere haal tamelijk ver in de mond, en de lippen bleven strak er omheen . Zo heb ik het graag. Mijn paal werd er keihard van. En ze ging er (voor het basispakket) acceptabel lang mee door, had ook niet veel langer moeten duren, want met nog een paar minuten meer had de lading omhoog gekomen.

Voor de wip in missio ging ze erg dicht tegen het hoofdeinde liggen (kussen half rechtop zettend), dat doen wel meer dames, enige redenen die ik kan bedenken is dat je dan moelijker diep kan stoten (je zit met je kop dicht tegen die muur), en dat er geen intieme houding kan worden aangenomen. Ik vroeg haar om ietsje naar onderen te komen, dat deed ze dan pakweg 5 cm, net een tikkeltje beter. Ik moet zeggen, die gleuf was best lekker, ondanks dat het dik cd tamelijk dik was, voelde ik een goed prikkelend contact. Ze lag er evenwel nogal passief bij, maar door haar lekkere poes kon ik geleidelijk naar een lekker klaarkomen toewerken.

Kleur ogen stond nog open, in dat getemperde gekleurde licht heb ik het maar gevraagd, ze zei blauw, aldus ingevuld.
      Tattoo was ook nog open, niet gezien, op nee gezet.

Groet,
      Randy
      .

PS: Een verzoek aan de moderators: kunt u haar adres 1 deur naar links schuiven op 44 mid ? En haar piercing staat op nee, maar ze heeft een kleine navelpiercing, dus kan dat op ja gezet worden ?

done ....

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk) (voldoende)

Eerdaags loopt Ella's jaarabonnement af. Dat kan worden verlengd want ze staat, met af en toe een onderbreking, nog steeds op dit adres. Haar geile pose is onveranderd

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk) (voldoende)

Ziet er wel lekker uit vanaf de straat. Slank vind ik wel teveel gezegd, normaal is in mijn beleving meer van toepassing. Leeftijd kan denk ik ook een tandje hoger, er staan er wel meer dan 25 op de klok volgens mij.

De dienstverlening van Ella hangt allemaal niet over. Ze komt haar afspraken wel na, maar het is wel minimaal allemaal. Tieten leken mij echt te zijn trouwens, ze hingen enigszins en waren niet zo hard als een doelpaal. Ze voelden gewoon zacht aan. Neuken voelde ik vrij weinig van. Ella achtte het namelijk noodzakelijk een halve tube glijmiddel te gebruiken. Wellicht was haar kutje ook al niet zo nauw meer. Toen ze merkte dat ik de eindstreep niet ging halen begon ze maar snel als een idioot aan mijn slurf te trekken. Echt een lekkere finish was dat uiteraard niet.

Nee, mijn bezoek aan haar was duidelijk eenmalig.

e.e.a. aangepast ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk)(voldoende)

Trio met deze "dame" en Nikki. Ella is de eerste (in een wandelcarrière van zo'n zeventien jaar) die erin is geslaagd me gewoon regelrecht te belazeren. Kledingstukken bleven aan, aanraken was niet toegestaan, en was gewoon regelrecht onbeschoft. Ik kreeg de indruk dat Nikki zich ook een beetje voor haar collega schaamde.

Enigszins verbrouwereerd ben ik naar mijn auto teruggewandeld. Ik kon niets bedenken dat ik werkelijk anders deed dan bij andere gelegenheden: ik ging redelijk netjes gekleed, was vriendelijk, betaalde keurig, was schoon, had geen glas alcohol op. Wat overheerst is het gevoel van totale verbazing over zoveel ongevraagde hufterigheid.
            I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Afgelopen Zondag avond was ik met Likfanaat, WandelaarD en Douwe Dabbert op de wallen. Mijn ervaringen met de dames zijn niet altijd even succesvol geweest in Amsterdam zo ook weer deze avond! We stonden al een aantal minuten wat te hangen bij het water, met uitzicht op wat ramen waarachter een fel blonde, wat licht gebruinde dame stond met een erg aantrekkelijk figuurtje. Ze droeg een licht groene bikini. Ze had mijn aandacht door haar vrolijke, mooie uitstraling, het gedans en het constante getik op haar raam. Dat gelok kan volgens mij niet veel goeds beloven maar wie niet waagt, wie niet wint! Vriendelijk werd ik ontvangen en ik liep met haar de gang door naar de kamer die achterin was gevestigd. Af en toe merk ik al dat ik behoorlijk doof aan het worden ben, want na twee keer vragen naar haar naam verstond ik Hella. Ella schijnt het dus te zijn, afkomstig uit Praag en is 25 jaar.

Ik betaalde haar 50 euro en mij werd verzocht me uit te kleden. Ella nam al plaats op bed zonder iets uit te doen.
              Nadat ik mijn spuiter wat had opgefrist nam ik ook plaats op bed en wachte af wat er ging komen. Eerst pakte ze een papiertje wat ze rondom mijn pik plaatste om vervolgens het cd om te doen. Voorspel staat niet in haar woordenboek geschreven en het pijpen deed ze naar behoren maar er zat nog te weinig leven in mijn pik. Om het verzoek haar topje af te doen zei ze dat het wel kon voor nog een 50 euro biljet. Aanraken was ook niet mogelijk omdat haar borsten overgevoelig waren, waarbij bij mij het vermoeden bestaat dat ze daar wat aan heeft laten sleutelen. Door deze teleurstellingen om voor het minst geringste extra geld los te peuteren verdween mijn spanning volledig. Geil was ik al niet meer maar ik heb haar toch nog geprobeert te neuken in missio. Dat werd het ook niet, weinig beleving en tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog kramp in mijn kuit waardoor ik het spel maar heb afgeblazen. Na afloop wreef ze me nog wel even in dat het toch niet langer had mogen duren omdat mijn tijd erop zat!

Na het aankleden en de tot ziens groet stond ik binnen een kwartiertje weer buiten.
              Ella is een mooie meid om te zien maar voor de seks scoort ze bij mij een dikke onvoldoende. Misschien wordt het wellicht wat beter met de dienstverlening als je een flappentapper bij je hebt. Voor mij was het eens en nooit meer!!

Commentaar

Ella is weer terug op haar stek nou is het nog wachten op haar lieftallige buurvrouw Ramon...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk)

Het is een beetje stilgevallen rond Ella ze is nog altijd aanwezig in de nachtshift

Commentaar

Is dit de blonde stoot met de onwijs grote meloenen!?

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 38 mid, Ella (Slwk)

Ella zaterdagavond gespot op OZA 38 mid.
                      Kapsel en oufit was iets veranderd, ze zag er appetijtelijk uit, maar ik had een afspraak met haar naamgenote (toevallig) elders op de gracht.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 44 mid, Ella (Slwk)

Na wat ge-move haar oude kamer op 44 mid weer betrokken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jake Roberts Bekijk bericht
                          .. zijn meisjes met recentere ervaringsberichten dan Lilly, en die ook nog steeds achter de ramen staan, maar waarvan de draden opgeruimd zijn, de criteria zijn niet echt te volgen (aanwezigheid of recente beschrijvingen ?). Bijv. Natalya (Gord 4-1), Paula (Gord 4-3), Ella (OZA 44-mid). Ella onregelmatig aanwezig (wel steeds op zelfde adres) ..
                          Blonde Ella , met haar enorme rack en witte top , zag ik gisteravond weer op Oza 44 mid , ze is ook behoorlijk lang.
                          Laatste recensie 5 jaar geleden ..
                          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Aan het werk...
                          X