Mila (Ned), Amsterdam - De Wallen, La Vie en Rose k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mila (Ned), Amsterdam - De Wallen, La Vie en Rose k4

Gisterenavond maar eens binnengestapt bij Lina, een aardige donkerblonde meid uit de regio Brabant
    Ik had haar al vaker gespot, naar mijn mening toch wel een opvallende verschijning - gekleed in een sexy zwarte one piece set, en mede daardoor komen haar grote borsten (D-cup) extra goed uit.
    Ik was nog nooit naar binnen geweest in deze kamer, en was dan ook verbaasd hoe luxe deze is: mooi 2 persoonsbed en een luxe inrichting.

Toen we boven waren vertelde ze me dat ik voor 50 euri meer ook wat andere dingen zou kunnen krijgen zoals: massage, SM, Beffen, etc. Hier heb ik (natuurlijk) vriendelijk voor bedankt

Nadat ik me had ontdaan van m'n kleren ging ik op het bed zitten en vergreep ik me gelijk aan die lekker grote prammen Ik mocht er helaas niet aan likken maar ik mocht er wel lekker mee spelen, iets wat ik dan ook uitgebreid heb gedaan

Helaas ging al vrij snel het condoom erom, dit terwijl m'n paal helaas nog niet helemaal op volle oorlogssterkte was - vond ik toch wel een minpuntje
    Ze kon gelukkig wel heel aardig pijpen, en langzaam maar zeker kwam m'n paal dan ook wel op oorlogssterkte
    Helaas duurde het pijpen dan ook niet al te lang (ongeveer 5 minuten) en als gevolg daarvan was ik toch eigenlijk nog niet geil genoeg om te neuken

Maar goed, heb haar dan toch maar geneukt in de missionaris, het was zeker wel lekker moet ik zeggen, maar toch niet lekker genoeg om te komen helaas
    Dus moest ze het tot slot maar afmaken met een handjob wat uiteindlijk toch wel lekker was.

Naar eigen zeggen werkt ze toch al een paar jaar op de wallen - vreemd dat ik toch niks over haar kan vinden
    Al met al was dit voor mij toch wel een krappe voldoende, en denk ik niet dat ik nog eens terugkom bij haar, omdat ik toch een soort van "klik" miste die ik bij andere dames wel heb

Wallen, Trompettersteeg 7-4 (?), Lina

Oorspronkelijk geplaatst door TheOutsideAgency Bekijk bericht
    ...
    Toen we boven waren ... mooi 2 persoonsbed en een luxe inrichting ...
    Een blonde met grote voorgevel en zachte G, lijkt me interessant. Maar waar staat ze ?

7-4 kan het niet zijn, die kamer heeft het bed gewoon beneden. En daar staat Alex. Die kamer blink bovendien niet uit door luxe zoals beschreven.

Kan Lina van de overkant zijn ? Ik bedoel nr 1-3, de 1e deur rechts v/a gracht, daar heb ik dikwijls 's avonds een meid met opvallend grote en stevige jetsers gezien , in een setje zoals je beschrijft, waarin ze niet verhuld worden. Maar dat donkerblonde is wel behoorlijk donker.

1-3 is een mooie kamer boven, met groot bed...

Commentaar

Wallen, Trompettersteeg 1-3, Lina

Oorspronkelijk geplaatst door TheOutsideAgency Bekijk bericht
      ..... Nadat ik me had ontdaan van m'n kleren ging ik op het bed zitten en vergreep ik me gelijk aan die lekker grote prammen Ik mocht er helaas niet aan likken maar ik mocht er wel lekker mee spelen, iets wat ik dan ook uitgebreid heb gedaan .....

Dat stond mij ook voor ogen toen ik er gisterenavond binnenliep. Zat ze op bed op de knieën met die grote blote tieten uitdagend voor me, wou ik ze met beide handen vastpakken, zei ze dat dat niet kon tenzij ik €100 had betaald, en dat ze dat ook vooraf gezegd had. Ze had vooraf wel wat dingen opgenoemd, maar dit specifieke was me dan ontgaan misschien. Ze motiveerde het door te zeggen "Ik heb er óók voor betaald". Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar ik zwicht niet voor upsells, als ik een €100 sessie doe, dan is het op mijn eigen initaitief.
      Ze heeft haar policy bijgesteld, of anderen hebben meer mazzel dan ik. Nou ja, soms ben ik degeen met meer mazzel.

Het was wel een domper natuurlijk, want het spelen met de tieten vind ik een essentieel onderdeel van een bezoek aan een dvp met grote voorgevel. Ik was even bang dat de hele sessie zou gaan tegenvallen, maar bij het pijpen werd ik toch wel gerust op een goede afloop. Ze ging tussen mijn benen zitten, en begon de blowjob die best goed en gevarieerd was, en acceptabel lang genoeg. Als ze zo voorover zit, zijn die bollen nog groter, prachtig gezicht. Ik trok mijn benen een klein beetje op, en zodoende drukten haar tieten tegen mijn dijen, afwisselend de linker en de rechter, en hier deed ze niet moeilijk over. Dat gevoel zo van die jetsers tegen je dijbenen vind ik lekker en erotisch, op deze wijze had ik toch nog een beetje plezier van haar tieten.

Ze had vooraf gezegd, dat er voor €50 maar 1 standje mogelijk was, en dat dat missionaris zou zijn. Alsof ik dat een beperking zou vinden , was precies wat ik wou. Voordat we gingen neuken herhaalde ze dat nog eens, klonk me als muziek in de oren. Het was wel spannend of ze zou toestaan dat ik vol op haar stevige tieten kon gaan liggen (diverse dvp met grote sili's willen dat helaas niet), en jippie ! dat was geen probleem. Ik heb echt heel lekker gewipt, met vol lichamelijk kontakt, en dat heerlijke gevoel van haar tieten tegen me aan . Na een rustig begin ging ik haar steviger berijden, en het was bijna meteen niet meer te houden, het condoom volgespoten, met kreten waarvan ze terecht zei dat het onderuit mijn tenen kwam.

Achteraf zit ik toch te denken, om noch maar eens terug te gaan, en kijken hoe het voor €100 zal zijn. Ik wil die schitterende jetsers toch een keer uitgebreid door mijn handen laten gaan. Daar moet ik dan niet te lang mee wachten, want volgende maand gaat ze hier weg.
      Het klopte trouwens wel, wat Boy1984 zei dat ze op OZA 56 gestaan heeft.
      Wat haar haarkleur betreft, er zitten wel een paar geperoxideerde lokken in, maar ik zie het grotendeels als donkerbruin.

Commentaar

Wallen, Trompettersteeg 1-3, Lina (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
        Lina bij mijn weten nog altijd in de dagploeg op zelfde adres ...

gaarne bevestiging , recensie .... ?
        Vorig jaar mei zei ze dat ze er de volgende maand (juni 2009 dus) mee uit zou scheiden, bleek dus niet zo ... Laatste keer dat ik haar daar zag, was een week of 3 geleden.
        Ik zie haar alleen 's avonds werken. Misschien incidenteel ook overdag, maar nooit gezien.

Zij valt zonder meer in de categorie erg lekkere wijven, ze is een van de weinige uitzonderingen waarbij ik mijn weerzin tegen setjes met verticale banden even vergat.

Enfin, ze kan dus geprolongeerd worden.

Commentaar

Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2, Lina (goed)

Ze is heel lang weggeweest. Vanavond met haar niet te missen voorgevel gespot op Dollebegijnensteeg 7-2 (v/a St.A.dw.).

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 3-1, Lina (Ned)

Brabantse Lina duikt af en toe toch weer op, maar misschien is ze wel vaker zichtbaar, ook al loopt de draad niet.
            Dinsdag stond zij op St Annendwars 3-1, ongetwijfeld voor haar een kamerhopadres.
            I.t.t. eerder heb ik haar afgelopen jaar ook een keer overdag gezien.
            Ze is herkenbaar aan de tamelijk rijzige gestalte, Hollands glorie body, halflang donker krullend haar, dunne bretels over de enorme prammen, kijkt je aan met een glimlachende "ja ja" blik.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-3, Lina (Ned)(goed)

Na een rondje over de wallen te hebben gelopen. Kwam ik Lina tegen! Na een gezellig gesprekje begon het feest, voor € 50 heik echt heerlijk genoten van die enorm heerlijke borsten!
              met een voldaan gezicht naar buiten!

Jammer dat ze alleen op maandag avond werkt!

Commentaar

Wallen, La Vie en Rose k9, Lina (Ned)

Op verschillende dagen zien ik haar altijd 's middags in La Vie en Rose k9 .

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k9, Lina (Ned)(goed)

Na een rondje wandelen kwam ik deze hollandse schone tegen.
                  was een gezellig onderonsje, jammer dat je voor "meer" als p+missio 50 bij moet betalen.

Zeker herhalingsgevaar

Commentaar

Ze zei dat ze Mila heette volgens mij, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan. Overal zie ik hier Lina Ik was misschien teveel onder de indruk van die prachtige tieten van haar. Ik was er laatst al eens langsgelopen maar dat ik toen niet direct naar binnen ging, was een echte blunder, want na een rondje wandelen dacht ik naar binnen te gaan maar toen was ze weer bezet. Na een uur rondlopen ben ik toen maar weggegaan met spijt natuurlijk.

Vandaag heb ik dat goedgemaakt. Geen moment getwijfeld toen ze eindelijk vrij was. Wat een ongelooflijk mooie tieten heeft die meid zeg . Iedere borstenliefhebber moet bij haar langsgaan.
                    Behalve dat het een erg aardige meid is maakte ze me helemaal gek met die grote jetsers. en die kleine handjes en daar kom ik ook voor natuurlijk. Wat een heerlijke combinatie vind ik dat. Zo hadden we allebei wat om handen zal ik maar zeggen .

Over herhalingsgevaar gesproken .... . Zeker weten.

groet, runner

Moderator : Cupmaat is inmiddels E, graag aanpassen

Commentaar

Heerlijke borsten en erg vriendelijk. Pijpen, russisch zonder en met de hand verder afgemaakt. Voor € 50. Kom hier zeker terug. Tegen mij zei ze ook dat haar naam Mila is.

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k9, Mila (Ned)(goed)

Als het inderdaad om Mila gaat dan ben ik daar afgelopen donderdag geweest. Ik was de laatste klant en het contact was zeer plezier.

Het is werkelijk een schitterende dame om te zien. Ze heeft prachtige borsten, cup E 75. Ik mocht raden en had het natuurlijk goed.

Helaas heb ik ons plezierig samen zijn zelf verstoord door de lamp eruit te stoten, hierdoor zijn we meer aan het klussen geweest dan wat anders.

Maar Mila als je dit leest, ik kom nog een keer terug en dan maken we het goed af!

is mij ook wel eens opgevallen dat ze zich Mila noemt , waarsch heeft ze altijd zo geheten , e.e.a. aangepast

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rikut81 Bekijk bericht
                          Het is werkelijk een schitterende dame om te zien. Ze heeft prachtige borsten, cup E 75. Ik mocht raden en had het natuurlijk goed.
                          Misschien nu meerderen de cupmaat hoger hebben aangegeven (E) dat de moderator deze kan aanpassen

Nou vooruit dan maar...

Commentaar

Twee weken geleden overdag een (kinky) trio gehad met Mila (op kamer 9) en Mona (van kamer 3, dus de schuin tegenover buurvrouw van Mila). Nederlandse Mila ziet er super uit, echt een leuke slimme meid met een knap gezicht, slank figuur, en grote borsten..

Mona is ook leuk, knap en slank, en spreekt prima Engels.

Na erotische massages eindigde het met spanking en vervolgens tepels bewerken. Het uitzicht op deze twee mooie, slanke toppers was super geil..

De dames hadden al vaak met elkaar samengewerkt, en dat was te merken.. ze voelden elkaar prima aan..

Wel jammer dat ze alleen overdag werken, en niet in de avond.

Mila zei trouwens tegen mij dat Russisch zc 100 euro zou kosten, en niet 50 euro. Desondanks is dat wel iets voor de volgende keer..

F.N.

Commentaar

Zeer vriendelijke dame, alleen de sex lijkt wat plichtmatig. Pijpen was redelijk fantasieloos. Maar ze kwam daarna wel heerlijk bovenop zitten, waarbij het uitzicht van die heerlijke borsten je wel opwarmt.
                              Mooiste was nog de good old fashioned missio, waarbij ze je met die mooie kijkers lachend, doordringend en aanmoedigend aankijkt. Dat maakt veel goed

Commentaar

Afgelopen week deze knappe Nederlandse Mila weer bezocht. Het was weer fantastisch..

Mila vond het lekker om gestreeld te worden, en ze kan zelf ook heerlijk strelen. Russisch zc was met die heerlijke borsten helemaal geweldig, waarbij ze me lekker aankeek. Super geil, ook met die grote spiegels in de kamer. Zeker voor herhaling vatbaar..

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k9, Mila (Ned)

Een vrijdag in oktober en een vrijdag in november kwam ik bij deze spetter. Ze doet goede dingen met me maar sommige dingen moeten we nog ontdekken of kunnen beter. Ze is vriendelijk en praat veel en dat vindt ik wel leuk. Ze kan me lekker bij mn kloten pakken en ze kan lekker in mijn tepels knijpen. Ze heeft ook een keer tepelklemmen bij me op gedaan maar ik vond die klemmen niet leuk. En ik had toen ik handboeien meegenomen maar das teveel geklungel enzo dus dat doe ik ook niet meer. En pijpen doet ze matig vindt ik met een handje ertussen en weinig gevoel. En neuken is wel heerlijk bij haar met haar uitdagende geile ondeugende ogen. Ze kijkt je gewoon recht in de ogen aan. Ze daagt me ooklekker uit. Ze test ook lekker mijn mannelijkheid door me pussy en homo te noemen. En ze slaat me ook weleens lekker. Ze weet me lekker uit te dagen met haar woorden en uitstraling. En spuiten doe ik altijd trekkend bij haar. Ze kan goed kinky games spelen. Het neuken is heerlijk en zolang ze het handje weghoud is het alleen maar heerlijker. Lekker aan mn tepels zitten en me lekker krabben over mn borst en buik. Kusjes geven mag niet maar aanraken wel en ook met haar grote borsten spelen. En ze onthoud mn naam heel leuk. Tijdens het afscheid mogen drie kusjes wel en ik pak dan ook nog ff die heerlijke borsten beet.

Mila is een hele leuke meid en ze is mooi en dominant en ze weet met jongens als ik te spelen. Alleen een aantal dingen kunnen gewoon beter. Maar voor de rest is ze een topmeid die gezellig is en je naam onthoud. Maar we moeten gewoon nog veel ontdekken en ik moet zeggen wat beter kan.

Mila xxx van je kinky boy boycke. Mooie vrouw van me.

Commentaar

Als siliconenborstenliefhebber moest ik natuurlijk een keer bij haar langs. Aardige vrouw deze Mila. Zakelijk, en staat stevig in het leven en haar beroep. Deed een interessant boekje open over wat ze allemaal meemaakt op de Wallen. Heel zelfbewust en reëel.

En dan de sex. Ze was heel duidelijk in haar 50€ keuzemenu: pijpen, neuken en Russisch, en dan 2 van de 3, dus niet allemaal. Voor mij dus pijpen en Russisch. Eerste was matig en vrij kort, maar Russisch (zc) was geweldig tussen die lekkere E cuppers!

In de recensie kon ik geen Russisch aanvinken, heb dus maar erotische massage met hoogtepunt gekozen.

Geen herhalingsgevaar maar wel gewoon een leuk samenzijn met een mooie en aardige dame.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tatta-nigga3112
                                      Hoi hoi. Werkt deze knappert ook op vrijdag?
                                      Ze is er zo ver ik weet op vrijdag, zaterdag en zondag

Commentaar

Mila is een hele vriendelijke dame. Mijn fout was dat ik vooraf niet had gevraagd wat wel en iet mocht. Het pijpen was nogal fanatasieloos. Daarna verder met misionaris waarbij ik haar in haar nek zoende waarop ze zei dat dat niet mocht. Daardoor was ik gelijk afgeleid en wilde het niet meer. Dus verder met handjob. Toen ik in de buurt kwam met mijn hand van haar kutje zei ze gelijk dat dat niet mocht. Voor mij was het toen genoeg en ze zei ook dat de tijd om was.

Ze is een bloedmooie vrouw maar daar houd het voor mij wel een beetje op

Commentaar

Mila werkt vaak van 14.00 tot 20.00

Ze is wat stug in het begin...maar dat veranderd als ze je n beetje kent.
                                          Ze is super geil en wil regelmatig gebeft worden.
                                          Die enorme borsten zijn zeldzaam..!!!

Ze is daardoor vaak en lang bezet (vaste klanten kring)