Wallen, Oudekennissteeg 3-1, Olivia / Marina (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudekennissteeg 3-1, Olivia / Marina (Bulg)

Vandaag weer op de dam geweest, het aanbod was zeer mager, veel gordijnen gesloten.

Na een paar rondjes gekozen voor een mooie brunette met schitterende blauwe ogen op 2p K2 ik geloof dat ze melissa heet maar weet het niet meer zeker.

Na binnenkomst betaald, waarna meteen de vraag kwam of ik niet e15,- wilde bijbetalen, dan mocht ik haar over haar hele lichaam zoenen.
    Dit afgewezen en verder gegaan.

Nadat ze met haar hand mijn lid stijf had gemaakt meteen een condoom er omheen waarna een korte matige pijpbeurt volgde.

Al heel snel wilde ze neuken in missio, na een tijdje vroeg ik of ik het af kon maken in doggie, dit kon wel maar dan moest ik e5 bij betalen, dus ook dit afgewezen en het afgemaakt in missio.

Al met al dus niet echt een geweldige ervaring, haar uiterlijk is geweldig (alhoewel die siliconen van mij niet hoeven), maar de sex was niet geweldig, voor mij geen herhalingsgevaar.

Re: 2p, k2 , Marina moet zijn 2pt8

dame is weer terug en nu werkzaam op 2p t8.
    gisteravond bezocht voor het instaptarief gegaan en dat viel mij niet tegen!
    dame ziet er heerlijk uit en doet haar werk goed eerst ontspannen wat wrijven en trekken daarna cd erom en best wel een lekkere pijpbeurt hierna veder in de missionaris waarbij ik snel kwam helaas.
    verder niet gehaast en tyd voor een leuk gesprekje waarbij deze dame zeer goed engels spreekt.
    theo
    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
    alleen huilebalken hebben spijt
    god create the world in 7 days
    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: 2p, k7 , Marina (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Boy1984
      Zou het kunnen dat deze dame sinds 2 weken werkzaam is in Amsterdam? Heb van de week in Amsterdam een Marina bezocht die redelijk voldoet aan de beschrijvingen en ze schijnt ook in Alkmaar gewerkt te hebben.
      afgelopen zaterdagavond nog gespot in alkmaar op dit adres.
      theo

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1, Marina (Bulg) (goed)

Een paar weken geleden een meisje bezocht, genaamd Marina, die er zeer fraai uitziet. Ze heeft op diverse plekken gewerkt en stond afgelopen maandag op de kamer van Veronica in de dollebegijnensteeg. Dame ziet er prachtig uit. Sex is op zich ook prima, maar maak wel duidelijke afspraken aan de deur want er moet voor alles bijbetaald worden. Toch is het een aanradertje. Ze schijnt ook in Alkmaar gewerkt te hebben. Er is ook een draadje over ene Marina, maar ik weet niet zeker of het dezelfde dame is, denk het wel eigenlijk. Recenties komen me wel bekend voor.

Commentaar

Marina

Was vanmiddag bij Marina , t.o. Sexieland op nr 1-1 - ze viel me vorige week ook al op , waar ik bijna voor de bijl ging.

de intro aan de deur is formidabel , wij die lange trap op , boven was ze meteen wat zakelijker maar beslist geen afknapper , voor mij absoluut een lookertje - brunette glad haar (niet zwart) , zegt groene ogen te hebben , C-sili's kan ik niet beamen want ze hield haar top aan. Zegt 2 maanden in Amsterdam te zijn. Inderdaad op diverse adressen. Kan zijn dat ze afwisselt met Alkmaar. Heeft ook (werkt ook) in Utrecht gewerkt (onder zelfde naam). Waar ze schijnbaar nog niet opgevallen is.

Hield haar top aan , toeristen menu , pijpen was gevoelig , goeie looks , kon langer - standje missio , was voortreffelijk , een schitterend roze oestertje en een goeie grip , ze kijkt je wel wat angstig aan maar ook dat werkt goed bij mij. heb mezelf niet uit m'n concentratie gehaald en in een run door knallen maar, was weer een goeie oefening (want ze geeft maar 1 positie wat ik al vermoedde)

Denk inderdaad dat die in Alkmaar dezelfde is - even afwachten maar ....
          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: 2p, k7 , Marina (goed)

dit is dezelfde zag haar vorige week in de annedwars staan.
            theo

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1, Marina (Bulg) (goed)

Deze Marina is toch wel echt een leuke meid hoor. Een paar weken terug kwam ik haar buiten werktijd tegen bij de Mac (lekker romantisch). Ze sprak mij aan en vroeg eerst heel discreet of ik haar herkende en of ze naast me mocht komen zitten. Jahoor natuurlijk haha. En wanneer ik haar weer zou komen bezoeken, want dat had ik toch echt beloofd. Tja dat was waar. Dezelfde dag nog bezocht ik haar en ik moet zeggen dat ze echt een prachtmeid is. Ze blijft wel redelijk zakelijk, maar dat maakt mij bij Marina niet echt uit. Tijdens dit bezoek kreeg ik voor 50,- euro wel p. incl. n met 2 standjes. Dat 2e standje was een uitzondering zij ze er nog wel even bij, ik kon er wel op lachen. Een paar dagen later bezocht ik haar nogmaals zonder aan de deur te onderhandelen, want tja we waren bekenden van elkaar. Tijdens die sessie was het weer 50,- voor p & n waarbij ze haar topje uit zichzelf afdeed. Echter toen ik gedurende de sessie vroeg of we van positie konden wisselen zou me dat 20,- euro extra gaan kosten. Normaal gesproken kan ik dit soort fratsen nooit zo waarderen, maar bij haar kon ik er wel om lachen, hoewel ik niets heb bijbetaald hoor. Afmaken in 1 standje ging prima.
              Marina is toch echt een aanradertje -al is het alleen al om der uiterlijk. Ze staat de laatste dagen in dezelfde straat, maar dan op nr. 1-4.

ze staat overdag ook wel 'es in de Stoofsteeg op nr 8 lks ....

Commentaar

Re: Marina

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                Hield haar top aan , toeristen menu , pijpen was gevoelig , goeie looks , kon langer - standje missio , was voortreffelijk , een schitterend roze oestertje en een goeie grip ....
                ja , ik was gistermiddag weer 'es bij Marina - ik kon haar looks niet weerstaan -- ze stond nu op 1-4 , wij naar de opkamer daarachter , ik hield ondertussen onder enig 'natuurlijk' protest stevig haar kont vast

hoe dan ook , 50 betaald - ja , was goed , 'more money is also possible' zei ze , ik zeg 'yes , I know' , ik greep haar nog ff lekker en bestudeerde nog ff haar fraaie ogen -
                haar top hield ze weer aan - 'moet ik het dan maar mee doen' dacht ik - ik hield overigens het fraais vol in mijn handen , ze vleidde zich in haar natuurlijke positie , op de rug , en haar broek ging in de hoogte , voldoende voor de kleine Goodbar om volledig los te springen -

Marina heeft een prinsessen atitude maar in principe heb ik daar geen bezwaar tegen , de prinses pijpte niet te lang maar ik liet haar ook nog ff trekken , 'like this' zei ze erbij , dat was een formidabel gezicht (en dat niet alleen ... ) toen ging er wat lub aan het gleufje De missionaris met de prinses was formidabel , top looks en - ohh wat een oestertje ..... dit was echt 'haken' , succes verzekerd ....

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-4, Marina (Bulg) (goed)

Ik heb deze schoonheid al een tijdje niet meer gezien.. iemand een idee of ze nog aanwezig is in A'dam?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door from4corners Bekijk bericht
                    Ik heb deze schoonheid al een tijdje niet meer gezien.. iemand een idee of ze nog aanwezig is in A'dam?
                    Er staat me iets bij dat ze een paar weken op vakantie zou gaan naar haar geboorteland, dus vooral niet zoeken.

Commentaar

ja Marina is er weer , Oudekennissteeg nr 4 ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                        ja Marina is er weer , Oudekennissteeg nr 4 ....
                        Ze staat alweer een tijdje in de stoofsteeg op een van de nummers bij 8. Vanmiddag stond ze op de kamer van Amanda (8 midden). Marina heeft een soort van metamorfose ondergaan met der haren. Gelukkig herkende ze mij en riep ze me bij der voor een praatje. Daar bleef het bij..helaas.

Commentaar

Wallen, Goldbergersteeg 8, Olivia (Bulg)(uitstekend)

Had na een lange vakantie weer eens zin in een wandeling. Stond voor een dilemma, Binnengaan bij toppertjes als Cookie, MaiThai of Sylvia en zeker weten dat het weer een geslaagd neukpartijtje zou worden of toch een nieuw meisje uitproberen? Het werd het laatste. Olivia verlokte me op subtiele wijze naar binnen Bulgaars lekker slank jong ding met een goddelijk lijfje en silicone cupje D wat overigens netjes was gemaakt.. Verder niet onderhandeld begon ze met een redelijk lange en intensieve pijpbeurt. Helaas ging ze zo zitten dat ik alleen 1 borst kon aanraken Bovenstukje ging wel uit maar met ze stond wel op het punt om te gaan upsellen. Ok Olivia vond dat we lang genoeg hadden gepijpt en ging op haar rug liggen. Klottertje vet derop en neuken maar. Kon er lekker diep in zonder handje erbij. Tietjes en billen vastpakken geen probleem. Olijfje lag er wel wat bij als een zandzak. Toen ik vroeg hondjes? kost U 30 euro's Dan maar niet Olijfje en ging verder maar lekker hard in de mish neuken met de beentjes omhoog. Afgemaakt met het handje. Totaalindruk was middelmatig, niet echt gemotiveerd meisje. Kan nog wat leren

Commentaar

Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Olivia

Licht sensationeel vond ik het toen ik Olivia's gleuf was binnengegleden en begon met hien und wieder machen. Wat tref ik het de laatste tijd toch met superlekkere pussy's daar in en om de DB !

Vanmiddag daar in de DB area had ik keuzestress, zoals consumenten-onderzoekers dat tegenwoordig noemen. Lucia nu op Trompetter 5-6 en met inmiddels zo leek het C-sili's, Nele met prachtige tieten, Iva 02 (GB en/of OldA. dat is toch degeen recht tegenover Veronica ?) * overwoog ik ook (om Veronica te p.....). Die engelstalige Ignatz youngsters pakken er soms 3 op een middag, maar met 1 keer heb ik het helaas gehad.
                            Het werd uiteindelijk de tamelijk nieuwe Olivia. Btw die 2e kamer v/a gracht is 9-1.

* jazeker!

Basis pakket voor basisprijs. Olivia is duidelijk nog op zoek naar haar upsell techniek, eerst vroeg ze 50 extra voor bikini-topje off, daarna zakte ze tot 20. Maar ik mocht er ook helemaal niet aanzitten, en dat vond ik toch minder leuk, haar vriendelijkheid zodoende afgewaardeerd van goed naar voldoende. Na Interceptor's bezoek vond ze blijkbaar dat ze het betasten van haar tieten niet goed had uitgeonderhandeld, ik begrijp althans dat hij het wel kon voor het instap-bedrag. Ik had haar tieten graag vastgepakt, maar ik had geen zin om te gaan betalen voor iets wat gisteren nog kon zonder bijbetaling.

Het pijpen was uitstekend, zelfs zonder het betasten van haar tieten werd ik er werkelijk knalhard van, maar ik was ook erg horny geworden van het window-shoppen. Lekkere halen met precies de juiste strakheid van de lippen, en in het perfecte tempo. Als ze 1 versnelling zou verhogen, pijpt ze je in een paar minuten klaar. Werd wel vrij abrupt afgebroken voor het volgende hoofdstuk.

Missio is haar standaard, ze ging althans zonder vragen direct zo liggen, maar dat vind ik toevallig juist prima. Kloddertje kledder op junior en op haar poes, en voorzichtig er in glijden. Hierbij compenseerde ze gelukkig wel een beetje haar gierigheid m.b.t. haar tieten, want ik kon lekker vol op haar tieten liggen , en ik vond de wip vreselijk lekker , ze deed in sync met mijn tempo mee, en streelde subtiel met haar handen. Ze heeft zo'n poes waarin ik rustig moest bewegen om niet snel klaar te komen, echt dat tintelend gevoel waarbij je voelt dat op een gegeven moment de explosie er onhoudbaar aan gaat komen.

Best kans dat ze na verloop van tijd wel bijtrekt m.b.t. die upsel pogingen, zoals je wel meer ziet bij nieuwe meisjes. Ik hou het in de gaten, misschien t.z.t. dan een herhaalbezoek, want het pijpen en wippen daar heeft ze absoluut de skills voor.

Groet,
                            Randy
                            .

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Olivia (uitstekend)

Ja, Dilemma's (keuzestress) zijn zijn er genoeg tijdens het wandelen
                              Tja, Olivia is blijkbaar wispelturig met haar upsel tarieven.. Ik mocht die tieten toevallig wel stevig vastpakken tijdens de mish. Na een aantal DVP bezoeken ben je er al snel achter of de dame ervaren is of net begint. Olivia is duidelijk het laatste maar dat mag de pret niet drukken Dat mooie slanke lijfje, lekkere tieten en een mooi koppie maakt Olijfje een potentieel toppertje Zoals je zei Randy die poes is id te strak om waar te zijn en ze pijpt diep en lekker. Misschien komt het toch nog goed met deze mooie meid We wachten af..

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Marina (Bulg) (goed)

Marina vinden we tegenwoordig weer in de Dollebegijnen op 9-1 vanaf de gracht - ze blijft mooi, ze heeft nu een rood corsetlijfje aan , nou , dat houdt ze wel aan , maar oeff die lange benen, als dat zwarte broekje n beneden gaat .... , klein beetje bitchie blijft ze wel ...

Commentaar

Marina

.... jawel , gisterenmiddag was ik weer bij Marina , ja ze kent me wel , ondanks dat ze wat heeft gecirculeerd tussen Stoofsteeg, Oudekennis en OZA 110 , waar ze me laatst in mijn kraag greep , is ze nu meestentijds wel terug in de Dollebegijnen.

... blijft een uiterst fraai dametje , ' now here with the titties baby ' , ik achter haar kontje aan de trap opgestommeld , wat een uitzicht - Marina was ook een beetje nieuwsgierig , ze heeft in de gaten dat er over haar geschreven wordt , enfin ff grijpen , ' you are a funny man ' , dank u wel , ze hield haar lingerietjes aan, ik kreeg m'n pants nauwelijks over m'n paal getrokken , dat doet het altijd goed, ' down with the pants' commandeerde ze terwijl ze meesjorde , ja , dat wilde ik tegen haar ook zeggen ! Enfin, het was een gezellig sfeertje, eenmaal horizontaal ging Marina op de knietjes , okay , ik kreeg de tietjes , dat topje opzij, wat een beauties, tikje opgevuld maar prachtige spitse roze knopjes , jammer dat m'n handen nog steeds te koud waren ....

Tot mijn verrassing kreeg ik mij daar een passionate blowjob die z'n weerga niet kende , een handje rond de paal en met de andere kneedde ze wild haar fraaie tietjes , passionate ja, slobber slobber, ze keek me keer op keer aan of ik het wel goed vond , ja , ik moest haar uiteindelijk stoppen want ze ging me laten knallen, en ik wou dat lekkere sneetje ook weer ff proberen - broek naar beneden hoppekee , volgende verrassing , ze ging in de rodeo , wat een sensatie , een engeltje dat op je paal springt , ze kwam prachtig voorover , mondje open en keek diep in m'n ogen , wat een uitzicht en dan zo tussen haar tietjes door kijken , en van je hoppe hoppe hop , ze kan het helemaal , hoppe hoppe hopsekee , waaaammmmmm , dit was niet te houden, het werd een daverende knaller .....

Ja , Marina was een beetje nieuwsgierig , ' you know the names of all the girls here ' .... , ik zeg mmmmmm , ' yes, I know some .... '

' yes , and I have green eyes , and you know that !! '

Het was een gezellig partijtje seks met een klasse dametje !

Marina is ook met de kerstdagen overdag te consulteren

Commentaar

Vanochtend liep ik via een omweg naar mijn afspraak en zag ik deze schone dame bescheiden glimlachen naar me...
                                    Was eigenlijk niet van plan voor een wip, maar ze zag er zo lekker uit....
                                    Goed lichaam, donker haar met een sexy pony, mooie tieten en een paar verleidelijke ogen...
                                    Naar binnen gegaan en 50 afgesproken S/F en 1 standje en alles uit..

Naar boven gelopen en hop hop kleren uit en rustig gaan liggen op dat grote bed.
                                    Ze deed alles uit en kwam lekker tussen mijn benen zitten.
                                    Pijpen ging rustig en ze nam er de tijd voor... vond het eigenlijk wel erg lekker zo vroeg in de ochtend op deze manier.

Ik was er klaar voor! In missio lekker zacht, hard stoten, tieten grijpen , beentjes de lucht in.... beentjes wijd.. het mocht allemaal..
                                    Ze heeft ook een lekker zacht huidje icm een lekker luchtje en alle zintuigen waren genoeg geprikkeld voor een eindschot!
                                    Ze kreunde heerlijk mee toen ik het rubbertje volschoot...ze trok me nog ff naar haar toe...en mocht rustig uithijgen. lichaams en oogcontact gedurende de sessie was prima!
                                    Ze deed geen upsell pogingen.
                                    Na de daad hebben we nog gekletst over van alles. Ze zei dat ze al 2 jaar in NL werkte.

Ik vind haar wel een lieverdje! Hier ook herhalingsgevaar aanwezig!

Zo wil ik wel vaker de dag beginnen

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Marina (Bulg) (goed)

... zou ik toch bijna onze Marina vergeten - die duikt zowel overdag als 's avonds op allerlei kamers op in Tromp of Dollebegijnen , ze reist vlgs mij ook geregeld heen en weer ...

vanavond stond ze op Dolleb 7-3 ...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Marina (Bulg) (goed)

... heb mijzelf vanavond op Marina getrakteerd - ben haar al teveel voorbij gelopen , en nu was het ineens raak daar op Dolleb 7-2 , direkt om de hoek van Annendwars. "hey , do you still remember me ? " , ja , dat deed ik ze heeft tegenwoordig zo'n zwart onepiece dingetje aan , en hup daar kwam het schoons , uiterst fraaie tietjes heeft ze , pietsie opgevuld maar nog steeds mooi spits ...

... praaaaachtige meid , mooi groot 1.70 is ze wel , ben gelijk maar voor honderd gegaan , niet dat je daar nou zoveel meer voor krijgt , dat wist ik al , maar kon ik haar ff lekker aflebberen , hoewel ze wel erg hygienisch is , eerst handen wassen ja ! nee , kutje likken was er niet bij , nou ja , 't is zo'n mooi wijf dat je alles voor lief neemt - ze pijpte lekker lang , teasen is ze ook goed in , en een weergaloze rodeo , prachtieg looks , ze is lekker strak , en dat werd een daverende knaller ....

... nee , van de klandizie van Hookers moet ze het niet hebben , maaarr , voor mij ; blijft een pareltje tussen al het schoons een vaste kamer heeft ze niet , meestal te vinden 's avonds voor of achter in Dolleb , na nieuwjaar gaat ze weer een poosje naar huis ...

Commentaar

She is anymore in this room. Actually she don't have a permanent room . I found her lately on night time in the room of Carla (Goldberg...)