Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-4 (sous), Niki (Hong)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-4 (sous), Niki (Hong)

Oorspronkelijk geplaatst door Boy1984
    Nou we zijn weer een stapje dichterbij. Der naam is Nicky. Ze is vaak bezet, de meeste klanten zijn zeker 15-20 min. binnen. Vraagprijs aan de deur is standaard: P&N met standjes volledig naakt. Ze werkt zowel overdag als in de avond, maar niet volgens een vast rooster. Daarnaast ziet ze der altijd zeer goed uit, vaak verschillende setjes (ze beschikt over o.a. een zuster pakje)
    Was vanmiddag bij Nicky , 't kan ook Nikki wese , ik was Roemeense Vicky in de Bethlem van plan , maar die was er niet , uiteindelijk kwam ik ook nog een Amerikaans maatje tegen , met voldoende bier in de kraag uit de Stoof de middag afgesloten met Nicky -

Het viel niet tegen - ja , ik had haar inmiddels ook al lang in de peiling , ziet er uit als een droomprinsesje , altijd weer iets nieuws , ze komt uit Budapest.

50 fuck' n suck sprak ik af , op de kamer moest ze eerst in de vensterbank klimmen om de gordijnen dicht te toen , ze had zwarte netkousen met mooie gespen en een zwart met rood glittertjes setje met een rokje - eerlijk gezegd was ze best gezellig en goed knuffelbaar.
    Lang haar tot bijna boven haar billen, hoogblond , geen tattoo's , mooi natural , ze is 20 jaar , ogen zijn blauw met groen ( groen slaan ze bij navraag nooit over ook al is er helemaal geen groen te bekennen )

ze nam plaats op het bed , op de knietjes , u kent dat , hield haar top aan , ondanks dat ik nog even een goeie greep deed met 'what about' bleef die aan - daarom niet getreurd , ze bllijft prachtig - de pijp was bepaald niet slecht , niet zoals in Duitse clubs maar daar kom je aan neuken niet toe - ik heb haar ook nog ff lekker laten trekken met een beetje kledder en dat deed ze zeker verdienstelijk , de missionaris was aanvankelijk wat afhoudend met de beentjes maar geleidelijk aan werd het beter -er was uiteindelijk geen houden meer aan , naar de doggy ging ze niet maar ik was er toch al bijna

Toen ik binnenkwam stond ze alleen, allengs kwamen die collega huppelkutjes weer op het toneel en zwelde de muziek aan. Al met al , redelijk voorspelbaar met Nicky maar zeker geen tegenvaller. Als je van een lekker poppetje houdt is Nicky er een. Ik heb toch haar tietjes nog even ter hand genomen en dat waren naturals , ze keek me een beetje verschrikt aan maar 't is geen bitch , a/b cup zo schat ik in.

Bij het verlaten van het pand (kusje kusje) moest ik haar collega huppelkutjes passeren - die grepen me ook zowat bij m'n ballen - die ene , meestal met dat korte broekie met bretels is Tia , volgens mij kun je die twee ook best proberen. Buiten stond het hele Verenigd Koninkrijk mij op te wachten. How was she ....

succes en de groeten van mr. Goodbar
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

amsterrdam, Oudezijds Achterburgwal 43, Nikki (uitstekend)

Dit is het eerste stukje dat ik hier schrijf, ik kom al een tijde in Amsterdam voor zaken maar nog nooit een stukje achtergelaten op deze site, wel een goed idee om de ervaringen te delen

Ik ga zelf regelmatig naar een grietje genaamd NIKI ze werkt op de Oud zijds achterbugwal nummer 43. Als je haar ziet nou dan word ie al hard! Ze is hongaars, ik dacht dat ze zei 20 jaar, heeft lang blond haar tot bij haar billen ziet er uit als een barbie en ze neukt geweldig!

Ze ziet er altijd mooi uit, knap gezichtje, leuke lach, spontaan en een heel mooi lichaam, ze draagt vaak setjes en die varieren van zuster, playboy bunny, schoolgirl, of gewoon focking geile outfits!

Ik probeer altijd van te voren een afspraakje te maken met haar, ze is vaak druk bezig en als je daar geweest ben ook wel begrijpelijk haha! De prijs is 100 euro voor een half uurtje, maar dan heb je wel een leuk pakketje : pijpen, neuken, positie en ze heeft zo een lekker krap kutje!!! Ze beweegt lekker mee, kreunt zachtjes in je oor en ik geloof dat ze er echt van geniet!

Misschien dat mensen van deze site haar kennen, maar mocht je haar nog niet kennen zeker een aanrader! Klinkt allemaal heel overdreven maar niets dan lof! Ik lees ook stukjes over Duitsland en hoe goed het daar moet zijn, maar daar heb ik geen weet van. Mijn persoonlijke ervaring is het enigste wat ik hiermee kan vergelijken. En alles wat ze doet, doet ze uitstekend!

Ciao laterz!

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43 rts, Nikki (Hong) (goed)

... ik wist het ineens vanavond , daar op OZA 50 rts (van de middendeur) die blonde altijd met haar mooie pakjes , ze heeft haar ogen zwaar opgemaakt tegenwoordig , vanavond was ze weer in verpleegstersoutfit met zo'n redcross kapje op haar hoofd , je moet wel lef hebben , dat soort outfits wekt altijd wat argwaan , toch is ze heel goed te doen , want da's Nikki , die voorheen altijd in de bovenetalage stond op OZA 43 ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 50 rts, Nikki (Hong) (uitstekend)

daar op OZA 43-5 (trapje af dus) zie ik de laatste tijd 's avonds (o.a. vanavond) weer een platina blonde schoonheid in smetteloos verpleegstersuniformpje , inclusief rodekruis kapje ..., een plaaaatje ...

Nikki is weer terug , haar blik is wellicht iets minder zelfverzekerd ? sterker nog , ze kijkt je helemaal niet aan ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-5 sous, Nikki (Hong)(goed)

Leuk dat Nikki weer terug is. Ze zag er uit als een heel lekker jong verpleegstertje en dan heb je me! Supertienertje. Als je ziet hoe mooi het is als ze je lul in haar lippenstiftemondje neemt geloof je bijna niet dat jj dat bent. Zo geil! We mogen wel blij zijn met zulke heerlijke sletjes want hoe hadden we het anders moeten doen? Als je iets ouder bent zoals ik kan je echt geen tienertje meer versieren hoor! En dat terwijl ze zo heerlijk mooi zijn. Nikki is een heerlijk Hongaars meisje dat vriendelijk begrijpt dat je van haar geniet... Respect voor zo'n huppeltje..

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-5 sous, Nikki (Hong)(uitstekend)

deze platinablonde verpleegster treedt ook nog steeds op daar onder in het keldertje ... hoewel ze er lang niet altijd is.

De schone dames op dat adres adverteren nu met grote aankondigingen voor lesbian show sexparty ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-5 sous, Nikki (Hong)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
              deze platinablonde verpleegster treedt ook nog steeds op daar onder in het keldertje ... hoewel ze er lang niet altijd is.
              hoewel ik haar grootste deel van het jaar niet heb gezien , stond ze van de week 's avonds weer in haar keldertje -
              platinablond en indrukwekkende politieoutfit met lange zwarte laarzen ...

die 18-21 kunnen we wel schrappen , anders heeft ze eerdags nog collega's v.d. zedenpolitie op de stoep ....

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-4 (sous), Nikki (Hong)

Nikki had ik een tijdje niet daar in dat sousterrain gezien, maar gisteravond toch weer eens. Ze ziet er uit alsof ze zowaar een rigoureuse boob-job heeft laten doen, niet gering ... Maar als buitenstaander kan ik het niet met zekerheid zeggen. Hoe dan ook het staat haar werkelijk schitterend in dat zwarte outfitje, dat op haar nieuwe maat gesneden lijkt te zijn.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-4 (sous), Nikki (Hong)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Punter007
                  wat een ongelooflijke stoot is dit ook, platinablond en dan die zwarte copsoutfit met die grote pet en die laange zwarte laarzen , een belt met een wapenstok en handcuffs , tegen de muur staat haar zwarte koffertje (met condooms) , opschrift: 'Bad Girl' - 't schijnt toch een lieve meid te zijn
                  wat mij altijd opvalt is die rood/witte tape waarmee die cabine is afgezet - opschrift 'caution' , maar die hoort ook bij haar outfit ! dan hangt er aan een touwtje haar portefeuille met daarop haar naam: Niki ... , tegen de wand haar zwarte koffertje: 'Bad Girl' ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-4 (sous), Niki (Hong)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                    deze actrice in volledige politieoutfit sluit ik ook niet uit , zie ik heel af en toe nog wel in de avonduren in haar keldertje, zelfde club als Domnica ...
                    ze zal inmiddels jaar of 30 zijn , is ook wat zwaarder geworden ..
                    deze ex-politieagente zag ik vanavond weer in haar keldertje , tegenwoordig als rodekruis zuster , heeft een enorme bos hoogblond haar met de bekende fijne golfjes , meest waarsch alles nep , en rodekruis kapje , zeer indrukwekkend

de uitstekende beoordelingen dateren nog van 5 jaar geleden en langer .. your mileage may vary ...

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 43-4 (sous), Niki (Hong)
                      ==============================================

Degene die ik af en toe in verpleegster-uniform in het keldertje zie, staat er intussen al een paar jaar, indien aanwezig, maar ik vind haar helemaal niet lijken op Niki die daar tot aan een jaar of 3 geleden stond, weliswaar met dat zelfde rode-kruis uniformpje aan. Heb het idee dat dat uniformpje de enige overeenkomst is, dat outfitje kan ze overgenomen hebben, of kan bij de kast horen waar het in lag.
                      Niki was minstens 10 jaar (if not more) jonger dan degene die er nu staat, en Niki was veel slanker in het gezicht, maar de gezichten lijken überhaupt niet op elkaar.
                      Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Aan het werk...
                      X